Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Presiune in rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Poate ma ajuta cineva cu o idee!
    Aaa, daca pun garnitura la locul ei pe buson, porneste bine dimineata, dar am de a face cu vidul in rezervor

    Comment


    • #47
      Salut!
      Pe pompa de benzina sunt trei stuturi de racordare, la care sunt legate trei furtune. Uite diagrama:
      Verifica daca supapa e pusa pe furtunul care trebuie!
      Mai poti face o proba, dar doar dupa ce te-ai asigurat ca supapa respectiva e montata corect: scoate furtunul de ventilare(al treilea, cel pe care e pusa valva) direct din charcoal canister si las-l neconectat. Vezi ce se intampla!!
      Uite, mai ai si aici ceva info.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #48
        Merci pt raspuns
        dar din cate pare e pusa bine supapa
        incerc sa incarc o foto

        Comment


        • #49
          Nu reusesc sa atasez fotografia

          Comment


          • #50
            Go advanced, additional options-manage attachments, alegi fisierul-upload. Cam asta e procedura!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #51
              Merci de info
              Dar eu scriu de pe o tableta si Nu mi permite

              Comment


              • #52
                Foto cu supapa
                Attached Files

                Comment


                • #53
                  In prima foto, am scos eu futunasul cu supa de pe canistra.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    Scuze furtunasul

                    Comment


                    • #55
                      Colegul Laur a atasat plansa corecta.
                      In mod normal, dupa ce motorul a functionat, in rezervor trebuie sa existe vid. Vidul se datoreaza faptului ca valva 170 se tot deschide pe timpul functionarii motorului. Ea fiind conectata in galeria de admisie (dupa clapeta de acceleratie) trage toti vaporii din rezervor. Valoarea presiunii negative (Vidul) din rezervor va fi egala cu valoarea presiunii din galeria de admisie.
                      Daca masina a stat mai mult timp si motorul nu a fost pornit , vaporii de benzina nu au pe unde sa iasa (pentru ca valva nu se deschide decat electric) deci in rezervor va fi presiune.
                      In ambele cazuri fenomenul este mai accentuat mai ales cand rezervorul este trecut de jumatate.
                      Referitor la pornire daca este scos furtunul: la pornire se deschide valva ca sa aduca vaporii de benzina in galeria de admisie deci pornirea se face cu o atmosfera bogata in vapori de benzina din rezervor. Ea se inchide imediat ce incerci sa dai la cheie pentru a nu trage aer fals si a nu porni.

                      Comment


                      • #56
                        Am inteles ca trebuie sa existe vid, dar nu sa deformeze rezervorul!
                        Ceva nu functioneaza bine, cand deschid busonul la rezervor se aude pocnind rezervorul, care incearca sa traga aer pentru a reveni la forma initiala.

                        Comment


                        • #57
                          Mergi asa, cu furtunul ala scos. Vezi daca mai face vid in asa hal.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #58
                            Poate valva 170 e mereu deschisa, caci dimineata la pornire se tureaza destul de mult motorul pentru 8-10secunde turometrul sta la 2500de turati si apoi Isi revine.

                            Comment


                            • #59
                              Am inteles ca se poate masura supapa respectiva, daca face vid incontinuu inseamna ca e stricata.

                              Comment


                              • #60
                                Poti sa verifici valva sufland prin ea. Daca trece aerul inseamna ca este deschisa. Ea trebuie sa se deschida doar cand este alimentata. O sa pun o poza cu dispositivul facut de mine pentru verificare.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF