Stimati colegi,
Am initiat acest topic pentru:
- A aduce aceasta problema, zic eu, in atentia moderatorilor nostrii – care sunt sigur ca sunt mai patiti decat noi ceilalti si deci mai experimentati in a oferii solutii,
- Pentru ca nu exista ceva asemenator dedicat acestui subiect, iar la o cautare cu functia search, veti fi trimisi catre alte topicuri, care expun partial problema
Deci, simptomul este acesta: dupa cateva zile de la ultima pornire a AK, daca deschideti busonul de alimentare benzina, veti observa o presiune de vapori de benzina care ies din rezervor. Aceasta presiune, consider eu, nu este normala si poate transforma masinuta mea si a voastra intr-o mica bombita, mai ales daca exista o sursa de foc in imediata apropiere a busonului. Asta pe de o parte. Pe de alta parte, nu cred ca este normal, ca si dupa o saptamana de nefolosire, masina sa aiba presiune in rezervor.
Ce stim pana in prezent:
- Pompa de benzina ridica presiune la peste 4 atm,
- Supapa din filtru deschide returul la 3,5 atm,
- Canistra de carbune active ar trebui sa elimine vaporii suplimentari de benzina. Cu alte cuvinte, ar trebui sa regleze cumva suprapresiunea din rezervor, care este formata, nu are cum altfel, din vapori de benzina. SI totusi aceasta presiune exista si mai mult dupa cateva zile este excesiva.
Ce nu stim:
- Daca canistra de carbune poate avea un ciclu de viata,
- Daca lipsa sau prezenta presiunii altereaza consumul,
- Daca mai exista vreun al mod de a regal presiunea in circuitul de alimentare si eventual de a o egaliza cu cea exterioara dupa o perioada.
- Si in fine… daca este normala existenta aceastei presiuni, dupa un numar de zile.
Am initiat acest topic pentru:
- A aduce aceasta problema, zic eu, in atentia moderatorilor nostrii – care sunt sigur ca sunt mai patiti decat noi ceilalti si deci mai experimentati in a oferii solutii,
- Pentru ca nu exista ceva asemenator dedicat acestui subiect, iar la o cautare cu functia search, veti fi trimisi catre alte topicuri, care expun partial problema
Deci, simptomul este acesta: dupa cateva zile de la ultima pornire a AK, daca deschideti busonul de alimentare benzina, veti observa o presiune de vapori de benzina care ies din rezervor. Aceasta presiune, consider eu, nu este normala si poate transforma masinuta mea si a voastra intr-o mica bombita, mai ales daca exista o sursa de foc in imediata apropiere a busonului. Asta pe de o parte. Pe de alta parte, nu cred ca este normal, ca si dupa o saptamana de nefolosire, masina sa aiba presiune in rezervor.
Ce stim pana in prezent:
- Pompa de benzina ridica presiune la peste 4 atm,
- Supapa din filtru deschide returul la 3,5 atm,
- Canistra de carbune active ar trebui sa elimine vaporii suplimentari de benzina. Cu alte cuvinte, ar trebui sa regleze cumva suprapresiunea din rezervor, care este formata, nu are cum altfel, din vapori de benzina. SI totusi aceasta presiune exista si mai mult dupa cateva zile este excesiva.
Ce nu stim:
- Daca canistra de carbune poate avea un ciclu de viata,
- Daca lipsa sau prezenta presiunii altereaza consumul,
- Daca mai exista vreun al mod de a regal presiunea in circuitul de alimentare si eventual de a o egaliza cu cea exterioara dupa o perioada.
- Si in fine… daca este normala existenta aceastei presiuni, dupa un numar de zile.
Comment