Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme pornire electroventilator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by superpiranha69 View Post
    La cuplarea EC- led aprins , sistemul este AC este pornit sau nu ?
    Salutare.
    Legat de butonul EC (Economy), cu led aprins inseamna AC/compresor oprit, iar cand ledul este stins ACul ar trebui sa functioneze.
    Daca instalatia de clima ar fi ok, la pornirea motorului cu ventilatia este pe treapta >=1 iar butonul EC e cu ledul stins (AC pornit) obligat trebuie sa-ti porneasca si electroventilatorul (in orice moment cand ai pornit ACul trebuie sa inceapa sa se invarta si electroventilatorul), daaar ai spus ca nu iti functioneaza clima deci pica aceasta varianta.
    Din cate stiu eu ECU primeste valori de la senzorul de temperatura a apei aflat pe termostat. Acolo ai masurat? nu am inteles din exprimarea ta...
    Daca ECU nu primeste valori de la senzorul de temperatura de pe termostat, ECU da comanda la electroventilator sa porneasca la turatie maxima pentru a nu incinge motorul (este un fel de protectie).
    Incearca cu alt senzor de temperatura / alt termostat (cred ca e mai ok sa il schimbi cu totul). Poti incerca sa dai jos electroventilatorul si sa-i faci o inspectie vizuala, eventual incearca cu unu din dezmembrari.

    W168 or nothing!

    Comment


    • #47
      Originally posted by superpiranha69 View Post
      Salut colegii de forum! Am o problema cu motorașul din GMV , pornește imediat ce pornesc motorul. Am verificat sonda de temperatură ptr. ECM , este ok, contactul in mufa ok, siguranțe ok, releul de comandă a GMV -ului ok ca tensiuni ( masurat tensiuni la alt A140 ) si la final diagnoza cu STAR . La diagnoza a aparut defect motorul GMV , scurtcircuit la masă . Menționez că în instalație de AC nu mai este gaz, doar ulei și nu funcționează. Un sfat pentru remedierea problemei ?
      P.S.
      Citind pe forum despre butonul de AC -EC la A140 m-am zăpăcit rău și numai inteleg nimic. La cuplarea EC- led aprins , sistemul este AC este pornit sau nu ? Modelul meu este din 1999.
      Multumesc.
      Salut!
      Scurtcircuitul se poate intampla, fizic, atat in motor cat si in modulul de comanda. Daca vrei o parere personala, e mai greu sa fie motorul ventilatorului in scurt... Dar poti face verificari: cu un ohmmetru verifici intre fiecare din pinii mufei motorului si un punct de legare la masa de pe caroserie, indicatia aparatului trebuie sa fie zero. Modulul insa, poate intra in scurt foarte usor...
      In consecinta, dupa verificari, poti face proba cu alt modul de comanda sau cu alt ventilator.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #48
        Am uitat sa intreb, cat de tare se invarte electroventilatorul? La turatie maxima?
        Last edited by cezarkage; 08-18-2020, 10:26 AM.
        W168 or nothing!

        Comment


        • #49
          Salut colegi de forum! Problema mea este la un A140 , ventilatorul de racire motor porneste imediat ce pun contactul la o turatie maxima.Am verificat: -senzor temperatura lichid de racire motor =OK -sigurantele sunt OK - la modulul de comanda din fata radiatorului , tensiunea masurata la pinul de comanda dinspre ECM este de 12v { tensiune prea mare }. Consultind AutoData .am vazut conexiune intre pin 75 ECM si modulul de comanda si de asemenea de la pin 75 la un releu K46 pentru electroventilator . Unde este amplasat acest releu si cum pot ajunge la el? Banuiesc ca tensiunea foarte mare , pe pinul de comanda al modului se datoreaza acestui releu. Ce rol are acest releu si cind functioneaza?Lucreaza in paralel cu ECM -ul ?Nu sunt coduri de eroare la scanare. Ma poate ajuta cineva?Numai stiu ce sa mai fac cu buburuza.

          Comment


          • #50
            Salut!
            Ai incercat macar un alt modul? Ca parca asta iti sugerasem anul trecut. A disparut scurtcircuitul la masa?..Acum punctual, referitor la ce intrebi: releul ventilatorului e integrat in modulul de comanda, asa ca nu-l mai cauta.
            Cand si de ce se folosesc relee: Releele se folosesc atunci cand trebuie inchis/deschis un circuit de putere mare cu un semnal de putere mica( de ex. cu 5v si cativa mA poti sa inchizi/deschizi un circuit care solicita 12v si 30A). In cazul de fata, cu tensiuni cuprinse intre 1 si 12v(tensiuni de comanda data de ECU) se porneste ventilatorul pe mai multe trepte de turatie. ECU n-ar suporta ventilatorul conectat direct, s-ar praji instantaneu. De-asta are circuit de putere separat...
            Banuiesti gresit, releul/modulul este cel care executa, tensiunea pe pinul de comanda vine de la ECU, 12v fiind tensiunea pentru turatie maxima.

            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF