Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme pornire electroventilator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In principiu se defecteaza sonda care citeste temperatura, dar posibil sa fie si de la releul din fata radiatorului.Consulta un electrician si iti poate spune exact daca releul are vreo problema.
    Pe releu daca faci o punte iti da turatie maxima la ventilator si il poti porni cu un buton atasat in masina.

    Oricum scapi ieftin cu cele 2 piese. Sonda costa ~150lei de noua, dar la sh le iei "dea moaca".
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #17
      Va rog,daca stiti in bucuresti,pe cineva care sa ii faca o diagnoza pe laptop si sa si stie ce ii spune computerul,astept un nr de telefon,stima

      Comment


      • #18
        Sau un electrician care stie bine cu A-urile,stima

        Comment


        • #19
          M-am intalnit si eu cu ceva de genul si am crezut ce e ceva gresit, nu stiu sigur daca la toate masinile,dar sunt autoturisme care dupa ce le opresti,chiar scoti cheia din contact,pleci de langa ea si ventilatorul tot merge,depinde daca calculatorul crede ca motorul mai are nevoie de racire si nu opreste ventilatorul atunci cand opresti masina.Sunt de parere ca ata timp cat nu se aprinde in bord temperatura totul e ok,cu conditia ca acel senzor sa functioneze si asta vezi atunci cand rotesti cheia in contact daca se aprinde acea lampa si desigur se stinge dupa ce ai pornit motorul.
          Last edited by ichbin; 07-05-2011, 12:19 PM.

          Comment


          • #20
            Cand am cumparat-o, acum o saptamana,mergea la maxim si dupa ce o incuiam mai functiona 10-15s si se oprea,a pus cineva laptopul pe ea si nu se mai opreste deloc,trebuie sa scot mufa sa se opreasca si cand plec o bag la loc si tot drumul merg cu electroventilatorul la turatie maxima.De aceea va rog un electrician care stie cu mercedsurile noastre ca nu mai am curaj sa o duc la oricine are un laptop si .....stima

            Comment


            • #21
              Eu sunt de parere ca ventilatorul merge de nebun la turatie maxima oricand din cauza senzorului de temperatura.Acesta neindicand valori este considerat defect de catre calculator si drept solutie de prevenire a defectarii motorului porneste ventilatorul la turatie maxima.
              Luati in calcul si defectarea releului din fata radiatorului.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #22
                Pe laptop arata cam 65 grade dupa aprox.5min de functionare,deci senzorul de tenperatura nu cred ca este defect,modulul din fata radiatorului am incercat pe la dezmembrari si face la fel ca cel de pe masina (merge la maxim chiar si cheia scoasa din contact).De aceea va rog poate stiti pe cineva care sa interpreteze corect informatiile de pe laptop.stima

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ichbin View Post
                  M-am intalnit si eu cu ceva de genul si am crezut ce e ceva gresit, nu stiu sigur daca la toate masinile,dar sunt autoturisme care dupa ce le opresti,chiar scoti cheia din contact,pleci de langa ea si ventilatorul tot merge,depinde daca calculatorul crede ca motorul mai are nevoie de racire si nu opreste ventilatorul atunci cand opresti masina.Sunt de parere ca ata timp cat nu se aprinde in bord temperatura totul e ok,cu conditia ca acel senzor sa functioneze si asta vezi atunci cand rotesti cheia in contact daca se aprinde acea lampa si desigur se stinge dupa ce ai pornit motorul.
                  ms de raspuns la mine porneste la fiecare pornire nu la oprire becul rosu se aprinde ca stiu atata lucru nus dobitoc ms de raspuns
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by alexcristian200 View Post
                    plus ca al meu e diesel altfel merge un prieten cu un e class mi-a zis ca nu a auzito niciodata sa porneasca dieselul are racirea mai buna
                    asa face si al meu w203 benzinar din 2001 lam lasat jumatate de ora pornit (mi se descarcase putin bateria ) si am studiat si eu faza asta mie imi pornea mergea ce mergea apoi iar oprea ( de mentinut faptul ca erau vreo 30 de grade afara si era afara in soare de mai bn de 2 ore + culoare neagra)

                    Comment


                    • #25
                      Salut,de curand am si eu aceiasi problema cu ventilatorul,chiar daca pornesc masina dimineata la rece i-mi porneste si ventilatorul.I-am scos mufa din fata pentru a nu mai porni pana la depistarea problemei,am procedat bine?sau era mai bine sa merg cu ea asa?

                      Comment


                      • #26
                        sfatul meu cupleaza la loc mufa aia daca faci drumuri lungi ca altfel ramai in soare vreo cateva ore mai sigur asa eu unu mai bn mas duce cu aeroterma pornita mereu si stiu ca is in regula decat sa nu raceasca deloc si sa ma trezesc ca tre sa stau pana se raceste si asta daca mai porneste apoi laso cuplata pana ce rezolvi problema

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by lentzualexe View Post
                          Salut,de curand am si eu aceiasi problema cu ventilatorul,chiar daca pornesc masina dimineata la rece i-mi porneste si ventilatorul.I-am scos mufa din fata pentru a nu mai porni pana la depistarea problemei,am procedat bine?sau era mai bine sa merg cu ea asa?

                          Posibila defectiune Senzorul de temperatura ..sau releul blocat ..Dute la un Service sa iti faca o Diagnoza .....

                          Comment


                          • #28
                            Pt. lentzualexe,si a mea face la fel,o pornesc si porneste si ventilatorul,o opresc si dupa 10-15 s se opreste ventilatorul.La diagnoza nu apare nimic,singura solutie este inlocuirea unitatii de comanda a a/c si ventilatie(din fata radiatorului).Am fost la un electronist a desfacut piesa si a inlocuit 2 tranzistori,rezultatul este cel descris.O unitate noua costa cca. 700-800 lei.Daca este cineva care sa poata repare unitatea astept cu interes un semn.STIMA

                            Comment


                            • #29
                              Si al meu face la fel,cand o pornesc porneste si ventilatorul,cand o opresc mai merge cca.10-15 s si se opreste.La diagnoza nu va da nici un defect singurul care trebuie verificat este Unitatea de control din fata radiatorului,daca stie cineva sa o verifice (un electronist),nu are decat 3 tranzistori si 3 condensatori din cate am vazut eu,astept si eu un semn sa o verifice si pe a mea.Stima

                              Comment


                              • #30
                                Am rezolvat problema cu pornirea electroventilatorului la fiecare pornire cate 2--30 secunde cand am dat jos radiatorul de ac fiind rau am scos si acel senzor cu 3 pini si de aceea se intampla conectand senzorul asa pur si simplu in mufa lasat in aer nu mai am probleme acum totul e ok nu mai porneste ac-ul nu ma intereseaza ca nu il mai fac nu se merita
                                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF