Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme pornire electroventilator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme pornire electroventilator

    sall am luat masina a 170 cdi din 2002 si nu avea termocupla deloc am gasit si am pus originala totul ok dar am o problema daca ma poate lamuri cineva la fiecare pornire in special la cald porneste la turatie maxima electroventilatorul cam pentru 30 secunde !daca o las pornita nu porneste niciodata posibil sa nu fi fost cazul ?azi am mers vreo 10 km prin oras i-am dat tare in goarna radiatorul frige ea nu a plecat ! ma poate lamuri cineva ? ca eu banuiesc sonda de apa dar nici nu stiu unde e pozitionata!
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

  • #2
    Senzorul de temperatura este situal in spatele motorului pe partea dreapta.Are o clema care il tine, atat.
    Localizarea lui ar fi cam asa:
    -capota ridicata privind spre motor din fata masinii
    -urmaresti furtulnul gros care pleaca din dreapta radiatorului spre spatele motorului
    -la capat ai sa vezi o mufa, acela este senzorul
    -schimbarea se face doar cu motorul rece, astfel curge in exces lichidul de racire, sistemul lucrand sub presiune
    -dupa schimbare completezi cu apa distilata.

    L-am schimbat si eu tot cu gandul ca nu porneste morisca,am pus si un contact pe direct sub bord.
    Dar morisca porneste si cu cel vechi si cu cel nou la fel, cu intarzie, incet-incet-tare-tare-vajaie.Trebuie sa porneasca automat cum dai drumul la aerul conditionat.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Originally posted by flavyus1987 View Post
      Senzorul de temperatura este situal in spatele motorului pe partea dreapta.Are o clema care il tine, atat.
      Localizarea lui ar fi cam asa:
      -capota ridicata privind spre motor din fata masinii
      -urmaresti furtulnul gros care pleaca din dreapta radiatorului spre spatele motorului
      -la capat ai sa vezi o mufa, acela este senzorul
      -schimbarea se face doar cu motorul rece, astfel curge in exces lichidul de racire, sistemul lucrand sub presiune
      -dupa schimbare completezi cu apa distilata.

      L-am schimbat si eu tot cu gandul ca nu porneste morisca,am pus si un contact pe direct sub bord.
      Dar morisca porneste si cu cel vechi si cu cel nou la fel, cu intarzie, incet-incet-tare-tare-vajaie.Trebuie sa porneasca automat cum dai drumul la aerul conditionat.
      dar eu gasesc explicatie de ce nu porneste niciodata cand e ferbinte apa si de ce porneste la fiecare pornire cate 30 secunde!!!!
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #4
        Originally posted by flavyus1987 View Post
        Senzorul de temperatura este situal in spatele motorului pe partea dreapta.Are o clema care il tine, atat.
        Localizarea lui ar fi cam asa:
        -capota ridicata privind spre motor din fata masinii
        -urmaresti furtulnul gros care pleaca din dreapta radiatorului spre spatele motorului
        -la capat ai sa vezi o mufa, acela este senzorul
        -schimbarea se face doar cu motorul rece, astfel curge in exces lichidul de racire, sistemul lucrand sub presiune
        -dupa schimbare completezi cu apa distilata.

        L-am schimbat si eu tot cu gandul ca nu porneste morisca,am pus si un contact pe direct sub bord.
        Dar morisca porneste si cu cel vechi si cu cel nou la fel, cu intarzie, incet-incet-tare-tare-vajaie.Trebuie sa porneasca automat cum dai drumul la aerul conditionat.
        plus ca al meu e diesel altfel merge un prieten cu un e class mi-a zis ca nu a auzito niciodata sa porneasca dieselul are racirea mai buna
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #5
          Sa zicem ca nuti porneste pentru racirea motorului, dar trebuie sa iti porneasca pentru racirea lichidului frigerant, in mod automat, ca doar ai un singur ventilator.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Salutare!
            Atata timp cat nu s-a aprins martorul de temperatura pe bord, nu e cazul sa-ti faci probleme, inseamna ca radiatorul isi face bine treaba si mentine temperatura lichidului de racire in limitele necesare . Eu am lasat masina cu motorul pornit 20 de minute in speranta ca o sa porneasca ventilatorul... dar degeaba. Asa cum a spus si Flavyus, daca vrei sa-l vezi in miscare trebuie sa pornesti aerul conditionat. Il vei vedea atunci , dar de auzit nu cred. E foarte silentios.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Originally posted by LauLaur View Post
              Salutare!
              Atata timp cat nu s-a aprins martorul de temperatura pe bord, nu e cazul sa-ti faci probleme, inseamna ca radiatorul isi face bine treaba si mentine temperatura lichidului de racire in limitele necesare . Eu am lasat masina cu motorul pornit 20 de minute in speranta ca o sa porneasca ventilatorul... dar degeaba. Asa cum a spus si Flavyus, daca vrei sa-l vezi in miscare trebuie sa pornesti aerul conditionat. Il vei vedea atunci , dar de auzit nu cred. E foarte silentios.
              ms de raspuns dar aerul meu conditionat nu merge nu am freon iar din cate am citit in manualul original al masinii mele becul rosu se aprinde la apa la 125 grade
              diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

              Comment


              • #8
                Originally posted by flavyus1987 View Post
                Sa zicem ca nuti porneste pentru racirea motorului, dar trebuie sa iti porneasca pentru racirea lichidului frigerant, in mod automat, ca doar ai un singur ventilator.
                nu am deloc radiator de ac e defect si l-am scos iar becul rosul din cate stiu si am citit in manualul masini mele becul rosu la apa se aprinde la 125 grade si dejs e gata si motorul
                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                Comment


                • #9
                  am facut ceva ieri am scos mufa la bulbul de temperatura am pornit masina a inceput sa piuie si statea becul rosu aprins la apa iar electroventilatorul a pornit! sa inteleg ca sonda de apa e ok ???
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #10
                    Daca sint doua ventilatoare atunci cel spre exteriorul motorului este ventilatorul auxiliar care este pornit de un senzor de temp. de pe conduta de freon se alfla pe linga uscator , pe aceeasi conducta se afla si senzorul de presiune care activeaza compresorul.
                    Last edited by razvy64; 07-02-2011, 09:01 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Daca ai scos mufa de la senzorul de temperatura iar ventilatorul a pornit la turatie maxima este normal.Inseamna ca releul, din fata radiatorului, care comanda ventilatorul este bun, defect fiind senzorul.Schimba-l.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by flavyus1987 View Post
                        Daca ai scos mufa de la senzorul de temperatura iar ventilatorul a pornit la turatie maxima este normal.Inseamna ca releul, din fata radiatorului, care comanda ventilatorul este bun, defect fiind senzorul.Schimba-l.
                        apreciez faptul ca vreti sa-mi dati o mana de ajutor dar daca nu cunoasteti problema asa tot mi-am dat si eu cu parerea si nu am facut nimic ! la a class temperatura motorului nu o indica in bord electroventilatorul e comandat de calculator iar ca protectie sa nu ramai fara racire atunci cand sonda e defecta sau e scoasa mufa calculatorul automat porneste si tine in continu cuplat electroventilatorul lucru ce il cunosteam dilema mea e de ce porneste tot timpul la fiecare pornire circa 30 secunde !!!colegul de mai sus zicea de 2 ventilatoare daca nu cunoaste masina il rog sa se abtina sa nu dea informatii eronate a 170 din 2002 are un singur ventilator !!!!!!
                        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                        Comment


                        • #13
                          Toate A class-urile au un ventilator(majoritatea masinilor de clasa mica sau motorizare mica).Intradevar calculatorul comanda viteza de rotatie a ventilatorului, dar de la a da comanda pana la a o exectuta exista sonda de temperatura si releul care cupleaza pe diferite trepte de viteza a rotatiei.Verifica mufa de pe releul din fata grilei sa nu fie oxidata.Incearca si un tester.
                          Sistemul este simplu, dar daca vrei afisaj al temperaturi motorului pe ceas poti adauga inca un traductor pe circuitul de racire si un ceas in habitaclu.

                          Mai mult de atat nu cunosc, imi cer scuze daca parerile noastre nu iti sunt de folos.
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alexcristian200 View Post
                            apreciez faptul ca vreti sa-mi dati o mana de ajutor dar daca nu cunoasteti problema asa tot mi-am dat si eu cu parerea si nu am facut nimic ! la a class temperatura motorului nu o indica in bord electroventilatorul e comandat de calculator iar ca protectie sa nu ramai fara racire atunci cand sonda e defecta sau e scoasa mufa calculatorul automat porneste si tine in continu cuplat electroventilatorul lucru ce il cunosteam dilema mea e de ce porneste tot timpul la fiecare pornire circa 30 secunde !!!colegul de mai sus zicea de 2 ventilatoare daca nu cunoaste masina il rog sa se abtina sa nu dea informatii eronate a 170 din 2002 are un singur ventilator !!!!!!
                            Salutare!
                            Nu-ti fie cu suparare, pe forum discutam doar. Cei ce vor sa te ajute vin in sprijinul tau cu un sfat , cu o parere. Este posibil ca nimeni sa nu fi intalnit problema ta pentru a fi capabil sa-ti dea raspunsul exact. Daca te-au deranjat parerile noastre poti merge la o reprezentanta MB pentru o diagnoza profesionala. Si revenind la problema ta. ... Cred ca modulul de control al ventilatorului , in momentul cand pornesti masina , nu primeste nici o informatie (sau primeste informatie eronata) de la calculatorul masinii referitor la temperatura lichidului de racire. Mai multe informatii despre intreg sistemul de racire gasesti aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.43.htm

                            Seara frumoasa!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              elctroventilator turbo

                              Va salut pe toti,sa fiu scurt am un a 140 din 2000,electroventilatorul functioneaza la turatie maxima si nu se mai opreste nici cand scot cheia din contact. Acum am scos mufa de la modulul din fata radiatorului. Din ce am citit numai primeste informatie de la calculator, stie cineva ce este de facut? Telefon:0766484135 , va rog ajutor cat mai urgent STIMA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF