Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme pornire electroventilator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut, am si eu o problema cu elecroventilatorul dar mie nu-mi porneste. Mi-a fiert motorul si asa mi-am dat seama ca nu porneste. Nu se aprinde nici semnalul in bord si am crezut ca ar fi de vina senzorul de temperatura. Am scos mufa din senzor si nu porneste nici asa. Nu porneste nici daca pornesc aerul conditionat. Daca alimentez direct ventilatorul functioneaza.
    Sa fie problema cu cutia din fata radiatorului? Se poate verifica sa fiu sigur unde e problema?

    Comment


    • #32
      Intai de toate verifica siguranta nr. 3.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #33
        Am verificat si e ok siguranta

        Comment


        • #34
          Tensiune ai pe modulul din fata radiatorului? Verifica pe mufa modulului intre firul verde(pin3) si caroserie, apoi intre firul verde si cel maro(pin2).
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #35
            Se pare ca e modulul din fata radiatorului stricat. Pe firul 5 pare sa vina semnal de comada dar nu iese nimic. Astea-s tensiunile masurate pe mufa:

            1(maro-alb) 2(maro) 3(rosu-negru) 4(rosu-alb) 5(rosu-alb subtire) 6(rosu-verde subtire)
            0 0 12,6 0 0 0 motor oprit
            0 0 14,3 0 5 14,3 motor pornit, fara AC
            0 0 14,3 0 9,3 14,3 motor si AC pornite


            M-am uitat la piesele de pe modul si cea din stanga sus pare afumata, dar nu stiu ce este. Mai trebuie sa masor tranzistorii sa vad daca sunt ei de vina dar deocamdata nu am lecton sa-i dezlipesc.
            Attached Files

            Comment


            • #36
              Pana in 50lei un letcon cu varf subtire termostatat, in pachet cu tot cu fludor de 1mm+ tresa absorbanta.

              Dar de banii acestia fugi la dezmembrari.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #37
                Functiile pinilor modulului:
                pin2- masa(minus)
                pin3- plus(direct din siguranta nr.3)
                pin4 si pin1- motorul ventilatorului(intre 4 si 1, mod normal ar trebui sa ai 12v cu AC pornit)
                pin5- comanda ECU
                Pinii 2 si 3 sunt de putere, siguranta 3 de 30A.
                La pinul 6 ai alimentarea modulului prin contact.
                Cum a spus si Flaviu, incearca unul de la dezmembrari, daca-l gasesti la un pret ok. De regula se vand cam cu 100-150 Ron.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #38
                  Am schimbat cu unul de la dezmembrari si merge acum. 70 lei, se pare ca e cea mai ieftina solutie.

                  Comment


                  • #39
                    Chiar este o solutie ieftina si cred eu, buna. Ai scapat si de migala mesteritului.
                    Eu, sincer, nu-l lasam din mana pana nu-l vedeam mergand pe ala "vechi" .
                    Toate cele bune!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #40
                      :-) In cel vechi am gasit 2 MOSFETuri ce pareau arse dar la 45 de lei cat costau am preferat sa schimb tot modulul. Daca are cineva nevoie ii pot da modulul vechi sa-l repare.

                      Comment


                      • #41
                        Salut.
                        Recent am schimbat si eu modulul pentru treptele de ventilare. Modulul este ok, functioneaza pe toate treptele , dar acum alta e chestia ciudata... Imediat ce pornesc motorul incepe si ventilatorul sa se invarta, inclusiv la rece.
                        Azi dimineata (motorul rece) am facut urmatoarele masuratori intre pinul 5 si pinul 2 de pe mufa de conectare:
                        - fara contactul pus, aveam 0V;
                        - cu contactul pe pozitia pe pozitia 2, aveam aprox. 1V;
                        - dupa pornirea motorului a crescut pana la 1,1V 1,2V (ventilatorul nu se invarte);
                        - cand turatia incepe sa scada (se "duce" spre relanti), tensiunea creste la 3,5V astfel incepe sa se invarta ventilatorul cand este conectat...

                        Ma poate ajuta cineva cu o verificare tensiunii de pe pinul 5 si pinul 2 cu motorul la rece?
                        Iau in calcul si niste valori eronate transmise de senzorul de temperatura catre ECU, dar as vrea si o alta masuratoare de pe alta masina "asemanatoare".
                        Multumesc anticipat!
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • #42
                          Salut. In weekend am masurat si senzorul de temperatura... 2223 ohmi la o temperatura exterioara de 32*C (senzorul inregistra o valoare apropiata de cea exterioara...). Avand in vedere ca la 20* un senzor bun ar trebui sa indice intre 2945 si 3255 ohmi, consider ca al meu indica corect, si nu stiu "principiul" pentru care ECU da comanda de pornire al ventilatorului ca doar apa nu ajunge la temperatura de racire imediat dupa pornirea motorului... Am discutat telefonic cu LauLaur, la el dupa pornire avea 1V intre pinul 2 si 5 pe mufa modulului, iar ventilatorul nu se invarte la valoarea asta... Deocamdata renunt s-o mai caut in trei litere...
                          Last edited by cezarkage; 07-19-2015, 23:18 PM.
                          W168 or nothing!

                          Comment


                          • #43
                            Salut
                            De ieri reclama madam faptul ca ventilatorul merge pe turatie maxima. Acu pe intuneric am verificat ce si cum si cred ca trebuie sa ii pun lichid de racire -banuiesc ca duda aia sculata in rezervor indica nivelul maxim de glicol.
                            Clima merge...

                            Utilajul este W169 A180 CDI

                            Ceva sfaturi pot primi si eu? mersi!

                            Comment


                            • #44
                              bagat aproape o sticla de apa distilata si tot degeaba.
                              acu pe intuneric, am vazut ca bordul e pom de craciun: aprinse becuri de frina mina, motor, triunghiul galben si pe computer imi aparea sa verific frinele, nu stiu ce cu SRS....

                              idem face si cind scot cheia din contact....

                              Comment


                              • #45
                                Salut colegii de forum! Am o problema cu motorașul din GMV , pornește imediat ce pornesc motorul. Am verificat sonda de temperatură ptr. ECM , este ok, contactul in mufa ok, siguranțe ok, releul de comandă a GMV -ului ok ca tensiuni ( masurat tensiuni la alt A140 ) si la final diagnoza cu STAR . La diagnoza a aparut defect motorul GMV , scurtcircuit la masă . Menționez că în instalație de AC nu mai este gaz, doar ulei și nu funcționează. Un sfat pentru remedierea problemei ?
                                P.S.
                                Citind pe forum despre butonul de AC -EC la A140 m-am zăpăcit rău și numai inteleg nimic. La cuplarea EC- led aprins , sistemul este AC este pornit sau nu ? Modelul meu este din 1999.
                                Multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF