Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Miros de ars,fum in interior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pot curata injectorii cu WD40??
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Imi da cineva o idee cum sa scot seibile de etansare a injectoarelor?si prezonul ala rupt nu pot sa-l gauresc pentru ca nu e rupt din chiulasa ci are vreo 3 cm in afara il pot prinde cu un patent,am pus wd40 dar nu se invarte,e intepenit tare,vreo idee,as vrea sa-l scot sa nu mai fiu nevoit sa dau gaura ca e mai problematic nu incape bormasina nu am spatiu.

      Comment


      • #33
        Eu saibele de etansare le-am scos cu ceva ca o crosheta , am bagat acea tija indoita la capat prin gaura saibei , apoi cand am tras-o in sus si am simtit ca a agatat saiba am tras tare.Daca vrei sa iti confectionezi tu croseta , sa ai grija ce sarma folosesti , ca daca atunci cand tragi se rupe capatul ei si cade capul pistonului faci alta bucurie.Referitor la surub , chiar nu stiu cu ce ai putea sa il scoti...intr-adevar e mai complicat putin sa il gauresti.Daca sudezi pe tija surubului un levier , nu il scoti ? ca ai si 3 cm in afara , deci in mod normal ai cum sa sudezi...

        Comment


        • #34
          si prezonul ala rupt nu pot sa-l gauresc pentru ca nu e rupt din chiulasa ci are vreo 3 cm in afara il pot prinde cu un patent,am pus wd40 dar nu se invarte,e intepenit tare,vreo idee,as vrea sa-l scot sa nu mai fiu nevoit sa dau gaura ca e mai problematic nu incape bormasina nu am spatiu.[/QUOTE]
          Sudura sau un cleste reglabil bun (are falcile cu dintii in contra)

          Comment


          • #35
            Acel prezon nu ai cum sa-l gauresti pentru ca este calit .O metoda, verificata de mine in nenumarate cazuri , ar fi sa-l desurubezi cu ajutorul unui dorn sau o dalta mica si ascutita bine .
            Cu ajutorul unui ciocan lovesti cu atentie si migala si ar trebui sa-l dai afara .

            Comment


            • #36
              Fratilor nu am mai vazut asa ceva.Am reusit sa dau gaura in prezon,dar nu perfect in mijloc,aproape si cu ajutorul acelui tarod am incercat,dar a rupt varful prezonului si tot nu s-a desfiletat.Parca ar fi sudat acolo,stie cineva vreun spray special sa dau ca sincer nu mai stiu ce sa fac.E si naspa la A class prezoanele sunt intre 2 pereti,ca o nisa,nici nu pot sa-l rup sa incerc sa dau gaura.

              Comment


              • #37
                Salut

                Daca bagi o piulita pe prezonul ramas si o sudezi in capat crezi ca merge? Prin sudura faci un cap hezagonal pe care poti sa-l rotesti iar temperatura rezultata din sudura poate sa desfaca filetul.

                Comment


                • #38
                  Faza e ca nu sunt in tara si nu prea am aici pe cineva sa sudeze si daca as gasi imi ia cat nu face sa vina la mine.Am mai vazut pe net un spray http://www.amazon.co.uk/Release-Spra...9&sr=8-1-fkmr0 a folosit cineva ceva de genul??si daca a dat rezultate pentru ca m-am saturat sa dau bani pe scule,extractor etc.
                  Daca nu ultima solutie ar fi sa incerc sa rup acel surub si sa dau gaura,faza e ca e iesit in afara,dar totodata e cumva inlauntru pentru ca se afle ca intr-o nisa nici nu il poti lovi bine.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    Salutare !
                    Ar fii bine daca ai avea posibilitatea de a incalzi puternic cu ceva(flacara unei lampi cu gaz sper exemplu) portiunea din chiulasa in care e insurubat prezonul. Aluminiul se dilata usor si , ma gandesc ca ai putea sa-l desurubezi. Daca nu ai posibilitatea sa-i sudezi in cap o piulita , cum spune colegul MoiseDan , incearca , daca iti permite , sa infiletezi doua piulite una peste cealalta si stranse bine intre ele. Incalzind puternic locul respectiv, poti incerca cu o cheie pe prima piulita infiletata sa desfaci. Sper sa functioneze!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #40
                      Ai incercat burghiere prezon, apoi folosind un dorn sa ii dai forma hexagonala gaurii si folosind o cheie de imbus?
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #41
                        Am incercat cu 2 piulite,faza e ca nu am loc se strang prima piulita nici cu patent cu ciocul lung,practic nu e spatiu,cheie nu intra in locasul ala,m-am mai gandit sa pilesc 2 laterale si sa bag un socket si cu prelungitor,dar surubul e atat de subtire incat cel mai mic cap de socket 1/4`` e larg,chiar nu stiu daca exista mai mic.

                        Comment


                        • #42
                          De incalzit nu ma bag sa folosesc ceva cu flacara tanand cont ca toate sunt desfacute,rail si ma tem de vreo explozie,dar ma gandeam la acel spray care racespe pana la -30 grade.
                          Acum nici nu stiu daca ar merge,ce se contracta mai mult surubul din otel sau chiulasa ca e aluminiu??poate a mai folosit cineva un asemenea spray si binevoieste sa ma lumineze daca merita.

                          Comment


                          • #43
                            Acel spray nu are un prospect ceva, ca sa stim pentru ce a fost inventat ?.
                            Cu flacara nu este indicat, am vazut in poza si mult praf amestecat cu ulei, deci pericol de incendiu .
                            Cea mai corecta solutie , daca toate incercarile esueaza, ar fi sa scoti chiulasa si sa o duci la electroeroziune, dar zici ca nu mai vrei sa dai bani .

                            Comment


                            • #44
                              Frost Bite The Nut Cracker 500ml
                              Frost Bite -30C treatment bites through corroded and rusted components to, penetrate and crack them open.Once cracked provides ongoing protection.Releases seized screws, nuts, bolts and metal automotive parts.Includes extended nozzle for accurate application
                              (cam asta face:tratamentul rupe partile corozive,penetreaza si le deschide,crapa.Odata crapate produce si protectie in acelasi timp.Da drumul la suruburi,piulite,bolt si parti de metal.
                              Attached Files
                              Last edited by ichbin; 02-27-2011, 19:37 PM.

                              Comment


                              • #45
                                Cu flacara daca vrei sa ii dai si apar tensiuni interne in materialul chiuloasei ce faci dupa aceea?Daca va crapa la solicitari ?Cu acest tip de spray am vazut ca a incercat un prieten la bujie blocata in chiuloasa.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF