Buna tuturor!
Dupa ce am achizitionat acest Mercedes A Class 170 CDI am avut surpriza,atunci cand pornesc ventilatia sa simt un miros de ars,fum insuportabil si foarte neplacut,dar care se imbiba in haine.
Am observat ceva scursuri de ulei,dar marea problema e ca sub filtrul de aer e ceva ca un asfalt,care atunci cand motorul se inferbanta devine ca o smoala,iar cand se raceste se preface in carbune.
Am dat jos filtrul de aer cu tot cu modulul ala si dedesubt surpriza,e totul carbonizat,nici nu se vad injectoarele,totul este acoperit cu acea zgura.
Mi-am petrecut toata ziua cu o surubelnita,ciocan si aspirator si am desfacut ceva din acea pietrificare,se duce,practic se crapa si rezulta ca niste bucati de carbune,inca mai am cred vreo 2 zile ca sa pot da de injectori,am marea rugaminte daca cineva ar sti de la ce sa format acea zgura si care ar fi problema???
Voi pune si cateva poze sa se vada despre ce este vorba.
Dupa ce am achizitionat acest Mercedes A Class 170 CDI am avut surpriza,atunci cand pornesc ventilatia sa simt un miros de ars,fum insuportabil si foarte neplacut,dar care se imbiba in haine.
Am observat ceva scursuri de ulei,dar marea problema e ca sub filtrul de aer e ceva ca un asfalt,care atunci cand motorul se inferbanta devine ca o smoala,iar cand se raceste se preface in carbune.
Am dat jos filtrul de aer cu tot cu modulul ala si dedesubt surpriza,e totul carbonizat,nici nu se vad injectoarele,totul este acoperit cu acea zgura.
Mi-am petrecut toata ziua cu o surubelnita,ciocan si aspirator si am desfacut ceva din acea pietrificare,se duce,practic se crapa si rezulta ca niste bucati de carbune,inca mai am cred vreo 2 zile ca sa pot da de injectori,am marea rugaminte daca cineva ar sti de la ce sa format acea zgura si care ar fi problema???
Voi pune si cateva poze sa se vada despre ce este vorba.
Comment