Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Miros de ars,fum in interior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Miros de ars,fum in interior

    Buna tuturor!
    Dupa ce am achizitionat acest Mercedes A Class 170 CDI am avut surpriza,atunci cand pornesc ventilatia sa simt un miros de ars,fum insuportabil si foarte neplacut,dar care se imbiba in haine.
    Am observat ceva scursuri de ulei,dar marea problema e ca sub filtrul de aer e ceva ca un asfalt,care atunci cand motorul se inferbanta devine ca o smoala,iar cand se raceste se preface in carbune.
    Am dat jos filtrul de aer cu tot cu modulul ala si dedesubt surpriza,e totul carbonizat,nici nu se vad injectoarele,totul este acoperit cu acea zgura.
    Mi-am petrecut toata ziua cu o surubelnita,ciocan si aspirator si am desfacut ceva din acea pietrificare,se duce,practic se crapa si rezulta ca niste bucati de carbune,inca mai am cred vreo 2 zile ca sa pot da de injectori,am marea rugaminte daca cineva ar sti de la ce sa format acea zgura si care ar fi problema???
    Voi pune si cateva poze sa se vada despre ce este vorba.
    Attached Files

  • #2
    Cam asa ceva ar trebui sa arate si motorul meu,vedeti si voi diferenta.....
    Attached Files

    Comment


    • #3
      .
      ..
      .
      Este o problema destul de des intalnita la motoarele diesel , nu trebuie decat sa cureti bine acea zgura care s-a facut pe acolo si sa schimbi seibile de etansare ale injectoarelor , cand spun sa cureti bine , inseamna sa fie ca de fabrica injectoarele si locasul din chiulasa ,astfel risti sa intre zgura sub saiba de la injectoare si sa recidiveze problema .
      Acea zgura se datoreaza reactiei de polimerizare ,o chestie chimica care se intampla .
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • #4
        Aceeasi problema am avut-o si eu la Vito , schimbi saibele de cupru de la injectoare si rezolvi.

        Comment


        • #5
          Merci mult de sfat,sper sa iasa usor injectoarele,ceea ce nu prea cred,vreun sfat cum as scoate injectoarele??am vazut extractoare dar sunt cam scumpe si sunt intr-o pasa naspa cu banii.
          Chiar ma miram cum e posibil asa ceva imi ziceam ca parca a mers pe carbuni masina.
          Am crezut ca e vreo scurgere pe la garntura de la capac si voiam sa o schimb,dar tre sa scot injectoarele,dar vad ca tot nu am scapat.
          Am mai vazut si ceva ulei in spate,dar cred ca e din cauza ca nu am vazut nici o garnitura la teava de aspiratie si e cam plin de ulei acolo.
          M-am mai linistit,credeam ca sunt singurul care a vazut asa ceva.Multam

          Comment


          • #6
            Uleiul din spate nu se datoreaza nici unei scurgeri.Acolo este filtrul de ulei si de cate ori se desface capacul de la compartimentul filtrului de ulei spre a-l schimba, se murdareste locul urat de tot.

            Dar materia prima (carbunii) m-a speriat rau de tot, nu-mi venea a crede.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Nici mie,asa ca pentru cateva zile is mecanic de locomotiva,apropo GRIGOREAN tu ce solutie ai folosit sa cureti ?

              Am revenit,dupa doua zile de chin motorul meu arata cam asa(poza de jos)faza e ca a mai ramas arsura de aia pe langa injectoare nici nu stiu cum sa o indepartez,daca mai ramane pe langa si incerc sa scot injectoarele e ceva rau?
              Alta intrebare daca cineva imi poate da un raspuns,cu ce pot curata injectoarele?
              Inca ceva,da si eu m-am cam saturat sa ma intreb ce sa fac,plasticul ala unde intra filtrul de aer,si deasupra e admisia,tevile alea pe dinauntru sunt murtade au ca un namol din ulei,am pus si poze,am vazut ca are niste suruburi,ar putea sa o desfac sa o curat,ce parere aveti,ma gandesc ca nu o sa se mai etanseze bine.
              Astept pareri si le multumesc celor care imi vor raspunde si mi-au raspuns.
              Attached Files
              Last edited by Luxian; 12-02-2011, 10:35 AM.

              Comment


              • #8
                Benzina , decarbusol , ciocan , surubelnita mecanica , in unele locuri smirghel si freze finutze ca niste perii de sarma pentru a curata bec tot capacul.Munca de chinez , asta e treaba.Cati mai cunosc cu asemenea probleme , la service nici nu se uitau la ei.Atentie cu ciocanul si surubelnita , deoarece capacul de la culbutori e de aluminiu si sa nu apara alte probleme dupa aceea.

                Comment


                • #9
                  Eu am avut probleme acum 2 saptamani cu masina.Trepida la ralanti de ziceai ca este tractor. Credeam ca este un injector.
                  La primul service cand sa scoata injectoarele s-au speriat de faptul ca se torsionau prezoanele bridelor si au renuntat.
                  La cel de-al doilea service la aceeasi operatie m-au pus sa-mi asum riscul ruperii prezoanelor.
                  Noroc ca nu s-au rupt. Problema n-a fost decat in parte de la injectorul nr.1, care a fost curatat (toate injectoarele au fost date jos), ci de la regulatorul de inalta presiune (care a fost inlocuit).
                  Acum, referitor la problema ta, pe siteul lui Albert Rowe, se precizeaza ca injectoarele ies foarte usor dupa ce in prealabil de jur imprejurul lor se da cu pensula cu o solutie folosita la eliminarea vopselei de pe diferite suporturi.
                  Solutia este lasata sa actioneze 24 ore.
                  In Romania am identificat-o ca fiind DECANOL-produs Policolor.
                  Eu personal nu am incercat, dar te sfatuiesc sa incerci in prealabil, deoarece la mine reparatia a costat 1600lei (700lei regulatorul). Gandestete ce se intampla daca rupi un prezon.Mai bine miros
                  Aici linkul: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.98.htm
                  Solutia se numeste la ei NITROMORS
                  Tää on ny tälläne.. Cr-Raisun kantta ja peeveen t-palaa..
                  Last edited by valyvis10; 02-17-2011, 13:31 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Parca ai fost ...chiar mi s-a rupt un prezon.Acum sa vad cum o sa-l scot,e asa de subtire,o sa vad cu un extractor de suruburi.Nici nu l-am fortat,pur si simplu am dat la cheie normal,nu a opus rezistenta,am zis ce usor sa desurubat si cand colo,celalat e ok,dar o sa am munca grea.
                    Ceva sfaturi sunt bine venite.

                    Comment


                    • #11
                      [QUOTE=ichbin;181672]Parca ai fost ...chiar mi s-a rupt un prezon.

                      Imi pare rau de intamplare.

                      Acum ce sa zic, mai citesti pe aici:




                      Sa iti zic bafta sau succes??
                      Vad ca esti superstitios.

                      Comment


                      • #12
                        Mentionez ca sunt prezoanele de la injectori.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Mare grija cand ai sa vrei sa gauresti partea rupta a surubului , ea nu este rupta drept si nici plan , o sa fuga burghiul.Iar capacul de la culbutori e de aluminiu , sa nu dai in alte belele.Cunosc caz similar.O alta rezolvare ar fi majorarea gaurii , si apoi bagi surub cu filet M8 ( dupa ce dai alt filet , bineinteles)Pentru asa ceva se gasesc si kituri speciale , care contin burghie , si bucse filetate interior-exterior si astfel de suruburi.Aceste suruburi nu depasesc lungimea de 40-50mm.

                          Comment


                          • #14
                            M-am gandit si nu stiu ce sa incerc intai,faza e ca surubu e foarte subtire si nu stiu daca pot sa ii dau gaura pe mijloc si dupa sa bag extractorul,parca mi se pare mai usor sa dau gaura cu bormasina,filet si alt surub.Inca nu am reusit sa scot nici injectorii,atat de mult carbon sau ce o fi pe langa ei.
                            Daca nu pot sa-i scot cred ca dau gaura sa pun alt surub si la revedere,asa o las.

                            Sincer nici nu stiu de cat e filetul,nu stiu de ce au pus astia de la Mercedes suruburile de la injectori atat de subtiri.

                            Dupa cum se vede pe surubul rupt e cam 1 cm de filet,ceea ce presupun ca nu s-a rupt ras ci din chiulasa,si daca nu mai pot da jos nici clamele de la injectori nu mai vad nimic.
                            Cred ca cea mai buna solutie e sa dau filet,o sa ma mai chinui sa vad daca pot scoate injectorii daca nu o carpesc si gata.
                            Last edited by Luxian; 12-02-2011, 10:36 AM. Reason: 3 in 1

                            Comment


                            • #15
                              Injectoarele se pot scoate si cu brida aia pe ele.Ideea e ca tu sa ai scoase toate suruburile , apoi injectoarele pot iesi cu extractor.Cu mana nici gand sa iasa.Eu zic ca , acolo unde ai rupt surubul cel mai simplu e sa dai gaura majorata , filet M8 si alt surub , mai scurt.

                              De exemplu :http://cgi.ebay.co.uk/MERCEDES-injec...item563492f2e4

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF