Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Miros de ars,fum in interior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by ichbin View Post
    Merci mult de sfat,sper sa iasa usor injectoarele,ceea ce nu prea cred,vreun sfat cum as scoate injectoarele??am vazut extractoare dar sunt cam scumpe si sunt intr-o pasa naspa cu banii.
    Chiar ma miram cum e posibil asa ceva imi ziceam ca parca a mers pe carbuni masina.
    Am crezut ca e vreo scurgere pe la garntura de la capac si voiam sa o schimb,dar tre sa scot injectoarele,dar vad ca tot nu am scapat.
    Am mai vazut si ceva ulei in spate,dar cred ca e din cauza ca nu am vazut nici o garnitura la teava de aspiratie si e cam plin de ulei acolo.
    M-am mai linistit,credeam ca sunt singurul care a vazut asa ceva.Multam
    vezi ca exista o perie cu care sa cureti in interiorul lacasurilor de unde scoti injectoarele , iar injectoarele le scoti cel mai bine cu un berbec special...eu am gasit la un atelier de reparat injectoare...ai grija sa nu cada mizerie in motor ca muncesti degeaba...bafta...e migala multa

    Comment


    • #62
      Ichbin spune-mi si mie cum ai reusit sa scoti injectoarele? Daca poti sa detaliezi putin.
      Ti-ai luat trusa pana la urma?
      Eu am avut probleme la o garnitura de injector(nr.2), au iesit usor s-au pus garnituri noi, fir de azbest si vaselina de culoare aurie speciala pt. temp. inalte. Totul a fost bine cam 6 luni pana cand masina mergea in 3 datorita unui injector care deschidea doar la presiuni mari. Nestiind care e injectorul cu probleme am inceput cu cele 2 scoase recent. Surpriza; injectorul nr 2 nu s-a putut scoate nicicum. A incercat mecanicul - meserias dealtfel de la Tridex BT - cu ciocan invers cu fel de fel de spray-uri dar nimic dupa vreo 5 ore de chin. Avea si trusa de Mercedes CDI dar nu se potriveste la A-klasse. Norocul a fost ca problema era injectorul 4 cel din spatele turbinei si s-a rezolvat cu mersul in 3 pistoane. Acum ma intreb ce voi face cand voi avea probleme la injectoare si nu-l voi putea scoate.
      Cei de la Tridex colaboreaza cu o firma de la Comarnic http://www.reparatii-injectoare.net/, la care trimit injectoarele si cu 2-300 ron/buc le fac ca noi.

      Comment


      • #63
        Poate s-a intepenit,ai dat cu vaselina cu,cupru cred de era aurie,eu am cumparat de la merc edes,reprezentanta un borcanel de vaselina speciala la temperaturi f mari,pt injectoare,alba la culoare.Nu am putut sa le scot pur si simplu,am fost nevoit sa cumpar extractor de injectoare pt motoare CDI,nu se miscau deloc si cu extractor le-am scos in 10 minute.Am dat pe el parca vreo 80 lire dar a meritat.A trebuit sa desurubez capul la injector ca din cauza bridei de fier care prinde 2 injectori nu incapea acea ghiara sub el,am folosit a doua piesa din trusa care se infileteaza pe capul injector si se desface.Eu am avut si depuneri de carbon,calamita care imi acoperea pana si railu,injectorii erau acoperiti,am lucrat 1 saptamana sa curat imprejur,am dat cu o solutie,mai mult o crema se cheama nitromos aici si in cateva ore inmuia acel carbon,dar cred ca tu nu ai nevoie.Nu e acelasi model dar face acelasi lucru http://www.youtube.com/watch?v=IuwvWw3gjjs.Am vazut ca poti gasi si in rom aceel extractor sau poti face unul si iesi ieftin,eu nu am gasit sudor aici.http://www.youtube.com/watch?v=lrcm4iWuNng asa ceva sau ca cel din poza care am atasato mai sus.Un fier pe care bagi o geitate ceva iar la capat sudezi o piulita nu mai stiu diametrul dar vezi capul injectorului,dpa ce infeletezi in injector smuncetri de acea bila cere se plimba de la un capat la altul facand acel soc si trebuie sa iasa.Daca o faci personat vezi dsa nu fie lunga,ai f putin spatiu de la injector si partea frontala a masinii,injectoarele sunt inclinate.Bafta si daca mai ai ceva de intrebat iti mai dau detalii.Poti sa mai dai in jurul injectoarelo cu WD40 si lasi apoi iar pui,e bunisor.
        Attached Files

        Comment


        • #64
          Merci de info! Deci secretul e sa scoti bobina; mecanicul meu s-a temut sa o scoata ca sa nu strice injectorul.
          In trusa ta e un ciocan invers, o piulita care vine infiletata in capul injectorului si inca ceva (parghie). La ce se foloseste aceasta? Se baga sub injector daca poti sa scoti parghia dintre injectoare?
          Stiu ca e foarte putin spatiu de manevra ca sa ajungi la injectoare ca am stat o zi langa mecanic sa vad ce face. Am un meserias care poate face orice la strung, freza etc. Am sa incerc sa fac la el o presa de scos injectoare.
          Last edited by xena; 01-12-2012, 08:36 AM.

          Comment


          • #65
            Practic in trusa sunt 3 piese,1 este ciocanul 2.ghiara care o atasezi si care o bagi sub injector sa il scoti(ceea ce nu am putut pt ca nu se prinde fiecare injector in parte sa scoti acea brida de metal care il tine ci 2 injectori deodata si vine intre ei,deci nu iese decat odata cu injectoarele,astfel ca nu ai spatiu sub ei,asa ca am folosit al 3 a piesa acea piulita care se infeleteaza in capul injectorului apoi in acel ciocan si facand miscari de oscilatie in sus si jos,bineinteles in sus izbind cu putere trebuie sa iasa.Daca ai pe cineva il confectionezi usor,o tija de fier sau otel,la un capat ii pui pe ea ca o bila de haltere data gaura prin ea,sa fie un pic greluta pentru ca distanta de deplasare este scurta si sa aiba putere,la un capat ii sudezi o piulita sa nu iasa iar la celalalt piulita care trebuie sa corespunda cu filetul injectorului,nu e mare problema.

            Comment


            • #66
              Ti-am zis ca la service aveau o trusa complexa pentru Mercedes CDI dar acum imi dau seama ca mecanicul n-a stiut s-o foloseasca. A incercat cu ghiara dar n-a reusit s-o bage sub brida si n-a stiut ca se poate scoate bobina si mai apoi de infileteaza o piesa care era cu siguranta in trusa.

              Comment


              • #67
                Trebuie putina atentie cand scoti capul injectorului are un arcusor si o parte metalica,exact ca o baterie de ceas sa nu le pierzi,sa nu cada,eu am scapat una pe jos ca nu stiam dar am gasit-o,si cand infeletezi la loc sa cada filetul bine.La A class totul e putin mai complicat,e inghesuit motorul si de aici dificultatea de a umbla prin el.Eu vreau sa controlez bujiile incandescente,pentru asta trebuie sa ma bag pe sub masina.

                Comment


                • #68
                  Poti sa-mi spui care e lungimea tijei de la ciocanul invers? Trusa e dedicata pentru A-klasse?
                  Incerc sa confectionez si eu un dispozitiv de scos injectoare dar sa nu fac tija prea lunga ca sa am loc s-o manevrez.
                  Mi se pare ca a inceput sa imi sufle iar pe langa un injector si tb sa ma pregatesc sa le scot pe toate ca sa le trimit la reconditionat.

                  Comment


                  • #69
                    Si inca o problema. Am vb. cu niste mecanici si mi-au spus ca daca scoti bobina de pe injector ai sanse mari sa il defectezi. Ce stii de chestia asta?

                    Comment


                    • #70
                      buna la toti am si eu un a klasse din 98 170 cdi si imi pierdea presiune akm am schimbat saibele de cupru si cand il pornesc imi umple de motorina unde sunt injectoarele o mai patit cineva ???

                      Comment


                      • #71
                        Am citit si eu topicul asta si intradevar e frustrant cind se rupe un surub si nu ai cu ce apuca ce a mai ramas in general clestele sau wise gripul rotunjeste terminatia si situatia se dederioreaza cu fiecare incercare ce recomand si le-am folosit cu brio se numesc XTRKTOR am gasit pe un site in Anglia : http://shop.grfasteners.com/Xtraktor...Nut-Set-6-12mm
                        Trusa isi scoate banii la primul surub scos avantajul este ca prinde de la baza , chiar daca a mai ramas 2mm se loveste cu ciocanul sa muste in prezon si se foloseste tubulara ,are o multime de creneluri ascutite helicoidale pe stinga.
                        Pentru ulei penetrant va recomand PB Blaster face minuni, WD40 e apa de gura coparativ.
                        Deobicei daca suspectez ca un surub nu iese ii dau cu PB Blaster si il bat cu ciocanul marunt , vibratia face ca penetrantul sa intre pe filet .
                        Last edited by razvy64; 08-03-2013, 03:57 AM.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by anemicul View Post
                          buna la toti am si eu un a klasse din 98 170 cdi si imi pierdea presiune akm am schimbat saibele de cupru si cand il pornesc imi umple de motorina unde sunt injectoarele o mai patit cineva ???
                          Buna,daca erai mai atent,am discutat despre asta,am patit-o si eu dupa ce am montat totul inapoi,mi-a dat si mie cineva un sfat bun,si problema a fost de la rampa common rail,un filet care vine pe injector nu pasuia bine si curgea,era la fel plin de motorina,in 2 minute aveam balta sub masina,ca sa observ pe unde curge,am dat admisia jos,am infasurat toate imbinatiile pe unde merge motorina,inclusiv common rail in hartie igienica,pornesti masina si esti atent rapid unde se umezeste prima data.
                          Bafta
                          (Apropo,stiu ca ar trebui pus la bursa,vand trusa de scos injectoare,nu m-am gndit pana acum,dar am vazut ca mai sunt probleme si deocamdata nu am nevoie de ea.)
                          Last edited by ichbin; 08-03-2013, 10:53 AM.

                          Comment


                          • #73
                            Sal si ms la toti pt sfaturi akm ma apuc de masina si va tin la curent am vazut ca si tu ai avut probleme ich bin si am pus hartie dar mi se pare ca imi curge pe langa injectoare !!

                            Comment


                            • #74
                              Daca curge pe langa injectoare poate nu ai strans bine acea brida sau cum se cheama,sau nu ai curatat bine scaunul unde vine etansat injectorul cu saiba de cupru,sau a prins ceva mizerie,vezi mai atent,si daca curge pe la injectori,scoatele din nou su curata bine,eu am dat cu niste solutie de inmuiat calamita si am facut o perie din sarma super fina,de aia de cureti incaltamintea de piele intoarsa.Eu am folosit si aspiratorul,am unul care e puternic,incearca sa cureti si locul unde vin prezoanele,poate e mizerie acolo si nu se strang pana la capat,e de munca,dar de capat ii dai daca ai rabdare si sa fii atent.
                              Daca doreste cineva extractorul poate da PM(cadou un borcanel de vaselina pentru injectoare,originala Mercedes,eu am folosit foarte putina,pot aduce trusa luna asta vin in tara).

                              Comment


                              • #75
                                ms mult ichbin dar ziceau colegi pe site ca ar avea 2 saibe ale mele am doar acele de cupru!!tu ai avut mai multe saibe pe injector?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF