Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Miros de ars,fum in interior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Faza ca nu stiu exact de cat sunt suruburile,dar cred ca is M6,am masurat si parca ar avea 6 mm,nu stiu daca sunt identice cu suruburile de la alte clase.
    Aici nu prea le stiu cu diametrul,ce numar este,faza e ca pe ele nu scrie nimic.
    Am folosit cheie star de 10,dar filetul e altceva,nu am subler,dar pe ruleta are cam 6mm.Lungimea e de 95 mm,38 mm de la inceput e fara filet,locul unde vin clamele de siguranta de la injectori.Cred ca un surub de 55mm ar fi ok,ce ziceti??
    Last edited by ichbin; 02-20-2011, 13:27 PM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by ichbin View Post
      Faza ca nu stiu exact de cat sunt suruburile,dar cred ca is M6,am masurat si parca ar avea 6 mm,nu stiu daca sunt identice cu suruburile de la alte clase.
      Aici nu prea le stiu cu diametrul,ce numar este,faza e ca pe ele nu scrie nimic.
      Am folosit cheie star de 10,dar filetul e altceva,nu am subler,dar pe ruleta are cam 6mm.Lungimea e de 95 mm,38 mm de la inceput e fara filet,locul unde vin clamele de siguranta de la injectori.Cred ca un surub de 55mm ar fi ok,ce ziceti??
      Din cate stiu eu , surubul prinde pe filet in chiuloasa , filetul e pe o lungime de vreo 15 mm maxim , parca.Intr-adevar surubul este fix de 6 , cu pas normal , insa cu unul de lungime de 55 nu cred ca vei prinde filetul.Plus ca daca prinzi numa o spira , doua de filet , fiind din aluminiu se va rupe automat in momentul in care vei porni motorul si compresia va impinge injectorul in sus.Suruburile originale se gasesc de cumparat la orice magazin de piese , costa cam 5 lei unul.

      Comment


      • #18
        Vreau sa cumpar asa ceva http://www.amazon.co.uk/dp/B001C7M4D...SIN=B001C7M4DG.
        Are o chestie din metal filet care se baga pe interior.
        Faza ca pe surubul rupt am circa 5mm de filet pe el in total avand 42mm,cred ca ai dreptate e putin cam scurt,dar care ar fi mai potrivit tot un M6 sau ceva mai mare??

        Comment


        • #19
          Personal , in situatia ta as pune unul mai mare , M8.

          Comment


          • #20
            Dupa cate am vazut sunt doar doua suruburi la injectori,mai sunt 3 suruburi,1 pe mijloc si 2 in parti dar par diferite cred ca sunt de la capac,faza e ca dupa ce am curatat mai bine in gaurile alea intre injectori se vede ridicat cauciuc si e exact pe marginea capacului,cred ca e de la garnitura,nu mai sta etans si cred ca si asta poate fi una din probleme,deci in concluzie trebuie schimbata.
            Dar mai intai sa dau injectorii jos.
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Poate sa-mi spuna cineva ce fel de extractor al fi potrivit pentru injectorii A Class? sau ceva improvizat ce as putea face,pentru ca ma tem sa nu fac alte prostii sa rup ceva si costa destul de mult un injector.

              Comment


              • #22
                Se poate cumpara de pe lincos.ro.Cauta la extractoare pentru CDI Mercedes .

                Comment


                • #23
                  Ma chinui acum sa scot injectoarele,vreau sa cumpar un extractor dar faza e ca nu pot baga gheara aia sub injector pentru ca nu e spatiu iar prin metoda a doua sa desurubez capul de la injector si sa prind cu socket si apoi de ciocanul ala nu pot ca suruburile din capul injectoarelor sunt intepenite.Am dat si cu wd40 si cu un fel de ulei de ala 3 in 1 nik.
                  Vreo idee cum as putea sesuruba aceste piulite de la injectori,am ajuns la capatul rabdarii si o sa-i dau foc.

                  Comment


                  • #24
                    Trebuie sa se poata desuruba.Fix in situatia ta , chiar mai grav am fost si eu.Trebuie sa poti desfileta bobinele cu cheie fixa de 29 parca.Tragi tare si o sa iasa.Si pentru mine a fost foarte greu ,insa au iesit...

                    Comment


                    • #25
                      Am reusit sa desfac dupa o zi de lasat cu WD40 pe ele dar surubul nu s-a rotit ci a ramas intepenit s-a rotit capul ala cu totul.Imi comand extractorul si dupa ce vine ma apuc de treaba,astept sa vina si trusa sa dau filet la surubul rupt.Merci ca m-ai sustinut si sa fortez ca a cedat pana la urma imi era frica sa nu se rupa injectorul.Mi-am facut un penson dintr-o perie de sarma pentru incaltaminte ca e fina, o solutie sa folosesc la curatat injectorii???am mai citit pe undeva ca WD40,dar sincer nu stiu,daca cineva imi poate da un sfat ce solutie as putea folosi la curatare ii multumesc de pe acum.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Am reusit sa scot injectorii dar nu stiu cum sa scot seibile de etansare a injectorilor si locasul unde sunt injectorii in chiulasa e cam murdar dar nu stiu cum sa curat sa nu cada in gaura mijerie de aia.
                        Va rog un sfat util cum as putea proceda.

                        Comment


                        • #27
                          Salut,

                          Kitul de pe amazon imi este fff familiar. Eu lucrez cu Helicoil (cauta pe net). Daca erai in Bucuresti te ajutam eu cu trusa de reparatie. Sunt folosite pentru a repara/intarii filetele in materiale moi (aluminiu, cupru) si din proprie experienta iti spun ca sunt fff bune.(am reparat odata un filet din chiuloasa, la o bujie.)

                          Comment


                          • #28
                            Problema este sa poti curata bine , nu conteaza daca intra calamina in cap la piston se topeste si o da pe evacuare . Sa nu cada alteceva mai solid sa ai grija!

                            Comment


                            • #29
                              Acum ca am dat tot la o parte am observat ca si garnitura era mancata iar surubul are 2 cm in afara cred ca mai bine e sa incerc sa il scot,am cumparat trusa aia de pe amazon dar nu stiam ca surubul o sa fie rupt in asa fel sa se vada in afara.
                              Dar cu ce sa scot saibele din cupru ca vreau sa le inlocuiesc si pe alea?
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Garnitura care e mancata
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF