Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

"Bot de cal" vrea mai multi caluti!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, interesant...
    Poti sa postezi consecutiv daca aduci informatie noua, stai linistit ca nu zice nimeni nimic...

    Comment


    • #17
      Eu cred ca cea mai la indemana si eficienta idee daca tot vrei sa ai si putere si consum bunicel (si nu de ala astronomic cum au motoarele pe carburatie),ar fi sa iei un 320 benzina de pe un w124 de generatie 92-95.Il adaptezi si ii dai bice.Motorul are 220cp si 0-100 cam in 8 secunde.Faci nu doar passatul dar si golfurile sau bimmerele seria 3 cu pleoape de pisica "rele si neiertatoare".
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #18
        Originally posted by ionutz_ng View Post
        bimmerele seria 3 cu pleoape de pisica "rele si neiertatoare".
        Am ras ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
        Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

        Comment


        • #19
          Al meu era 2.2 benzina cutie manuala cu 4 trepte.
          105 ponei fortosi
          vandut in februarie 2009:d

          Comment


          • #20
            Deci cel mai mare motor despre care aveti cunostinta ca a fost transplantat pe un bot de cal, pana in prezent, este un V8 de pe un 560. Dar un W 12 de pe o balena 600 sel 4matic credeti ca ar incapea cu niste decupaje in compartimentul motor???Am posibilitatea sa achizitionez o astfel de balena pentru transplant, in caz ca se poate...

            Comment


            • #21
              Originally posted by 560SEL View Post
              Deci cel mai mare motor despre care aveti cunostinta ca a fost transplantat pe un bot de cal, pana in prezent, este un V8 de pe un 560. Dar un W 12 de pe o balena 600 sel 4matic credeti ca ar incapea cu niste decupaje in compartimentul motor???Am posibilitatea sa achizitionez o astfel de balena pentru transplant, in caz ca se poate...
              E imposibil de ransplantat. Apoi, 600 nu e W12 ci V12 si nu a fost niciodata 4 matic.

              Comment


              • #22
                Cum zicea cineva mai sus, cauta un motor M104 (daca a incaput M110-le incape si M104, zic eu). Un 3000 sau 3200. Ambele au 231 de cai. Daca vrei mai mult, poti sa apelezi la turbine, compresoare si alte alea. Avantajul la 6 in linie fata de V8 este ca mai ai loc pe langa el sa pui una, alta. Plus ca injectia HFM de pe M104 am inteles ca poate fi adaptata astfel incat sa i se optimizeze parametrii in funcionarea cu turbina. Incearca sa gasesti mai intai un mecanic priceput si "openminded" care sa isi dea cu parerea cu privire la proiect.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mibotto View Post
                  M-am uitat oleak sa vad ce motoare ar merge si cred ca poti incepe de la 3000 benzina de pe w124 insa nu e nici o diferenta la cp si poti ajunge pana la 3600 motor AMG pus pe E36.Cam asta am vazut si cred ca ar merge.Daca nu vrei sa fie motor de Mercedes daca cauti putin printre japoneze gasesti unu care sa iti ofere ce vrei tu sigur.
                  La ce te referi in ultima fraza cu japonezii?...te gandesti la ceva anume?...adica pot gasi ceva mai "strong" decat un 3.2 de 170kw de pe un 124 coupe din 2004 care sa se potriveasca si la grup si cardan?

                  Comment


                  • #24
                    Se referea la un 2jz sau 1jz de la toyota,eventual un sr20det de nissan sau rb26dett daca vrei sa dai vreo 3000 aproape pe un motor cu o cutie.Spor la modificat.

                    Comment


                    • #25
                      De gasit din prima un motor de japoneza mai puternic decat cel de Mercedes nu gasesti insa poti sa le modifici tare si sa le oferi un surplus foarte mare de putere.
                      Mai multe informatii iti poate da 300zxtt ca el pare a fi cel care cunoaste cel mai bine asa ceva.
                      Cred ca te refereai la w210 cand spuneai de acel motor de 3.2.
                      Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                      Comment


                      • #26
                        Cel de 3.2 este si pe ultimele 124 de prin 94-95 sub brandul m104.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mibotto View Post
                          De gasit din prima un motor de japoneza mai puternic decat cel de Mercedes nu gasesti insa poti sa le modifici tare si sa le oferi un surplus foarte mare de putere.
                          Mai multe informatii iti poate da 300zxtt ca el pare a fi cel care cunoaste cel mai bine asa ceva.
                          Cred ca te refereai la w210 cand spuneai de acel motor de 3.2.
                          Sunt o gramada de motoare japoneze foarte puternice, ce incep de la 280cp si ajung fara probleme pe la 400-500cp doar cu remaparea calculatorului si schimbatul injectoarelor cu altele aftermarket cu debit marit.

                          Sunt multi posesori de Mercedes ce au apelat la motoare japoneze pt ca ofera un plus de putere fata de motoarele Mercedes, indiferent de modelul lor.

                          Dintr-o japoneza turbo sa obtii 400cp e infinit mai ieftin decat daca ai incerca asta cu un propulsor Mercedes. Si puterea asta poate fi obtinuta cu maxim 2000e.

                          Comment


                          • #28
                            Ai dreptate si din cate mai stiu m104-ule s-a pus mai departe si pe urmatorul model de E-classe adica w210.Am spus modelul w210 datorita anului cu toate ca deja modelul devenise w211 din 2002.
                            Pentru 560sel sa stii ca motorul de 3.2 nu se gaseste doar pe coupe se gaseste si pe alte modele sub numele de 300E sau E320.
                            Am mai gasit pe undeva ca se poate mari foarte tare puterea acestor motoare prin punerea unor turbine care pot mari puterea intre 300-400cp.
                            http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M104_engine aici mai gasesti cateva informatii despre evolutia motorului m104 si ce poti alege.
                            Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                            Comment


                            • #29
                              Sa maresti puterea la o aspirata din 200cp la 300-400 e aproape imposibil fara cunostinte foarte bune despre dinamica si inginerie. Si trebuiesc o gramada de subansable ce costa foarte mult. De ce sa te chinui cu un lucru cand poti lua ceva deja testat si sigur ca va rezista fara probleme la puterea aia?

                              Comment


                              • #30
                                Poate unii prefera un motor de mercedes deoarece este mai usor de procurat si cu un motor de nissan sau toyota daca te prinde politia nu mai ai ce explicatii sa dai pe cand cu cel de mercedes spui ca s-a stricat cel original si umbli cu blocul dupa tine eventual si cu o mica atentie ai scapat.Dar in fine deja ajung off topic.Spor la cautat.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF