Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mor Mercedesurile vechi ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poti da niste linkuri pe net sa vedem si noi despre ce e vorba?

    Comment


    • Link-ul cu hidrogenul nu a mai sosit , deocamdata .

      Oricum , pentru cei care vor sa inscrie ca vehicul istoric un Mercedes vechi , tot felul de instalatii economice sunt inutile . Masina trebuie sa fie exact cu dotarile modelului din fabrica .

      Un amic din Quebec - Canada , posesor de W123 imi spunea urmatoarele :
      - Atestat de vehicul istoric primesc masinile mai vechi de 25 ani .
      - Nu au facilitati la impozit sau taxa de drum .
      - Masinile cu atestat istoric nu au voie sa circule pe autostrada .

      In Germania , masinile istorice circula cu numere speciale , platesc diferite taxe si nu sunt considerate masini de folosinta zilnica .
      In Austria au un numar limitat de Kilometri pe an .

      Si totusi , Mercedesurile vechi refuza sa moara .

      Comment


      • In italia se pot inscrie dupa 20 de ani de la fabricare, poti sa ai si gaz pe ea.
        Te inscri intr-un club acreditat ASI si cam atat.
        Beneficii ar fi la asigurare, de 3 ori mai ieftina.

        Comment


        • Nu doar in Italia ci si in Ungaria pot lua atestaul retro masinile cu instalatie GPL, ba chiar am zarit la vanzare agregat OT cu instalatia in portbagaj!
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • Si , este bine asa ? .
            Ce masina clasica & istorica este aia cu imbunatatiri de ultima ora ? .

            Comment


            • NU este bine asa, daca ii retro atunci sa fie totul original...parerea mea! Si eu am avut instalatie GPL pe masina...care nu a rezistat mult !
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • O instalatie de gaz costa cam 1000 euro.
                Daca nu ai de gand sa folosesti "istorica" zi de zi, nu merita investitia.

                Totusi, nevoia te invata.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF