Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

De ce nu vor deloc chiptunerii...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Atunci imi cer scuze, credeam ca la mine te-ai referit avand in vedere ca eram ultimul care a postat.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Doc View Post
      Am vrut sa ii raspund lui ionut, insa observ ca este greu de multumit. In plus observ ca nu stie sa apreciaze valoarea unui job sau afacere. In tuning totul pare simplu pentru client, el nu vede decat ca tunerul introduce mufa 5 minute la masina si gata tuningul. Insa ceea ce nu stie el de fapt este ca acel tuner (nu vorbesc de distribuitori) investeste bani (foarte multi), timp, risc si nu in ultimul rand experienta.

      Un adevarat tuner lucreaza ca la carte, softuri de tuning licentiate si interfete originale. Achizitioneaza cele mai recente interfete de tuning, ugrade-uri fizice si software la acestea, cumpara cela mai noi soft-uri cu care poate face ajustari in flash-urile masinilor, investeste in cursuri de pregatire si multe alte cheltuieli pe care nu le-as putea enumera aici.

      Cati dintre voi stiu cat costa o SINGURA interfata de tuning sau un soft de modificat flash-uri?


      Ca distribuitor de soft (dealeri tuning) costurile sunt mai mici decat in cazul unui tuner, acesta trebuie sa achizitioneze una sau mai multe interfete de tuning si sa incheie un contract de distributie de fisiere tunate de la tuner X. La fiecare masina modificata dealerul plateste catre tuner un anumit cost pentru fila tunata. Castigul dealerului poate varia in functie de tuner si calitatea softului pe care il furnizeaza.

      Chiar si in cazul unei diagnoze, cum ar fi la mercedes interfata originala poate costa cateva mii de euro: http://www.carsoftsales.com/carsoft_price_lists.htm

      Nu prea ai inteles care era dilema mea!Nu ma deranjeaza ca nu vor sa negocieze ci ma intriga si nu inteleg de ce de exemplu prefera sa nu mai faca deloc decat sa faca cu 1 milion mai ieftin!Ca si cum fiecare operatiune pe care o fac ii costa atat de mult incat deja daca ar face-o cu 1 mil mai ieftin ar iesi ei pe minus sau nu ar mai avea profit deloc!Si eu credeam ca ei odata ce au softul,orice operatiune o vor face din acel moment este aproape free de o noua investitie pt ei,doar manopera ar mai conta.Dar se pare ca nu este asa si asta vroiam eu sa aflu.Poate nu am folosit cel mai inspirat titlu (pe care banuiesc ca l-ai citit pe acesta exclusiv,fara sa mai citesti si ce am scris eu in topic).Probabil ca un titlu de genul : "de ce nu mai e deloc rentabil pt un chiptuner sa faca operatiunea cu pret mai mic decat cel din oferta" ar fi fost mai potrivit.Pe mine nu m-a deranjat pretul,si nu ma fac 1-2 milioane in plus sau in minus. Atitudinea super indarjita a unui chiptuner m-a inversunat si pe mine la randul meu.Asta in conditiile in care eu am crezut f mult ca tot ce ar lua de la mine ar fi castigul lui,ar fi pe plus pt ca ei deja au facut investitia in soft.Si nu am putut sa mi-o explic decat prin 2 ipoteze: fie oamenii au intre ei un agreement sa nu cedeze absolut deloc la nici o negociere,fie pe ei chiar ii costa mult fiecare remapare pe care o fac si castigul este f mic,deci daca ar lasa la pret chiar si 100 ron nu ar mai castiga deloc.
      Oricum pana la urma eu am renuntat si nu am mai facut nici o remapare,desi as fi facut-o clar daca as fi vazut putina flexibilitate.Sa fi avut de pierdut sau de castigat din asta,daca ar fi accepta-o asa nu stiu...cert este ca nu am mai facut-o deloc.
      Last edited by ionutz_ng; 02-27-2010, 01:07 AM.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #33
        Se intampla de ce le mai multe ori ca un tuner sa refuze oferirea vreunui discount din cauza clientului. Mi s-a intamplat de multe ori sa port o discutie cu un client despre chiptuning, in loc sa ma lase sa ii explic care sunt avantajele, dezavantajele si ce ii pot oferii in banii respectivi, a tinut sa ma intrebe daca ofer reducere mare pentru ca X sau Y tuner are un pret mai mic decat al meu. Sau mai grav de atat, ca el nu face tuning la mine decat daca il costa de ex. 100 euro pentru ca mai mult nu merita sa investeasca in masina. In astfel de cazuri, crede-ma ca iti pierzi rabdarea si nici nu vrei sa il vezi pe respectivul la tine in service.

        Nu este nimic grav sa ceri un discount insa romanul nu stie cum, incearca sa trateze ca la piata. In fond pentru el nu conteaza ce servicii ii ofera tunerul ci doar pretul. Daca as vedea ca este interesat cu adevarat de chiptuning si ce se intampla cu masina lui dupa aceasta operatiune, o discutie legata de un eventual discount va avea o finalizare pozitiva.

        De aceste cazuri m-am lovit des, cel putin in ultima vreme si prefer sa nu am un astfel de client la tuning. Cine nu aprecieaza masina si considera ca nu merita sa investeasca in ea, nu are ce cauta la mine. Intotdeauna acesta va fi clientul cel mai nemultumit de lucrarea pe care o faci la motor pentru ca nu are capacitatea sa inteleaga ce inseamna chiptuningul sau alte lucrari de tuning la o masina.
        Last edited by Doc; 03-02-2010, 09:05 AM.

        Comment


        • #34
          Cat m-ar costa pe mine de ex un chiptuning la un W210 E420 din 96, care are stock 279cp si 400Nm?Nu ca ar fi musai nevoie,masina mea fiind turbata rau oricum dar sincer,s-ar observa ceva diferenta tinand cont ca e aspirat?
          P.S.Oricum de cand cu radarele astea,interesul pt masini puternice si chiptuning va scadea dramatic in randul populatiei dupa ce vor lua 1-2 amenzi.
          MÃREAȚA COBRA

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF