Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

De ce nu vor deloc chiptunerii...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cu ei ai negociat pretul?Sau ai platit cit au cerut?.....Raspuns simplu: DA/NU....Nu ma intereseaza valoarea sau diferenta pe care ai cistigat-o.

    Comment


    • #17
      Poate a negociat pretul in Germania, daca l-a luat de la piata sau de la dezmembrari. Eu nu prea inteleg, ce e atat cu acest negociat? Ce e atata tiganeala la orice? Romanu' ar fi in stare sa negocieze si la un leu, chiar daca produsul ar valora 200 de lei. Ionut, dupa cum bine sti si tu, ca exista firme de consultanta, care ofera servicii si cunostinte in diferite domenii si au investitii minime si profit mare, agentii imobiliare, care de pe urma unei coli A4 afisata in geam, incaseaza 1000 de euro, asa sunt si chiptunerii. Mi se pare normal. Si eu am vrut un chip pe masina, initial mi-a cerut 300 de euro, apoi m-a sunat si mi-a zis ca-mi face cu 200, dar a aparut altceva si s-au dus banii, iar apoi nu am mai avut fonduri pentru acest chip. Cand si daca voi avea, probabil voi face si eu, dar nu am negociat cu nimeni. Asta e pretul! Cum a zis si @asfalttango, de ce nu copiezi de undeva softul si ii dai tu un copy/paste in spatele blocului si poi daca merge, mai poti face si la altii cu 50 de euro, ca sigur vei avea 2-3 clienti pe zi, la banii astia si mai scoti si profit bunicel din treaba asta.

      Comment


      • #18
        @paunionutz Da,ai dreptate,buna idee o sa ma mai gandesc la ea.
        @alfalttango Normal ca nu am negociat cu Germania ce dracu ma tiganesc cu nemtii,am inebunit la cap?Si nici nu vroaim pt ca oamenii imi trimit "un obiect fizic",adik o chestie formata din circuite,sarme,etc care se presupune ca are ceva valoare si pt care eu cu adevarat simt ca merita fiecare cent...nu imi trimit o informatie pe mail.
        Costul?Cu tot cu transport ma ajunge cu 20 euro mai mult decat chiptuningul de aici!De ce?Nu e vb de bani e vb de principiu.Cand vad oameni care vor multi bani pt un serviciu care nu merita prefer sa platesc in alte parte mai mult!Ceea ce nu o sa intelegeti unii dintre voi niciodata este ca nu conteaza banii,cantitatea lor ci ideea in sine de a merita/nu merita,de a fi fraierit/sau nu.Nu ma supar sa platesc 1000 euro daca sunt convins ca merita,dar ma oftic pt 5 euro dati absolut gratuit.Punct.
        MÃREAȚA COBRA

        Comment


        • #19
          Originally posted by ionutz_ng View Post
          Ceea ce nu o sa intelegeti unii dintre voi niciodata este ca nu conteaza banii,cantitatea lor ci ideea in sine de a merita/nu merita,de a fi fraierit/sau nu.Nu ma supar sa platesc 1000 euro daca sunt convins ca merita,dar ma oftic pt 5 euro dati absolut gratuit.Punct.
          Iubesc atitudinea asta: ceva de genul "bah te cam fac prost, da nu pe fata".
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #20
            @ionutz_ng....
            Din cite inteleg faci comert si este normal sa ai in singe procesul de negociere.In momentul cind achizitionezi o MARFA (vb de cea fizica) sunt de acord sa negociezi pentru ca vinzatorul o ia de la unul si o vinde la altul si isi poate micsora marja de profit.(discount-ul).

            La servicii unde de obicei platesti MUNCA prestatorului (plecind de la premiza ca prestatorul este corect) deja suna a jignire sa te apuci sa negociezi pe munca,inteligenta,riscurile,investitiile lui.Daca nu esti multumit de pret nu esti obligat de nimeni sa folosesti serviciile respective.Neavind clienti prestatorul are 2 variante;inchide sau reduce pretul.

            Sa revenim la problema ta...

            Ti-ai pus intrebarileurmatoare:
            Daca in timpul procesului de rescriere a softului pe calculatorul masinii tale apare o problema?
            Sau daca se defecteaza ceva?
            Cine isi asuma acest risc?
            Pe cine invinovatesti?
            Pe cine injuri?
            Cit ar costa acoperirea reparatiilor?
            Cine le-ar suporta?

            Ar trebui studiate toate aspectele unei probleme inainte de a trage o concluzie.Asta daca dorim o concluzie corecta.

            Comment


            • #21
              Nu doresc sa ma implic in discutie, vreau doar sa-ti spun dece cred eu ca nu negociaza pretul. Daca este vorba de o persoana care "importa" acel soft atunci acea persoana/firma nu stabileste pretul. Pretul este stabilit de producatorul soft-ului iar persoana/firma respectiva primeste comision la fiecare comanda.

              Daca vorbim de "gigel" care face softu din ce viseaza el noaptea dupa formula : mai dau putina benzinica, mai dau putin aer...etc" nu stiu care sunt motivele pentru care nu negociaza, probabil in mintea lui se vede artist

              Pe de alta parte nici nu-ti recomand sa te arunci la astfel de "tuneri" de cartier fiind atras de preturile mai mici. In general iti ofera garantie pe lucrare, pe soft nu pe piesele care sunt afectate de modificare. Daca masina pateste ceva in urmatoarea secunda in care tu ai iesit de la el din "atelier" o sa dea din umeri si o sa-ti spuna ca ai avut tu ceva la masina.
              C 200 CDI
              ML 63 AMG
              S 55 AMG Long
              SL 55 AMG
              Yamaha R1
              Yamaha R6

              Comment


              • #22
                @alfalttango Da,o concluzie corecta pe care nici macar tu nu ai putut sa ma luminezi pt a o gasi.Deci..sa ne intoarcem la origini : chiptunerii doar scriu un program standard,un sablon pt fiecare model in parte?Dau un copy -paste si atat?Sau ei de fapt prelucreaza fiecare soft al fiecarei masini ca pe unul unicat,si-l modeleaza ei mai ceva ca Brancusi?Sa inteleg si eu.
                Cat despre partea cu jignitul daca negociezi un serviciu,este strict parerea ta,cu care nu sunt de acord DELOC.Poate ca eu muncesc cateva zile pt banii care mi-i cere cineva pt munca de 20 de minute.Asta ce inseamna ca ma jigneste el primul ca si cum este de cateva zeci de ori mai capabil decat mine?Eu inteleg ca tu te ocupi cu diagnoza,dar ar fi bine sa ramai obiectiv.Un medic rezident dupa 6 ani facultate si inca cativa ani de rezidentiat are salariu (lunar) cam cat vrea unul ca tine sa ceara pt munca lui de 20 de min de chiptuning.Asta cum se mai numeste?De cate sute de ori esti tu mai capabil si mai instruit decat un medic?
                Last edited by ionutz_ng; 04-14-2009, 21:48 PM.
                MÃREAȚA COBRA

                Comment


                • #23
                  Tocmai ce ti-am explicat ionut cum functioneaza treaba.Programul este trimis de firma "mama" sa zicem din germania care face acel development de soft prin teste pe motorizare, si da...modeleaza fiecare soft in functie de fiecare motor/an (Pentru ca sunt si motoare care primesc "update" din productie iar acolo nu mai merge aplicat softul de anul trecut pentru ca risti sa il duci prea mult). In acest caz munca baiatului din romania este facuta prin investitie (aparatura), riscul pe care si-l asuma daca masina pateste ceva in timpul softarii si presupun ca timpul lui.

                  Dupa cum am mai spus, el nu stabileste pretul. Pretul este stabilit de firma care a creat softul si costa exact cat costa si daca te duci direct la firma. El primeste un comision de la EI nu din banii tai pentru ca este distribuitor de soft.
                  C 200 CDI
                  ML 63 AMG
                  S 55 AMG Long
                  SL 55 AMG
                  Yamaha R1
                  Yamaha R6

                  Comment


                  • #24
                    Iete al dracu cita instruire si shcoli superioare o avea Becali, de are atita malai... v-atzi gindit ? Pai dracu' te-a pus sa te faci doctor ? Fa-te chiptuner si ai dres-o.

                    Discutzia o ia din nou, tipic, in balarii...

                    Comment


                    • #25
                      Pas....risipa de timp si energie.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by ionutz_ng View Post
                        @alfalttango Da,o concluzie corecta pe care nici macar tu nu ai putut sa ma luminezi pt a o gasi.Deci..sa ne intoarcem la origini : chiptunerii doar scriu un program standard,un sablon pt fiecare model in parte?Dau un copy -paste si atat?Sau ei de fapt prelucreaza fiecare soft al fiecarei masini ca pe unul unicat,si-l modeleaza ei mai ceva ca Brancusi?Sa inteleg si eu.
                        Cat despre partea cu jignitul daca negociezi un serviciu,este strict parerea ta,cu care nu sunt de acord DELOC.Poate ca eu muncesc cateva zile pt banii care mi-i cere cineva pt munca de 20 de minute.Asta ce inseamna ca ma jigneste el primul ca si cum este de cateva zeci de ori mai capabil decat mine?Eu inteleg ca tu te ocupi cu diagnoza,dar ar fi bine sa ramai obiectiv.Un medic rezident dupa 6 ani facultate si inca cativa ani de rezidentiat are salariu (lunar) cam cat vrea unul ca tine sa ceara pt munca lui de 20 de min de chiptuning.Asta cum se mai numeste?De cate sute de ori esti tu mai capabil si mai instruit decat un medic?

                        Si un doctor ia spaga la o opertie de o ora, cat castiga multi in 2-3 luni. Nu bagi mana in buzunar, nu te opereaza si uite cum un doctorcastiga ceva mai mult decat un chiptuner si ar trebui sa nu se planga de bani. Si inca ceva, nici cu doctorii, nu am auzit pe nimeni sa fi negociat, cand vine vorba de spaga )))

                        Comment


                        • #27
                          Am vrut sa ii raspund lui ionut, insa observ ca este greu de multumit. In plus observ ca nu stie sa apreciaze valoarea unui job sau afacere. In tuning totul pare simplu pentru client, el nu vede decat ca tunerul introduce mufa 5 minute la masina si gata tuningul. Insa ceea ce nu stie el de fapt este ca acel tuner (nu vorbesc de distribuitori) investeste bani (foarte multi), timp, risc si nu in ultimul rand experienta.

                          Un adevarat tuner lucreaza ca la carte, softuri de tuning licentiate si interfete originale. Achizitioneaza cele mai recente interfete de tuning, ugrade-uri fizice si software la acestea, cumpara cela mai noi soft-uri cu care poate face ajustari in flash-urile masinilor, investeste in cursuri de pregatire si multe alte cheltuieli pe care nu le-as putea enumera aici.

                          Cati dintre voi stiu cat costa o SINGURA interfata de tuning sau un soft de modificat flash-uri?

                          Ca distribuitor de soft (dealeri tuning) costurile sunt mai mici decat in cazul unui tuner, acesta trebuie sa achizitioneze una sau mai multe interfete de tuning si sa incheie un contract de distributie de fisiere tunate de la tuner X. La fiecare masina modificata dealerul plateste catre tuner un anumit cost pentru fila tunata. Castigul dealerului poate varia in functie de tuner si calitatea softului pe care il furnizeaza.

                          Chiar si in cazul unei diagnoze, cum ar fi la mercedes interfata originala poate costa cateva mii de euro: http://www.carsoftsales.com/carsoft_price_lists.htm

                          Comment


                          • #28
                            Era candva un banc cu evrei care se termina cam asa : Cu atitudinea asta n-o sa vinzi niciodata elefantul ! Topicul e vechiut, sunt curios cine isi mai face chip tuning la meseriasii astia acum.
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #29
                              Stiu ca este vechi, am cont pe acest forum de ceva vreme si astazi am primit notificare pe mail ca nu v-am mai vizitat. Bineinteles ca am dat un search pe forum sa vad ce se mai intampla si am dat intamplator peste acest topic. Chiar daca nu s-a mai postat pe el, cine intra pe forum il citeste asa cum am facut si eu. Poate ma alaturam si eu discutiei la momentul respectiv, insa dupa cum a decurs as fi renuntat. Nu ai cu cine...

                              Daca vroiam sa vand ceva, postam in aria de publicitate. Am tinut doar sa ofer cateva informatii corecte.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Doc View Post
                                Stiu ca este vechi, am cont pe acest forum de ceva vreme si astazi am primit notificare pe mail ca nu v-am mai vizitat. Bineinteles ca am dat un search pe forum sa vad ce se mai intampla si am dat intamplator peste acest topic. Chiar daca nu s-a mai postat pe el, cine intra pe forum il citeste asa cum am facut si eu. Poate ma alaturam si eu discutiei la momentul respectiv, insa dupa cum a decurs as fi renuntat. Nu ai cu cine...

                                Daca vroiam sa vand ceva, postam in aria de publicitate. Am tinut doar sa ofer cateva informatii corecte.
                                Ati inteles gresit, nu era vorba de dumneavoastra, puteti sa scrieti oriunde, pe ce topicuri doriti, indiferent cat de vechi sau noi sunt. Unii isi permiteau sa dea clientii afara candva. Bafta !
                                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF