Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

De ce nu vor deloc chiptunerii...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce nu vor deloc chiptunerii...

    ..sa negocieze pretul?Personal am vb cu 2 baieti care se ocupa de chiptuning,amandoi au spus clar,nu negociaza nici 1 Ron sub ceea ce este in oferta lor.
    Sincer,nu sunt vitale pt mine 2-3 milioane in plus sau in minus,dar este deranjanta atitudinea lor.In momentul in care eu sunt constient ca omul doar imi rescrie un soft,si NU investeste nimic in plus fata de curentul care il consuma laptopul lui,mi se pare f ciudat de ce nu ar accepta o mica negociere.
    Inteleg cand dai bani pe un produs,de ex pe o haina,sa nu poti negocia la vanzarea ei sub pretul la care nu ai mai avea profit deloc.Dar in momentul in care,tu dai x euro pe o matrita,din care poti face servicii nenumarate si nelimitate,fara a mai implica alte cheltuieli,scuzati-ma ,dar nu mai inteleg deloc.
    Am mai vb cu cineva,care a fost in aceeasi situatie cu a mea,si oarecum indignat de lipsa lor de flexibilitate a ales varianta boxtuningului,care a fost si mai ieftina si cu posibilitatea de a recupera ceva bani dupa ce vinde masina.
    F probabil voi alege si eu aceasta optiune.Si astfel cei cu chiptuning vor pierde niste bani,ce e drept cu vreo 15% mai putin decat cei ceruti de ei,pt care nu ar fi facut nici o cheltuiala si toti ar fi intrat in buzunarul lor.
    Luminati-ma daca stiti mai multe.
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    Exista doua categorii: vanzatori de chiptuning si creatori de chiptuning (software). Vanzatorii de chiptuning cumpara fisierul (mapa de tuning) de la altii si o vand la amatorii de astfel de tuning. Practic ei sunt intermediari cu oarecare cunostinte de know how in domeniu.

    Faptul ca nu lasa din pret tine de faptul ca fie nu le permite marja lor de profit (comision. adaos sau cum vor ei sa-i spuna) sau fie nu sunt ei buni negociatori.

    Adevarul ca nu prea vad motive sa acorzi discount la o singura masina...daca ai avea doua sau mai multe masini de tunat, cu siguranta s-ar scadea ceva.

    Ei stiu ca tu le vrei produsul si vii singur sa il ceri...deci nu trebuie sa vina ei dupa tine sa se roage de tine sa-ti tunezi masina.

    Cam asa vad eu lucrurile in problema asta.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Diesel View Post
      Ei stiu ca tu le vrei produsul si vii singur sa il ceri....
      ...de la altii de pe piata care vor lasa la pret.Daca ar fi singurii importatori cu drept de exclusivitate as intelege.Eu ma gandeam ca exista cumva un fel de intelegere mutuala intre toti chiptunerii sa NU negocieze deloc.Tocmai pt ca lumea stie ca ei odata ce au cumparat fila pt o anumita motorizare o pot folosi ca matrita pt un numar infinit de masini,si astfel daca unii ar lasa,ceilalti ar lasa si mai mult si s-ar ajunge poate la o prabusire anarhica,de genul...iti fac eu cu 3 milioane daca concurentul a zis ca-ti face cu 4.E o supozitie.
      Dar daca cumva nu este asa si de fapt,pt fiecare masina ei trebuie sa dea o anumita suma de bani vreo unor nemti care le scriu pe loc acel soft?De ex,pt fiecare mercedes 220 cdi,trebuie sa dea 200 de euro,in concluzie nu ar fi avantajos pt ei sa accepte mai putin de 250 euro?
      Eu inclin sa cred in varianta cu "matrita".
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #4
        Din cate stiu eu, fiecare masina primeste propria ei harta. Respectiv este implicata ceva munca in schimbarea soft-ului unui ECU. Mai exact, masina este pusa pe dinamometru, se masoara parametri, se incearca mai multe setari si abia apoi se alege o varianta finala.
        NU e "copy-paste" si gata tuningu'..

        Comment


        • #5
          Originally posted by sebaa View Post
          Din cate stiu eu, fiecare masina primeste propria ei harta. Respectiv este implicata ceva munca in schimbarea soft-ului unui ECU. Mai exact, masina este pusa pe dinamometru, se masoara parametri, se incearca mai multe setari si abia apoi se alege o varianta finala.
          NU e "copy-paste" si gata tuningu'..
          Normal asa ar trebui sa fie. Ca la noi se face altfel, si anume cu laptopul pe bancheta din spate (sau fata)...asa-i maneaua.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Odata ce omul iti ofera un serviciu este liber sa isi aleaga daca face sau nu reduceri.Poate nu poate sau nu vrea.
            Conteaza de multe ori si cum faci aceasta cerere de reducere.Raspunsul difera mult de tonalitatea si formularea cererii.Plus ca in diagnoza si resoftare exista si riscuri.
            II felicit pe baieti ca sunt uniti si tin stacheta sus.Eu nu am auzit sa faca avocatii,doctorii,notarii reduceri...si toata lumea stie ca au scoruri mari.
            De ce toata lumea vrea reduceri de la amaritii de mici meseriasi?

            Comment


            • #7
              Originally posted by asfalttango View Post
              De ce toata lumea vrea reduceri de la amaritii de mici meseriasi?
              Pt ca mie cel putin mi se pare cam mult sa ceri 300 euro pt o treaba de juma de ora in care nu faci altceva decat un copy/paste de pe o matrita de program.
              MÃREAȚA COBRA

              Comment


              • #8
                Off topic: s-a schimbat semnatura din "kobhra rulzz" in "operatiunea cobra desertului".
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  Pt ca mie cel putin mi se pare cam mult sa ceri 300 euro pt o treaba de juma de ora in care nu faci altceva decat un copy/paste de pe o matrita de program.
                  Cam minimalist exprimat...omul respectiv a investit totusi niste bani intr-un laptop, in o serie de interfete pentru mufa OBD (pt mai multe masini), software de comunicatie si altele (inclusiv mapa de tuning). Pe care trebuie sa-i amortizeze pana la urma. Pe de alta parte ii platesti know-how-ul, pe care daca l-ai avea tu, ti-ai face singur chiptuningul la motor.

                  Daca te uiti care e diferenta de pret de la un 280 CDI la 320 CDI, acel cost cerut e insignifiant.

                  Daca vopsesti o bara pt niste zgarieturi la o reprezentanta Skoda de exemplu, platesti 1000 de lei, daca faci un chip tuning la o firma pt o masina de aceeasi marca, pretul cerut e undeva sub 250 euro. Doar o comparatie de pret intre tarife pentru servicii auto.

                  Chiptuningul e ca si Casco. Facultativ...daca iti doresti si iti permiti, il faci...
                  Daca nu, nu.

                  Comment


                  • #10
                    Foarte bine expus. La noi inca notiunea asta de know how este departe de a fi inteleasa. Avand in vedere ca locuim in tara unde toti stiu fotbal si constructii nici nu ma mira. Nu am treaba cu ionutz. El are dreptul lui la parere dar ideea e in general impamantenita. In final pregatirea omului se plateste. Chiar daca acea pregatire a cerut mai mult timp sau mai putin, dar simtul tehnic dobandit sau nativ, cunostintele acumulate, as zice chiar si diplomele luate pe bune, dupa mine trebuie platite. In final daca cineva iti da cu glet in casa il platesti. Ai putea sa o faci si personal dar ti-ar lua mult timp si ar fi mai mult glet pe jos sau pe tine decat pe perete. Pentru ca stie cum sa faca platesti omul. Si mi se pare corect.
                    Ionut mai inainte erai suparat de ce are nu stiu ce masina numai 95 de cai si acum esti suparat de ce costa 300 de euro sa-i mai dai cativa cai. Esti greu de multumit frate
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Eu fac diagnoza auto.Si am investit ceva bani in mufe si interfete.Plus foarte mult timp pentru instruire.Si am facut si diagnoza GRATIS la persoanele care mi-au placut si au stiut sa vorbeasca.Dar am si dat afara smecherii si tupeistii care au venit sa negocieze pe munca si cunostintele mele.Ca la 50-100 ron o diagnoza vrea reducere...
                      Tarifele se afiseaza sau se comunica inainte.Cui ii convine...bine.Cui nu...la revedere.Sau du-te frate la reprezentante...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by adidc View Post
                        Ionut mai inainte erai suparat de ce are nu stiu ce masina numai 95 de cai si acum esti suparat de ce costa 300 de euro sa-i mai dai cativa cai. Esti greu de multumit frate
                        Offf,chiar asa de rau pare?
                        Ce usor suntem noi oamenii gresit intelesi.Ce sa-i faci..de aici si certurile care apar intre noi.
                        Incerc deci sa ma fac inteles: Personal eu as plati poate si 1000 euro pt chiptuning.Mi se pare extraordinar de mult castigul si beneficiul aduse mie.Eu nu despre asta vorbeam insa!Eu priveam situatia din punctul lor de vedere nu dintr-al meu.Si discutia,eu cel putin vroiam sa se refere doar la cat de mult investesc chiptunerii,ca bani,munca si know-how,de nu vor sa negocieze.Poate ca am gresit titlul si se intelege gresit.Cu un efort minim se poate obtine un beneficiu maxim pt client la fel cum reciproca este de asemenea valabila.Eu sunt medic.Poate ca vine la mine un pacient si daca doar ii prescriu o pastila il scap de la moarte.Pt el beneficiul e maxim pt mine efortul e minim.Cat trebuie el sa-mi plateasca mie(la cabinet particular pt ca la stat e free)?Mult pt ca il scap de la moarte sau putin pt ca eu am facut un efort f mic?

                        Eu doar presupunand ca chiptunerii fac un efort minim,pt a ne oferi noua,intradevar,beneficiile maxime,ale cresterii puterii,ma intrebam..oare asa este sau totusi efortul lor nu este chiar atat de mic,incat decat sa negocieze prefera sa te trimita la alt tuner care sa accepte mai putin?Bineinteles ca niciunii dintre voi nu ati putut sa imi dati raspuns la aceasta intrebare.
                        Eu de asta am deschis topicul si asta vroiam sa aflu,poate ca trebuia sa denumesc titlul articolului: "Cat de mult munceste si investeste un chiptuner pt fiecare masina tunata?".

                        Stimati colegi,vad ca este f usor sa jigniti si sa luati peste picior,de ce?!
                        Chiar e nevoie de expresii de genul "cam greu esti de multumit frate"?
                        Traim in Romania si asta......
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • #13
                          Off topic.De ce inchid moderatorii pe aici atat de repede un topic?As fi vrut sa mai intreb in topicul cu schimbarea culorii masinii daca credeti ca e ok sa ii fac plafonul negru sau mai bine sa o las alba toata,de asemenea as fi vrut acum sa pun poze cu ea proaspat "spoita" dar..topicul este inchis.De ce?
                          MÃREAȚA COBRA

                          Comment


                          • #14
                            Cu toata stima ionutz te rog sa ma intelegi: sub nici o forma nu am vrut sa te jignesc. Si nici nu te-am luat peste picior. Am mai patit-o o data intr-o discutie cu cineva si as vrea sa spun acum ca cel putin in Timisoara nu e exprimare rautacioasa sa zici ceea ce am zis eu. Am fost o data banat pentru ca spunand acelasi lucru unui coleg tot din Bucuresti s-a suparat si a iesit un mic circ.
                            Deci cu toata stima daca exprimarea mea te-a suparat imi cer scuze. Nu am inteles exact pozitia ta in topicul asta si poate-s mai incuiat, dar nu ma fost pe aceeasi lungime de unda. Dupa cum am si spus parerea ta este neatacabila fiind parerea ta.
                            Noi ne-am dat cu presupusul pe principiul negocierii si mai mult colegul asfaltatango in cunostinta de cauza a scris ce considera el.
                            Nu vad de ce te-ai suparat.
                            In ce priveste profesia ta...nu stiu daca merge comparatia. A-ti tuna masina este o optiune. A salva de la moarte e o datorie cel putin umana si in final hipocratica.

                            Deci inca o data nu trebuie sa fi suparat pe noi. Poate diferenta de exprimare sau neintelegerea unei idei...dar sper ca o scoatem la capat.
                            Posteaza poze cu masina la my car daca vrei.
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #15
                              Dupa cum am anticipat,tot la box-tuning am ajuns si eu.Acum il astept sa soseasca din Germania,de unde l-am comandat. Kobhra rullz!
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF