Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

De ce nu vor deloc chiptunerii...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Atunci imi cer scuze, credeam ca la mine te-ai referit avand in vedere ca eram ultimul care a postat.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Doc View Post
      Am vrut sa ii raspund lui ionut, insa observ ca este greu de multumit. In plus observ ca nu stie sa apreciaze valoarea unui job sau afacere. In tuning totul pare simplu pentru client, el nu vede decat ca tunerul introduce mufa 5 minute la masina si gata tuningul. Insa ceea ce nu stie el de fapt este ca acel tuner (nu vorbesc de distribuitori) investeste bani (foarte multi), timp, risc si nu in ultimul rand experienta.

      Un adevarat tuner lucreaza ca la carte, softuri de tuning licentiate si interfete originale. Achizitioneaza cele mai recente interfete de tuning, ugrade-uri fizice si software la acestea, cumpara cela mai noi soft-uri cu care poate face ajustari in flash-urile masinilor, investeste in cursuri de pregatire si multe alte cheltuieli pe care nu le-as putea enumera aici.

      Cati dintre voi stiu cat costa o SINGURA interfata de tuning sau un soft de modificat flash-uri?


      Ca distribuitor de soft (dealeri tuning) costurile sunt mai mici decat in cazul unui tuner, acesta trebuie sa achizitioneze una sau mai multe interfete de tuning si sa incheie un contract de distributie de fisiere tunate de la tuner X. La fiecare masina modificata dealerul plateste catre tuner un anumit cost pentru fila tunata. Castigul dealerului poate varia in functie de tuner si calitatea softului pe care il furnizeaza.

      Chiar si in cazul unei diagnoze, cum ar fi la mercedes interfata originala poate costa cateva mii de euro: http://www.carsoftsales.com/carsoft_price_lists.htm

      Nu prea ai inteles care era dilema mea!Nu ma deranjeaza ca nu vor sa negocieze ci ma intriga si nu inteleg de ce de exemplu prefera sa nu mai faca deloc decat sa faca cu 1 milion mai ieftin!Ca si cum fiecare operatiune pe care o fac ii costa atat de mult incat deja daca ar face-o cu 1 mil mai ieftin ar iesi ei pe minus sau nu ar mai avea profit deloc!Si eu credeam ca ei odata ce au softul,orice operatiune o vor face din acel moment este aproape free de o noua investitie pt ei,doar manopera ar mai conta.Dar se pare ca nu este asa si asta vroiam eu sa aflu.Poate nu am folosit cel mai inspirat titlu (pe care banuiesc ca l-ai citit pe acesta exclusiv,fara sa mai citesti si ce am scris eu in topic).Probabil ca un titlu de genul : "de ce nu mai e deloc rentabil pt un chiptuner sa faca operatiunea cu pret mai mic decat cel din oferta" ar fi fost mai potrivit.Pe mine nu m-a deranjat pretul,si nu ma fac 1-2 milioane in plus sau in minus. Atitudinea super indarjita a unui chiptuner m-a inversunat si pe mine la randul meu.Asta in conditiile in care eu am crezut f mult ca tot ce ar lua de la mine ar fi castigul lui,ar fi pe plus pt ca ei deja au facut investitia in soft.Si nu am putut sa mi-o explic decat prin 2 ipoteze: fie oamenii au intre ei un agreement sa nu cedeze absolut deloc la nici o negociere,fie pe ei chiar ii costa mult fiecare remapare pe care o fac si castigul este f mic,deci daca ar lasa la pret chiar si 100 ron nu ar mai castiga deloc.
      Oricum pana la urma eu am renuntat si nu am mai facut nici o remapare,desi as fi facut-o clar daca as fi vazut putina flexibilitate.Sa fi avut de pierdut sau de castigat din asta,daca ar fi accepta-o asa nu stiu...cert este ca nu am mai facut-o deloc.
      Last edited by ionutz_ng; 02-27-2010, 01:07 AM.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #33
        Se intampla de ce le mai multe ori ca un tuner sa refuze oferirea vreunui discount din cauza clientului. Mi s-a intamplat de multe ori sa port o discutie cu un client despre chiptuning, in loc sa ma lase sa ii explic care sunt avantajele, dezavantajele si ce ii pot oferii in banii respectivi, a tinut sa ma intrebe daca ofer reducere mare pentru ca X sau Y tuner are un pret mai mic decat al meu. Sau mai grav de atat, ca el nu face tuning la mine decat daca il costa de ex. 100 euro pentru ca mai mult nu merita sa investeasca in masina. In astfel de cazuri, crede-ma ca iti pierzi rabdarea si nici nu vrei sa il vezi pe respectivul la tine in service.

        Nu este nimic grav sa ceri un discount insa romanul nu stie cum, incearca sa trateze ca la piata. In fond pentru el nu conteaza ce servicii ii ofera tunerul ci doar pretul. Daca as vedea ca este interesat cu adevarat de chiptuning si ce se intampla cu masina lui dupa aceasta operatiune, o discutie legata de un eventual discount va avea o finalizare pozitiva.

        De aceste cazuri m-am lovit des, cel putin in ultima vreme si prefer sa nu am un astfel de client la tuning. Cine nu aprecieaza masina si considera ca nu merita sa investeasca in ea, nu are ce cauta la mine. Intotdeauna acesta va fi clientul cel mai nemultumit de lucrarea pe care o faci la motor pentru ca nu are capacitatea sa inteleaga ce inseamna chiptuningul sau alte lucrari de tuning la o masina.
        Last edited by Doc; 03-02-2010, 09:05 AM.

        Comment


        • #34
          Cat m-ar costa pe mine de ex un chiptuning la un W210 E420 din 96, care are stock 279cp si 400Nm?Nu ca ar fi musai nevoie,masina mea fiind turbata rau oricum dar sincer,s-ar observa ceva diferenta tinand cont ca e aspirat?
          P.S.Oricum de cand cu radarele astea,interesul pt masini puternice si chiptuning va scadea dramatic in randul populatiei dupa ce vor lua 1-2 amenzi.
          MÃREAȚA COBRA

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF