Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Recomandat celor tari cu inima... shi nu numai...
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Nu are nici o legatura condusul in viteza cu condusul bine ... poti sa mergi cu 180 la ora si sa mergi impecabil sau poti sa mergi cu 80 si sa omori lumea pe strada ...
Este atat de relativ ....1991 R129 300SL-24
1991 w124 300CE-24
1993 w202 C280
1978 w116 450SEL 6.9
1987 w201 190E 2.0
1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari
-
Clar...e relativ. Mai sunt si din aceia care depasesc de la 110km/h si urca pana in 160km/h ca apoi sa franeze brusc ca intalnesc o Dacie ratata (pe care nu o mai pot depasi) si sunt loviti in spate.
Conducerea preventiva e o notiune demult uitata in Romania.
Comment
-
Din pacate ... d'aia se intampla ce se intampla pe sosele ... multi au coborat din dacii si acum se simt in avioane in golfuri si passaturi , au capu mare de la dealer ca masinile alea au ABS ESP AFU etc si ca sunt ultra sigure si uita de notiunile elementare de soferie si de imbatabilele legi le fizicii care nu pot fi invinse de nici un kkt de sistem electronic...1991 R129 300SL-24
1991 w124 300CE-24
1993 w202 C280
1978 w116 450SEL 6.9
1987 w201 190E 2.0
1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari
Comment
-
Originally posted by Ford_V6 View PostDin pacate ... d'aia se intampla ce se intampla pe sosele ... multi au coborat din dacii si acum se simt in avioane in golfuri si passaturi
Ca motociclist, ori de cate ori ies calare, ma simt vanat. Daca nu ai singur grija de oasele tale, altul sigur nu are, iar dintre totzi, cei cu Logan (mult mai mult decat cei cu Dacii vechi), imi taie fatza, ori nu ma lasa sa depashesc (la mustatza, ce-i drept). De ashtia ma feresc ca de dracu.
Scuze pt colegii forumishti care, inca, poseda Logan, dar eu asa simt.
E adevarat ca potzi muri la 200 km/h, sau sa cobori din pat shi sa mori. Depinde cat de mult tragi moartea de maneca. Stitzi vorba aia: "nu incerca sa alergi mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare".
Tuturor: asfalt uscat!Last edited by zang; 10-08-2008, 17:47 PM.
Comment
-
Viteza clar ucide! Tot ce depaseste 80km/h devine riscant.De ce 1ninte de 1989 erau putine accidente?De ce atunci se putea respecta legislatia rutiera acum NU?Era bine cu attatea Dacii,mergeai linistit,nu era nebunia de acum cand altii au cate 5-6 masini,iar prin orase nu mai poti respira de atata circulatie.De ce sa mergi cu 180km/h?Ce sa demonstrezi cu asta ? Ca poti zbura?Si pe deasupra poti omora pe altul nevinovat.Ar trebui ca atunci cand depasesti limita legala sa ti se ia carnetul fara a avea posibilitatea radobandirii lui.Idem pentru alcoolici care se cred mai apti la volan atunci cand in loc de apa beau alcool.Esti prins...adio carnet pentru totdeauna.Atunci sa vezi cum se disciplineaza lumea.
Comment
-
Erau si atunci accidente destule...nu erau insa atat de popularizate. Parcul auto era mult restrans fata de cel actual.
Problema este ca infrastructura rutiera a ramas aceeasi, parcul auto a crescut iar numarul natangilor de pe sosele a crescut parca mai abitir...
Comment
-
Nu stiu daca cei cu Logan pot fi consideratzi mai periculosi decat cei cu tarabele alea vechi de dacii..... Atzi auzit de copii nebuni de merg cu troaca parintzilor cu 140 pe o cocosata din `80 cu frana la a 3-a pedala?
PS Nu conteaza ca sunt posesor si de logan..... potzi fi sofer pe orice taraba si "bomba" pe orice limuzina.W203 - 2001
Comment
-
Originally posted by nickbal View PostNu stiu daca cei cu Logan pot fi consideratzi mai periculosi decat cei cu tarabele alea vechi de dacii..... Atzi auzit de copii nebuni de merg cu troaca parintzilor cu 140 pe o cocosata din `80 cu frana la a 3-a pedala?
PS Nu conteaza ca sunt posesor si de logan..... potzi fi sofer pe orice taraba si "bomba" pe orice limuzina.
N-am zis ca totzi, ci doar ca multzi, foarte multzi, cum zice shi FORD_V6, se suie din vechea Dacie cu o gramada de pedale pt a tzine frana, in alta mai buna, ceva mai puternica, dar ca raman cu aceleashi vechi sechele: nu semnalizeaza ca se arde becul in timp, pt un consum mai mic nu aprind farurile, nu mai dau prioritate, etc.
Iar cum in ultimul timp cele mai multe achizitzii in tzara sunt Dacia Logan, e shi normal sa gaseshti multzi din ashtia care sa nu te respecte.
Oricum vad ca tu o dai. Succes la vanzare!
Comment
-
Viteza clar ucide! Tot ce depaseste 80km/h devine riscant.De ce 1ninte de 1989 erau putine accidente?De ce atunci se putea respecta legislatia rutiera acum NU?Era bine cu attatea Dacii,mergeai linistit,nu era nebunia de acum cand altii au cate 5-6 masini,iar prin orase nu mai poti respira de atata circulatie.De ce sa mergi cu 180km/h?Ce sa demonstrezi cu asta ? Ca poti zbura?Si pe deasupra poti omora pe altul nevinovat.Ar trebui ca atunci cand depasesti limita legala sa ti se ia carnetul fara a avea posibilitatea radobandirii lui.Idem pentru alcoolici care se cred mai apti la volan atunci cand in loc de apa beau alcool.Esti prins...adio carnet pentru totdeauna.Atunci sa vezi cum se disciplineaza lumea.
De ce mergi cu 180 km.h ... pentru ca poate te grabesti sau pentru ca poate i-ti place... sunt si oameni pasionati sa mearga tare sa alerge cu masinile si nu au nimic de demonstrat nimanui ....
Chestia cu alcoolu iar e un mare bullshit ... cate accidente se fac din cauza alcoolului ... mult prea putine ... si alea care se fac poate foarte multe din ele se intamplau oricum in sitatia respectiva ....1991 R129 300SL-24
1991 w124 300CE-24
1993 w202 C280
1978 w116 450SEL 6.9
1987 w201 190E 2.0
1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari
Comment
-
Originally posted by Ford_V6 View Post
Chestia cu alcoolu iar e un mare bullshit ... cate accidente se fac din cauza alcoolului ... mult prea putine ... si alea care se fac poate foarte multe din ele se intamplau oricum in sitatia respectiva ....1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
Si o panarama de scuter
Comment
-
Referitor la faza cu alcoolu-cunosc oameni care atunc cand beau si se urca la volan conduc regulamentar si foarte atent, desi atunci cand nu sunt sub influenta alcoolului nu conduc tocmai corect. Iar in privinta mersului cu viteza mare, exista posibilitatea ca la 100-120 sa faci o pana sau mai stiu eo ce, insa la 180-200 sansele de a redresa masina scad simtitor. In plus poate aparea un obstacol in fata, iar daca la 100 la ora mai poti sa il eviti (un alt participant la trafic care vine din sens opus, un caine sau alt animal, o gura de canal neacoperita) la 200 este foarte greu.
Comment
Comment