Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Recomandat celor tari cu inima... shi nu numai...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu stau la 20 de km de oras( de iasi ) si in perioada asta, toamna -iarna pe drumul dintre casa mea si oras ( pt cei din iasi, drumul care trece prin Tomesti ) sunt foarte multe accidente., atat usoare cat si foarte grave.Numai la mine in fata casei ( stau intr-o curba) in 2 saptamani au fost 4 accidente si majoritatea accidentelor o fac soferi cu masini f vechi, dacii, opeluri si loganuri pentru ca merg foarte tare.
    Mergeam intr-o seara ploioasa spre casa si mergeam in spatele unui x5 care mergea cu 80 la ora si ne-a depasit un logan (poate sa gandit ca nu e de ajuns 80 in localitate,seara si pe ploaie).Si peste 15 min lam gasit ca lovise o batrana mortal.
    Sunt multi cu masini slabe care vor sa arate ca pot merge mai tare decat cei cu masini scumpe si nu se gandesc ca masina lor nu e facuta sa mearga asa.Aceia sunt adevarati pericoli

    Comment


    • #17
      Datorita meseriei (fost agent de circulatie ),am reusit sa-mi fac o parere despre cei mai slabi soferi :locul 1 sunt paradoxal soferii de taxi care datorita rutinei ,nu mai au atentia distributiva marita ,si-si forteaza in anumite momente destinul pe considerentul ca sunt cei mai buni (nu ma refer la toti...) Locul 2 soferii de duminica care prin logica nu mai au indemanarea necesara la traficul actual,si multi din provincie care sufera de aceiasi boala .locul 3 pipitele care se vad plantate in masini puternice de ''masculi'' potenti (multi numai financiar), si copii de bani gata care dupa un joint facut posta cauta sa demonstreze ca ,bubitele de pe fata nu sunt decat o iluzie optica

      Comment


      • #18
        Eu nu ma pot declara un sofer bun, sau unul care respecta in totalitate regulile de circulatie, dar pot spune ca ma adaptez conditiilor de trafic. Daca se merge bara la bara, ma duc pe linia de tramvai si dupa refugiul de tramvai fara probleme, noaptea cand e liber merg cu 60-70 km/h, ina afara localitatii merg cu 130-140 daca e liber si 150-160 (unde se poate), daca e aglomerat, pt ca pierd mult timp cat stau in coloana si pana depasesc. In schimb cat am mers in Germania si Austria, am condus exemplar si chiar mi-a placut si m-am simtit bine, dar fiecare detaliu este bine pus la punct si nu ai de ce sa nu respecti regulile de circulatie. In schimb, pe autostrada...220 km/h, ca mai mult nu mergea masina, insa aici nu aveam de ce sa-mi fac griji, ca imi sare un caine, o baba sau mai stiu e ce in fata, ca o fi vreun canal, sau ca intra ala din spate in mine, daca franez brusc. Si inca ceva, a spus cineva mai sus, ca la viteza mare nu mai poti evita, daca iti sarre ceva in fata. Intradevar, dar daca am 100 km/h sau 200 km/h si imi iese orice in fata (caine, om sau orice animal), eu nu trag de volan. La orice viteza, trag de volan, numai daca exista pereicolul sa mor eu, in rest.....Dumnezeu cu mila!

        Originally posted by giorgio View Post
        Viteza clar ucide! Tot ce depaseste 80km/h devine riscant.De ce 1ninte de 1989 erau putine accidente?De ce atunci se putea respecta legislatia rutiera acum NU?Era bine cu attatea Dacii,mergeai linistit,nu era nebunia de acum cand altii au cate 5-6 masini,iar prin orase nu mai poti respira de atata circulatie.De ce sa mergi cu 180km/h?Ce sa demonstrezi cu asta ? Ca poti zbura?Si pe deasupra poti omora pe altul nevinovat.Ar trebui ca atunci cand depasesti limita legala sa ti se ia carnetul fara a avea posibilitatea radobandirii lui.Idem pentru alcoolici care se cred mai apti la volan atunci cand in loc de apa beau alcool.Esti prins...adio carnet pentru totdeauna.Atunci sa vezi cum se disciplineaza lumea.
        @Giorgio, eu merg cu 180 (daca am unde, ca nu sunt kamikaze), pentru a ajunge mai repede la destinatie, pentru a castiga timp si pentru a rezolva problemele mai repede, sau ce al motiv as avea la momentul respectiv si bineinteles, daca masina si drumul imi permite, merg si cu 250 km/h. Dar acum ia gandeste-te putin, daca tu mergi pe autostrada cu 80 km/h si eu vin cu 130 (viteza maxima admisa) si din cauza unei curbe, sau a unui camion nu te vad, nu cumva tu imi pui mie viata in pericol? Ca de viata ta, sincer nu-mi pasa prea mult. Si sa sti ca am patit-o acum cateva zile, cand am venit de la munte pe DN1, cand la 120 m-am trezit cu o cataracta de masina in fata, care nu avea lumini de nici un fel si mergea cu 70 km/h. Eu veneam cu 120 km/h si te rog sa-mi spui acum, viteza ucide? Iar legat de ceea ce era inainte de 1989, nu are nici o legatura. Pai de unde accidente, daca era 10 masini pe strada? Lasa la un loc 10 caini, timp de 2 zile, sa vezi cati dintre ei vor fi morti pana a doua zi si lasa si 10000 de caini si vezi cati morti vor fi. Pai in prima situatie vor fi 2 maxim 3, iar ia a doua situatie vor fi vreo 1500-3000. Sper ca s-a inteles comparatia.
        Last edited by paunionutz; 01-02-2009, 13:48 PM.

        Comment


        • #19
          Originally posted by cristi nastase View Post
          Datorita meseriei (fost agent de circulatie ),am reusit sa-mi fac o parere despre cei mai slabi soferi :locul 1 sunt paradoxal soferii de taxi care datorita rutinei ,nu mai au atentia distributiva marita ,si-si forteaza in anumite momente destinul pe considerentul ca sunt cei mai buni (nu ma refer la toti...) Locul 2 soferii de duminica care prin logica nu mai au indemanarea necesara la traficul actual,si multi din provincie care sufera de aceiasi boala .locul 3 pipitele care se vad plantate in masini puternice de ''masculi'' potenti (multi numai financiar), si copii de bani gata care dupa un joint facut posta cauta sa demonstreze ca ,bubitele de pe fata nu sunt decat o iluzie optica
          Aha...deci nu soferii de camioane sint problema soselelor....cum ne mai mananca unii de cur

          Comment


          • #20
            De obicei soferii de camion isi vad de treaba lor. Si daca luam in calcul numarul lor , procentul de tampiti e mult mai mic decat in cazul soferilor de autoturisme.

            Comment


            • #21
              Ziceti voi ce vreti, pe mine ma impresionat extrem de mult clipul asta,
              -pe langa faptul ca piesa de pe fundal,Metallica-Nothing else Matters,este piesa mea preferata,
              -tot ce se intampla acolo este cat se poate de adevarat si realist.

              Sigur o sa fiu mai atent cum circul de acum incolo.
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #22
                E foarte clar ca e important sa respectam regulile de circulatie. Am mers si eu tare ca sa ajung mai repede din punctul A in B dar numai in afara localitatii. In oras nu e loc de prostii pentru ca sunt prea multe variabile in calcul si nu pot risca sa omor un copil sau batran. Fie si din vina lui.
                Pot sa zic ca sunt fericit ca mi s-a luat doar permisul mergand tare si ca nu am facut vreo prostie.
                Clipul spune multe si din pacate sunt realitati si mai crude de atat. Acu imi pazesc fundul ca-s biciclist...
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #23
                  ,,De ce sa NU te joci cu mobilul la volan":

                  Comment


                  • #24
                    90% din marile doamne femei de afaceri de mare succes asta fac in Bucuresti. Vorbesc la telefon, fumeaza, schimba viteza, ''se asigura'', semnalizeaza si sunt si atente sa le stea parul bine uitanduse in oglinda si toate astea in acelasi timp. Sincer nu imi pare deloc rau cand vad cate una intansa pe asfalt plina de sange. Si mai au ceva in comun, DEFIECARE DATA dar DEFIECARE DATA cand fac accident se dau jos din masina si suna cel putin 20 de persoane sa le spuna ''necazul ei'' ca un bou nu a fost atent sa o fereasca. Incaodata zic, de foarte multe ori isi merita soarta dar mai rau e daca nenorocesc pe altii.

                    Comment


                    • #25
                      Sau alternativa: scrie mesaj si te uiti la drum. Daca atat macar nu poti face atunci nu ai ce lua telefonul in mana. Ori scris fara sa te uiti la telefon ori nu scri deloc. De bine de rau eu scriu repejor mesaje si le mai scriu si fara sa ma uit indiferent cu care mana scriu, si am mai si castigat ceva bani pe pariuri "care scrie mai repede" si tot nu ma prea inghesui sa scriu la volan. Inconstientza!
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by 3mil View Post
                        ,,De ce sa NU te joci cu mobilul la volan"
                        Ce mult conteaza sa ai airbag lateral si cortina.Daca era o ''plasticarie'' mai noua , rezultatul nu mai era acelasi.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by paunionutz View Post
                          Eu nu ma pot declara un sofer bun, sau unul care respecta in totalitate regulile de circulatie, dar pot spune ca ma adaptez conditiilor de trafic. Daca se merge bara la bara, ma duc pe linia de tramvai si dupa refugiul de tramvai fara probleme, noaptea cand e liber merg cu 60-70 km/h, ina afara localitatii merg cu 130-140 daca e liber si 150-160 (unde se poate), daca e aglomerat, pt ca pierd mult timp cat stau in coloana si pana depasesc. In schimb cat am mers in Germania si Austria, am condus exemplar si chiar mi-a placut si m-am simtit bine, dar fiecare detaliu este bine pus la punct si nu ai de ce sa nu respecti regulile de circulatie. In schimb, pe autostrada...220 km/h, ca mai mult nu mergea masina, insa aici nu aveam de ce sa-mi fac griji, ca imi sare un caine, o baba sau mai stiu e ce in fata, ca o fi vreun canal, sau ca intra ala din spate in mine, daca franez brusc. Si inca ceva, a spus cineva mai sus, ca la viteza mare nu mai poti evita, daca iti sarre ceva in fata. Intradevar, dar daca am 100 km/h sau 200 km/h si imi iese orice in fata (caine, om sau orice animal), eu nu trag de volan. La orice viteza, trag de volan, numai daca exista pereicolul sa mor eu, in rest.....Dumnezeu cu mila!


                          @Giorgio, eu merg cu 180 (daca am unde, ca nu sunt kamikaze), pentru a ajunge mai repede la destinatie, pentru a castiga timp si pentru a rezolva problemele mai repede, sau ce al motiv as avea la momentul respectiv si bineinteles, daca masina si drumul imi permite, merg si cu 250 km/h. Dar acum ia gandeste-te putin, daca tu mergi pe autostrada cu 80 km/h si eu vin cu 130 (viteza maxima admisa) si din cauza unei curbe, sau a unui camion nu te vad, nu cumva tu imi pui mie viata in pericol? Ca de viata ta, sincer nu-mi pasa prea mult. Si sa sti ca am patit-o acum cateva zile, cand am venit de la munte pe DN1, cand la 120 m-am trezit cu o cataracta de masina in fata, care nu avea lumini de nici un fel si mergea cu 70 km/h. Eu veneam cu 120 km/h si te rog sa-mi spui acum, viteza ucide? Iar legat de ceea ce era inainte de 1989, nu are nici o legatura. Pai de unde accidente, daca era 10 masini pe strada? Lasa la un loc 10 caini, timp de 2 zile, sa vezi cati dintre ei vor fi morti pana a doua zi si lasa si 10000 de caini si vezi cati morti vor fi. Pai in prima situatie vor fi 2 maxim 3, iar ia a doua situatie vor fi vreo 1500-3000. Sper ca s-a inteles comparatia.


                          Cu riscul de a fi impotriva unor chestii scrise de tine, iti spun ca daca tu mergi cu 120 si intri in unul care merge cu 70 si nu are lumini aprinse, tu esti cel care greseste.
                          Gandeste-te ca se poate intampla sa fie o masina lovita pe mijlocul drumului, si tu sa mergi cu 150 si sa intri in ea. Cine este de vina? Tu. Pentru ca nu ai condus PREVENTIV.

                          Chestia funny este ca si eu conduc tot cam ca tine, insa adaptez viteza conditiilor de trafic. Daca merg ziua de la Ploiesti la Campina si nu am nimic in fata, merg si cu 170-190. Daca este noapte o las mai incet pana la 130-140 maxim.... Ca la o viteza de peste 140 nu prea am siguranta ca ma opresc in distanta pe care o vad la lumina farurilor.


                          PS: de aproape 10 ani vin zi de zi din Ploiesti in Bucuresti, plus inca cateva mii de km pe luna in tara. Crede-ma ca am vazut prea multe accidente "life". Insa aceste accidente mi-au schimbat modul de a vedea viata si cel mai important - modul de condus.

                          PS2: plec de la Ploiesti intr-o zi cu o masina de 250 de cai si la iesire din oras depasesc 2 Matizuri. Ajung in Bucuresti pe podurile de la Baneasa si ma asez frumos la coada. Cine crezi ca trece dupa 10 minute pe lnaga mine? . Cele 2 Matizuri. Asa ca in Romania mersul cu viteza nu te ajuta decat daca mergi distante lungi.
                          Last edited by bingomanu; 08-25-2009, 14:53 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Tuturor vitezistilor le fac o recomandare prieteneasca. Luati va rog harta rutiera de acum 30 de ani si studiati o cu foarte mare atentie, veti constata ca va veti descurca cu ea perfect si in ziua de azi si stiti de ce ,pentru ca in afara unor mici exceptii drumurile sunt aceleasi,nimic nou sub soare, o autostrada sau ceva. Acum pentru rezolvarea aceleiasi enigme luati si o statistica a imatricularilor din Romania (nu mai vorbesc de cate masini circula pe numere BG,IT,D,GB)veti constata o crestere de minim 10 ori a parcului auto.In concluzie daca tata mergea pe drumul pe care merg si eu acum si el era singur pe drum si rula cu 80 km/h(ca dacia saraca atata putea)eu cum as putea azi pe acelasi drum sa dau in goarna la 160 si sa mai am pe langa mine inca vreo 10 care fac la fel.
                            Nu lasati frustrarea de a nu avea drumuri sa va doboare si sa accelerati mai mult decat trebuie.
                            Drum bun si prudenta maxima !
                            Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

                            Comment


                            • #29
                              Buna! Intradevar socanta compilatia de filmulete, adunate din anumite spoturi publicitare de la nemti, englezi e.t.c. De fiecare data cand o vad, ma trec fiorii. Parerea mea, in legatura cu accidentele de pe strazile patriei, este urmatoare. In primul rand, carnetele de sofer se dau mult, mult prea usor si nu conteaza circumstantele implicate (mita, ochi frumosi, fustita scurta...), in al doilea rand, in scolile de soferi se predau aberatii precum, mecanica sau alte astfel de prostii, in loc sa se preda un lucru esential si anume rabdarea. Nu degeaba in alte state, permisul il obtii dupa ani de scoala, ani in care iti creezi rabdare. Inca un lucru ce l-am observant la soferii romani este urmatorul: in Romania conduc cum pot, insa cum au tercut de Budapesta inspre vest, toti, dar toti, conduc exemplabil dom’le. Probabil si in acest caz, se aplica spiritul de turma, cand ii vezi pe toti conducand frumos, iti dai seama de urmatoarele: poti fi rabdator, poti uita de claxon si de injuraturile urate sau semnele la fel de “frumoase” spuse sau facute pe drumurile Romanesti, poti merge frumos in coloana daca este cazul, fara depasiri spectaculoase la limita si multe alte lucruri poti face, lucruri pe care le uiti iar cand intri in Romania. Un alt motiv este reteaua de drumuri, gandita prea putin sau deloc si starea drumurilor la fel de proasta. Probabil viteza si indisciplina de pe drumurile noastre se explica in felul urmator: ai de facut un drum de la Satu Mare, la Constanta, cate zile iti trebuie sa ajungi respectand toate regulile cu strictete, reducand mereu viteza la ceea ce scrie pe tablita, facand depasiri doar unde iti permite tablita s.a.m.d. Nu cred ca un sofer strain (nu fac referire la cei cu numere straine) ar putea sa mearga cum merge intr-o tara precum Germania, Anglia sau oricare alta unde reteaua de drumuri este pusa la punct. Aceasta este parerea mea. Numai bine!

                              Comment


                              • #30
                                Viteza ucide!!!

                                Un accident mortal ne demonstreaza ce poate face viteza...


                                “Un Mercedes G-Klasse si un Land Cruiser se iau la intrecere pe un drum aglomerat. Nu este o autostrada, ca nu are parapet despartitor intre sensuri. De pe contrasens, o masina pierde controlul si intra in fata mercedesului. Ce se intampla, vedeti singuri. ATENTIE, VIDEO SOCANT



                                Urmariti filmuletele de pe ambele sensuri... http://www.4tuning.ro/accidente/un-a...wsletter_97427
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF