Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Tractiune fatã sau spate ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La 27 de ani te plangi de astea? Unde ar mai fi "thrill" ul daca nu mai fuge fundul putin? Am avut 4x4 si m a plictisit groaznic.
    Cobra rullz!
    MÃREAȚA COBRA

    Comment


    • Joaca-i joaca, dar cand te gandesti sa legi calul de Mercedes sa te scoata la drum drept, iti bagi ... si nu-i vrajeala, eram intr-o zona rurala, trebuia sa ajung la cineva care statea pe o ulita, am coborat o vale, dar cand am vrut sa o si urc inapoi s-a impotmolit. Am reusit in cele din urma dupa ce am intors masina si am urcat cu spatele in marsarier. masina n-are nicio vina, sigur nu a fost proiectata sa faca asa ceva si sa merga pe astfel de drumuri (ulite).

      Comment


      • Este adevarat ca o masina cu tractiunea spate este dificil de condus pentru unii dintre noi. Cand spun unii, ma refer la cei care nu au avut ocazia sa conduca bartanele Skode, renumita Lada sau Dacia papuc (nu Logan) Toate aceste masini aveau tractiune spate, iar daca una din ele avea servafrana trebuia sa fi fericit.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • Nu-i dracu asa de negru .

          Dupa primele doua masini , tractiune fata , parcurs iarna / vara , ploaie / noroi , etc . , am trecut fara cursuri speciale de condus sau adaptare la urmatoarele doua masini tractiune spate .

          Ochii la drum si manile pe volan ! .

          Comment


          • In primul rand, masini cu motoare pana la 1,6 si 90-95 CP, tractiune fata neaparat. Dupa 100 CP spate. Cu cat masina tractiune spate este mai puternica, cu atat te poate scoate mai usor din handel , odata ce ai intrat in el(cu conditia sa stii ce faci).

            Ce-mi place la tractiunea spate este ca masina vireaza mai mult in loc si raza de bracaj este scazuta. Asta fiind primul avantaj. Al doilea, atunci cand masina supravireaza, o poti controla prin contrabracare, in timp ce la tractiunea fata, daca a subvirat ar fi bine sa te rogi ca orele petrecute in NFS sa-ti fie de folos cumva . Si in fine, al treilea avantaj, pe care toti posesorii de masini cu tractiune spate il apreciaza(ASR, ESP off) este faptul ca pe langa condus(care este mai placut decat la masinile cu tractiune fata oricum) te poti si distra prin giratorii, spatii special amenajate, etc...
            Dezavantajele tractiunii spate le cam stie toata lumea..."pentru ca zapada si pentru ca ploaie"

            Drumuri uscate si asfaltate sa avem, ca in rest ne putem bucura si de mersul pe jos :P .
            Last edited by zbanghy1986; 01-23-2014, 10:16 AM.
            Mercedes-Benz C180 Elegance

            Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

            Comment


            • Daca ai ESP ,anvelope premium noi pe toate rotile{dunlop, michelin, continental, nokian, nu niste slapuri invechite sau made in china} si ai habar cu ce se mananca soferia nu ca si pustani care nu stiu altceva in afara de burnout si kick down nu exista sa ramai impotmolit cu Mercedes tractiune pe spate numai in cazul ca ramai suspendat pe burta. Tractiunea pe spate iti da impresia ca te impinge un tir din spate. Parerea e strict a mea fara a vrea ca sa jignesc pe nimeni.
              Last edited by cutaresku; 01-24-2014, 07:57 AM.

              Comment


              • Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                Daca ai ESP ,anvelope premium noi pe toate rotile{dunlop, michelin, continental, nokian, nu niste slapuri invechite sau made in china} si ai habar cu ce se mananca soferia nu ca si pustani care nu stiu altceva in afara de burnout si kick down nu exista sa ramai impotmolit cu Mercedes tractiune pe spate numai in cazul ca ramai suspendat pe burta. Tractiunea pe spate iti da impresia ca te impinge un tir din spate. Parerea e strict a mea fara a vrea ca sa jignesc pe nimeni.
                Asta, corelat cu cativa saci de nisip in portbagaj.Nici mama ASD-ului nu face cat ajuta 2 saci in portbagaj.

                Comment


                • Masina din dotare w204 , tractiune spate , anvelope noi Nokian de iarna pe 16.Zapada afara , am incercat sa urc panta de la garaj , care este foarte mica , nu am reusit sub nici o forma.Decuplat esp , facut balans , nimic
                  Am bagat-o frumusel in garaj si am luat Loganul.
                  Urmatoarea masina w212 , automat am luat-o 4matic.

                  Nici nu vreau sa ma gandesc cum as putea merge cu C-ul pe zapada/gheata.

                  Vara , pe ud, la cel mai mic viraj senzatia ca fuge de spate omniprezenta.
                  Poate sa fiu singur in masina , dar cu familia , am o senzatie de nesiguranta.De aia o tin in garaj si nu prea circul cu ea.In 3 ani are 18.000km.
                  Pt mine tractiune fata sau integrala.
                  Last edited by b97dmt; 01-24-2014, 11:47 AM.

                  Comment


                  • Pe ploaie w204 merge ca pe sine, si vorbesc de viteze foarte mari fara cea mai mica emotie. Poate ai niste cauciucuri foarte proaste de vara.
                    Nokian sunt facute la rusi acum, calitatea e pe masura.

                    Pe mazga insa mai fuge putin de spate daca dau tare in ea in treptele inferioare, dar mie unul imi place grozav asta.

                    Comment


                    • Tractiune spate si 4x4 ocazional .
                      Regulament general Club Mercedes.

                      Comment


                      • Omul a rezolvat dilema .

                        Comment


                        • Colegule cu cauciucurile Nokian am patit-o si eu la Vito cu tractiune fata.Am dat 1700 RON pe 4 cauciucuri noi si acelasi lucru, nu am putut urca o panta usoara sa ies din curte.Fiul meu cu bmw tractiune spate cu cauciucuri de iarna chinezesti SUNNY,iesea din curte fara probleme.Rezolvarea-am schimbat cauciucurile si acum masina iese din curte pe zapada fara probleme.Deci pina la urma nu tot ce-i scump e si bun.

                          Comment


                          • Am un Mercedes w124 si un Audi A4 cu tractiune fata. Nici nu se compara cum se descurca Audi fata de Mercedes, orice s-ar spune, am facut involuntar teste aproape zi de zi pt ca merg cu amandoua. Si cauciucuri bune amandoua.

                            Comment


                            • Originally posted by albertchiroiu View Post
                              Am un Mercedes w124 si un Audi A4 cu tractiune fata. Nici nu se compara cum se descurca Audi fata de Mercedes, orice s-ar spune, am facut involuntar teste aproape zi de zi pt ca merg cu amandoua. Si cauciucuri bune amandoua.
                              Ai dreptate,tractiunea spate e ptr soferi

                              sigpic

                              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                              Comment


                              • Originally posted by Siegfried View Post
                                ... Asteptam sa-ti iei w211-le ala si apoi sa auzim cum ai facut M5-uri, AMG-uri, Porsche-uri si alte cazane.
                                ... Cand incerci sa tratezi o varietate de lucruri doar prin raportarea la particularul pe care l-ai intalnit, invariabil... gresesti.
                                Originally posted by b97dmt View Post
                                Masina din dotare w204 , tractiune spate , anvelope noi Nokian de iarna pe 16.Zapada afara , am incercat sa urc panta de la garaj , care este foarte mica , nu am reusit sub nici o forma.Decuplat esp , facut balans , nimic
                                Am bagat-o frumusel in garaj si am luat Loganul.
                                Urmatoarea masina w212 , automat am luat-o 4matic.

                                Nici nu vreau sa ma gandesc cum as putea merge cu C-ul pe zapada/gheata.

                                Vara , pe ud, la cel mai mic viraj senzatia ca fuge de spate omniprezenta.
                                Poate sa fiu singur in masina , dar cu familia , am o senzatie de nesiguranta.De aia o tin in garaj si nu prea circul cu ea.In 3 ani are 18.000km.
                                Pt mine tractiune fata sau integrala.
                                @Siegfried : Uite ca am revenit din greseala pe topic dar acum pot sa vorbesc din experienta personala. Pana la urma nu am mai luat w211 ci un seria 3 cutie automata. Vreau sa precizez ca am patit exact aceiasi situatie care a patit-o si colegul b97dmt doar ca eu prin balans am reusit sa bag masina in garaj. Cu alta ocazie un drum scurt de 3 km prin oras l-am facut in 15 min din cauza faptului ca trebuie sa mergi incet sa nu iti fuga spatele, la semafor cand porneam de pe loc masina o lua prima data in lateral apoi in fata sa nu mai zic ca intra controlul tractiunii de imi trebuie 10 secunde sa ies din intersectie.
                                Ca o concluzie raman la parerea mea ca tractiunea spate in sezonul de iarna nu se compara cu tractiunea fata sau integrala.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF