Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tractiune fatã sau spate ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si acum sa aflam ca Andrei e pilot de raliu...sau drifter...
    Cea ma buna tractiune e aia pe care o ai.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • Aceleasi vesnice discutii forumiste in care fiecare sustine ca masina lui e cea mai buna in TOATE privintele.Desi e clar ca tractiunea fata + cutia manuala te scoate mai bine decat noroi decat tract sp + automata,important se pare ca e doar ce masina detine fiecare ca aia e cea mai buna
      P.S. Si eu am un motor V8 benzina si in afara ca e mai puternic este si mai economic decat ale voastre!Daca nu credeti va provoc la un ride in care poate conteaza si viteza cu care merg si alte conditii.Si cred ca V8 -ul meu este mai economic decat un 1.9 tdi daca eu merg cu 90 la ora iar tdi ul cu 190 la ora.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • Nu vroiam sa suna ca-mi laud masina sau mai stiu eu ce, am vrut sa aduc in discutie experienta la volan in conditii dificile.Daca nu poti sa iesi din parcare cu masina iarna pt ca patinezi pe loc, scoti covorasele de la picioare si la pui la roata si sa vezi ce iesi, nu stai juma de ora sa ambalezi la masina si apoi dai vina pe tractiune fie ea fata sau spate.Si cu fata am ramas in zapada si am folosit covorasele, nu am stat sa pierd timpul balansand masina juma de ora.Cel mai mult conteaza cum conduci si cum rezolvi problema intampinata.Experienta isi spune cuvantul in fata oricarei tractiuni.Bafta si km fara reparatii.

        Comment


        • Sau iti procuri un 4x4 de iarna si gata esti un pic mai avantajat.

          Comment


          • Tractiunea fata iarna e mult mai ok decat orice Mercedes sau Bmw ce nu are integrala. Dar asa cum zicea si colegul Ionutz, aici fiecare membru isi vede cioara papagal.

            Comment


            • Originally posted by gmihai24 View Post
              Ma scuzi colegu' Andrei.Smr ca spun asta, dar la varsta ta nu ai destula experienta sa faci comparatii.Faci comparatii stupide.Ce cauciucuri aveau distinsii pe masini?Tu ce cauciucuri aveai?Ce experienta aveau distinsii in conducerea unei masini cu tratiune spate?O masina automata distribuie forta uniform daca o pui in 'D' si o lasi pe ea fara sa accelerezi si sa vezi cum usor, usor iese din necaz.Sunt-em destui care am probat tractiune spate pe zapada si nu am chemat ajutoare.
              OFF:Cu tine mas baga la un macadam, fiecare cu masina din dotare si apoi sa nu te superi daca ramai in urma, idem si pe zapada.Mai gandestete un pic inainte sa contrazici colegi cu ani de experienta in spate.
              Bafta si km fara reparatii.
              Accept oricand invitatia si iti demonstrez ca tu o sa ramai in urma. Cu "caruta" mea am facut de la CLK 220 2003 pana la Eclasse 2011, dar asta ii alta poveste. Exact cum spuneau colegii mai sus (care au caracter si sunt cat de cat obiectivi) tractiunea fata pe zadapa/noroi te ajuta mai mult decat tractiunea spate. Am fost de fata si am vazut clar ca masina nu se poate scoate singura asa cum spui tu. Citeam tot aici pe forum ca un membru la urcarea unui deal a ramas impotmolit, s-a dat jos din masina si a vrut sa o impinga si pana a ajuns in spatele masinii deja masina a inceput sa urce singura in D. Eu asa ceva nu cred pana nu vad cu ochii mei. Nu vreau sa intru in polemici si nici nu tin parte masinii mele (stiu ce poate , ca dovada am scos un BMW impotmolit in noroi, am mers in zapada de 30-35 cm fara sa raman acolo etc). Si eu vreau sa trec la Mercedes W211 si tot ce vroiam sa aflu erau niste pareri obiective, nu sf-uri ca masina merge singura fara sofer s.a.m.d

              PS: BMW-ul avea gume Dunlop Winter Sport 3d, iar eu am Bridgestone pe fata.
              Last edited by Andrei.Smr; 01-19-2013, 23:06 PM.

              Comment


              • @gmihai: revizuieste-ti limbajul, ai deja icrele aruncate lui nea Coco si stupiditatea alocata lui andrei.smr. Stii despre ce vorbesc.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • Mihai, a friend of mine asa zicea: sa te fereasca sfantul de cei cu idei putine, da fixe. N-ai ce le face, ei sunt mereu si inginereste, in fata

                  Originally posted by Andrei.Smr View Post
                  Accept oricand invitatia si iti demonstrez ca tu o sa ramai in urma. Cu "caruta" mea am facut de la CLK 220 2003 pana la Eclasse 2011,
                  ...
                  Si eu vreau sa trec la Mercedes W211 si tot ce vroiam sa aflu erau niste pareri obiective, nu sf-uri ca masina merge singura fara sofer s.a.m.d
                  Eu vad ca oricum ai apriori raspunsurile. Asteptam sa-ti iei w211-le ala si apoi sa auzim cum ai facut M5-uri, AMG-uri, Porsche-uri si alte cazane.

                  Masini diferite se conduc diferit, tractiune fata, spate, motor fata, central, puteri mari/mici, greutati diferite etc. Cand incerci sa tratezi o varietate de lucruri doar prin raportarea la particularul pe care l-ai intalnit, invariabil... gresesti.
                  Last edited by Siegfried; 01-20-2013, 02:37 AM.

                  Comment


                  • Hahahaha...asta a fost buna )))). LIKE!

                    Comment


                    • Tractiune...

                      Buna ziua !


                      Orice om care nu are mintea in colturi, isi da seama ca, in special in care repartitia maselor fata/spate este foarte apropiata, dar nu numai atunci, tractiunea integrala permanenta este cea ideala.

                      Scoabele astea mici si usoare, cu tractiune fata si motoare montate stramb sub capota nici nu ar avea ce cauta sa aiba tractiune spate, pen' ca 70% din greutatea masinii este pe fata.

                      Scoabele mari cu tractiune fata, alde Mondeo & Co, merg OK mai mult pentru ca au ampatament mare si sunt mai stabile, desi, dupa ce am condus unul d-asta cu 220CP pe puntea fata, in mod definitiv prefer tractiunea spate.

                      Am avut un Ford Taunus din 1982, cu tractiune spate, binenteles, la circa 965kg greutate. Avea vreo 80 de cai, parca, si ii placea iarna fara probleme. Aspectul celalalt este ca toata viata mea am avut doar masini cu tractiune spate sau 4x4, si nici una cu tractiune fata, deci lucrurile se bazeaza absolut clar pe experienta celui care conduce.

                      In plus, ca sofer de TIR, cei 15 ani adunati in aceasta postura ar dori sa scoata in ilegalitate motoarele transversale si tractiunea fata...


                      Dragos

                      Comment


                      • @andrei.smr
                        Ma bucur. Iarna asta a trebuit sa conduc putin un A6 V6 AWD, normal cand auzi de asa ceva zici ca e o masina aproape imbatabila printre berline pe timp de iarna. Total eronat, o masina cumplit de greoaie , cu o directie total imprecisa si o tractiune imprevizibila, comportamentul masinii e previzibil si tinde sa devina neutru doar in blana si cand poate prinde aderenta egala pe toate rotile, altfel subvireaza sau supravireaza violent dupa bunul plac, dupa cum trage mai mult fata sau spatele.
                        Dar cand aude omul de 4WD se uda tot si cand se invarte 180 de grade pe drum drept se intreaba daca nu cumva s-a invartit drumul si nu el
                        Un matiz de exemplu se conduce cu mare usurinta in conditii normale de drum de iarna, dar asta nu din cauza tractiunii fata sau a rotillor inguste in primul rand, ci datorita greutatii foarte mici(~800kg). Forta centrifuga e direct proportinala cu masa masinii. Daca insa va trebui sa disloce zapada nu va putea din cauza rotilor mici si a puterii reduse.
                        Am vazut si subaru forester ramas in zapada nu foarte mare, masina cu o tractiune foarte buna.
                        Deci nu exista o superioritate a vreo unei masini, fiecare trebuie inteleasa si invatata. Restul sunt discutii sterile si puerile de genul ba a mea e mai tare/mare.

                        Comment


                        • Dragos, corect cu masinutele mici (matiz, peugeot 107 etc), total de acord cu tractiune fata pentru ele. Dar asta din cauza ca asa au fost proiectate, pentru FWD.
                          O masina cu tractiune spate e complet diferit desenata, aproape nimeni nu se oboseste sa faca una mica si cu RWD datorita costurilor nu ca nu ar putea, si de fapt merg cu acelasi principiu si la masini compacte sau clasa mare, cum e audi, ca restul dupa ei nu se obosesc sa faca masini puternice, doar simulacre cu etichete SPORT pe ele

                          ps: Rog un moderator sa uneasca posturile. Multumesc.

                          Comment


                          • Originally posted by Siegfried View Post
                            ...N-ai ce le face, ei sunt mereu si inginereste, in fata...
                            As putea adauga ceva la remarca asta dar prefer sa ma abtin. Spun atat: nu incadram masinile in categorii considerand ca oricare trebuie inteleasa si condusa ca atare...da nu-i stres ca la categorisit oamenii suntem primii.
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • La tarisoara noastra merge orice fel de masina. Daca eram prin Oklahoma sau mai stiu eu ce stat de prin US care cand ninge aia uita sa mai dea zapada la o parte...atunci o discutie de genul asta era in regula.

                              Masina e facuta sa o conduci, deci daca o conduci si nu faci curse cu ea, va asigur eu ca oricare dintre ele (fwd, awd, rwd) vi se potriveste perfect pentru clima din tara asta.

                              Daca stii ca mergi la munte de exemplu, unde esti constient ca e foarte multa zapada, cu orice tractiune ai fi, daca nu iti trece prin cap sa iei la tine niste nisip, o lopata si/sau niste lanturi inseamna ca esti un meltean care are impresia ca masina lui e mare si tare si el nu ramane niciodata blocat nicaieri.

                              + Daca e sa ramai impotmolit ramai cu ORICE fel de tractiune, iar daca vorbim de gheata, sunt sigur ca orice masina fuge rau de tot cand e oglinda pe jos.
                              Mercedes Benz

                              Comment


                              • Si cum va mai descurcati cu tractiunea spate iarna asta?
                                Parerea mea este ca tractiunea spate e foarte buna pe asfalt uscat, daca ai bagat-o pe pietris, noroi sau zapada poti sa ai mari probleme la urcarea in rampa, virare si franare.
                                Iarna nu prea merg cu ea, am altele, dar si vara am avut probleme in rampe cu pietris, unde orice tractiune fata ar fi urcat fara probleme.
                                Eu am masina de 3 ani si cred ca nu se prea potriveste in tara noastra. Am fost prin Austria, Germania pe timp de iarna si mi-a fost dat sa vad drumuri prin camp sau prin paduri asfaltate si deszapezite, in conditiile in care pe langa ele stratul de zapada era de vreo 50 cm. La noi inca sunt cartiere de blocuri sau case cu strazi neasfaltate, iar daca ninge la misto se blocheaza traficul. Daca am trai acolo tractiunea spate ar fi alegerea perfecta, dar in Romania tre sa mai ai ceva de rezerva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF