Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tractiune fatã sau spate ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Tavi73 View Post
    Steaua in trei colturi...pusa la colt????Ha,ha! De cine?? Toyota...Poate doar in vise...
    Arata-mi unde e Mercedes inaintea marcii japoneze in topurile de fiabilitate...

    On topic ...As alege integrala....eventual 4matic. Pe plaja , pe nisip fin esti rege.....nu mai spun de zapada....

    Comment


    • #32
      Ieri,era sa o patesc rau de tot.Traversam intersectia de la Cora inspre iesirea spre autostrada.In fata mea o gasca intr-un logan care mergea cu 5 km/h.Mi-am pierdut cu firea si imediat ce s-a latit zona am depasit-o prin dreapta cu pedala la fund si imediat cum am trecut de ea am dat putin cu volanul brusc stanga cumva ca sa o sperii.Un gest absolut stupid si regretabil.In urma acestui gest mi-a alunecat botul in stanga...am dat sa redresez dar s-a dezechilibrat apoi si mai tare in partea opusa(dreapta),apoi inca o incercare disperata de echilibrare inspre stanga cu volanul mi-a transformat masina intr-o veritabila elice....m-am rotit de 2 ori in intersectie derapand violent in sensul in care ma deplasam initial dar si inspre partea dreapta a drumului,pe care tocmai intrasem.Am trecut razant pe langa 2 loganuri parcate pe dreapta si m-am oprit in fata lor,exact in statia de autobuz al lui 336.In tot timpul invartelii tot ma asteptam sa aud odata "poc" tare si sa vad un stalp,o masina,etc rupta.Din fericire,nu am atins absolut nimic,nici macar bordura drumului din partea dreapta.Shit happens,dar cu tractiune fata sau 4x4 nu cred ca mi s-ar fi intamplat asa ceva.Cred ca nici macar cu tractiune spate si esp nu as fi patit-o...totusi,aceasta masina o pot deja incadra in grupul masinilor cu noroc.
      P.S. Cat despre topuri,eu prefer sa cred ce vad si nu ce scriu altii,la comanda sau nu in diverse reviste.Ce pot sa spun este ca am o amica care are un Yaris luat nou anul trecut si pana acum nu s-a dovedit o masina chiar no1 in topul fiabilitatii.Am si un prieten care are o avensis dar care merge impecabil insa.Cred ca difera in functie de f multe aspecte,inclusiv de cheful muncitorilor din zilele cand s-au amsamblat piesele si masina respectiva.
      Last edited by ionutz_ng; 01-11-2009, 17:51 PM.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #33
        A nu se confunda Lexus cu Yaris......

        Comment


        • #34
          Originally posted by merc'fan View Post
          Daca doriti comparatii, ar trebui sa comparam Mercedesul cu Toyota sau Nissan, nu cu Lexus sau Infinity. Eu asa consider.
          Pai Lexus si Infiniti sunt cu o categorie peste sau de ce?

          Comment


          • #35
            Sigla Mercedes-Benz semnifica cele trei spatii pentru care germanii produc motoare – sol, apa si aer

            Comment


            • #36
              Spre deosebire de alte forumuri aici se accepta toate ideile si se ia ban doar pentru posturi care nu respecte regulile gramaticale.Exista libertate de exprimare atit timp cit se face civilizat.
              Suntem oameni maturi posesori de Mercedes dar asta nu inseamna ca nu stim sa apreciem si valorile celorlalti jucatori de pe piata.
              Nu suntem indoctrinati ca MERCEDES IS THE BEST.Este adevarat ca are valoare dar sunt si altii care il ajung si care chiar il si depasesc.Trebuie sa acceptam asta pentru ca altfel vor fi catalogati ca ipocriti indoctrinati.Si stiu ca nu este asa...cel putin vreau sa cred asta.

              Comment


              • #37
                Despre versus MB si LEXUS,se poate deschide topic dedicat,dat fiind ca in ultimii ani LEXUS da fir de tors lui MB si BMW...

                Comment


                • #38
                  La tine asta e criteriul in alegerea unei masini? Sau ai vrut sa arati ce treaba buna face ASD-ul?

                  P.S. Aici se vede ce treaba buna face controlul tractiunii....pt ca nu e integral w220-ul.
                  Last edited by 300zxtt; 01-11-2009, 19:53 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Personal, nici eu nu cred ca MERCEDES IS THE BEST! Tot respectul pentru alte marci. Am transformat acest topic in altceva, scuze pt. asta!
                    On Topic: Pe vremea asta e ideal un 4x4 dar cum nu toti avem posibilitate, ne ingrijim sa conducem cat mai prudent cu putinta respectand minimul regulilor de circulatie si adaptarii vitezei la conditiile meteo. Daca masinile ar fi echipate corespunzator anotimpului s-ar reduce simtitor senzatia de "mai buna era tractiunea fata...sau spate", dupa caz.
                    Off Topic...asa e la noi: ce am eu e cel mai tare!
                    No offence!
                    Last edited by Tavi73; 01-11-2009, 20:09 PM.
                    Sigla Mercedes-Benz semnifica cele trei spatii pentru care germanii produc motoare – sol, apa si aer

                    Comment


                    • #40
                      Parerea mea ,ii ca la o masina ,mai bine o "impingi" decat sa o "tragi"
                      CJ-20-AMN.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by 300zxtt View Post
                        As alege integrala....eventual 4matic. Pe plaja , pe nisip fin esti rege.....nu mai spun de zapada....
                        Good point

                        Originally posted by DMIHNEA View Post
                        A nu se confunda Lexus cu Yaris......
                        Si nici S-Classe cu A-Classe sau Smart....

                        Originally posted by pintea paul View Post
                        Parerea mea ,ii ca la o masina ,mai bine o "impingi" decat sa o "tragi"
                        Sa vezi ce misto-i cu ambele !

                        Comment


                        • #42
                          Imi este dor de tractiunea spate si asta iarna m-am descurcat perfect cu roti noi de iar pe 190 si fara ASD, ESP sau mai stiu eu ce, dar parca mai calm si fara grija merg acum, pe vremea asta cu tractiune fata, STC si cauciucuri de iarna. Oricum ma voi reintoarce la tractiune spate!!!

                          Comment


                          • #43
                            tractiune...

                            Am avut parte de multe aventuri in timpul iernii cu cobra 280 E .Intr-o iarna veneam de la tara (undeava pe langa Calafat ),si mergeam la C-ta.Ninsese si pe zapada a mers destul de bine .Dar cand am iesit din Caracal nu mi-a trecut prin cap sa cobor sa vad starea drumului. Era ca oglinda :zapada intarita si inghetata .Am mers cu viteza constanta si nu s-a intamplat nimic ...dar cand am luat stg de volan sa depasesc un camion ...?..a innceput calvarul ...se rotea botul ba in stg ,ba in dreapta intr-un fel de dans al destinului care in final m-a dus pe o aratura inghetata in mijlocul campului.Frig ,departe de casa ...???Am incercat sa o misc dar nimic ..., mai rau s-a afundat in pamant...??
                            Am ajuns,per pedes, pana la urma intr-un sat vecin si a venit un satean cu tractorul si m-a scos la drum de unde am plecat mai departe ,avand mai multa grija.Poate la aceea vreme daca as fi cunoscut calitatile cauciucurilor de iarna nu s-ar fi intamplat stiut fiind ca ele isi pastreaza elasticitatea si sub minus zero grade.
                            Deci concluzie:Tractiune pe spate iarna ,pentru vioiul 123,116,126,124...cere cauciucuri noi de iarna ,evitarea franarilor si virajelor bruste ,mersul cu viteza constanta,folosirea franei de motor .Nu va bazati pe faptul ca aveti masini performante ca nici ESP -ul nu e perfect...!!!

                            vorba mea :

                            frunza verde trei alune ,
                            cea mai buna tractiune,
                            e tractiunea pe spate
                            din primejdii mari te scoate
                            winter gume de ii pui
                            spatele sta ...locului
                            O masina adevarata ,
                            cum a fost cobra odata
                            cu tractiune pe spate
                            asta iti da stabilitate
                            Nu vreau sa aud de fata,
                            Ca nu stau doar in mustata.
                            Sant un lord si jumatate,
                            Cu tractiune ...pe spte

                            steen lirics vol XXV
                            Last edited by steen; 01-12-2009, 09:59 AM.

                            Comment


                            • #44
                              Daca pe jos e "sticla" si colaborat si cu putin mai multa viteza...nici mama tractiunii nu te mai salveaza,fie ea spate, fata sau integrala. Am vazut destule 4x4 cu rotile in sus pe vreme ca asta din pricina unor "soferi" nesabuiti. Si sistemele astea (ESP,ASC etc...) te scot din c...t la o viteza rezonabila. Daca ai sarit calul(caii)...aliluia...Dumnezeu cu mila !
                              Sigla Mercedes-Benz semnifica cele trei spatii pentru care germanii produc motoare – sol, apa si aer

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by paunionutz View Post
                                Imi este dor de tractiunea spate si asta iarna m-am descurcat perfect cu roti noi de iar pe 190 si fara ASD, ESP sau mai stiu eu ce, dar parca mai calm si fara grija merg acum, pe vremea asta cu tractiune fata, STC si cauciucuri de iarna. Oricum ma voi reintoarce la tractiune spate!!!
                                Iarna, tractiunea fata face minuni. E mult mai stabila la schimbari bruste ale directiei, si mai ales la manevre bruste de evitare a unor colegi din trafic. Poti sa ai mama cauciucurilor de iarna, o dacie de exemplu o sa fie mult mai stabila pe gheata decat orice mercedes pana in anii 95. Dara pe suprafete cu aderenta buna, tractiunea spate e ideala.Mai ales daca ai la roata peste 100cp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF