Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Vechiturile" lui Cipoaca

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Începe să-mi placă şi mie foileton-ul ... Se pare că ai citit şi ceva de Robert Merle, stilul tău de a povesti nu e departe de al lui ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #17
      Originally posted by Levi View Post
      Începe să-mi placă şi mie foileton-ul ... Se pare că ai citit şi ceva de Robert Merle, stilul tău de a povesti nu e departe de al lui ...
      Imi pare bine ca iti place si sper sa urmaresti in continuare ,cu placere,povestile fostelor mele masini. Cat despre Robert Merle ,am citit demult o carte pe care o avea tatal meu in biblioteca,"Un animal inzestrat cu ratiune" ,stiu ca are si un roman autobiografic,dar din pacate acela nu l-am citit.
      Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

      Comment


      • #18
        Astazi am sa inchei povestea opel-ului ,ultimul episod fiind un pic mai trist dupa punctul culminant care a fost montarea tuturor reperelor originale. Deci ajuns cu masina in fata blocului, am inceput a cara in sens invers , adica de la etajul patru, in lateralul blocului, toate piesele pe care le aveam depozitate in casa. La un moment dat se adunase lume ca la "urs", multi dintre vecinii care spuneau ca "nu mai faci tu din asta masina......"se uitau acum cu admiratie ce frumusete a iesit. A trebuit sa imi iau, prin telefon, cateva zile de concediu pentru ca nu mai aveam rabdare sa aman montarea . . Cam in trei zile de munca de dimineata pana noaptea si fara prea multa mancare, i-am dat cheie. A fost nevoie de ceva reglaje la aprindere si carburatie dar am reust sa fac cateva ture de cartier si mergea super. M-am decis ca a doua zi sa plec cu masina la Deva, cu toate ca aveam ceva dubii ca voi reusi sa ajung cu ea la destinatie, dar aveam de partea mea inconstienta specifica varstei si incercarea reusita pe acelasi parcurs,cu cateva luni in urma, cu Volvo-ul 164 care nu era foarte departe, ca stare tehnica, de Kapitan . Dar abia trecusem de Codlea ,ca vad temperatura la apa crescand peste normal. Ridic capota si vad ca elicea care era prinsa de axul pompei de apa ,ca se invarte excentric. Opresc motorul si constat ca rulmentul pompei este spart ,iar apa curgea din pompa. Sa continui spre Deva ,nici nu se mai punea problema ,ci cum sa ajung inapoi in Brasov? Luasem cu mine un bidon de 5 l de apa , ulei si benzina asa ca speram ca apa sa imi ajunga pana acasa. Am golit si umplut de trei ori bidonul cu apa pana sa ajung de unde plecasem, dar ma bucuram ca nu a trebuit sa las masina cine stie pe unde daca s-ar fi stricat mai departe de Brasov. Am revenit la Deva cu trenul luand cu mine pompa defecta sa o repar , dar nu am mai apucat sa o montez inapoi pe Opel pentru ca ,printr-o conjunctura de imprejurari pe care poate am sa vi-le povestesc alta data fiind legate tot de o vechitura ( fotografia de la avatar- vw Karmann ghia type 34) , am plecat in strainatate la munca, unde am stat zece (10)ani. Masina a stat trei ani in fata blocului unde mi-au fost furati ochelarii cromati de la faruri si ca sa nu mai dispara ceva am mutat-o la o cunostiinta in curte ,la Ghimbav, unde a ramas in buruieni inalte de un metru ,inca trei ani.Intre timp am cumparat o casa la Brad si am adus-o pe platforma. A stat in garaj pana la venirea noului membru al familiei , tanarul Audi A6 , care a mutat-o in sopru de lemne, si s-a facut el stapan pe garaj. Iata si ultimele imagini cu batranul Opel Kapitan, facute saptamana trecuta, cu ocazia postarii pe un site de vanzari de masini, a anuntului de "schimb cu alta vechitura". In caz ca nu se gaseste nimeni care sa ma imbie cu alt subiect pentru renovat ,trec la noul proiect pe ordinea de zi :re-renovarea opel-ului.
        Attached Files
        Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

        Comment


        • #19
          Un sfat prietenesc, ai putea să scri lizibil?
          Să ai și tu un alineat, ca să putem citi cu plăcere.
          " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
          Regulament forum.

          Comment


          • #20
            Originally posted by mer_se280 View Post
            Dl-e ce sa zic...frumusete de masina, intradevar arata bine masinuta, mai ales cele doua culori rosu si alb, combinatie perfecta.
            Subscriu, combinatia de culori este bine aleasa Hehe !!

            Raritate masina asta pe la noi.
            Mercedes-Benz C180 Elegance

            Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

            Comment


            • #21
              Frumoase povesti, nu te chitrosi la fotografii daca mai ai.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #22
                Originally posted by Carmine View Post
                Frumoase povesti, nu te chitrosi la fotografii daca mai ai.
                Din pacate fotografii nu am mai multe.
                Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                Comment


                • #23
                  Episodul 4
                  " Citind posturi mai vechi de pe acest forum,(forumul cu masini clasice)despre povesti cu masini apartinand unor fosti demnitari comunisti,mi-am adus aminte ca masina mea a aparut in ziarul" Gazeta de Transilvania" ca fiind fosta masina a tov, Ion Gheorghe Maurer.
                  Cei mai tineri dintr dvs. probabil nu stiti ,respectivul tovaras l-a sustinut si propulsat pe iubitul nostru fost conducator Tov. Ceausescu.
                  Defapt,la doua blocuri distanta locuia un domn care mi-a povestit ca masina lui ,un Opel Olimpia Caravan 195..., ar fi fost al celebrului tov. Nu stiu cum dar reporterul ziarului a vorbit cu cu omul respectiv, relatandu-i povestea intr-un amplu articol pe prima pagina ,dar in loc sa puna fotografiile cu masina cu pricina , le-a pus cu masina mea gata restaurata de cateva zile. Aveam acasa respectivul ziar pe care mama mea mi-la aratat in primul concediu de la plecarea in strainatate.
                  Astazi am sa incep povestea Volvo-ului 164 si cum este o poveste mai scurta probabil se va termina in numai doua episoade. Era in anul de gratie 1999, eu deja lucram de zor la Opel.
                  Intr-una din zile ma duceam la mama mea care locuieste in Brasov pe str. Castelului.
                  La intrarea pe aceasta strada ,imediat langa Universal (pt cunoscatorii Brasovului) este o curte comuna, mare si care avea de obicei poarta pt intrarea masinilor, inchisa (exista si garaje in acea curte) .
                  In ziua aceea, vad prin poarta larg deschisa de aceasta data, un Jaguar.... cel putin asta am crezut eu la inceput ,masina fiind parcata cu fata la mine.
                  Cand ma apropii vad pe radiator scris.... Volvo.Dau cel putin cinci ture in jurul masinii.... Interior de piele neagra, trapa, bord cu insertii de lemn, geamuri albastre....ce mai, superba. Intreb eu in curte pe cineva, a cui e masina si ma trimite la un atelier de reparatii casetofoane mai jos de Teatrul Dramatic, deci aproape de locul respectiv.
                  Nici nu ma mai duc la mama mea ci fug (fara exagerare) pana la atelierul cu pricina pe care il stiam de multa vreme, dar nu intreasem acolo niciodata.
                  In localul respectiv, foarte strimt, un domn la vreo 70 de ani se uita la mine cu mirare de ce suflu asa, ii explic eu asa , fara aer, ca vreau sa cumpar masina , din curtea de pe str. Castelului. Zice ca nu ar da-o,dar el nu mai conduce si fiul lui ii spune sa scape de ea, o intreaga confuzie si contradictie, facindu-ma sa inteleg ca batranul,deltfel destul de cumsecade,nu prea mai functiona la parametrii normali, ceea ce avea sa se confirme in urmatoarele vizite in numar de patru ( una in fiecare saptamana ce a urmat)in care omul imi spunea un pret diferit de cel anterior ,mai mare , pentru ca , zice el :
                  -A mai intrebat cineva de el, un baiat asa ca tine (adica eu) si atunci pretul crestea .
                  La a patra vizita nu am mai rabdat si i-au spus sa nu mai tot creasca pretul pt ca numai eu am tot intrebat de masina.
                  Omul ramane foarte mirat privind la mine si imi spune ca va vorbi cu fiul sau cam ce pret sa ceara pe masina. Eu nemaiavand rabdare (nici nu mai dormeam bine din cauza asta - cred ca vi s-a intamplat si dvs) il rog macar sa mergem sa vad si eu masina pe dinauntru, sub capota , ca batranul nici nu stia ce motor are.
                  Se da el batut si mergem la" locul faptei " Surpriza maxima si placuta cand deschid capota......
                  Parca venise Craciunul ,motor 6 in linie ,injectie electronica!!!, plin de tuburi ,vacum-uri, conducte,...... o nebunie. Singura problema :trapa putin intredeschisa asa ca apa se infiltrase si a facut ca pielea de pe scaunul soferului sa se stranga in asa fel incat a plesnit pe la cusaturi.
                  Am zis ca va fi o poveste scurta dar iata ca nici un sfert din ea nu am scris si am umplut o pagina. Daca va plictisesc , spuneti si o scurtez .
                  Pentru cei care nu cunosc modelul sau nu au chef sa" Googel-eze" am sa postez o fotografie luata de pe net (din pacate nu am nici o fotografie cu fosta mea masina), singura diferenta fiind , nr de inmatriculare de Brasov si o "boala " de a mea de a vopsii pneurile cu alb (se vede si la Karmann) .
                  Acum cand am pus fotografia am vazut ca si aceasta are cauciucurila albe. "
                  Attached Files
                  Last edited by CIPOACA; 06-10-2013, 23:43 PM.
                  Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                  Comment


                  • #24
                    Sa stii ca ai dreptate...seamana foarte bine cu un Jaguar (din fata)...nu ma mir ca ai confundat-o. Auzi tu la el...injectie electronica...


                    Si continuarea?...mai ai masina?
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #25
                      Feri ,iti raspund imediat in:
                      Episodul 5
                      "Continuarea povestii Volvo-ului 164, pt cei dintre dvs care mai au rabdarea sa imi citeasca posturile.Deci ,super incantat de masina,il tot vizitam pe batran, care abia la a treia vizita imi da pretul.......1500 de marci....mult pentru vremea aceea(astazi 800 euro ,un fleac ....m-au ciuruit) ,dupa negocieri interminabile este deacord sa ii dau 1000 de marci iar restul de 400 (am reusit sa scad 100)numai daca reusesc sa pornesc motorul si nu am nici o cheltuiala cu el (masina era nepornita de 6 ani).
                      O duc eu remorcata in fata blocului, langa Kapitan si cu inca un prieten ,mecanic de meserie, ne apucam noi sa desfacem tot ce se putea pe langa motor, Abia acum vazusem ca o bujie avea o bucsa pt ca cineva stricase filetul original, in rest totul parea in regula.
                      Am bagat benzina si luand bateria de pe masina mea (eram fericitul posesor al unui audi 80) si am tot dat la automat. Degeaba. Benzina nu ajungea la rampa cu injectoare, avea o pompa electrica sub rezervor,defecta.Prietenul meu a adus ,a doua zi, una de BMW (cu imprumut) acum ajungea benzina dar injectoarele nu functionau ,le inlocuim si pe astea cu unele de BMW (curios ca se potriveau si la mufe). Dar cum prietenul meu nu putea sa le lase decat o zi (erau demontate de pe masina unui alt prieten) nu am reusit sa o pornim pt ca avea probleme electrice la aprindere. Dupa cinci zile de munca pe motor ,iata ca nu reusim sa ii dam de capat, o gramada de vacum-uri si senzori (de mirare pt o masina asa veche).
                      Ma duc la batran si ii explic situatia : ca trebuie sa cumpar pompa ,injectoare ,si mai stiu eu ce, pe la partea electrica, el zice ca a cheltuit o parte din banii pe care i-am dat, asa ca inapoi nu o mai vrea, asa ca o dam la pace cu pretul de 1000 de marci platit deja.
                      Si asa eu eram cam abatut pt ca piesele respective de BMW erau foarte scumpe, iar de Volvo 164 , cei de la piese auto ,nici nu stiau ca exista, negasindu-l in cataloage. Am luat-o babeste cum se spune si am demontat pompa bucata cu bucata , am tinut injectoarela in motorina si dupa doua zile ,alimentandu-le direct de la baterie ,cu doua fire ,au inceput sa functioneze,pompa la fel am reusit sa o pornesc, Am gasit si defectele electrice demontand tot bordul, cabluri intrerupte , contacte imperfecte,relee oxidate . Dupa inca cinci zile am reusit sa ii auzim in sfarsit glasul, de fapt nu se auzea motorul ci elicea mare cu 6 pale din aluminiu, cand acceleram isea de sub masina tot praful si frunzele de ziceai ca decoleaza vreun avion, cand schimbam vitezele sa auzea ca la camioane butelia de vacum, de se mirau toti, ce TIR frumos mi-am luat.
                      Nu am mai fost la batran sa ii mai spun ca am reusit sa o pornesc fara cheltuieli suplimentare, nu pt ca ma imbogateam cu 400 de marci ,dar pentru cat m-a facut sa patimesc pana s-a indurat sa-mi-o dea.Am ramas cu actele de mana pe care le-am dat urmatorului proprietar, dar acest capitol il povestesc alta data, ca am obosit( nu am mai scris atat de cand eram in facultate)"
                      Last edited by CIPOACA; 06-13-2013, 21:05 PM.
                      Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                      Comment


                      • #26
                        Ce sa zic...vad ca esti si tu obsedat de masini vechi si nu o lasi una cu doau...precum spunea colegul nostru Levi..."suntem contaminati"!



                        Hai bafta si asteptam continuarea...!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #27
                          Vad ca unii dintre dvs citesc posturile mele dar nu imi dau seama daca va place sau nu ceea ce scriu . Eu acum ce sa fac? Sa continui sau nu?Va plictisesc poate, nefiind vorba de marca careia este consacrat acest forum sau fiindca masinile sunt prea vechi . Daca exista interes atunci voi continua povestile despre masinile mele,daca nu va ramane ceea ce am postat deja.
                          Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                          Comment


                          • #28
                            Continua,e foarte interesant ce povestești,citesc cu drag mereu si atâta timp cât suntem la offtopic nu cred ca deranjează pe nimeni ca e vorba de alta marca de masina si cine știe poate vreodată va veni si povestea sec-ului

                            Comment


                            • #29
                              Foarte interesant....ce mai , esti contaminat domle'


                              stima
                              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                              Comment


                              • #30
                                Vad ca exista interesati asa ca am sa va spun povestea Karmann-ului meu.
                                Era in anul 1999, vara ,nu mai stiu luna dar nu conteaza. Eu la acea data locuiam la Deva si lucram ca agent de vanzari la Aquila (distribuitor Unilever) Cu o luna in urma imi vandusem Volvo-ul 164, fiinca voiam sa plec in America si cel caruia i-am dat pasaportul(viza de cumparat),din Bucuresti, m-a anuntat ca mi-a iesit viza si sa am banii pregatiti.Eu am vandut masina sa fac rost de bani, unui domn din Alba Iulia, si dupa doua zile ma suna omul cu vizele ,ca defapt nu mie mi-a iesit viza ci altuia.De nervi i-am tras niste dumnezei si i-am spus sa imi aduca pasaportul ca nu mai vreau nimic.
                                Acum seful meu ma tot presa, caci eu ma ocupam numai de luarea de comenzi si incasarea de facturi si nu aveam masina de la firma ,si una din clauze la angajare a fost sa am masina personala.
                                Intr-o zi cand luam comenzi in centrul Devei ,pe la ora 10, imi atrage atentia o "capra" rosie,decapotabila.Trec drumul sa vad despre ce e vorba. Vad pe spate scris Karmann iar in fata semnul VW.
                                Eu vazusem in Brasov, Karmann Ghia dar nu aducea nici pe departe cu aceasta.De ce i-am zis "capra"? Pentru ca era ridicata cam 30 de cm de la sol!!!!. Rotile ii stateau inclinate rau,cu partea de jos sub masina iar partea superioara inspre exterior, de mergea saraca numai pe marginea exterioara a cauciucurilor.
                                Decapotabila am vazut-o eu de dincolo de strada dar defapt avea numai plafonul vopsit negru mat pentru a imita prelata .Cat m-am invartit eu pe langa ea apare un batranel si ma intreaba:
                                Ce zici ? Iti place?
                                Eu raspund ca ,dar si intreb ,asa, intr-o doara, daca nu o vinde ,deja gandindu-ma la ce am patimit cu batranu de la care am luat Volvo-ul 164. ... continuarea maine .....
                                Postez si cele 4 fotografi pe care le am cu fosta mea "vechitura"
                                Attached Files
                                Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF