Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Vechiturile" lui Cipoaca

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pacat, mare pacat pentru Karmann findca odata restaurat ar fi aratat splendid. Odata am avut ocazia sa vad la un Oldtimer Show...ce sa zic, plangi langa ea ce bine poate arata.


    @Cipoaca...daca ai putea, ai cumpara-o din nou?...presupun ca da!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #47
      Originally posted by mer_se280 View Post
      Pacat, mare pacat pentru Karmann findca odata restaurat ar fi aratat splendid. Odata am avut ocazia sa vad la un Oldtimer Show...ce sa zic, plangi langa ea ce bine poate arata.


      @Cipoaca...daca ai putea, ai cumpara-o din nou?...presupun ca da!
      Daca s-ar ivi ocazia asi cumpara-o,cu toate ca acum am SEC-ul,iar nevasta-mea m-ar pune ,cu siguranta, sa dorm in garaj cu masinile.
      Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

      Comment


      • #48
        Postez si povestea achizitiei Mercedes-ului C 126 500 SEC :

        "Nu ma gandeam ca o sa mai postez ceva in acest topic ,dar iata ca revin cu doua vesti,una buna si una rea. Am sa incep cu cea rea:
        Opel-ul meu Kapitan a plecat astazi spre Bucuresti ,unde va servi drept donator de organe pentru un frate al sau, mai norocos (are documente) si care se afla deja la jumatatea restaurarii. Vestea buna este ca nu am vandut Kapitan-ul ,ci l-am dat la schimb.
        In urma cu cateva luni ,am hotarat sa reincep renovarea Opel-ului dar aveam o retinere datorita faptului ca eu lucrasem deja la el,dupa cum s-a vazut dealungul acestui topic. Asa ca am dat un anunt de schimb, pe cateva site-uri de vanzari de masini. Am primit ceva oferte ( Dacie1100 ,Skoda, Renault ) dar nici una care sa ma faca sa renunt la Kapitan, pana acum doua saptamani cand am fost sunat de un domn ,care mi-a spus ca are si el un Kapitan ,la care lucreaza si ar dori sa il cumpere si pe al meu sa-l foloseasca pt piese. Respectivul domn m-a intrebat ce pret vreau pe masina,eu am raspuns ca nu vreau bani ,ci doresc o alta vechitura in schimb ,la care sa am de lucru. Omul are vreo 11 masini!!! ,unele mai vechi ,altele mai noi, dar nu ar vrea sa imi dea nici una din ele, si incepe sa mi-le insire pe toate: vreo 6 Mercedes-uri, doua Opel-uri, Oltcit, Dacia 1100, un VW si un Citroen BX.
        De pe lista asta, ca sa fiu sincer, nu ma atragea nimic ,in special BX-ul care ,dupa parerea mea, este cea mai urata masina ( cred ca proictantul a facut-o intr-o zi cand si-a uitat compasul acasa si a lucrat numai din rigla).
        Ajunsesem la un impas pt ca omul vroia Kapitan-ul dar nu avea ce sa imi dea la schimb,atunci s-a gandit ca ar cumpara o masina sa imi dea, dar ce? A mai venit si vorba de valoare, eu i-am spus ca ,daca imi place modelul ,poate sa o cumpere si cu 100 de euro ,ca pe mine nu ma deranjeaza,si am facut noi o lista cam ce m-ar putea interesa. Cum eu aveam Kapitan-ul cu 4 usi ,m-am gandit ca ar fi bine sa trec la un coupe.
        Imi zice ca are un cunoscut care are de vanzare un Mercedes 124 coupe ,nu e prea veche dar mi-ar placea,cu toate ca eu nu prea sunt fan-ul masiilor construite in acea epoca.
        Cam asta am discutat la prima convorbire si am ramas intelesi ca o sa vorbeasca cu respectivul ,sa vedem daca ajungem la o intelegere. Cum aceasta a fost prima convorbire, termin si eu episodul din aceasta seara si va tin un pic in suspans(asta in caz ca cineva o sa aiba timpul si rabdarea sa citeasca) si o sa continui maine,dar nu va ascund, ca, exact ca la Masterchef unde se stie deja castigatorul inainte de a se termina concursul ,pt ca a fost filmat cu 5 luni in urma, tot asa si eu am deja agregatul in curte dar inca nu va zic despre ce este vorba.
        Va continua.....
        Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

        Comment


        • #49
          Originally posted by CIPOACA View Post
          eu am deja agregatul in curte dar inca nu va zic despre ce este vorba.
          Aici ai greșit: ne-ai zis deja, chiar în primul rând al topicului ... :
          Originally posted by CIPOACA View Post
          Postez si povestea achizitiei Mercedes-ului C 126 500 SEC ...
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #50
            Originally posted by Levi View Post
            Aici ai greșit: ne-ai zis deja, chiar în primul rând al topicului ... :
            Asa este ,dar in prima postare a acestui topic am spus ca voi face un " copy -paste" sau autoplagiat la ce am scris deja pe Clasic cars. Si ultima postare face parte din acelasi topic : Vechiturile lui Cipoaca , de pe forumul amintit anterior. Pe acest forum la sectiunea "My car " am prezentat deja Mercedes-ul 500 SEC ,spunand ca l-am luat la schimb cu un Opel Kapitan ,dar nu am scris si povestea schimbului. Cand am postat pe celalalt forum nimeni nu stia cu ce masina am schimbat Kapitan-ul , de unde si suspansul din finalul postarii.
            Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

            Comment


            • #51
              "Am sa continui povestea schimbului cu a doua convorbire cu domnul de la Bucuresti (nu am acceptul lui sa ii dau numele).
              Au trecut cam cinci zile de la primul telefon si ma gandeam ca s-o fi razgandit omul, se mai intampla,dar spre seara m-a sunat si mi-a spus ca nu s-a inteles cu proprietarul Mercedes-ului 124,ca vrea prea multi bani.
              Dupa cum probabil unii dintre dvs stiti ,eu postez destul de des anunturi pe care le gasesc pe net ,cu masini vechi aflate la vanzare, asa ca gasisem la Craiova un Opel Rekord , berlina in doua usi care arata destul de bine si avea si un pret bun,zic eu,- 1100 de euro. Am vorbit cu proprietarul si pe langa datele tehnice si problemele pe care le are,mi-a spus ca este de acord sa o dea cu 1000 de euro.Marea problema care aparea acum, era cum sa facem schimbul, pt ca, daca tot venea cu platforma de la Bucuresti, se putea abate din drum pe la Craiova si sa ia Rekord-ul, care trebuia platit si facute actele ,iar eu vroiam sa evit un drum de la Brad la Craiova.
              Cum ne tot gandeam cum sa facem, mi-a spus ca ar avea si el un coupe-u dar ca nu l-ar da,ca ii place mult. Eu il intreb: -Pai cum de nu mi-ati spus ca avet un coupe. El zice :Ti-am spus dar ai zis ca nu iti prea plac Mertan-urile , fiind vorba de doua w124 Break si doua W116.
              Ma rog,si ce fel de Coupe,vreo Cobra poate ? Nu ,spune el e....... si imi zice modelul. Eu ,cum am zis nu sunt mare cunoscator al marci cu steluta pe capota asa ca ii spun sa astepte un pic ca intru imediat pe net sa vad si eu despre ce este vorba. Masina era cam noua pt gustul meu dar am zis : Hai sa vad. Si am avut ce vedea,ce sa mai... incolo si incoace super masina , am ramas cu gura cascata,eu vazusem asa ceva numai in filme, niciodata in realitate. Il sun inapoi pe om si ii spun ca imi place si ca ,gata ,asta este masina pe care o vreau.
              Omul se cam codea ,ca nu ar vrea sa o dea, ca se mai gandeste o zi,doua. Ceea ce a si facut, iar eu am inceput sa si visez cu masina aia ,in loc savisez asa cum era normal cu femei dezbracate si alea,alea ,cum se zice.
              Peste doua zile ma suna el si imi spune ca s-a gandit si ca o da ,dar masina lui are valuare mai mare si ar trebui ca eu sa dau si ceva bani diferenta.
              Ei hai ca asta-i buna, ar fi fost chiar culmea sa facem schimbul fara sa dau diferenta,se intelegea de la sine ca trenuie sa dau ceva euroi in plus.
              Daca reuseam sa negociez asa de bine incat sa nu mai dau diferenta, mai mult ca sigur ca aflau americanii de mine si ma duceau sa negociez luari de ostateci. Vad ca deja se cam lungeste episodul acesta asa ca .... sa va zic .. sa nu va zic....Hai sa nu va mai tin in suspans cu toate ca deja unii dintre dvs probabil v-ati dat seama despre ce masina este vorba.
              Deci cum ziceam: Domnilor si domnilor (nu cred ca exista doamne care sa citeasca topicul acesta), da-ti-mi voie sa va prezint superbul , inegalabilul (prezentare de circ) ,Mercedes , model W 126 coupe ,mai bine cunoscut sub numele de : 500 SEC . motor V8 ,5000 cmc, bineinteles benzina,suspensie hidraulica,climatizare automata, geamuri electrice fata spate,scaune electrice, centuri electrice ,trapa, ABS si inca cateva de care nu sunt sigur asa ca nu le spun sa nu dau cu bata in balta, si toate astea pe o masina din 1984. Bravo lor,germanilor, desigur.
              Fotografii si o descriere mai amanuntita ,maine. Desigur are si ceva probleme,ca doar nu mi-o dadea nimeni daca era in stare perfecta.
              Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

              Comment


              • #52
                Ma bucur ca am gasit acest topic si am citit pe nerasuflate toate povestile despre masinile pe care le-ai avut. Astept si alte noutati. Stima si respect pt. tot ceea ce faci cu pasiune.

                Comment


                • #53
                  Deci daca Ion Creanga era nascut prin 1970 exact asa ceva ar fi povestit. Omule esti tare,spor la reconditionarea w126!
                  W123 240 D (1977)
                  Ex:W123 240 D (1979) Ex:W123 230 TE 2.3L (1983)
                  Ex:W201 190E 2L(1983)

                  Comment


                  • #54
                    Salutare

                    Cipriane, am vorbit azi la telefon si am ramas cu o mare curiozitate despre ''vechiturile'' tale, asa ca ti-am citit aventurile (cu masini, altele tu le stii...). Ce se poate spune despre o asa pasiune e ca sunt rari oamenii ce le impartasesc (si si mai rari cei ce stiu a povestesti cu asa interes pentru cei ce citesc).

                    P.S. Merci pentru macarale.
                    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF