Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Vechiturile" lui Cipoaca

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Continuarea povestii..... Cum v-am zis ,il intreb pe batran daca e de vanzare "capra",el se uita la mine si zice cu jumate de gura ca " da".
    Apoi mi-am dat eu seama , de ce se uita el asa : eu eram imbracat la sacou ,cravata si servieta "diplomat". A trebuit sa ii explic ca asa cere slujba mea sa fiu inbracat ,iar diplomat-ul nu contine decat harti de prezentare produse,si nu sunt vreun patron plin de bani.
    Atunci mi-a spus ca se grabeste si,s-a suit in masina sa plece. Ce am reusi sa mai scot de la el a fost, zona unde locuieste.
    Seara m-am tot gandit eu cum sa fac sa il induplec sa o vanda caci, desigur ,omul se si gandea ca a prinis vreun pestisor de aur sa-i indeplineasca toate dorintele.
    Fara nici o indoiala ca astazi pe acea masina ,la cum arata, ar fi luat bani frumosi,dar la acea vreme nu erau multi amatori de "vechituri".
    Dupa cam trei zile ,spre seara, dupa ce mai adun eu banii pe ceva facturi, ajung aproape de zona unde a zis mosu ca sta, in "viile noi" pt cunoscatorii orasului Deva. O iau eu la picior pe deal in sus, si ma tot uitam prin curti doar,doar vad "caprita".
    O ora incheiat am tot cautat si am intrebat in stanga si in dreapta. Nimic.Ei hai ca-i culmea,imi zic, o zona asa mica si nu gasesc ceva asa deosebit .ca doar nu caut o Dacie, care in acea vreme inca se gasea in curtile multor romani.
    Ma gandesc ca nu am urcat pana sus pe o strada foarte abrupta,si daca o fi acolo. Ma duc la strada respectiva si incep eu urcusul,ferm hotarat sa o caut si in padure daca e nevoie. Aproape de terminarea strazii intro-o curte pe stanga cum urci,vad eu frumustea.
    Sun la poarta si imi deschide o femeie, am aflat pe urma ca era fica mosului,sau nora, nesemnificativ.Omul era acasa, eu, tot imbracat la patru ace,dupa moda lu Versace ,cum zice nu stiu care manelist.
    Il intreb daca s-a mai gandit ....daca o vinde . Imi zice ca da ,i-ar prinde bine o alta masina mai incapatoare sa care sacii de cartofi de la tara. !!!!! De aia era masina asa cocotata ca omul ca sa puna mai multi saci de cartofi i-a montat pe langa barile de torsiune si cate un arc elicoidal de Dacie. Eu nu stiu cati saci de cartofi ducea mosul ,dar stiu ca in spate incapea doar un caine, da si al trebuia sa fie de talie mica, ca altfel nu incapea.
    Am incercat sa ma asez pe salteaua din spate .ca aia nu se putea numi bancheta,si cu toate ca eu am numai 1,73 ,dadeam cu capul in luneta.
    Imi zice ca a vazut el o Dacia 1100 si ii place mult dar ca nu are bani sa puna el diferenta, asa ca daca vreau sa cumpar Karmann-ul trebuie eu sa ii dau suma intreaga. Cu inima cat un purice il intrab cat costa Dacia.
    Imi zice ca 500 de marci.Putin a lipsit sa nu sar de pe scaun .....de bucurie. Ma gandeam ca ma incalta batranu cu vreo 1500.
    Plec zburand pana acasa, caci ramasesem intelesi ca o cumpar.Nu are rost sa va mint dar chiar daca 500 de marci ( aprox. 250 euro astazi) nu era o suma mare,eu nu ii aveam si a trebuit sa iau imprumut,treaba care a durat cam doua zile.M-am dus cu banii la om si cum era uzanta in acea vreme am facut un act de mana,imi da talonul si cartonasul galben cu revizia tehnica,asigurare pe vremea aceea nu era obligatorie,si inca un act de mana ,caci nu era pe numele lui,si dus am fost.
    Ajuns acasa primul lucru pe care vreau sa il fac este sa dau jos nenorocitele de arcuri elicoidale, dar ce sa pot misca vreunul. Omul gaurise bratul ce vine de la bara de torsiune(cei ce sunt familiarizati cu mecanica de Broscan stiu ce zic) si nu reuseam sa invart arcu sa-l scot din gaura.In final iau eu imprumut un Flex, scula pe care nu tot romanul o avea in apartament pe vremea aceea, si tai arcurile unu cate unu. Cand termin operatia se asaza masinuta asa cum ii sta bine unei masini sport ,adica cat mai aproape de sosea,si nu 30 de cm deasupra. I-am facut baie si am repetat prostul obicei mostenit de la Volvo 164 si am vopsit cauciucurile cu vopsea de marcaje rutiere.Asa a ramas pana cand am vandut-o, adica refacut" marcajul rutier " la fiecare doua saptamani.
    Continuarea alta data.....
    Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

    Comment


    • #32
      Misto povestea cu "caprita" astept continuarea off topic un pic pana la urma in ce tara ati reusit sa plecati?
      Last edited by cutaresku; 06-24-2013, 21:26 PM.

      Comment


      • #33
        Originally posted by sorinvuta View Post
        Misto povestea cu "caprita" astept continuarea off topic un pic pana la urma in ce tara a-ti reusit sa plecati?
        Ma bucur ca va place si imi pare bine ca din cand in cand, mai primesc si cate un raspuns din partea colegilor de forum ,caci asa ,sa vorbesc singur nu are nici un "farmec". Am plecat pana la urma in Portugalia ,unde am lucrat 10 ani.
        Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

        Comment


        • #34
          Fantastic

          Mereu ma enervezi ca nu scri mai mult poze cu ea normala ai ? :d

          Comment


          • #35
            Originally posted by marean89 View Post
            Mereu ma enervezi ca nu scri mai mult poze cu ea normala ai ? :d
            O sa scriu mai mult in cazul in care ma hotarasc sa scriu o carte si atunci se va putea citi tot odata, dar pana atunci trebuie sa impart povestea in episoade ca imi amortesc degetele scriind, si asa, si interesul dvs este mai mare, cred, decat daca asi scrie tot pe o singura pagina. Poze cu ea normala? cum normala?
            Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

            Comment


            • #36
              Re

              Scuze acum am vazut cauciucul alb cum il faci tu mereu la toate, si acum mi-am dat seama ca asa statea masina dupa ce ai taiat arcuriile alea " ma refeream la poze cu ea normale de dupa ce i-ai taiat arcuriile, eu crezand, nu stiu de ce ca pozele sunt facute cand masina era "capra" "... Mie mi se pare inalta asa nici nu vreau sa ma gandesc cum era cu arcuriile alea )
              Oricum sunt fanul tau si astept continuarea ..

              Comment


              • #37
                Originally posted by marean89 View Post
                Scuze acum am vazut cauciucul alb cum il faci tu mereu la toate, si acum mi-am dat seama ca asa statea masina dupa ce ai taiat arcuriile alea " ma refeream la poze cu ea normale de dupa ce i-ai taiat arcuriile, eu crezand, nu stiu de ce ca pozele sunt facute cand masina era "capra" "... Mie mi se pare inalta asa nici nu vreau sa ma gandesc cum era cu arcuriile alea )
                Oricum sunt fanul tau si astept continuarea ..
                Crede-ma ,nu vrei sa o vezi cum arata inainte, era groaznica.Dupa indepartarea arcurilor elicoidale, masina era foarte joasa, practic stateai cu fundul pe sosea,fa o comparatie cu Opel-ul ce apare in spatele VW-ului. Avea cauciucuri cu talon inalt si erau pe 15 toli de aceea par foarte mari in comparatie cu restul masinii.
                Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by CIPOACA View Post
                  Ma bucur ca va place si imi pare bine ca din cand in cand, mai primesc si cate un raspuns din partea colegilor de forum ,caci asa ,sa vorbesc singur nu are nici un "farmec" ...
                  Din partea mea, raportez: am fost plecat din ţară 2 săptămâni - fără acces la internet - dar am recuperat de citit episoadele !
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #39
                    Inainte de a posta urmatorul episod al povestirii, in pauza de masa,la locul de munca care, din pacate, nu are nimic in comun cu pasiunile mele,m-am gandit sa va prezint si cealalta ocupatie a mea, din timpul liber.
                    Putini au sansa de a fi platiti facand ceea ce le place.Eu ,sa restaurez masini vechi sau sa fac machete de avioane.Ca tot veni vorba de machete de avioane ,pentru cei care doresc sa vada si au rabdarea sa citeasca(probabil numai modelisti auto),aveti un link spre un proiect pe care il am in lucru(IAR 80- avion de vanatoare conceptie romaneasca din al doilea razboi mondial) Toate cele bune
                    http://www.cartula.ro/forum/topic/9703- ... nr-222-18/
                    Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by CIPOACA View Post

                      Am urmarit evolutia machetei...ce sa zic, jos palaria. In legatura cu hobby-uri, poti posta aici...http://www.clubmercedes.ro/hobby-t26...ighlight=hobby




                      Stima
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #41
                        Interesanta macheta!
                        Eu am totusi o curiozitate in legatura cu fostele tale oldtimere.
                        Cum de te-a lasat inima sa renunti la ele, dupa atata munca, timp si pasiune investite in reconditionarea lor?

                        Comment


                        • #42
                          O poveste cu multe suișuri și coborâșuri. Frumoase întâmplări care au dus la o frumoasă poveste. Felicitări și nu lăsa neterminată "cartea".
                          " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                          Regulament forum.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by daniel_tandara View Post
                            Interesanta macheta!
                            Eu am totusi o curiozitate in legatura cu fostele tale oldtimere.
                            Cum de te-a lasat inima sa renunti la ele, dupa atata munca, timp si pasiune investite in reconditionarea lor?
                            Imi pare bine sa gasesc si pe acest forum apreciatori de aviatie,adica machete de avioane,unde era de asteptat ca marea majoritate sa "deguste" doar modelismul auto.
                            Cat despre faptul ca am renuntat la masinile mele ,aceasta se dotoreaza faptului ca odata cu varsta se schimba si prioritatile. Asta nu inseamna ca pasiunile mele sunt pe ultimul loc,din contra au revenit,tot cu varsta ,la nivelul unde erau in urma cu 10-15 ani.Intre timp s-au schimbat multe in principal pe plan financiar si asta se datoreaza in mare masura faptului ca ,la un moment dat ,am renuntat la Karmann-ul meu, si am ales as il vand ,iar cu banii astfel castigati am platit o "viza " cu care am reusit sa plec din Romania si sa imi schimb viata. Sper ca te -am lamurit.
                            Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Tyler View Post
                              O poveste cu multe suișuri și coborâșuri. Frumoase întâmplãri care au dus la o frumoasã poveste. Felicitãri și nu lãsa neterminatã "cartea".
                              Cartea inca nu am inceput sa o scriu,am mai spus-o in alta parte si o spun si aici :
                              Daca as scrie un roman cu "vechiturile lui Cipoaca",nu voi gasi nici o editura sa mi-l publice,caci s-ar termina la pagina......5 , fiindca nu am avut decat patru "vechituri":Un Broscan 1200 cu motor de Dacia ,volvo 164, karmann ghia si Opel-ul Kapitan pe care l-am schimbat ,dupa cum unii dintre dvs stiu, cu un C126 500 SEC.
                              Tot ce era de povestit, sau aproape tot se afla pe paginile acestui forum. Poate daca as povesti si alte perioade ale viatii mele ca:
                              Cei zece ani de munca zi si noapte in Portugalia ,Spania ,Irlanda sau cei cinci ani de aviatie sportiva , cand zburam Zlin-ul la Brasov ,sau cei 6 ani in care am fost sef de salon Bingo si am umblat prin tara ( special zone miniere) deschizand sali de bingo, anii studentiei la AR in Brasov,poate....zic poate s-ar aduna vreo 50 de pagini cu coperta cu tot. Mai astept sa mi se mai intample cate ceva si la 80 de ani am sa imi public memoriile, deocamdata am numai..... 39 de ani. Curios ...parca numai ieri aveam 19.
                              Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                              Comment


                              • #45
                                Aceste fiind spuse am sa inchei astazi povestea Karmann -ului pe care eu il credeam pana acum cateva zile , restaurat,stralucitor, bucurand proprietarul cand il scotea la o plimbare la oras, dar colegii de forum mi-au aratat cruda realitate pe care v-o arat si dvs in pozele atasate acestei postari .
                                Dupa cum v-am mai spus ,eu aveam vesnic dat pasaportul unor "smecheri" pt a cumpara o viza de plecare din Romania,cu toate ca nu o duceam rau,dar voiam un apartament mai mare(atunci locuiam intr-o garsoniera),iar din salariu nu se putea realiza asa ceva.
                                In martie 2000 am primit telefon care ma anunta ca am primit viza de Olanda,dar cum ma intepasem deja cu Volvo-ul nu am crezut decat atunci cand am vazut pasaportul cu viza valabila.Bani nu aveam disponibili decat vreo 500 de marci iar viza costa 2500. Diferenta ,mare.
                                Nu vad alta solutie decat sa vand Karmann-ul,atat de drag mie.Il pun la vanzare pe cel mai tare ziar din zona, adica Publitim (pe vreme aceea netul nu era ceea ce este astazi,cum bine stiti).
                                Nu mai stiu cand aparea Publitim-ul ,parca in fiecare vineri,dar in prima zi de aparitie,dimineata la ora 8, ma suna un domn si ma intreaba de unde sunt ?
                                Ii raspund ca din Deva.
                                El zice:" Maine dimineata sunt la tine.
                                NIci "cum arata masina?, nici daca merge? ,nu m-a intrebat nimic.Eu am pus in anunt pretul 2500 de marci, mult pentru o vechitura in acele vremuri dar atat aveam nevoie sa platesc viza.
                                A doua zi dupa cum promisese omul s-a prezentat la usa mea la ora 8. A zis ca e acolo de la 7 dar s-a tot uitat la masina.Mi-a pus banii in mana,nici negociere, nici nimic.
                                Am pornit masina,la manivela ,caci mi se stricase demarorul de vreo saptamana si nu avusesem timp sa il repar.Mai mare dragul cum se uita lumea la mine pe strada,la fiecare pornire, si ca agent comercial sunt multe pe zi, cum dadeam la manivela, imbracat la sacou si cravata.Aveam noroc ca o lua la o tura de motor.Am plecat cu noul proprietar la fostul propritar, cel care era in talon,care era medic veterinar la piata agroalimentara din Deva, nu mai stiu cum se numea ,il gasim la piata.
                                Ii da omului din Timisoara o copie dupa buletin iar mai departe urmand ca noul proprietar sa o inscrie la TM. Ma mir de ce dupa atitia ani in fotografiile cu masina toata praf si pulbere ,inca are numere vechi de HD.
                                Medicul ne spune cate ceva despre masina, asa ca daca a mintit el va mint si eu: Masina a apartinut unui arab ,student in Bucuresti,de fapt erau doi colegi arabi care aveau fiecare cate unul.
                                Unul dintre ei a avut accident cu masina ,din care cauza parbrizul nu mai este cel original ,ci este de Skoda,(vezi modificarile stalpilor) eu nu stiam cum era original caci nu vazusem nici o poza.Acel student arab a vandut-o tatalui veterinarului din Deva. Celalalt arab a luat-o cu el la terminarea facultatii. Motorul era 1500 dar avea ceva piese de Dacia ,nu stiu ce; care faceau ca motorul sa se cam supra incalzeasca.Avea contact de tractor si deci o cheie foarte urata, am vrut sa o schimb dar nu am mai apucat,deasemenea oglinda exterioara nu era originala fiind improvizata una cu multe nituri,oribila dealtfel.Nu mai avea fete de usi ci numai cartoanele fetelor,dar avea scaunele si salteaua spate cu imbracamintea originala.
                                Efectul pe care il avea in trafic nu cred ca trebuie sa il mai exemplific dar, o sa va povestesc ce mi-sa intamplat odata:
                                Cand am iesit din benzinaria MOL din Deva, un Mercedes de TM incepe sa clacsoneze , omul de la volan sa gesticuleze nervos si ma stringe la bordura exact cum fac masinile de politie in filmele americane.
                                Se da jos un tip la vreo 120 de kg (eu am 70), si vine spre mine. Eu deja ma gandeam..... oare ce am facut? i-am luat fata? sa vezi acuma.....cobor geamul, ca eu nu aveam curaj sa ies la el....
                                Donmule!!!!! ce masina e asta ,din ce an? e decapotabila ? nu o vinzi? si asa mai departe , deja era coada dupa noi dar nimeni nu zicea nimic din cauza tipului de 2 metri.
                                Amintiri.
                                Atat va mai zic : datorita acestei masini si desigur muncii mele,dupa zece ani munciti in Portugalia (unde am ajuns cu viza de Olanda cumparata) am realizat ceea ce nu asi fi facut nici in trei vieti, lucrand ca agent comercial.
                                Sfarsit
                                PS Imi cer scuze daca am un stil de scris greu de urmarit sau daca v-am plictisit, dar simteam nevoia sa spun cuiva, povestea acestor masini caci din cei apropiati mie ,nimeni nu impartaseste aceeasi pasiune pt masini vechi,si o considera pierdere de vreme si de bani.
                                Mai jos va prezint niste fotografi din anul 2007 care au fost postate de colegii de forum pt masini clasice si care arata starea deplorabila in care se afla masinuta mea ajunsa pe mana unui om care spunea ca o va restaura,ca isi doreste acest model de cand era mic...etc..etc.
                                Nu pot sa il judec prea aspru pt ca nu stiu ce s-a intamplat,poate a avut omul probleme mari,nu stiu, nu cunosc povestea lui.
                                Attached Files
                                Last edited by CIPOACA; 07-04-2013, 21:05 PM.
                                Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF