Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Starea Drumurilor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Dat fiind faptul ca unul dintre colegi a fost atit de binevoitor in a pune la dispozitzie unele informatzii cu privire la nishte controale ale autoritatzilor ce vor urma in aceste zile iar aitudinea unor colegi a fost cel putzin discreditatoare, decid ca, de azi inainte, nici o informatzie de acest gen sa mai apara vreodata pe acest forum. Iar restul informatziilor binevoitoare care vor aparea pe site fara shtirea mea vor fi shterse fara drept de apel. Bag de seama ca cine e binevoitor sa puna in garda asupra unor actziuni iminente nu face bine deloc...

    Deci, dragi colegi, ashtept cu nerabdare sa va vad cum va arde militzia romana.

    Comment


    • #47
      Canalul 22 cu colegii TIR-isti e sfint.....

      Comment


      • #48
        Pe timp de iarna se poate ajunge in conditii bune pana la Piscu Negru cota 1400;insa de aici pana la Capra iti trebuie helicopter

        Comment


        • #49
          Vine sezonul!

          Eu am mers duminica 03.05.2009 bara la bara de la Medgidia-Cernavoda....Coada era de pe la BASARABI.

          Exista varianta ocolitoare BASARABI-CIOCIRLIA...dreapta-Valea dacilor-MEDGIDIA
          Sectorul VALEA DACILOR-MEDGIDIA este ca dupa bombardament 16 km

          Comment


          • #50
            Timisoara-Cenad (spre Ungaria) drumul e bun, mult peste calitatea drumurilor din tara si te invita sa-i dai in goarna. Problema e ca e impanzit de radare atat mobile cat si fixe (adica pe masini). Eu acolo mi-am lasat permisul, asa ca daca mergeti fiti cu bagare de seama la limitarile de viteza...sau alternativa: detector.
            Last edited by adidc; 05-07-2009, 10:05 AM.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #51
              Am vrut mai demult sa bag, dar am uitat... tronsonul Centura-Tunari-Dimieni e nou de la magazin, ca alternativa pentru aglomeratzia de la capul DN-ului...

              Comment


              • #52
                Arad-Deva-Sibiu, e ca in palma drumul, dar cu mare bagare de seama, ca nu e numit degeaba "drumul mortii" !!!

                Comment


                • #53
                  Targoviste-Ploiesti s-a plombat insa nu il recomand, inca e intr-o stare proasta.

                  Comment


                  • #54
                    Vreau sa merg dupa 1 iulie pe litoralul romanesc si vroiam sa va intreb cum se circula pe soseaua de centura in zona de nord a capitalei (Buftea) in ideea de a ajunge pe autostrada A2...?

                    Sa merg pe centura Bucurestiului ca sa ajung pe A2 sau sa merg pe drumul clasic de Urziceni,..., Harsova...ce ma sfatuiti..?

                    Comment


                    • #55
                      Pe centura in zona de nord (Buftea) nu stiu ce sa iti zic, nu am avut drum.
                      Pe drumul vechi (Urziceni-Harsova) parerea mea este ca ocolesti putin. Mai bine ramai la varianta A2 sau chiar celalalt drum vechi - DN3 Bucuresti - Lehliu - Fetesti, care este destul de liber, si cel putin pana in Lehliu este bun drumul.
                      Drum bun si concediu placut!

                      Comment


                      • #56
                        Multumesc pt urari.

                        Si eu as vrea sa merg pe A2 ...ca sa nu zic ca am platit rovigneta degeaba.

                        Insa ca sa ajung pe A2, tre sa trec teoretic pe centura de nord...si aici intervine necunoscutul (cu temerile de rigoare).

                        Nu circula nimeni prin nordul capitalei ca sa-mi dea un feedback daca drumul e prost si nu merita, sau e aglomerat cu TIR-uri de nu merita sa-mi mananc nervii...?

                        Cineva mi-a sugerat de la Brasov pe DN10 spre Buzau, Urziceni samd...

                        Comment


                        • #57
                          Ocoleste Capitala cu orice pret.
                          Pe Brasov-Buzau e misto, sosea buna si ai ce vedea...

                          Comment


                          • #58
                            Ok...multumesc pt indicii si sfaturi.

                            Comment


                            • #59
                              Alta varianta si mai usoara ar fi Brasov- Sacele- Cheia-Valenii de munte- Ploiesti-
                              -Albesti Paleologu- Urziceni- Slobozia-Harsova- Constanta.
                              Chiar putin mai scurt si mai bunicica soseaua....
                              Fain ar fi din rutele astea doua una de dus si una de-ntors....

                              Comment


                              • #60
                                Daca sunteti prin vest si vreti sa o luati spre sud ocoliti Timisoara-Lugoj-Caransebes-Turnu Severin
                                E realmente un drum de cosmar, cred ca am prins cel putin vreo 30 de semafoare, cica se lucra la drum( asa era si acum vreo 4 ani cand am fost pe acolo)
                                Asfaltul intr-o conditite deplorabila, mai era cate o portiune buna, ii dadeam...dupa care brusc portiuni de cateva sute de metri pline cu gropi.
                                Nisip mult pe sosea, tractiunea spate pe pozitii de forta...cand dadeam in gropi mi se rupea sufletul de masina, ce mai o experienta de neuitat....Arad-Turnu Severin 7 ore...
                                1994...Mercedes Benz...w202, c180
                                Dragoste la prima vedere...

                                http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF