Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Starea Drumurilor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Drum Expres neamule...Timisoara-Lugoj. Intre Tm si Recas sunt 3 portiuni in lucru, nici un muncitor n-am zarit saptamana asta cat tot am mers inainte si innapoi pe drumul respectiv.
    Cine vrea sa vina dinspre Lugoj spre Timisoara (sau invers) recomand cu caldura alternativa prin Buzias.

    Atasez poze pentru sustinerea argumentului:
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Tuturor care veniti la mare spre statiuni....

      La intrarea in CONSTANTA catre soseaua de centura...pregatiti-va sa tranzitati 2-3 km si un pod in 1-2 ore...

      Podul de la Cernavoda pe sensul spre BUCURESTI este inchis de Luni-Vineri intre orele 22-05....

      Iar SIMBATA in Mamaia dupa ora 21,00 este circulatia bara in bara....

      Comment


      • #33
        numai la noi sunt drumuri asa de cacat.

        Comment


        • #34
          Stai ca nu ai vazut ce a fost saptamina asta...

          Vineri ora 07,00 bara in bara CONSTANTA-CERNAVODA....Autostrada blocata 3 caramboluri intre CERNAVODA si FETESTI..

          Iesirea de pe A1 in Pitesti la pasaj...appx 1 ora
          Dealul Negru...appx 1-1,5 ore
          Inainte de RIMNICU VILCEA 20KM in 2 ore...scoteau un camion din sant

          poze pe threadul cu intilnirea nationala(la inceput)

          Comment


          • #35
            Recomand celor care trebuie sa tranziteze zona Dealul Negru, ruta ocolitoare prin Curtea de Arges! Drumul e bunicel, si deloc aglomerat. La intoarcere din Polovragi am luat-o pe acolo!

            Comment


            • #36
              Eu am venit prin Rimnicu-Curtea de Arges-Cimpul Lung-Rucar-Rasnov-Poiana-Cheia-Buc-A2-C-ta

              Spre CURTEA DE ARGES este indicator de drum blocat...este mai liber dar are ceva capcane unde a fugit terenul...denivelari+gropi

              Inainte de Rucar ,Duminica era coloana de 5 km la un sector semaforizat

              Luni...drumul de CHEIA foarte bun...prospat asfaltat(ca de altfel tot jud BV) ...mai greu pe serpentine daca prinzi camioane...

              oira 20,00 Varianta BUC libera....
              A2 super ok--facuta in appx50 de minute

              De la Cernavoda mers greu ca se defectase un camion in virful rampei de dupa trecerea la nivel cu CFR si era coada de 10 km si din fata veneau bara in bara....

              Comment


              • #37
                Hirsova-Constanta

                In lucru pe anumite zone...cozi mari
                Deteriorat(denivelari accentuate de la camioane).Nu recomand viteza mai mare de 150km/h

                Comment


                • #38
                  In urma cu 2 zile, la vama Kalotina (Sofia)[BG] - Dimitrovgrad (Nis)[SER], am intalnit doua autoturisme cu numar de CT (Constanta) care mergeau spre Germania si care au preferat sa iasa din tara (RO) pe la punctul de frontiera Vama Veche, si sa tranziteze Bulgaria si Serbia pe sosele si autostrazi civilizate in drum spre Germania, chiar daca au lungit drumul cu 235 km.
                  Last edited by orca; 09-06-2008, 01:02 AM.
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #39
                    Cine vine din vest si intra in tara sa foloseasca ARAD - DEVA - TG. JIU sau pe SIBIU.
                    Am adusa masina in Frankfurth saptamana trecuta si am facut 9 ore pana la Arad apoi inca 8 ore pana la CRAIOVA in conditiile in care am venit pe ARAD-DEVA-TG. JIU.
                    Cine a venit pe SEVERIN a facut 11 !!! ore si a injurat cu toti sfintii; se pare ca pina in Severin sunt zone unde NU MAI EXISTA DRUM... se merge ca pe camp.

                    Cine are garda mica la pneu nu poate merge...
                    W203 - 2001

                    Comment


                    • #40
                      De evitat PITESTI-CIMPUL LUNG--sau nu va grabiti...pavele de beton gaurite si cratere la tot pasul...am mers cu maxim 80km/h ....Ocoliti pe varianta CIMPUL-LUNG...prin centru au un sector ingustat cu sens unic si am facut 30 de minute pe un sector de 2 km.

                      Comment


                      • #41
                        Rucar-Bran-Risnov-Piriul Rece-Predeal....Drum acceptabil,cu sare si nisip din belsug.Atentie la curbele mai strinse ca am vazut o gramada infipti in parapeti.Pe zona RUCAR-BRAN sunt denivelari si radar des la intrare in BRAN.La iesirea din BRAN spre Risnov atentie la cariile din sosea(unele sunt destul de mari)...v max 120km/h.....La fel si pe platoul de dupa RISNOV.

                        Comment


                        • #42
                          Pe 29 dec. 2008, am fost la Predeal. Am mers pe centura Ploiestului. Sunt niste gropi si denivelari, de am avut impresia la un moment, ca s-a rupt roata si a ramas in groapa. Masina s-a comportat ca la o frana de motor foarte puternica. Off topic: masina nu a patit nimic. Nu stiu cum e Ploiestul, dar cred ca e mult mai bine, decat pe centura.

                          Comment


                          • #43
                            Eu o iau de fiecare data prin PLOIESTI...Este mai bine si mai fluent traficul.

                            Comment


                            • #44
                              Eu am fost recent Bucuresti-Brasov dus-intors.

                              DUS: am mers pe DN1, dar inainte de Ploiesti am luat-o pe DN1A. Drumul a fost foarte misto, fara gropi si alte surprize, dar din sens opus venea tot Brasovul cred, m-au orbit (se facea seara) intr-un hal ca nu mai suportam. In plus, se pusese pe nins, asadar daca in Bucuresti am avut un bidon de apa parbriz plin, in Cheia nu mai aveam nimic, si se murdarea in veselie. La fel farurile, erau negre si nu aveam cu ce se la curat. Mare atentie la serpentine, e usor sa nu vezi curbele in astfel de conditii. Au fost aproximativ 180 km, facuti in 3 ore si un pic.

                              INTORS: Am venit pe DN1, primii 59 km in 110 minute, apoi destul de bine. Drumul era uscat, daca solutia aia lunecoasa anti-inghetat se poate numi asa. Mai sunt gropi, pe ici colo, dar ok. Cei 168 km i-am facut in 3 ore jumate.
                              1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                              1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                              dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                              Comment


                              • #45
                                DN71 Bucuresti-Targoviste-Sinaia

                                Salut.
                                DN 71 Bucuresti-Targoviste-Fieni-Sinaia, pe portiunea Targoviste-Sinaia, sunt bucati de drum cu multe gropi, nu ai ce sa eviti; dupa localitatea Moroieni, s-a inceput reabilitarea soselei acolo unde a fost afectata de alunecari, si sunt inca santiere, pana aproape de Sinaia!
                                Partea buna este ca e destul de liber, pentru cine nu are rabdare sa stea la coada!
                                Portiunea Bucuresti-Targoviste, este buna, dar trece prin multe sate; atentie la radar!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF