Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce vă enervează(acum)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Cu tot respectul, domnule Coco...

    ... sigur nu era drumul putin in panta si mai era si olecuta de vant care batea din spate? Ca altfel nu-mi pot explica performanta...
    It's not the speed that kills. It's the sudden stop.
    "Running on empty"

    Comment


    • #92
      Performanta e ca nu a omorat pe nimeni, eu inteleg ca Coco cam e un pericol in trafic si un tirist a avut mila si l-a salvat.

      Comment


      • #93
        Originally posted by George_b View Post
        Cu tot respectul pt domnul coco si al meu w202 benzinar accelereaza de la 60 la 140 in aproximativ 4-5 secunde fara prea mare efort.Daca binevoiti a ne invata cum am putea sa scoatem sub 4 secunde ar fi ideal.
        Hristos a inviat! De multa vreme ma batea gandul sa discutam pe undeva despre experiente si performante. Adica: cum se face aia sau ailalta. A munci 5 ani sa inveti o ceva-ca amator- din experienta pilotilor de cursa lunga care nu dispuneau de electronica, se pare ca este indezirabil. Probabil ?sa muncesti asa mult? Sa cheltui asa mult? Prima oara am rupt o planetara. A doua oara am distrus un ambreiaj. A treia oara o cutie de viteze. Cand auzi cum suna la o dubla debreire, te apuca bataitul. Mai vorbim pentru ca unii colegi au repulsie de a citi tot. Si scriu ce au citit in diagonala (ca la cursurile de citire rapida). Cica sunt pericol public. Daca ar citi Dumnul .. TOATA postarea, ar fi indicat sa se abtina de la atribute. Are doar obiceiul unor scurte postari. Daca prinde, bine.

        Originally posted by George_b View Post
        Eu sunt sigur ca si din 122 cai putere se poate scoate acceleratia aia.Cum spuneai experienta e totul )))Si daca binevoieste colegul nostru cu mai multa experienta sa ne divulge trucurile ar fi ideal...
        Scuze pentru o parere preconceputa de alta data. Dispui de o ADEVARATA MBW202 C180 SPORT. PENTRU CA AI VAZUT O CEVA EXCEPTINAL LA NAZBITIA ASTA A MATALE. CA MINE, LA A MEA.
        Last edited by mircea600sel; 05-23-2012, 16:53 PM.

        Comment


        • #94
          Ca sa fiu ontopic... De 10 (zece) zile ma tarasc ca molusca. Acum 15 ani mi-am rupt meniscul intr-o rafuiala. Pentru ca nu am vrut operatie, am facut laserterapie la doctorul Cristea, medicul sef de la Dinamo. Treaba rezolvata, subsemnatul parfum. Acum 4 ani, renovand casa si carand saci cu diverse, iar problema, iar Dr. Cristea, iar treaba rezolvata. Dar mai greu. Omul, specialist in medicina sportiva, in laserterapie, ma facu iar bun cu laserele din dotare. Acum ceasul rau se ivi din nou, numai ca doctorul Cristea muri intre timp, Dumnezeu sa-l odihneasca. Specialist fiind, dupa atatia ani si nenumarate sedinte de laserterapie, cu probleme iar, m-am hotarat sa achizitionez eu laserele respective, mai ales ca mai am in familie oameni cu diverse probleme specifice. Asa ca saptamama viitoare voi merge din nou, singur si pe picioarele mele, dupa ce bineintels am facut o gaura in bugetul familiei egala cu valoarea mercedesului din dotare.

          Sent from my ST18i using Tapatalk

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #95
            Originally posted by Zeus View Post
            Ca sa fiu ontopic... De 10 (zece) zile ma tarasc ca molusca. Acum 15 ani mi-am rupt meniscul intr-o rafuiala. Pentru ca nu am vrut operatie, am facut laserterapie la doctorul Cristea, medicul sef de la Dinamo. Treaba rezolvata, subsemnatul parfum. Acum 4 ani, renovand casa si carand saci cu diverse, iar problema, iar Dr. Cristea, iar treaba rezolvata. Dar mai greu. Omul, specialist in medicina sportiva, in laserterapie, ma facu iar bun cu laserele din dotare. Acum ceasul rau se ivi din nou, numai ca doctorul Cristea muri intre timp, Dumnezeu sa-l odihneasca. Specialist fiind, dupa atatia ani si nenumarate sedinte de laserterapie, cu probleme iar, m-am hotarat sa achizitionez eu laserele respective, mai ales ca mai am in familie oameni cu diverse probleme specifice. Asa ca saptamama viitoare voi merge din nou, singur si pe picioarele mele, dupa ce bineintels am facut o gaura in bugetul familiei egala cu valoarea mercedesului din dotare.

            Sent from my ST18i using Tapatalk
            Insanatosire grabnica!E bine ca te pricepi cu laserele alea sau nu e o asa mare scofala?

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #96
              Mersi, sincer mare scofala cu priceperea nu e, pretul lor in schimb e prohibitv. Efectele in schimb sunt extraordinare, tot ce tine de inflamatii, nervi si tendoane, tendinite, articulatii, dureri musculare, coloana cervicala, tot tacamul. Se folosesc mai ales in medicina sportiva, acolo unde e necesa o recuperare imediata, pentru ca aia produc bani si statul pe tusa nu e o varianta. Efectele sunt imediate, dupa 2-3 sedinte a cate 30 minute, dar trebuie continuat tratamentul pentru rezolvarea definitiva a problemei. La noi in tara sedintele astea se duc la 50ron per bucata, nu e mult dar nici putin. Ideea e ca un minimum de 20-30 de sedinte e necesar, in functie de problema. Dupa 3-5 sedinte esti ok oricum, nu dureri, mobilitate recapatata, totul bine, numai ca trebuie continuat. Sa dea Dumnezeu sa nu aveti astfel de probleme. Stima !

              Sent from my ST18i using Tapatalk

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #97
                Salut. Spune-mi te rog cum se numesc laserele alea sau unde se pot face sedintele astea speciale. Nevasta-mea e cu coloana deplasata si se tot vaita de cateva luni. Merge si la vertebre iradierea asta?
                Last edited by cutaresku; 05-23-2012, 19:19 PM.
                Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                Comment


                • #98
                  Originally posted by epurare_coco View Post
                  Hristos a inviat! De multa vreme ma batea gandul sa discutam pe undeva despre experiente si performante. Adica: cum se face aia sau ailalta. A munci 5 ani sa inveti o ceva-ca amator- din experienta pilotilor de cursa lunga care nu dispuneau de electronica, se pare ca este indezirabil. Probabil ?sa muncesti asa mult? Sa cheltui asa mult? Prima oara am rupt o planetara. A doua oara am distrus un ambreiaj. A treia oara o cutie de viteze. Cand auzi cum suna la o dubla debreire, te apuca bataitul. Mai vorbim pentru ca unii colegi au repulsie de a citi tot. Si scriu ce au citit in diagonala (ca la cursurile de citire rapida). Cica sunt pericol public. Daca ar citi Dumnul .. TOATA postarea, ar fi indicat sa se abtina de la atribute. Are doar obiceiul unor scurte postari. Daca prinde, bine.



                  Scuze pentru o parere preconceputa de alta data. Dispui de o ADEVARATA MBW202 C180 SPORT. PENTRU CA AI VAZUT O CEVA EXCEPTINAL LA NAZBITIA ASTA A MATALE. CA MINE, LA A MEA.
                  Dubla debraiere (ambreiaj, punct mort, acceleratie, ambreiaj, retrogradare) e o tehnica inventata de pilotii finlandezi pt a pune pinioanele in miscare la retrogradare, pe cutiile moderne nu ai nevoie si mai mult strica, fortezi diferentiale, nu mai vorbesc ca e imposibila de facut la cutii gen dublu ambreiaj sau ca acum se folosesc in competitii cutii cu gaz; altfel era folosita la camioane vechi cu trepte nesincronizate, orice camionagiu o invata in scoala.
                  Daca ti-a luat tie 4-5 ani sa o inveti e problema ta.

                  Nu citesc pe diagonala, citesc in schimb si printre randuri, dar eu zic sa recitesti ce ai postat tu si mai revii dupa, oricum vad ca ai un tupeu nemasurat, cand iti arat ca un C63 AMG face 60-140 in 5 secunde, tu scoti cu bolidul personal numai 3 secunde, sau arunci cifre despre camere foto preistorice la preturi de sute de mii de euro, total eronate de altfel si de nici un folos initiatorului topicului ca sa ne arati tu ca punctezi tare la capitolul "stiati ca".

                  Sper ca acum am indeplinit criteriile de cantitate, ca te nemultumesc posturile scurte.
                  Last edited by Siegfried; 05-23-2012, 19:18 PM.

                  Comment


                  • #99
                    Domnilor, sper sa pastrati dezbaterea in limite civilizate.
                    sigpice60 525d

                    Comment


                    • Originally posted by valentinion View Post
                      Salut. Spune-mi te rog cum se numesc laserele alea sau unde se pot face sedintele astea speciale. Nevasta-mea e cu coloana deplasata si se tot vaita de cateva luni. Merge si la vertebre iradierea asta?
                      Uite citeste aici mai multe,



                      De recomandat nu stiu... In principiu scule bune au la LaserMed dar e scump, exista si cabinete particulare dotate corespunzator.

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • Originally posted by Siegfried View Post
                        Dubla debraiere ..., orice camionagiu o invata in scoala.
                        Daca ti-a luat tie 4-5 ani sa o inveti e problema ta.

                        Nu citesc pe diagonala, ... sau arunci cifre despre camere foto preistorice la preturi de sute de mii de euro, total eronate de altfel si de nici un folos initiatorului topicului ca sa ne arati tu ca punctezi tare la capitolul "stiati ca".

                        Sper ca acum am indeplinit criteriile de cantitate, ca te nemultumesc posturile scurte.
                        Hristos s-a inaltat! Mama m-a obligat sa invat in acei 7 ani de acasa sa ma adresez cu Dle, Tov., Dle. Si sa incep, dupa caz, cu variante de buna ziua, Hristos a inviat, Hristos s-a inaltat. In special daca persoana este de gen feminin sau masculin daca are O ZI MAI MULT CA MINE. De cand vi s-a pus pata pe mine (nu sunteti primul), ati intrat, din obsesie, in balarii. Cand eu invatam, dvs. erati la gradinita. Deci nu stiti o ceva decat de pe ?goagla?. Tot de acolo, in materie de foto, orice coleg de pe aici poate scrie (azi se poate, pe vremea cand invatam era mult mai greu) Hasselblad, Laica, Nikon, Canon. Camere sau aparate foto. Garla adrese, inclusiv preturi. Doar ca trebuie sa stii ce sa cauti. De la H4D-200 MS fara obiective si muuultteeeee anexe absolut necesare cu 600M/poza (32.000Euro) la parerea dvs., colegii interesati pot afla dar si judeca. Cu conditia sa caute si ce anume trebuie sa ai pentru a realiza o fotografie -studio/portret/instantaneu in diverse conditii de iluminare ... Asa ca ... .

                        Comment


                        • Pentru detensionarea participantilor la trafic: Laica latra si conjuga verbul zbura, zburare (BD la munte si la mare), Leica facea fotografii.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • Cutaresku, ai fost prea subtil pentru unii Altfel, suntem perfect on-topic

                            Originally posted by epurare_coco View Post
                            De cand vi s-a pus pata pe mine (nu sunteti primul), ati intrat, din obsesie, in balarii.
                            Mda, cam in 3 secunde, asa, am intrat in balarii

                            Referitor la capitolul foto, desi nu-i topicul aici, importanta nu e istoria aparatelor, desi aici mai repede as aminti de domnul Ansel Adams si de contributia lui la dezvoltarea fotografiei si a industriei fotografice de exemplu, ci de conceptele primare din fotografie: senzor, diafragma, distanta focala, expunere, iso, temperatura de culoare, balans de alb. De aici vine natural intelegerea camerelor foto (ca sunt si de bicicleta), a obiectivelor si raportarea lor la scopurilor fiecaruia.

                            Nu inteleg care e rostul sa ma adresez cu formule medievale precum "hristos s-a inviat, inaltat" atat timp cat nu pot sa cred in asemenea bazaconii, m-as minti pe mine; nu vad care e sensul sa ma adresez unui coleg de forum cu dvs., sau domle' sau tovarase (mi-ai putea spune ca sunt aluziv de altfel) si care e relevanta varstei cand sunt pusti de 14-16 ani care conduc de exemplu cum eu nu am sa pot vreodata.
                            Desi baza este autoeducatia si autoinstruirea, la capitolul educatie, mama m-a invatat sa nu mint, sa nu ma laud, sa nu cersesc respect.

                            Comment


                            • Buna seara, de cand ati trecut pe limba romana forumul , mi-e cumplit de greu sa lucrez , la fel ca la tester cand este in limba romana nu se intelege mai nimic, plus ca nu pot atasa fotografii , am 2 zile de cand ma chinui, sper sa va reveniti la cap, (aici cred ca mai urma ceva... sau nu?!).

                              Scroll down maxim la orice pagina si se vede butonul de selectare limba.
                              Last edited by cutaresku; 05-24-2012, 20:27 PM.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Originally posted by automaticul View Post
                                Buna seara, de cand ati trecut pe limba romana forumul , mi-e cumplit de greu sa lucrez , la fel ca la tester cand este in limba romana nu se intelege mai nimic, plus ca nu pot atasa fotografii , am 2 zile de cand ma chinui, sper sa va reveniti la cap,
                                Puteti sa setati forumul inapoi in engleza si totul va merge ca inainte.Referitor la poze,ce nu merge mai exact?

                                sigpic

                                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF