Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce vă enervează(acum)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by epurare_coco View Post
    Hristos a inviat! Multumesc. Daca am adresa de e-mail a dvs., putem discuta mai multe.
    Contrar, sigur v-ati ales cu o banare. Ca asa este pe aici.

    Comment


    • #62
      Originally posted by epurare_coco View Post
      Contrar, sigur v-ati ales cu o banare. Ca asa este pe aici.
      Cu cine va certati?

      M-am saturat sa va tot luati de noi,moderatorii, pentru diferite probleme pe care nu le-am cauzat noi sau pe care nu putem noi sa le rezolvam.

      Pauza 10 zile pentru userul epucare_coco.

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #63
        Originally posted by epurare_coco View Post
        Aici am voie sa intreb cine a sters acela postari pur tehnice?
        Nu știu de ce sunteți așa convins cã cineva a șters acele postãri. De curios am cãutat și eu topicurile ce țin de ulei/interval de schimb ulei. Tot insistați pe ideea cã cineva a șters ceva, însã nu aduceți nici o dovada sã probați acest lucru. Cu alte cuvinte faceți niște afirmații nefondate cu referire la moderatori (atât cei actuali cât și cei care au fost în ultimii ani).

        Am gãsit și topicuri vechi de prin 2008, nu doar din 2011 cum susțineți. De exemplu, cred cã ce cãutați dvs e posibil sã se regãseascã prin urmãtoarele topicuri:

        Aștept rãspunsul dvs, dupã ce vã expirã banarea.
        ...

        Comment


        • #64
          Stapanii spitalelor. Clanul Carpaci a cumparat si Spitalul de Copii din Timisoara.




          Amenintati cu evacuarea de un clan tiganesc, medicii celui mai mare spital de copii din Vestul tarii sunt in pragul disperarii. Se asteapta ca dintr-un moment in altul sa ajunga in strada cu tot cu pacienti.
          Ads by INTERNET PROTV

          Noii proprietari ai cladirii in care functioneaza clinica TBC si laboratorul sunt din neamul Carpaci. Acestia au reusit sa puna mana pe o buna parte din centrul istoric al Timisoarei, dar si pe diverse institutii sanitare. Carpaci a dat de urma mostenitorilor legali si a cumparat direct sau prin intermediari drepturile litigioase la preturi derizorii.

          Cladirea din centrul Timisoarei in care se afla spitalul de copii a fost retrocedata fostilor proprietari in anul 1995. Prin vanzari succesive a ajuns in posesia lui Carpaci. N-a trecut mult si oamenii acestuia au cerut evacuarea.

          Cand si-au dat seama ca vor ajunge in strada, medicii au demarat o campanie de strangere de fonduri pentru construirea unei alte cladiri. Din pacate, intr-o luna s-au strans doar cateva sute de lei.

          Uluitor este ca acelasi clan Carpaci detine printre altele Clinica de Oncologie, fostul sediu al DSP si fostul sediul al securitatii. Clinica de Oncologie de pe bulevardul Mihai Viteazu a fost ridicata in 1925.
          Cladirea i-a apartinut medicului ginecolog Stefan Galetaru.

          Acum, Clinica de Oncologie ii plateste lunar o chirie de aproape 2.600 de euro proprietarului: Mihai Monica, ruda cu Ionelas Carpaci.

          Pentru aceasta constructie, detinatorii au platit doar 130.000 de euro drepturi litigioase, desi a fost evaluata la cel putin un milion de euro. La un moment dat au vrut sa se mute cu forta in spital.

          Ionelas Carpaci, considerat cel mai bogat tigan din Romania, cu o avere estimata la peste zece milioane de euro, a cumparat si fostul sediu al directiei de Sanatate Publica Timis. Pentru ca a cerut 10.000 de euro pe luna chirie, institutia si-a schimbat sediul.

          In aparenta, membrii acestor clanuri tiganesti actioneaza ca niste cumparatori de buna credinta. Specialistii spun ca in spatele tranzactiilor ar fi multe falsuri prin care familiile instarite ale romilor din Timisoara reusesc sa acapareze imobile emblematice din oras.

          Avocatul Florin Kovacs, care a reprezentat in instanta mai multe victime ale clanurilor spune ca, in toate aceste cazuri, se poate vorbi despre o adevarata mafie din care ar face parte functionari din primarie, notari si judecatori.

          Familiile tiganesti detin aproape toate casele cu valoare arhitecturala din centrul istoric. Au fost la un pas sa puna mana si pe Centrul Cultural Francez. Ionelas Carpaci este cercetat in prezent pentru tranzactii cu terenuri apartinand municipalitatii, intr-un dosar complex in care sunt inculpati si angajati de la primarie si de la Cadastru.

          Astia trebuie sa arda in IAD!!!

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #65
            E nebunie mare cu astia.
            Eram la primaria Tm intr-o zi cu ceva treaba si vine la mine o tanti mai bronzata si ma roaga sa-i complectez o cerere.
            Asteptam dupa ceva acte asa ca am zis sa o ajut. Isi trecea pe numele ei un imobil achizitionat cu suma de 130.000 euro. Nu mai stiu zona, dar ce stiu e ca tanti asta analfabeta a pus jos banii cash ca sa cumpere o casa. Banii probabil provin de la ciorap...
            Last edited by cutaresku; 05-16-2012, 19:00 PM. Reason: corect "completez"
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #66
              Asa ne trebuie...

              ... pentru ca le suportam mizeriile. Si asta inca nu-i nimic, sa vedeti ce o sa fie dupa ce o sa se legalizeze prostitutia (ca si politicienii sunt in cardasie cu faraonii si au interese). Trai neneaca! Atunci chiar nu o sa-i mai poata lua nimeni de cojones ca sa-i bage la bulau, ca o sa zica ciorile ca sunt bani "curati". Si sa te tii cum o sa ne cumpere baragladinele cu totul, ca la iarmaroc.
              Ca sa nu mai vorbim de faptul ca, dupa cum merge cu natalitatea la romani, in maximum 20 de ani o sa fim minoritari...
              It's not the speed that kills. It's the sudden stop.
              "Running on empty"

              Comment


              • #67
                Bună seara !


                Interesant topic, și plin de învățăminte, ca să zic așa...

                Ca și șofer profesionist de camion, practicant de circa cincisprezece ani, pot spune că mă enervează cateva situații din trafic:

                - turismele care circulă mai încet decat camioanele, chiar dacă nu exista vreo restricție.
                - rulotele tractate și autorulotele care circulă catastrofal de lent.
                - cretinii care circulă cu proiectoarele de ceața aprinse fără motiv.
                - alți cretini care aprind luminile de ceața din spate fără vreun motiv temeinic. Adică dacă pică trei stropi de ploaie, bang, aprinde luminile de ceața, și-mi omoară ochii, că și ăștia circulă încet...
                - figuranții care îți dau bliț cu faza lungă înainte de a te depăși, vezi doamne, că vine el...

                Pentru că legea parcă zice ca se pot folosi luminile de ceața doar dacă vizibilitatea e sub 50 de metri și viteza de circulație este de maxim 50km/h, oare progresul asta tehnic nu poate crea nimic care să le stinga odata ce au trecut de 50km/h ?


                Mă întreb oare cand (sau dacă...) o să prind vreodată vremea cand nu va fi necesar să depășesc turisme cu un camion limitat la 90km/h...


                Stimă,


                Dragoș


                P.S. Circulați mai repede decat camioanele, oameni buni...

                Comment


                • #68
                  Nu comentez , sa nu fac vreun pacat ; dar este un adevar trist .

                  Într-o țară în care milioane de oameni trăiesc sub pragul sărăciei, reprezentații instituției care îndeamnă la decență,

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Heavy D. View Post
                    Bună seara !
                    Interesant topic, și plin de învățăminte, ca să zic așa...
                    Ca și șofer profesionist de camion, practicant de circa cincisprezece ani, pot spune că mă enervează cateva situații din trafic:
                    ....
                    Mă întreb oare cand (sau dacă...) o să prind vreodată vremea cand nu va fi necesar să depășesc turisme cu un camion limitat la 90km/h...
                    Stimă, Dragoș
                    P.S. Circulați mai repede decat camioanele, oameni buni...
                    Hristos a inviat!
                    Domnule Dragos, multa stima.
                    In '70 colegi ai dvs. m-au invatat sa conduc;
                    Nu vreau sa se confunde TIR-istii cu Autobozistii si Cascarabetistii de oras;
                    Chit ca, cica, aia fac parte din categoria profesionisti;
                    De mii de ori m-ati ajutat sa ajung acasa, intreg. Ploaie, ninsoare, mazga, radare. Intre voi, fara sa va suparati vreodata;
                    Astazi, ora 18.30, tronson Piscu-Independenta, DN25, Tecuci-Galati. 4 Tiruri, 3 logane, un BMW cracanat da' Bucuresti. TIR-urile nu puteau depasi 90. O idioata cu barbat-su-probabil-alaturi, ceva GL...ANI, intra in depasire, fara semnalizare (normal). Doar ca bunicuta mea stie sa sara de la 60 la 140 in 3sec. Daca intra si compresorul mecanic in functie. NORMAL, la limita unul dintre tir-isti mi-a facut loc pentru repliere si continuare. NICI UN AL TAMPIT DE ACOLO NU A MAI SCHITAT VREUN GEST. Asteptau accidentul. Asa ca SA NE TRAITI!

                    Comment


                    • #70
                      Bună seara !

                      @epurare-coco:

                      Mulțumesc pentru urări, stimate domn !

                      Vineri eram pe la Strasbourg, azi sunt la Bochum. Și pe autostrăzile din vest există acelasi tip de șoferi: prea grăbiți, prea indiferenți, prea lenți, cu proiectoare de ceața aprinse fără rost, sau la limita lăsării nopții doar cu daylight, că e mai cool așa, deși în spate nu se aprinde nimic, etc.

                      Nici pe aici nu se practică neapărat semnalizarea la schimbarea direcției de mers, se mai depășeste și pe dreapta, că de, tu ești cu camionul și nu poți mai repede, iar el nu are răbdare și simte nevoia să-mi taie faîa sau chiar să-mi frăneze în față fără motiv, ca să ma învețe minte să nu mai merg așa încet, și așa mai departe, în regim de circa 700 - 750km pe zi...


                      Noroc că sunt antrenat bine, iar nervii mi-au fost amputați când am fost mic, că pâna acum sigur aveam câțiva pe conștiință...


                      O seara bună !


                      Stimă,


                      Dragoș

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by epurare_coco View Post
                        Hristos a inviat!
                        Doar ca bunicuta mea stie sa sara de la 60 la 140 in 3sec. Daca intra si compresorul mecanic in functie. NORMAL, la limita unul dintre tir-isti mi-a facut loc pentru repliere si continuare. NICI UN AL TAMPIT DE ACOLO NU A MAI SCHITAT VREUN GEST. Asteptau accidentul. Asa ca SA NE TRAITI!

                        Esti sigur???

                        Comment


                        • #72
                          Eu m-am abtinut, insa, inevitabil, a aparut si intrebarea...
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by cutaresku View Post
                            Eu m-am abtinut.
                            Si eu m-am abtinut cu greu. )

                            sigpic

                            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                            Comment


                            • #74
                              Mda, o acceleraþie (medie) de aproape 7,5 m/s2 nu e uºor de obþinut.

                              Esenþial cred cã e vârsta, restul condiþiilor, le-am putea întruni cu toþii

                              Comment


                              • #75
                                Este posibil in urmatoarele conditii:
                                Varianta schimbarii vitezei in sistem “dubla debreiere”, starea masinii dupa cum urmeaza:
                                - Conditii meteo – nor, sosea uscata, temp. cca.18-22 grdC, vant slab;
                                - Conditii incarcare masina – max. 350kg., benzina suficienta;
                                - AC-ul oprit, faruri faza scurta (DN25);
                                - Cauciucuri stare medie de uzura, presiune egala 2,30 bari ;
                                - (coordonat cu vitezele aferente fiecarei trepte la C180 postate de mine la sectiunea (?? Probleme tehnice motoare benzina – cam stinghera??) “cat consuma un benzinar…”), se procedeaza astfel (valabil, evident numai la cutiile manuale):
                                o Existent – treapta a III-a, vit. Cca. 80km/h, cca. 2500 rot/min;
                                o Trecere rapida in tr. II => 65 – 85km/h, 2000-5000 rot/min; durata cca. 0,50sec;
                                o Trecere rapida tr. IV => 75 – 140km/h, 2500-5500 rot/min cu mentinerea acestei turatii pentru a obtime maximum de putere; durata cca. 2,50sec.
                                - Problema este ca acest tip de manevra se executa aproape automat dupa un exercitiu relativ indelungat si se cam consuma benzina. La preturile de azi, o folosesc numai la depasiri grele, din spirit fronda, un pic de nervi, amintiri din tinerete. In general, pe tronsonul Tecuci-Galati merg cu a 4-a – a 5-a –turatii 1400-1800 si stau bland de regula.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF