Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W221 S320 Cubanite Silver

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    550 lei mai tarziu si cateva ciocane date am si bucse noi la bratele fata/fata. Pivotii sunt ok. Voi vedea cat de inspirata a fost decizia sa schimb doar bucsele si nu bratele cu totul.
    A fost chinul de pe lume sa scoata bratul, m-a cam durut sufletul cand si-a luat ciocane masinuta dar asta e.
    Mecanicii au spus ca bratele sunt cele originale.

    Comment


    • #62
      Erau rupte sau ce?
      a mele erau crapate la suprafață, dar de fapt erau bune. Doar ca eu le am scos prin distrugere.

      Comment


      • #63
        Erau crapate destul de rau, aveau joc. Nu se simtea cine stie ce la mers dar cand am vazut ca au joc, a fost suficient ca sa le schimb.

        Comment


        • #64
          Salutare,

          Nu am mai scris de ceva timp. Prea multe nu s-au mai intamplat la masina, vara asta am folosit-o preponderent la drumuri lungi si in weekend sau cand nu aveam masina de munca disponibila.

          Urmeaza sapt viit o revizie de ulei si filtre si posibil sa dau si baia de ulei jos ca sa o etansez, am vazut pe acolo niste ulei dar urmeaza sa evaluez mai bine situatia, dupa ce ajung la mecanic.
          AC functioneaza perfect acum, s-a rezolvat problema. Cred ca e si singura masina de pana acum la care imi place sa folosesc functia Auto non-stop.

          Nu mai stiu daca am mai scris pe aici dar geamul de la sofer inca nu l-am rezolvat, urmeaza si ala cat de curand. Sper sa fie vorba doar de resoftarea modulului de usa.

          In rest masina e ok, se simte per total ca este vorba de o masina veche - de ex mai scartaie cateodata vreun plastic care a fost expus mai mult la uzura sau vreun reglaj de la scaune etc (avand multe reglaje evident). Oricum, parca tot S-ul asta vechi imi place mai mult sa il conduc decat Superbul nou.

          Cand m-am decis si eu sa comand kitul de la Leatherique...nu mai este pe stoc. Mai asteptam.

          M-am interesat sa fac si o alta cheie, cost 650 lei vs 1500 la reprezentanta.

          Azi, in timp ce speram sa gasesc rovinieta valabila in acte (se pare ca era expirata din mai si tocmai mi-a venit amenda...), am gasit si brosura asta cu preturile S-urilor din 2007, mi s-a parut interesanta. A mea avea pret de lista in jur de 84k euro.

          Urmeaza in septembrie o Grecia, sper sa ajungem de data asta, anul trecut nu a fost sa fie.

          Numai de bine la toata lumea.
          Attached Files

          Comment


          • #65
            Post dublu, cer scuze.
            Last edited by haro; 09-14-2023, 17:15 PM.

            Comment


            • #66
              IMG_8689.jpg IMG_8783.jpg Limuzina a ajuns in sfarsit pe pamant grecesc.

              Comment


              • #67
                Salut. Prea multe nu s-au mai intamplat.

                Nu tineam neaparat dar am gasit un set de roti de iarna pe 17inch la 800 lei (jante + anvelope Bridgestone Blizzak + prezoane) si am zis ca nu e de refuzat. Anvelopele au uzura cam 30-40% si dot 2019 parca. La cumparare nu am vazut mare lucru pt ca erau foarte murdare dar la montaj am fost placut surprins sa vad ca jantele sunt drepte, nu am indreptat niciuna. Sunt probabil intr-o stare "tehnica" mai buna decat cele pe 18 de vara si de asemenea si estetic arata mai bine, doar cateva zgarieturi mici care oricum nu ma intereseaza. Nu am iesit cu masina din oras de cand le-am montat, abia astept sa ies ca sa le testez si la viteze mai mari.
                Acum am o dilema - parca imi plac mai mult astea pe 17, sunt pe 55 fata de 45 la cele de 18 etc etc. Ma bate un gand sa vand setul de vara pe 18 si sa imi iau la vara doar anvelope noi, pe 17... Am timp sa ma decid.

                Doua roti abia au iesit, uitasem ca am avut probleme cu prezoanele. Bine ca am avut eu adaptor de prezoane de Mercedes ca cei de la vulcanizare (desi vulcanizare moderna etc) o ratacisera pe a lor. Daca le pun pe alea de 18 inapoi la vara, atunci voi avea nevoie de prezoane noi. Sper sa existe prezoane normale pt Mercedes, habar nu am sincer sa fiu.

                In rest ce sa zic, mai caraie mai paraie dar merge bine. Mai ales in afara, in oras e cam incomoda.

                Cam atat momentan.

                Comment


                • #68
                  Salut. Prea multe nu s-au mai intamplat.

                  Nu tineam neaparat dar am gasit un set de roti de iarna pe 17inch la 800 lei (jante + anvelope Bridgestone Blizzak + prezoane) si am zis ca nu e de refuzat. Anvelopele au uzura cam 30-40% si dot 2019 parca. La cumparare nu am vazut mare lucru pt ca erau foarte murdare dar la montaj am fost placut surprins sa vad ca jantele sunt drepte, nu am indreptat niciuna. Sunt probabil intr-o stare "tehnica" mai buna decat cele pe 18 de vara si de asemenea si estetic arata mai bine, doar cateva zgarieturi mici care oricum nu ma intereseaza. Nu am iesit cu masina din oras de cand le-am montat, abia astept sa ies ca sa le testez si la viteze mai mari.
                  Acum am o dilema - parca imi plac mai mult astea pe 17, sunt pe 55 fata de 45 la cele de 18 etc etc. Ma bate un gand sa vand setul de vara pe 18 si sa imi iau la vara doar anvelope noi, pe 17... Am timp sa ma decid.

                  Doua roti abia au iesit, uitasem ca am avut probleme cu prezoanele. Bine ca am avut eu adaptor de prezoane de Mercedes ca cei de la vulcanizare (desi vulcanizare moderna etc) o ratacisera pe a lor. Daca le pun pe alea de 18 inapoi la vara, atunci voi avea nevoie de prezoane noi. Sper sa existe prezoane normale pt Mercedes, habar nu am sincer sa fiu.

                  In rest ce sa zic, mai caraie mai paraie dar merge bine. Mai ales in afara, in oras e cam incomoda.

                  Cam atat momentan.

                  Comment


                  • #69
                    Salut,

                    Voiam sa scriu câteva rânduri despre cum a fost viața cu w221 în ultimii 2 ani dar mai aman puțin. Azi am făcut asigurare și ITP și am observat ca iar scăpa ulei pe la baia de ulei (inferioara) și m-au luat toți nervii din lume. Am desfăcut-o și etanșat-o de 2 ori în vara trecută dar cred ca mi-am luat teapa cu mecanicul, iar. Sau poate pur și simplu nu mai poate sa fie etanșă baia din cauza "uzurii", deși mă îndoiesc...
                    Acum problema este ca m-am uitat pe net și nu prea se găsește baie de ulei aftermarket, decât pe "original" și la auto***** mi-au cerut 1850 lei. Îmi scăpa mie ceva, da cineva vreo idee de alte bai de la alte modele compatibile cu asta? Parca aș vrea sa iau noua și nu la dezmembrări.
                    Promit ca revin și cu impresii bune și rele după 2 ani+ de utilizare.

                    Seara frumoasă.

                    Comment


                    • #70
                      Singura uzura care o poti vedea e daca cumva e strâmbă. Evident dupa ce o dai jos.
                      PE masina nu stiu de iti poti da seama.

                      La motorul m112 m113 se etanseaza cu silicon original Mercedes care conform manualului de service este loctitte 5970.
                      Parerea mea e ca atata vreme cat nu e sparta, stramba, nu baia e de vinna.

                      totodată etansarea cu silicon se face dupa in anumit traseu si se pune o anumita cantitate.

                      Mai schimba si mecanicul.

                      Comment


                      • #71
                        Salut, da, la asta ma refeream si anume sa nu fi facut el vreo nefacuta cand a demontat-o. Era doar putin umed pe acolo inainte sa ma decid sa o desfac, m-am gandit ca nu e o lucrare asa complicata si ca merita efortul. Cred ca nu a avut el suficienta experienta.
                        Nu am folosit Loctite, am folosit alte 2 firme, Victor Reinz parca si inca ceva. O sa iau Loctite 5970. Ajunge un tub, trebuie mai mult? As mai incerca sa o fac o data si apoi daca nu e ce trebuie sa iau o baie noua. La Autokarma e 1850 iar la Autoklass e 1650.
                        De la ce alte modele se mai potriveste baia de ulei, ai idee?
                        Legat de procedura in sine, imi poti recomanda o sursa de incredere unde ma pot documenta si eu?

                        Comment


                        • #72
                          Salut,

                          Am mai schimbat una alta pe la masina si mai urmeaza ceva si sapt asta.
                          Am schimbat 2 brate pe fata (Lemforder), garnitura aia portocalie (sau roz) de pe la admisie, un simering de la epuratorul de gaze si intinzatorul de lant.
                          Are un zornait la pornire, speram sa se rezolve cu intinzatorul dar tot se aude, probabil ma pregatesc de distributie in curand.
                          Celelalte le-am schimbat pt ca pierdea ulei.
                          Scumpe ca draq bratele.
                          Am cumparat deja kitul de accesorii (curea Conti made in Romanica, role Inna cred ca tot Romanica, intinzator SKF (care de fapt e alta firma parca Litens sau ceva de genul tot in Romanica) si fulia alternator Valeo. Mai vreau sa schimb un furtun care e copt dar o sa las mecanicul sa il identifice pt ca nu am reusit in oferta magazinelor.
                          Cred ca o sa fac si revizia la cutie pt ca am vazut ca a curs ulei pe la baie, sper sa nu fie complicatii.
                          De asemenea, o sa mai etansez inca o data si baia de ulei mica de care vorbeam mai sus. Daca nici acum nu iese bine, o sa ma gandesc sa iau o baie noua care e doar vreo 13 mil…
                          Am ramas pana la urma la roti pe 17, i-am pus de vara niste Falken Ziex. Am prins un set dot 2023 rulat f putin si nu puteam sa il ratez. Dimensiunile evident ca le-am respectat insa am mers pe un indice de viteza mai mic (maxim 200km/h) pt ca suspectez ca ar fi putin mai moi si ma intereseaza acest aspect in mod deosebit, pt confort.

                          Tocmai m-am intors de la un drum mai lung, masina merge bine. Problemut de masina veche dar nu as schimba-o pe ceva mai nou, poate doar un E sau S mai nou dar nu e buget acum.

                          Drumuri bune la toata lumea!

                          Comment


                          • #73
                            Salut,

                            Daca mai sufla cineva pe aici si are vreun interes sa citeasca, mai postez din ce s-a mai intamplat cu masina in ultima vreme.

                            In afara de cele de mai sus, cum ziceam am mai etansat o data baia de ulei mica, la mecanicul actual. Mi-a zis ca a mai indreptat putin la ea (nu stiu cand naiba s-a strambat dar in fine) si am folosit siliconul de la Loctite. Pare ca tine acum dar o sa monitorizez.

                            Am facut si revizia la cutie. Totul uscat acum dupa 6000km de la revizie. Cu ocazia asta am vazut ca are si blocul nou de valve (stantat 2010). Cred ca a avut recall.
                            Am mai schimbat si un furtun de la racire.

                            Acum urmeaza partile mai nasoale. Ma pregatesc de distributie. Nu s-a rezolvat dupa ce am schimbat intinzatorul. Dupa cum stim, aici problema nu sunt piesele ci manopera. Am unde sa o fac, am nevoie doar sa vad cum ma organizez. In 2 sapt plec in Grecia si as fi vrut sa o fac pana atunci dar din pacate nu cred ca poate mecanicul.

                            A mai aparut o pierdere relativ mica de ulei, nu pare ca vine de la baie si nici de la termoflot. Sper ca doar a ramai ramas cumva ceva pe undeva si s-a mai scurs pe acolo. Voi vedea. Oricum, am 6000km de la revizie si probabil ca urmare a interventiilor de mai sus, nu mi-a mai venit mesaj in bord sa verific nivelul de ulei, alta data mai completam. Am verif si pe joja bineinteles.

                            Ultimul pe lista ar fi un zgomot de la suspensie. Se aude in special cand trec peste limitarile de viteza. Am inceput sa il aud vara trecuta dar acum s-a amplificat. Bieletele antiruliu le-am dat de vreo 2 ori retur pt ca mecanicii au zis ca nu trebuiesc iar bara stabilizatoare am pus-o noua cand am luat masina (in 2022).
                            Tocmai ce am comandat alte bielete antiruliu (Meyle HD de data asta) si o sa merg sa-i spun sa-mi dea bieletele de pe masina jos si sa ies in teste sa vad daca mai face.Daca nu face, cred ca este clar. Nu exclud nici bara stabi dar parca e putin sa tina doar 2 ani jumate si fara abuzuri. Poate am noroc si scap ieftin ca daca e pe la perne atunci e groasa (combinat cu faptul ca-i fac si distributia).
                            Asta cu scosul bieletelor de pe masina acum m-a trasnit, mi-am adus aminte cand zicea Sharky mai demult. Mecanicii de ce nu recomanda si varianta asta cand nu-si pot da seama de unde vine zgomotul? Nu e "profi"? Imi scapa mie ceva avand in vedere ca are airmatic? Nu cred totusi ca-mi scapa dar nici mecanic nu sunt.

                            Weekendul asta am tras o fuga la mare. Frumos cu S-ul la drum lung si bun. Consum de 8% pe autostrada la 139km/h mereu cand e posibil. Ploiesti-Buc pe DN1 mers in limitele legale 79 si 109 pe pilot unde se poate, scade si sub 7. Eu zic ca e mai mult decat decent.

                            Cam atat momentan. Revin cand am noutati cu suspensia si distributia.

                            O saptamana linistita la toata lumea.

                            Comment


                            • #74
                              Salut,

                              Revenit din Grecia, totul in regula per total. O vibratie clasica in volan, la vulcanizare au zis ca sunt anvelopele cu probleme. O sa mai studiez si daca intr-adevar asa este atunci o sa cumpar la anul niste anvelope premium noi. Astept sa le pun pe cele de iarna (care sunt un brand mai bun) sa vad daca mai face.

                              Schimbat joia trecuta bieletele antiruliu, am pus Meyle HD insa nu a rezolvat problema, zgomotul la trecerea peste limitarile de viteza si peste zonele cu tranzitii inca e acolo. Drept urmare maine voi ridica comanda de 2 x brate fata Lemforder (cele pe care se prinde si amortizorul) si vedem apoi cum e. Revin cu feedback. La astea am schimbat vara trecuta bucsele si imi amintesc ca pivotii nu mai erau la prima tinerete, acolo e si suspiciunea mea.
                              In iunie am mai schimbat 2 brate deci daca nici acum nu dispare zgomotul inseamna ca teoretic nu mai ramane de explorat decat directia si pernele cu amortizoarele insa momentan imi place sa cred ca nu este din perne. Vom vedea.

                              Urmeaza iar schimb de ulei, de la precedenta revizie din iunie am facut 8000km insa il voi schimba cand fac si distributia, sper in cateva saptamani.

                              Ne auzim in curand.

                              Aah, da, daca intereseaza pe cineva, consumul mediu pe ultimii 8000km este de 8,3l/100.

                              Comment


                              • #75
                                N-am vazut mesajele tale.
                                Daca mai lucrezi la baia de ulei iti pot cauta schita de lipire si instructiunile. Da-mi mesaj in privat.

                                La bielete doar desfaci un capat, circuli asa, cauti niste gropi vezi daca bate. Doebicei bieleta cand e dusa iei groapa cu stanga si bate in dreapta. Pivotii nu fac asa. Totodata poate sa bata de mai multe ori, nu doar un boc, si mai multe boc boc boc.
                                Unii mecanici nu fac asta ca domne, te rastorni cu masina, e periculos...

                                Baia o fi incasat-o la viata ei. Nu vad de ce s-ar indoi din senin.
                                Pana nu ai joc in pivoti nu te agita prea tare. Bratele de aluminiu la 211, cele simple, nu cele cu telescopul incep sa bata dar jocul in sine nu e detectabil.
                                Adica la mine a batut un brat mai bine de 40k pana cand efectiv am inceput sa simt un joc cu mana. Dupa alti 20k a inceput sa miste la mana asa milimetric.

                                Ca sa reproduci, cel mai bine pe drum pietruit. Zdrangane in draci, pe asfalt poti lua cate gropi vrei sa nu suna.
                                Cauza reala brate de proasta calitate, swag/febi, 10k au inceput sa bata 50k a aparut jocul detectabil, 70k inca au joc f mic.
                                Pur si simplu n-am avut chef sa le schimb piesa din 2020 sta pe raft. Cu roata in aer nu te prinzi de jocuri, trebuie sa stii cum sa tragi de brat. La ITP nu se prinde nimeni.
                                Pe net am vazut brate cu jocuri imense si roata inca era la loc. Avand in vedere ca imi expira asigurarea intr-o luna si la BMW am pana in Aprilie e clar ca nu imi bat capul.

                                Asa ca nu te grabi sa rezolvi problema cat timp nu ai jocuri. Ar fi bine si mecanicul sa stie cum sa traga de brate.
                                Last edited by Sharky; 09-09-2024, 16:05 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF