Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W221 S320 Cubanite Silver

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W221 S320 Cubanite Silver

    Salutare,

    Dupa cum spuneam pe celalalt topic, se pare ca mi-am indeplinit un vis si anume am intrat in posesia unui W221 S320 CDI din 2006. A venit pe neasteptate si probabil inca nu constientizez in totalitate ce s-a intamplat. Oricum, povestea despre cum a ajuns in posesia mea o voi pastra doar pentru mine de data asta, este ceva foarte personal.

    Revenind la masina...ce sa zic...e de vis. Bine, trebuie sa fiu sincer si sa am in vedere ca trecerea a fost facuta de la un C Class din 2006 cu vreo 350k km la bord (pe care urmeaza sa il vand in curand).

    Imi place mult masina, o stiam de dinainte sa ajunga la mine si mai ma dadusem cu ea putin. Stiam in mare cum se prezinta.

    Dotari are cateva dar per total mi se par destul de putine pentru un S. O sa enumar cateva pe care le are gen softclose usi si portbagaj, distronic plus, piele bej, insertii lemn volan, DVD, TV. Are multe altele dar cred ca vin standard pe un S gen xenon cu cornering, roti pe 18, volan electric, plafon negru, scaune incalzite (astea sunt totusi optionale chiar si la S), heater booster (care chiar functioneaza), easy entry, alarma de fabrica etc.
    Ma gandeam ca urmatoarea masina neaparat va avea trapa si volan incalzit insa modul cum a ajuns masina asta la mine combinat cu modul in care merge...chiar nu m-a facut sa ma gandesc daca are dotari multe sau putine, efectiv nu m-a interesat.

    A venit in portbagaj si cu o bara stabilizatoare pe fata, noua, pe care am montat-o. Am ramas placut surprins de cat de bine se prezinta pe dedesubt, nu are pic de rugina si chiar si un ochi neantrenat ca al meu observa imediat diferenta intre un C si un S din aceeasi perioada.

    Scuipa putin ulei pe la niste garnituri si ma voi ocupa cat de curand.

    Anul trecut stiu ca au fost investiti destul de multi bani in diverse operatiuni cum ar fi schimb ulei cutie, diversi senzori pe la cutie, compresor de la perne, revizie, reconditionat injectoare, garnituri de la termoflot, ceva pe la swirl flaps (parca asa le zice) etc.

    Per total sunt incantat iar legat de fiabilitate...timpul va spune!

    Poze prea multe nu am momentan, las doar cateva daca este cineva interesat sa le vada.

    Weekend minunat sa aveti!
    Attached Files

  • #2
    Tare frumoasa!!! Place mult!
    Sa o stăpânești sanatos!!!
    Un singur aspect...din experienta...costurile de întreținere nu se compara cu C-ul ...never!!
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Salut,

      Merci de aprecieri.

      Da, sunt perfect constient de costuri. Sau ma rog, mai bine zis sunt constient ca sunt mai mari ca la C. Marti o sa iau numere rosii iar asigurarea pe un an este cu 120 lei mai mare ca la C….

      Am fost ieri la Autosoft si am lasat o suma cu 4 zerouri…Stiam ca jantele pe fata erau strambe dar si cele de pe spate aveau mici deformari asa ca indreptat toate jantele, echilibrat, geometrie etc. Am scapat de o vibratie pe care o aveam in volan pe la 110km/h.

      Comment


      • #4
        Salut forum,

        Ieri am fost la RAR pt CIV, a trecut cu brio. In aprilie o sa iau si numerele negre.

        Imi place mult masina, sper sa am parte de ea mult timp.

        I-am montat si 4 anvelope de vara (toate 4 la fel). Pana acum erau diferite fata-spate ca model si mai facusem si o pana si aveam 3 modele pe masina. Pentru la iarna poate pandesc niste jante de tabla pe 17.

        In rest ce sa zic...afara poate sa consume putin iar in oras rupe...Cand o conduc uit de consum dar imi aduc aminte repede cand ajung la pompa si mai vad si pretul motorinei. Asta e, mai folosim bicicleta.

        Comment


        • #5
          Originally posted by haro View Post
          Pentru la iarna poate pandesc niste jante de tabla pe 17.
          Table pe Esss? Nu am văzut pana acum...
          Nu cred ca sunt o avere jantele ptr acel model...Orice...dar nu table!!
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Vazusem de 17 de cls nou sau s sa fie cu 900 lei. Modelul cu multe spite.

            Comment


            • #7
              Aah shit, am scris fara sa gandesc.

              Nu, nu as incerca sa pun de tabla pe S, probabil as aparea pe youtube. La marime ma refeream iar “de tabla” a iesit din…obisnuinta.
              Cu cat ma gandesc mai mult cu atat imi dau seama ca ies mai bine daca schimb doar anvelopele, cu 50 lei in plus la montaj nu se deconteaza costul jantelor separate. Plus ca jantele pe care le are acum nu mai sunt chiar virgine.

              in alta ordine de idei, cred ca m-a lasat un senzor de pe la DPF. Din cate vad este relativ ieftin (150 lei). Ne vom ocupa in curand. Planuiesc si un tratament pt piele in curand, sa se mai incalzeasca doar putin afara.

              Comment


              • #8
                Senzorii pe acea mașina/motorizare trebuie sa fie originali Mercedes sau minim Bosch!!! Orice alta marca e doar bătaie de cap și bani aruncați!!
                Din câte știu încep de la 300 lei în sus! Dacă vb de cel de presiune diferentiala...dacă vb de cei de pe filtru, întrare sau ieșire distracția e mai scumpa...
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  La Bosch m-am uitat, era in jur de 150 lei. Mi s-a parut chiar ieftin. De presiune este vorba. Ceilalti erau in jur de 400-500 pt C Class, pt S nu m-am uitat ca nu a fost cazul.

                  Comment


                  • #10
                    Cauta piesa dupa codul aflat pe ea..e cel mai sigur! Nu dupa denumire, gen senzor presiune Dpf..Multe programe gen autodoc, etc, dau diverse piese ca si compatibile pe multe modele dar in principiu nu sunt ! Spor.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      Am cumparat si piesele pentru prima revizie - ulei, filtre si senzorul buclucas. Senzorul de presiune gaze a fost 126 lei (Bosch). Am primit cadou si un set de placute de frana pt fata, "originale" Mercedes. Urmeaza sa gasesc o zi ca sa ajung sa fac revizia.

                      In weekendul care tocmai s-a incheiat am avut placerea sa o conduc mai mult, pe la munte si prin alte zone. Ce sa zic...e o placere sa o pot conduce in afara orasului, doar asa iti poti da seama de cum ruleaza cu adevarat. Pernele alea fac toti banii.

                      Pentru ca am avut o experienta neplacuta cu o pana acum vreo luna, mi-am cumparat si niste scule - o cheie de roti de la Yato, o dinamometrica, o tubulara din aceea "speciala" de Mercedes. Am luat si o janta identica cu ce am eu pe masina insa am luat-o mai mult pt ca pretul mi s-a parut bun, fiind inclusa si o anvelopa noua si toata trusa de scule cu care vine din fabrica (pe care eu nu o aveam). Janta o voi tine doar de backup, fiind prea mare ca sa o pot cara in portbagaj asa ca va trebui sa pandesc si o roata de rezerva ingusta.
                      Daca are cineva idee - dupa VIN masina a venit cu mini spare, unde ar fi fost locul ei, asa direct in portbagaj? Intreb pt ca nu are loc dedicat. Sub polita din portbagaj sunt doar cateva mici zone de depozitare insa niciun loc pt o roata de rezerva, chiar si ingusta. Din ce am vazut pe net, roata de rezerva ingusta ar veni intr-o husa, direct in portbagaj? Mi se pare cam ciudat.
                      Attached Files
                      haro
                      Senior Member
                      Last edited by haro; 04-11-2022, 12:01 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Se vede ca mi-a fost mintea la altele in ultima perioada… Am crezut ca este heater booster ca la w210 insa masina are Webasto. Chiar ma intrebam cum poate sa incalzeasca asa repede. Partea mai nasoala este ca nu am telecomanda de la Webasto dar se poate rezolva si asta.
                        Alta chestie interesanta aici este ca pe VIN nu apare ca ar avea Webasto si din cate stiu nu este dotare standard, chiar si la S.

                        In alta ordine de idei, de maine o sa aiba numere negre.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Salut. Webasto nu inseamna si ca masina este dotata si cu radiocomanda. Exista sisteme Webasto care se declanseaza automat la pornirea motorului atunci cand afara temperatura scade sub 6 grade si grăbeşte incalzirea antigelului.

                          Webasto a fost montat in standard pe multe autoturisme premium.

                          Comment


                          • #14
                            De acord dar al meu sigur a avut telecomanda.

                            Comment


                            • #15
                              Ok deci practic s-a intamplat o extorsiune si simt nevoia sa relatez si aici. Posibil sa se mai adauge date la problema, revin cu completari daca este cazul.

                              Cum ziceam si mai sus, am fost foarte excitat de masina cand am luat-o mai ales pentru ca am cumparat-o de la un amic care a bagat ceva bani in ea in ultimii 2 ani si care chiar a dus-o si la unii dintre cei mai cunoscuti mecanici de pe aici, mecanici care au laudat-o toti.
                              Fiind atat de incantat, am zis sa fac si eu ceva investitii in masina asa ca de cand am luat-o am schimbat urmatoarele:

                              - tampoane motor + cutie (toate Lemforder), ceva garnituri pe la admisie pt ca pierdea ulei, suport pahare fata original (cumparat de la Autoklass, doar asta a fost aproape 400 lei), flansa spate cardan (cauciuc imbatranit), pompa spalator parbriz (pierdea lichid), bucse puntea spate (toate 4, Lemforder, inca nemontate), bara stabilizatoare fata;
                              - revizie ulei + filtre, placute frana fata - spate, lichid frana, ulei grup
                              - trusa scule originala + roata rezerva identica cu modelul de pe masina
                              - indreptat toate rotile + geometrie

                              Destul de multe par acum cand le pun pe hartie.

                              Asigurare, inmatriculare etc - astea nu se mai pun.

                              Am lasat la sfarsit cireasa de pe tort si anume senzorul de presiune DPF de care spuneam si mai sus. Am avut un check engine aprins si eroarea respectiva pe tester dar fara limp mode. Am cumparat un senzor aftermarket (Bosch) si m-am dus la Inovative Garage (unde am facut si majoritatea lucrarilor de mai sus) ca sa rezolv problema. Schimbat senzor, check engine sters si aparent DPF fortat sa faca regenerare, din tester. Plecat multumit, pana cand am ajuns acasa. Cumva am simtit sa mai pun si eu testerul meu si eroarea de senzor inca acolo, insa fara check engine aprins. Sunat la Inovative, sfatuit sa mai astept.
                              Revin la Inovative in cateva zile pt alte chestii si am rugat sa-mi monteze un senzor "original" (care e facut tot de Bosch) si instalatie electrica. Bineinteles ca eroarea nu a disparut. De acolo a inceput distractia. Gabi de la Inovative mi-a zis ca nu stie ce sa-i faca si ma sfatuieste sa caut un electrician care sa incerce sa gaseasca cauza pentru care senzorul nu vrea sa lucreze. Sincer sa fiu mi-a sunat aiurea dar pana la urma ce ma pricep eu.
                              Plecat la mare, overboost pe autostrada (la viteza mare). Sunat Inovative - primit indicatii ca posibil Westgate problematic. Deja ma luasera toti nervii (nu de la Westgate)

                              Revin acasa si reusesc sa ajung la Marian (Popeye) care foarte calm ma anunta ca masina "nu mai are DPF"...moment la care am intrat in stare de soc si primul gand a fost sa las masina pe camp si sa fug dar mi-am adus aminte repede ca am investit deja o groaza de bani in ea si ca tocmai am inmatriculat-o, asa ca am zis sa mai stau putin. Marian imi arata pe acolo valori care nu au nicio leg cu functionarea normala a unei masini cu DPF activ insa totusi nu este sigur 100% ci "doar" 99,9% si ca sa fim 100% ma sfatuieste sa desfac si sa vad exact ce este pe acolo.

                              Pe drum spre casa ma gandeam ca daca Marian are dreptate (si pana la proba contrarie tind sa cred versiunea lui) atunci ce regenerari s-au facut la Inovative? Asa ca spre casa ma opresc la ei, explic insa socul parea mare doar pt mine. Fiind presat de timp si de niste situatii personale, plec de la Inovative.

                              La cum vad situatia acum, sunt doua variante:

                              1) Gabi de la Inovative (care pana la urma mi-a zis ca nu prea stie sa citeasca bine valorile de pe la DPF) are dreptate, masina are DPF-ul activ si totodata o alta problema care face senzorul acela sa nu functioneze;
                              2) Marian are dreptate si motivul pentru care check engine s-a aprins odata cu eroarea de senzor este doar o coincidenta si anume ca senzorul initial chiar se "stricase", desi rolul sau acolo este momentan egal cu zero, pot sa-l scot si sa-l arunc de tot. Probabil cand s-a anulat DPF, ar fi trebuit anulat si senzorul acela. Mai mult, masina n-ar fi intrat niciodata in limp mode de la DPF neregenerat pt ca nu avea ce sa se mai infunde.

                              Eu momentan merg pe #2 insa voi ajunge sapt viit la altcineva ca sa demontez si sa vad exact ce e acolo. Odata ce stiu sigur, abia apoi voi putea sa-mi bag o mare p---.

                              Daca #2 este cea corecta atunci gandul meu este ca mi-am luat o mare m--- . Sau ar trebui sa ma gandesc ca poate totusi e bine ca nu mai are DPF? Aici m-ar ajuta niste pareri pertinente.

                              Mi-am dorit un S intreg, fara probleme care pot cauza situatii in afara legii. Amicul meu de la care am luat masina nu stie de lipsa DPF, am incredere in el si nu mai stau sa detaliez de ce, e prea lunga povestea. Insa ma asteptam sa mi se spuna de lipsa DPF-ului inca de la bun inceput, cand am intrebat concret pe dragii nostri mecanici - "in ce stare este DPF-ul, cand si-a facut ultima regen, etc?"

                              Indiferent de varianta care se va dovedi adevarata, cel mai avariat o sa ies eu si asta nu-mi place. Voi vedea ce voi putea face ca sa-mi alin putin "suferinta".

                              Una peste alta masina merge bine, nu scoate fumulet chiar deloc... Nu mai zic ca la RAR nu a fost nicio problema iar daca chiar lipseste DPF...imi imaginez ce specialisti sunt si pe acolo.

                              Revin.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF