Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W221 S320 Cubanite Silver

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut!

    Ce sa zic, asa am jucat si eu ping-pong cu DPF-ul, si tot la baietii de pe forum.

    Doar ca mie mi se limita masina, aveam probleme daca depaseam 140 km/h, nu mai tragea.

    Am luat-o si eu, si Gabi la fel, si in situatia ta, la fel , cu "ce e mai ieftin", adica senzorul + mufa (cand te referi la instalatie electrica cred ca acolo bati).

    Ideea e simpla, eu am ajuns intr-un final sa dau motorul jos pentru alte operatiuni si am gasit DPF-ul spart (cum s-a spart si de ce? nu stiu, merg mai mult in afara orasului, batranetea cine stie).

    Asa ca ce pot eu sa te sfatuiesc, pertinent sa mergi la Gabi sa-ti dea DPF-ul jos si daca il gasesti gol vezi ca-s niste baieti in Targoviste care iti vand DPF SH (il alegi tu ca sa fie mai curat ca au de unde sa-ti dea mai multe) la 400euro, daca e acolo si e spart, norocul tau, mai recuperezi din paguba!

    Daca vrei o citire de erori DPF corespunzatoare suna la Bogdan : 0723.694.219 si spune-i ca te-am trimis eu sa-ti citeasca DPF-ul ala bine.

    #2-ul mi se pare o PROSTIE! Daca masina avea DPF OFF + Soft senzorul trebuia sa-si ia valoarea 0 intotdeauna, nu sa dea eroare. Sau poate e DPF Off si senzorul nu a fost scris corespunzator!

    Incearca sfatul meu prima data, mergi la Bogdan sa-ti citeasca in carti acolo, dupa la Gabi sa il dai jos si vezi ce e acolo.

    Nu prea ai de ce sa te sperii, dupa o statistica 30% din masinile din Bucuresti au DPF OFF, daca nu da cu FUM , sanatate.

    Stima.
    Să știi să lupți când vrei să ai.
    Să nu regreți când pierzi sau dai

    Comment


    • #17
      Salut Alin,

      Merci de sfaturi insa din pacate nu ai inteles de fapt mesajul postului meu de mai sus, fara suparare.

      Comment


      • #18
        Mai citeste odata ce ti-am scris


        Pasul 1 : Verifica sa vezi daca mai ai DPF-ul pe masina (il dai jos sau tai din el cu flexul si vezi daca mai e acolo, simplu)
        Pasul 2 : Mergi la un om competent recomandat care sa vada ce se intampla acolo, daca masina are DPF-ul pe ea, sa vezi ce se intampla de iti arata senzorul ala! Daca nu il mai are, de ce arata senzorul , poate e softul facut prost...

        Si povestea mea e ca sa nu ami treci prin ce am trecut eu, sa joci ping-pong intre ideile mecanicilor, prima verificare : DPF dat jos de pe masina!!
        Să știi să lupți când vrei să ai.
        Să nu regreți când pierzi sau dai

        Comment


        • #19
          Hai sa o lamurim.
          la rar masora opacitatea si vizual traseul evacuarii sa fie intact fara urme de suduri.

          Daca motorul e ok nu scoate fum si fara dpf.

          In rest ce probleme are masina se rezolva. Vorba aia daca eu pe un e am bagat 10mii sa fie bun, teoretic, ca practic nu e, tu in s n ai cum sa iesi gratis.

          Comment


          • #20
            Nu am fost inteles.

            Problema mea in primul rand este de principiu si anume ca am avut incredere in toata lumea cand de fapt trebuia sa abordez altfel situatia (da, stiu, vina mea).
            Mi-ar fi placut sa stiu de cand am inceput sa duc masina la mecanici ca are DPF anulat si apoi in functie de asta as fi luat decizia daca sa mai investesc zeci de milioane in ea si sa o mai inmatriculez. Imi plac masinile intregi si cred ca suntem de acord ca un DPF anulat poate sa indice niste chestii (sau nu).
            Ma bucuram si cand mi-a fost “confirmat” ca masina are un anumit nr de km, bazat pe regenerarile de la DPF…acum naiba stie cati are de fapt (presupunand ca intr-adevar e anulat).
            Sa ma opreasca politia printr-o tara civilizata si sa faca un control amanuntit la masina sau sa ma lase in camp in Grecia (da, stiu, imi cer scuze ca mai si ies cu masina din tara) cand sunt in vacanta cu ala mic, din cauza ca nu a fost pus soft care trebuie sau ca a crapat turbina de la overboost? Deja sunt absurd, stiu.

            Banii sunt pe ultimul loc. Poate masina merge mai bine fara DPF sau poate ca s-ar fi stricat la mine…in orice caz, mi-ar fi placut ca decizia de a-l anula (daca s-ar fi pus vreodata vorba de asa ceva) sa fie a mea. Un S nu mai e un S daca e tiganit. Nu stiu cum altii ar crede altceva.
            La C din 2006 am DPF activ la aproape 400k km.

            Dupa cum se vede, de la a prezenta ce mi-ar fi placut si pana la a acuza pe cineva de ceva e cale lunga. Momentan doar am prezentat faptele, urmand sa concluzionez pe sapt viit.

            Comment


            • #21
              Și eu ți am zis cum vei concluziona și cum vei aduce mașina pe calea cea buna (cu dpf sh și softul la loc de fabrica).
              Partea ca ai fost păcălit o înțeleg, dar sa știi ca zilnic 7 din 10 cumpărători sunt pacăliți așa ca..
              Daca te simți înșelat, mergi și apuca demersurile legale, poliție, ANPC
              Să știi să lupți când vrei să ai.
              Să nu regreți când pierzi sau dai

              Comment


              • #22
                Dpf uri se gasesc.
                in rest probleme la masinile alea apar sub 200k asa ca totul e posibil. Daca arata bine si merge bine nu iti bate capul.

                Dpf se rezolva in timp. In rest trage de masina si nu iti bate prea mult capul daca ceva nu arde.
                Asta e singura intretinere corecta.
                ce e nasol cu vechiturile astea e ca nu poti sta doar intr o masina pt ca fix cand iti trebuie atunci se strica.
                Last edited by Sharky; 05-14-2022, 06:11 AM.

                Comment


                • #23
                  Incearca sa vezi personal starea DPF-ului , daca este sau nu fizic pe masina .
                  S-ul este o masina foarte scumpa indiferent de an , cheltuielile vor fi consistente .
                  Cum a spus si Alin ....DPF on , soft original inapoi .

                  Iti pot recomanda si eu pe cineva pt o diagnoza corecta , sa iti verifice km etc , posibil si pt softul de fabrica .

                  Ca si sfat : nu mai lasa masina la mecanic ( stai langa el ) au tendinta sa fie superficiali , mai “uita” sa inlocuiasca una alta , te pun sa platesti servicii inexistente ....

                  Comment


                  • #24
                    Merci de sfaturi, cum ziceam o sa ma duc sapt viit sa desfac sa vad care e situatia.

                    Masina in schimb merge de toti banii, trage ca un cal de curse drogat, te ia somnul la volan ca nu simti nicio groapa…parca nu as baga divort inca. Mai ales ca si juniorul deja e interesat de ea.

                    Hai weekend frumos fara overboosturi sa aveti!
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by b97dmt View Post

                      Iti pot recomanda si eu pe cineva pt o diagnoza corecta , sa iti verifice km etc , posibil si pt softul de fabrica .

                      Ca si sfat : nu mai lasa masina la mecanic ( stai langa el ) au tendinta sa fie superficiali , mai “uita” sa inlocuiasca una alta , te pun sa platesti servicii inexistente ....
                      Serios????? Ai auzit tu asa ceva?? Nu pot sa cred!!! Lume individioasa!!!
                      Nu pot sa cred ca un service inovativ cu niste mecanici seriosi si o CONDUCERE extraordinara sa le poata trece prin cap asa ceva!! Este de necrezut!

                      PS: a expirat clauza de confidentialitate?
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #26

                        Off topic :

                        Mda nu mai colaborez cu ei cam din ianuarie , cand au decis ca se descurca singuri “ cu o alta viziune “ si nu in sensul ala bun , din punctul meu de vedere.

                        Cat am fost prezent , m-am asigurat ca se respecta tot ,inclusiv proceduri si alte obligatii .

                        Cam atat pe acest subiect .

                        haro : poza aia face cat 1000 de cuvinte



                        Comment


                        • #27
                          Despre problema in discutie...
                          Ca si propietar de V6 cu Dpf off, in doua cazuri (Sprinter 318 si Ml 280) te pot lamuri si ajuta cu urmatoarele detalii:
                          - Dpf off, inseamna ca se scoate sau gaureste filtrul in sine si apoi se face soft dedicat.In acest soft se "scriu" anumite valori , foarte mari, in asa fel incat masina vede tot timpul ca nu e nevoie sa initieze o operatiune de regenerare! Mai exact, temperatura din filtru trebuie sa ajunga, pe la 1400 de grade pentru a intra in regenerare! E clar ca nu o sa ajunga niciodata acolo asa ca masina nu o sa ceara regenerare! Din acest motiv, tind sa cred ca , colegul Popey are dreptate! Daca "mananci" Starul pe paine, stii exact ce valori ai acolo si iti dai seama usor daca masina mai are sau nu filtrul pe ea! Nu mai e nevoie de demontare.
                          Ca si sfat, pentru a nu arunca banii degeaba, in functie de configuratia motorului, incearca sa scoti un senzor de pe Dpf si sa bagi o camera acolo!
                          Bun..tu ca si mecanic, poti face din Star cate regenerari fortate vrei, pentru ca masina vede ca totul e in regula..
                          Mai departe, vin sau nu bataile de cap! Problema pentru care pica Dpf-ul pe acest motor sunt galariile de admisie! 1800 +2200+ 500 lei, motorasul de actionare...Plus manopera aferenta..Din acest motiv se anuleaza sau blocheaza galeriile pe deschis si se face Dpf off ! Pe tester se pot vedea cum si ce fel lucreaza galeriile...daca mai sunt active ! Apropo...la pus contactul se aprinde becul de motor si dispare dupa pornire? Se poate stinge din tester si la diagnoza nu apare nimic!
                          La toata aceasta distractie, mai pune un ban deoparte pentru termoflot, saibe injectoare, alternator si pompa de apa, perne si compresor...Restul problemelor electrice de pe acest model or sa para floare la ureche pe langa toate astea.. Nu maine..dar tine cont de ele pe viitor si aloca buget ptr ele!
                          Seara buna.

                          Last edited by Cristi Nazarov; 05-14-2022, 22:50 PM.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #28
                            Domnilor, va multumesc mult pt feedback.

                            Popeye e top pe Mercedes, cine il cunoaste si a fost pe la el stie despre ce vorbesc. Eu la el merg de mult timp insa in ultimii 2-3 ani cred ca pur si simplu nu am mai fost compatibili dpdv al programului. Din pacate acum nu prea mai face nici mecanica.
                            Ca sa fie clara treaba, nu e cazul de ANPC sau politie, nu cred ca Inovative m-a pacalit cu ceva dar asa cum i-am laudat cand am fost multumit de ei, e corect sa povestim si cand suntem suparati. Aveam semnale ca pe diagnoza sunt slabi dar nu ma asteptam sa fie chiar asa. Sa fii service "dedicat" Mercedes si sa nu vezi ca e DPF anulat si sa tot faci "regenerari" si sa ma trimiti pe la electricieni... mi se pare cam grav.

                            Legat de ce zice Cristi Nazarov, se aprinde becul si se stinge apoi. MAi mult, la masina s-au facut multe lucrari anul trecut, de la reconditionat injectoare, termoflot, swirl flaps, revizie cutie etc, asta a si fost unul din motivele pt care am cumparat-o. Cred in continuare ca masina e (aproape) intreaga dar din pacate mi-a "scapat" faza cu DPF. Sau ma rog, eu unul am intrebat in ce stare este DPF dar am primit date proaste.
                            Imi permit sa o repar, imi permit sa o intretin etc, doar voiam sa va povestesc despre experienta in sine si sa incerc sa inteleg putin mai mult despre potentialele probleme care pot aparea la un 642 care are DPF anulat.

                            Tocmai am revenit de la mare, in afara de o pasare luata pe capota la 139km/h, totul a fost ok. Niciun overboost de data asta.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by haro View Post
                              Domnilor, va multumesc mult pt feedback.
                              Imi permit sa o repar, imi permit sa o intretin etc, doar voiam sa va povestesc despre experienta in sine si sa incerc sa inteleg putin mai mult despre potentialele probleme care pot aparea la un 642 care are DPF anulat.
                              Pai, în acest caz problema este foarte simpla de rezolvat: Dpf nou pe masina plus toți senzori de pe el noi, de preferat pe original, softul mașinii original înapoi, galeriile de admisie noi pe ea, acele swirl flaps, care au fost motivul distrugerii dpf-ului...costuri în jur de 4000-5000 de euro și gata!!! Vorba reclamei...recunoștință copilului e most important...ptr restul exista Mastercard!
                              Acum, putina mecanica legata de OM 642..
                              Motoare foarte bune dar cu o întreținere destul de costisitoare..
                              În primul rand cedează una sau ambele galerii, acele swirl flaps de care ai spus ca nu știi ce sunt! Sunt tijele de la galeriile de admisie, din material plastic, care se uzează și nu mai deschid cum trebuie admisia!
                              Acestea duc la colmatarea Dpf-ului și la acele scurgeri de ulei în zona galeriilor, văzute de tine la cumpărare!Cum mașinile acestea încap de cele mai multe ori pe mana celor care vor și nu a celor care își permit, se merge cu ea asa pana se infunda tot Dpf-ul și nu mai merge!
                              Acum, ai varianta sa o repari dar ajungi undeva pe la 4000-5000 de euro! Motiv ptr care se alege varianta of, of și se cauta un alt cumpărător!
                              Se face dpf of, se blochează galeria pe deschis, se face soft nou și aia e!! Mai exista varianta de a înlocui acele tije de plastic cu unele metalice dar e doar varianta provizorie, deoarece cele noi, de metal, sapa în corpul galeriile și produc joc, asa ca tot acolo ajungi ! Cel mai sigur e o galerie sh, dar greu găsești una buna sau alta noua care costa în jur de 2000 de lei!!
                              Asa ca, dacă tu crezi ca cineva a băgat banii în masina doar ca sa mergi tu cu ea în liniște, te minți singur!! A facut-o clasic sa o poată vinde! Părerea mea...
                              Mai exact, la întrebarea ta dacă ti-ai luat o mare m___ cu aceasta masina...eu as spune ca e doar una mica, cu prezervativ cu gust de căpșuni..
                              Ce poți face tu mai departe, e sa rezolvi complet problema asa cu am zis la începutul postului și sa te bucuri după aceea de masina... o perioada, pana apar altele...

                              Nu ma înțelege greșit, nu îți doresc raul, dar e demult știut situația acestui gen de masina S, Seria 7, A8 , Cayenne, care se vând cu 5,6000 de euro tocmai din cauza unei excesiv de scumpe întrețineri!
                              Ca fapt divers, și aici întru în război iar cu colegul Crapul vinde un coleg, un S din 2007, cu 120000 de km reali, masina lui de noua la 16600 de euro!!! A, și la km aia are deja o galerie de admisie înlocuită.... Dacă și tu ai dat o suma asemănătoare pe achiziția ta, da , te poți simți nedreptățit!!
                              Stima.
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment


                              • #30
                                N-ai de unde sa stii care e cauza fumului.
                                Un prieten a pierdut vremea sa faca galeria, garnituri temoflot si alte pvoesti, tot scoate fum.
                                Vreo 2 clapete abia se deschideau, cam pe sfert, asa ca unghi, dar aia inseamna suficient pt cand nu tragi de ea ca nebunu.
                                Galerii sunt cam 200-400E maxim, daca merg si modelul de pe 211, ca doar e acelasi motor. Sa fim seriosi, sunt coji de peste 15 ani, cat sa coste piesele?
                                Si evaluarea se face la ochi, n-are cum sa te pacaleasca.
                                Oricum costa nu gluma.

                                PErsonal iti recomand sa bagi cat mai putini bani.
                                LA fel cum C-ul ala are valoare REALA de piata de 2mii sau mai putin, S-ul asta cu hibe cate crezi ca o sa aiba in 2-3 ani?
                                Daca bagi o tona de bani o sa ramana fix la fel.
                                Asa ca mai bine te bucuri de confort cat mai merge si il dai la pretul pietei.
                                Trage cat de mult si ignora orice problema.

                                Ca n-are DPF, hai lasa, cate dieseluri fara dpf sunt pe drum? Daca nu scoate fum ce conteaza.
                                Daca tot esti asa ecologist du-o la remat.
                                Trage si tu de ea cu cata viata are in ea, o pui peste 2-3 ani la 2mii euro si gata, ti-ai facut damblaua.
                                Eu asta zic ca e intretinerea corecta si viata linistita.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF