Am intrat intamplator in posesia unei "taxici" din 2013 din Germania inmatriculata in martie 2019 in .RO. Aici avea 200k km cand a venit, si acum are 220 k k, cine stie cat o fi facut in DE inainte?
fiind in flota de taxi nu apar pe nicaieri km de acolo.
E vopsita negru, complet, adica cineva a muncit sa o dezechipeze.
Inca ma intreb daca sa o tin sau sa o vnad, neavand idee cat costa intretinerea ei.
Pana acum costurile au fost urmatoarele:
P.A.:6000 Eur
Reparatii: inlocuire garnitura admisie / galerie / baie ulei + revizie motor+ revizie cutie (ulei filtre in motor / cutie) - 3800 RON
Cauciucuri : 4* Michelin Alpin 6 - 2000 RON
Impozit: 800
----------------------------------
Total 7400
Daca fac un exit la suma asta sunt break-even.
Chestia este ca am facut deja vreo 2000 de km cu masina, si a inceput sa imi placa, e complet diferita de Golf 7 al meu (care e un 1.6 TDI lesinat, dar care macar e ieftin de intretinut - 1500 RON distributia / pompa apa / curea de accesorii si placute fata- cu tot cu manopera). In familie deja a primit nume (si putine masini fac asta), si nu stiu daca sa o tin sau nu.
Am pus-o la vanzare in decembrie si am vorbit de multe ori la telefon cu pasionati, dar doar 2 test drive-uri de la cei cu adevarat interesati, care au spus ca merge cu adevarat bine (motor / cutie / directie / frana ) dar au spus ca ori nu e destul de puternica (comparau cu motoare de 3000) ori ca nu e destul de bine conservat interiorul (as spune ca este excelent pentru varsta ei.
Revin cu poze.
fiind in flota de taxi nu apar pe nicaieri km de acolo.
E vopsita negru, complet, adica cineva a muncit sa o dezechipeze.
Inca ma intreb daca sa o tin sau sa o vnad, neavand idee cat costa intretinerea ei.
Pana acum costurile au fost urmatoarele:
P.A.:6000 Eur
Reparatii: inlocuire garnitura admisie / galerie / baie ulei + revizie motor+ revizie cutie (ulei filtre in motor / cutie) - 3800 RON
Cauciucuri : 4* Michelin Alpin 6 - 2000 RON
Impozit: 800
----------------------------------
Total 7400
Daca fac un exit la suma asta sunt break-even.
Chestia este ca am facut deja vreo 2000 de km cu masina, si a inceput sa imi placa, e complet diferita de Golf 7 al meu (care e un 1.6 TDI lesinat, dar care macar e ieftin de intretinut - 1500 RON distributia / pompa apa / curea de accesorii si placute fata- cu tot cu manopera). In familie deja a primit nume (si putine masini fac asta), si nu stiu daca sa o tin sau nu.
Am pus-o la vanzare in decembrie si am vorbit de multe ori la telefon cu pasionati, dar doar 2 test drive-uri de la cei cu adevarat interesati, care au spus ca merge cu adevarat bine (motor / cutie / directie / frana ) dar au spus ca ori nu e destul de puternica (comparau cu motoare de 3000) ori ca nu e destul de bine conservat interiorul (as spune ca este excelent pentru varsta ei.
Revin cu poze.
Comment