Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Mercedes 190E Cosworth

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Macar sa primesc eu un cadou ca asta si crede-ma ca o sa mi se para putin 1000 de euro!

    Comment


    • #32
      Masina a fost facuta cu cutie automata probabil la comanda pentru vre-un nebun puturos care nu vroia sa mai apese si pe ambreiaj. Si mie i-mi pare rau ca nu e cu cutie dogleg dar si cu automata se misca grav. Pe autostrada cand face kickdown din 4 in 3 se ridica de bot si lasa in spate multe masini cu pretentii.

      Oricum nu e super performanta sau super rapida ... e pur si simplu o poezie de masina care i-ti induce un sentiment special cand o conduci.
      1991 R129 300SL-24
      1991 w124 300CE-24
      1993 w202 C280
      1978 w116 450SEL 6.9
      1987 w201 190E 2.0
      1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

      Comment


      • #33


        In cazul in care nu ai vazut emisiunea, sper sa te ajute...
        Cine se scoala de dimineata ... doarme mai putin
        W202 2.0 diesel

        Comment


        • #34
          Sal, rotile tale sunt pe 15'', asa sunt si ale mele pe c220 si le tin de iarna, te rog spunemi si mie dimensiunile la ale tale ca vreau sa fac rost sau sa dau la schimb doua jante de la masina mea cu doua mai late dar acelasi model ( cu buza mai mare ) daca te intereseaza doua cu buza mai mica vorbim

          Comment


          • #35
            Salut

            Originally posted by Ford_V6 View Post
            Nu a mai fost de vanzare sigur. Masina a stat foarte mult intr-o curte parasita.



            Pe scurt este un sistem compus dintr-o pompa de inalta presiuna care pompeaza presiune intr-un conjunctor-disjunctor ce la randul lui distribuie presiunea in amortizoare. Pe post de arcuri sunt folosite sfere cu Azot. Masina mentine garda la sol constanta indiferent de incarcare.



            Si mie dar evident nu ai de unde sa cumperi asa ceva. Vorbim de jante de pe o masina care costa intre 30.000 si 50.000 de euro
            Salutare man , nu imi sta in fire sa fiu rautocios dar... masina nu a stat in nici o curte parasita a stat vreo 2 sptm in statie la targul vitan de vanzare cu pretul de 1000 de e , am fost interesat sa o cumpar dar la o mica privire mai indetaliu m-am razgandit proprietari cu care eu am discutat habar nu aveau ce masina vindeau , mi au spus ca au venit cu ea in tara si ca sa stricat aici , erau niste domni de etnie rroma "cunoscatori" rau , le am oferit 500 de E pe masina doar pt ca vroiam sa fac swap pe un w201 cu pachetul aerodinamic pe care aceasta il detine ,dar nu au acceptat, cand am vrut sa o pornesc nu mai pornea , era ars releu de la pompa de benzina , si injectoarele numai eraiu cele originale ale motorului , ca sa iti spulber orice dubiu cum ca nu despre a ta e vorba iti spun ca pe partea dreapta aripa fata ai bandoule de la conturul aripei iesit din cleme sau cel putin cand ai cumparat-o asa era , si interiorul este sportline dar arata in ultimul hal , cutie este hidramata pt ca la vremea aceea era standard , optiunea pt cossie a fost cutie 5 trepte cu a 1 a in jos getrag , acelasi model de cutie folosit si de ALPINA pt bmw , puterea masini de fabrica a fost de 170 - 177 - 185 in functie de anu de fabricatie al masini .

            Te rog sa nu te superi pe mine dar m am gandit ca ar fi bine sa sti despre masina mai multe .
            Spor la reconditionat sper sa nu te fi deranjat postul meu ... BTW cu vectra ce faci daca o vinzi da un PM am un amic interesat .


            Salutare la toti forumisti

            Comment


            • #36
              Originally posted by feghea View Post
              Salutare man , nu imi sta in fire sa fiu rautocios dar... masina nu a stat in nici o curte parasita a stat vreo 2 sptm in statie la targul vitan de vanzare cu pretul de 1000 de e , am fost interesat sa o cumpar dar la o mica privire mai indetaliu m-am razgandit proprietari cu care eu am discutat habar nu aveau ce masina vindeau , mi au spus ca au venit cu ea in tara si ca sa stricat aici , erau niste domni de etnie rroma "cunoscatori" rau , le am oferit 500 de E pe masina doar pt ca vroiam sa fac swap pe un w201 cu pachetul aerodinamic pe care aceasta il detine ,dar nu au acceptat, cand am vrut sa o pornesc nu mai pornea , era ars releu de la pompa de benzina , si injectoarele numai eraiu cele originale ale motorului , ca sa iti spulber orice dubiu cum ca nu despre a ta e vorba iti spun ca pe partea dreapta aripa fata ai bandoule de la conturul aripei iesit din cleme sau cel putin cand ai cumparat-o asa era , si interiorul este sportline dar arata in ultimul hal , cutie este hidramata pt ca la vremea aceea era standard , optiunea pt cossie a fost cutie 5 trepte cu a 1 a in jos getrag , acelasi model de cutie folosit si de ALPINA pt bmw , puterea masini de fabrica a fost de 170 - 177 - 185 in functie de anu de fabricatie al masini .
              : ))))
              Asta e ca vrajeala aia de Vitan, a stat la o vaduva de doctor sub un pom, pana am descoperit-o eu !
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #37
                Super cadou ce ai primit...norocosule! Daca o inscrii, ii pui "adidasii" mari cu talpa joasa de care vorbeai si o mai improspatezi un pic, o sa fie o prezenta de invidiat pe strazi.
                minhote, 190-ul ala e una din cele mai grave masini din lume

                Comment


                • #38
                  Salutare man , nu imi sta in fire sa fiu rautocios dar... masina nu a stat in nici o curte parasita a stat vreo 2 sptm in statie la targul vitan de vanzare cu pretul de 1000 de e , am fost interesat sa o cumpar dar la o mica privire mai indetaliu m-am razgandit proprietari cu care eu am discutat habar nu aveau ce masina vindeau , mi au spus ca au venit cu ea in tara si ca sa stricat aici , erau niste domni de etnie rroma "cunoscatori" rau , le am oferit 500 de E pe masina doar pt ca vroiam sa fac swap pe un w201 cu pachetul aerodinamic pe care aceasta il detine ,dar nu au acceptat, cand am vrut sa o pornesc nu mai pornea , era ars releu de la pompa de benzina , si injectoarele numai eraiu cele originale ale motorului , ca sa iti spulber orice dubiu cum ca nu despre a ta e vorba iti spun ca pe partea dreapta aripa fata ai bandoule de la conturul aripei iesit din cleme sau cel putin cand ai cumparat-o asa era , si interiorul este sportline dar arata in ultimul hal , cutie este hidramata pt ca la vremea aceea era standard , optiunea pt cossie a fost cutie 5 trepte cu a 1 a in jos getrag , acelasi model de cutie folosit si de ALPINA pt bmw , puterea masini de fabrica a fost de 170 - 177 - 185 in functie de anu de fabricatie al masini .

                  Te rog sa nu te superi pe mine dar m am gandit ca ar fi bine sa sti despre masina mai multe .
                  Spor la reconditionat sper sa nu te fi deranjat postul meu ... BTW cu vectra ce faci daca o vinzi da un PM am un amic interesat .


                  Salutare la toti forumisti
                  Salut.

                  Sa o luam metodic .... in primul rand ma mira faptul ca primul tau post aici este acesta ...

                  Eu unu nu stiu cine a adus masina in tara dar tot ce pot sa-ti spun este ca masina are CIV de Romania dobandit pe data de 19-01-2009 cu seria H174239 ... ma idoiesc ca ciorile de care vorbesti tu ii faceau CIV. Oricum nu neg posibilitatea ca masina sa fi fost adusa intradevar de niste ciori care sa o fi vandut domnului de la care am luat-o eu dar oricum nu cred ca e relevant cum a ajuns masina in RO.

                  Acum sa lamurim problema cu injectoarele ... Toate mercedesurile cu injectie mecanica au aceleasi injectoare indiferent de capacitatea cilindrica sau tipul de motor ... sunt curios de unde sti tu ca nu mai are injectoarele originale

                  Cat despre cutia hidramata ... te inseli amarnic ... toate w201 16V au venit standard cu cutie dogleg. Doar optional se puteau comanda cu cutie hidramata.

                  In ceea ce priveste interiorul promit sa o spal inauntru ca e cam mudara de la noroaiele astea si sa pun poze ... o sa las la latitudinea colegilor forumisti daca interiorul este in ultimul hal cum spui tu... sau ma rog poate tu esti obisnuit cu alte standarde si un scaun cu tapiseria rupta inseamna interior in ultimul hal ....

                  Mai documenteaza-te despre masinile astea si dupa aia vorbeste, te rog frumos.

                  P.S. Vectra nu este de vanzare cum nu este nici acest Mercedes.
                  1991 R129 300SL-24
                  1991 w124 300CE-24
                  1993 w202 C280
                  1978 w116 450SEL 6.9
                  1987 w201 190E 2.0
                  1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                  Comment


                  • #39
                    ce am vrut eu sa spun si ce sa inteles spor la restaurant nu o sa ma obosesc sa explic diferenta dintre injectoare

                    Comment


                    • #40
                      Hai feghea straduieste-te cu injectoarele ca m-ai facut pe mine curios, si eu tot K-Jetronic am. Da repede, ca esti cam rau si stii multe si sa nu ramanem fara tine. Asa eram si eu la inceput deci nu ne suparam inca daca zici cu injectoarele ca altfel... pa.
                      BENZ G, altceva ce ?

                      Comment


                      • #41
                        dragilor nu stiu de ce sunteti atat de "rautaciosi" am incercat doar sa imi expun o parere , codul de pe injectoare bagat intr-un program de piese auto si mi a aparut aplicatii pt motor 1.8 , si 2.0 , referitor la masina nu stiu dc a-ti luat asa foc nu am vb pe nici un fie el ironic sau jignitor mi am expus o parere atata tot... numai bine

                        P.S Stefan numai trage concluzii pripite

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by feghea View Post
                          dragilor nu stiu de ce sunteti atat de "rautaciosi" am incercat doar sa imi expun o parere , codul de pe injectoare bagat intr-un program de piese auto si mi a aparut aplicatii pt motor 1.8 , si 2.0 , referitor la masina nu stiu dc a-ti luat asa foc nu am vb pe nici un fie el ironic sau jignitor mi am expus o parere atata tot... numai bine

                          P.S Stefan numai trage concluzii pripite
                          Nu suntem toti rautaciosi{doar unii}.Stai linistit nu are nimeni nimica cu tine.
                          Asteptam sa-ti prezinti masina la sectiunea ''My car'' si sa te inscri pe viitor la intalnirile ce au loc in Bucuresti.{colegul No_problem iti poate da mai multe informatii}
                          Bafta...


                          P.S. Aaaa si incerca sa incepi propozitia cu litera mare,sa nu te ''incoarde'' vreun moderator mai rau.

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #43
                            Ai dat impresia c-o sa ramai tu cu secretul, daca tot ai zis ca stii ceva, spune. Nu m-am suparat.
                            Judecand dupa puteri si numarul de cilindri al motoarelor diferenta intre cantitatile injectate ar fi destul de mica ceea ce se poate realiza din debit din pistonasul din blocul dozator asa ca eram curios de diferente.
                            BENZ G, altceva ce ?

                            Comment


                            • #44
                              Repet, referitor la masina nu mi-am expus punctul de vedere critic ci informational.
                              Referitor la masina mea deocamdata nu merita un topic salutare si numai bine.
                              Last edited by no problem; 02-26-2010, 21:08 PM.

                              Comment


                              • #45
                                Masina o sa sufere cateva modificari si reparatii.

                                Transmisie manuala
                                Motor M104 3.2 injectie electronica + compresor mecanic
                                Suspensie H&R
                                Frane uprated
                                Jante AMG 10J spate 8.5J fata / 17"

                                Voi posta poze cu etapele achizitionarii si montarii pieselor.
                                1991 R129 300SL-24
                                1991 w124 300CE-24
                                1993 w202 C280
                                1978 w116 450SEL 6.9
                                1987 w201 190E 2.0
                                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF