Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

1993 SL320 - R129 Black

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 13 (0 members and 13 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Andrei da-i bataie inainte si urmeaza-ti visul...
    Si mie imi spuneau toti ca nu-mi permit un 3.2 benzina.
    Unul singur care a avut o balena 3.2 m-a incurajat :" lasa ca te obisnuiesti cu consumu !!"

    Orice pasiune mananca bani , cine sta sa-i numere pierde timpul. Insa satisfactia unei masini mult dorite si in care te simti fantastic este greu de egalat.
    Un detailing complet face minuni....

    Comment


    • #32
      Si eu imi cer scuze ca am participat poate putin la razboiul de opinii. Intr-adevar "masinutza" ta merita sa fie lasata in pace sa-si arate adevarata valoare. Iti doresc spor la treaba si sa iasa exact asa cum iti doresti tu! Cine zice altfel e invidios.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #33
        The PRIEST , citând pe un amic comun, sport la muncă.
        Evident....o să bagi ceva bani, dar probabil satisfacţia va fi pe măsură.
        Şi , consilier tehnic spre deosebire de multă lume , estem, deci să vedem rezultatele.
        Off topic, LUCI speră la o plimbare , deci adu-mi armonia în casă , aşa din citate până nu a beut o bere a avut emoţii. neavând habar de prestaţia artistică a lui DOK.

        Comment


        • #34
          Cadou pentru SL

          Andrei cand crezi ca-i renascuta masina sa asculti melodia asta taaare....

          Last edited by VLADD; 07-18-2009, 00:14 AM.

          Comment


          • #35
            Io mor de ciuda (ardeleneste) ca cineva poate detine si conduce o asemenea masina,
            -tin minte acuma multi ani, eram in clasa a-IV-a,mergeam primele dati la discoteca in Zalau,si de multe ori in fatza discotecii era parcat un Mercedes in 2 usi, era un 500Sel negru,care avea capota cat restul masinii,si ne miram ca boi cum putea sa aiba 320 in bord,
            -indiferent de pareri, bani bagati/aruncati, trebuie sa te gandesti ca detii o bijuterie la care 50% din romani doar viseaza,
            -nu exista nimic care sa te opreasca, daca iti perimiti iti faci placerea si faci ciuda si inima rea celorlati,
            -proababil ca exista masini exotice peste Sel,dar Mercedes are ceva de spus in aceasta industrie,numai prin faptul ca cel mai ieftin SLR il poti lua la banii pe care iti iei un Lamborghini, un Ferarri si un Porche la un loc,

            Toate cele bune,
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #36
              Originally posted by marele_alb View Post
              Io mor de ciuda (ardeleneste) ca cineva poate detine si conduce o asemenea masina,
              -tin minte acuma multi ani, eram in clasa a-IV-a,mergeam primele dati la discoteca in Zalau,si de multe ori in fatza discotecii era parcat un Mercedes in 2 usi, era un 500Sel negru,care avea capota cat restul masinii,si ne miram ca boi cum putea sa aiba 320 in bord,
              -indiferent de pareri, bani bagati/aruncati, trebuie sa te gandesti ca detii o bijuterie la care 50% din romani doar viseaza,
              -nu exista nimic care sa te opreasca, daca iti perimiti iti faci placerea si faci ciuda si inima rea celorlati,
              -proababil ca exista masini exotice peste Sel,dar Mercedes are ceva de spus in aceasta industrie,numai prin faptul ca cel mai ieftin SLR il poti lua la banii pe care iti iei un Lamborghini, un Ferarri si un Porche la un loc,

              Toate cele bune,
              500 SEL in doua usi....Cam SF (Science-Fiction). E o confuzie de indicativ.

              Eventual un 500 SL. Sau SL 500 in functie de an. Cod de caroserie R129.

              Comment


              • #37
                Cutia Seleului se incapataneaza sa nu functioneze in grafic... Are discuri noi, dar are pitici pe creier. La propriu. Se blocheaza ceva in blocul de valve care nu o lasa sa treaca intr-a 3-a. Daca o las 3 zile parcata, merge PERFECT vreo jumatate de ora. Dupa care o ia razna. Retrogradeaza intr-a doua si nu mai vrea sa iasa d-acolo. Nea Costel va face o operatie pe creier zilele astea. Si poate ca va fi o operatie reusita. Sa speram ca pacientul nu va muri.

                Comment


                • #38
                  Felicitari pt jucarie ! Mie unu chiar imi place .Dupa ce o termini te astept pe la mine la o tura .Cand o sa am drum prin Bucuresti o sa te calc sa iti vad si eu jucaria.
                  Cine e Nea Costel ? Ca e nou in peisaj si nu am auzit pana acum de el pe aci ..
                  (Marele sfincter nu doreste sa mai vb cu mine ? Ca tot sun si e telefonul ba inchis ba nu raspunde .Daca e de coliva vreau sa stiu si eu. Scuze pt off!)

                  Comment


                  • #39
                    Stima si respect ptr entuziasmul tau! nu va fi usor dar se merita.am avut acceiasi problema cu un w 124 ! spor la munca.

                    Comment


                    • #40
                      Ieri am curatat eu un bloc de valve pe care nu l-am montat inca pe masina. Am gasit in interior de toate, mai putin cadavre de dinozauri. Sa speram ca dupa asta nu vor mai fi probleme.

                      Comment


                      • #41
                        Masina a fost redata strazii... Am rezolvat, intr-o oarecare masura, cutia de viteze si ii rup dintii pe strasse. Am indreptat si echilibrat toate rotile, urmeaza geometria directiei. Poate zilele astea o sa ii dam un polish in fatza blocului cu tovarashul Vlad cu osutashaishpele. Cat de curand va avea parte si de o curatare pe interior a radiatorului. O sa revin cu niste poze cu ea dupa ce se va mai face una, alta.

                        Comment


                        • #42
                          Mi-as dori foarte mult sa am 5000 de euro de aruncat pe geam si sa cumpar o masina de genul asteia sa o prezint aici ... dupa indelungi comentarii gen "domne ai dat mult, ce cazan, te-ai intepat" sa ii dau foc si sa pun filmu pe topic ....

                          Chiar nu intelegeti ca fiecare face ce vrea cu banii lui ... poate omu vrea sa o faca 200D cu tragaci ... e asa o problema ????

                          In conditiile in care se cer 7-8000 de euro pe un w124 care sa fim seriosi s-a varsat grav ca model, 5000 pe un sl in care mai bagi 5000 sa o faci tzipla mi se pare ok .... aberatii gen "domne vopseste-o in germania" sau "asta nu mai iese masina" chiar nu cred ca i-si au rostul !

                          Fieru in cauza dupa umila mea parere cu 5000 investiti iese tzipla sau oricum peste toate exemplarele similare pe care se cer sume gen 8-9-10.000 !
                          1991 R129 300SL-24
                          1991 w124 300CE-24
                          1993 w202 C280
                          1978 w116 450SEL 6.9
                          1987 w201 190E 2.0
                          1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                          Comment


                          • #43
                            Acum cateva sapamani am reusit sa rezolv problema cu racirea. Aveam radiatoarele pline de insecte, pamant, puf de plopi, frunze si vreo 2 dinozauri ce-si executau somnul de veci. D-asta apa statea la 110 grade. Acum sta la 87 de grade regulamentare. Tot atunci i-a facut Fane cateva reglaje la valva modulatoare de presiune de pe cutie dupa care a inceput sa schimbe vitezele aproape ca la carte. Consumul, de asemenea, a fost redus sensibil... Avea sonda lambda pusa aiurea: cineva umblase inainte pe acolo si pusese mufa intr-o pozitie in care sonda era pe post de lest. Acum miroase a panselutze in urma mea. Si consuma sub 20 in orash... Cool! ASD-ul fusese rezolvat (avea o eroare ce a fost stearsa) dar a reaparut din cauza shalterului de la pedala de frana care comanda stopurile, ABS-ul, ASD-ul si tempomatul. Am schimbat shalterul dar, se pare ca trebuie reglata pedala de frana. Ca apare eroarea de ABS destul de des. Fane zise ca se regleaza destul de simplu, dar, din lipsa de imaginatie, nu am apucat sa rezolv problema.

                            Ar mai fi de rezolvat lumina din bord (am un contact imperfect pe undeva la o masa, cred, si am lumina in bord numai in orele cu sotz ) , reglat macaraua de geam de pe partea stanga, schimbat geamul de far de pe partea dreapta, reparat (sau inlocuit) modulul confort, schimbat comanda de scaun de pe dreapta... Plus polish-ul ala pe care ma tot amagesc ca o sa-l dau in urmatorul cincinal.

                            Masina, in principiu, este trashcaleta mea de zi cu zi. Asta in ultimele sase saptamani. Timp in care a ars benzina cat un Tico in toata perioada de exploatare pana la prima reparatie capitala. Si imi umple sufletul de bucurie... asa cum e ea... panarama. Sau "gunoi", cum ar zice unii.

                            Sper sa trag un shoooooooting cu mam'zel cat de curand sa o dau la ziar... S-o fac de rusine. Acestea fiind spuse, ma bag la meci ca a inceput repriza a doua... Si e 1 - 0 pentru Sevilla... The cunts!


                            Cu respect,

                            Andrei
                            Last edited by Semtexx; 09-16-2009, 21:56 PM.

                            Comment


                            • #44
                              Bravo domn' Andrei !!
                              Ai o incurajare mare de la mine...da-i tare inainte !

                              Comment


                              • #45
                                Si-a recapatat bandoul de pe usa din stanga. Semana cu un transformer fara el. Recomand cu incredere benzile dublu adezive de la marcile consacrate. Transparente. Si numai in lipsa clemelor de bandou.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF