Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

1993 SL320 - R129 Black

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 10 (0 members and 10 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca omul da bani si pune suflet care este treaba?Decat sa se drogheze de banii aia se drogheaza cu un SL foarte dragut si destul de ieftin de intretinut.

    Comment


    • #17
      Faceam referire prin "ieftin de intretinut" fata de un sl500.Un sl320 consuma mai putin si cand face o revizie costurile nu sunt chiar la fel de mari, dar tot masina de lux ramane.

      Comment


      • #18
        Andrei in primul rand felicitari pentru achizitie, si pentru pretul pentru care ai luat-o (am vazut ca cea mai ieftina ajunge undeva la 8500 euro pe autovit) , parerea mea e sa vopsesti jantele negre, sa bagi o buza rosie , sa bagi distantiere (4cm), geamuri foliate negre si esti numai bun de drum (asa iesi ieftin si va arata si foarte bine masina). Iar restul problemelor, usor usor se rezolva, bani de benzina sa ai si de impozit (aici e marea problema).

        Comment


        • #19
          Felicitari de achizitie, Andrei, o spun si aici dar ti-am spus-o si personal, nu vreau sa ma pronunt in ceea ce priveste starea masinii, pentru ca tu nu ti-ai luat o masina practica ti-ai luat o fitza, un moft, si oricat de mult te-ar costa si oricat de cazan ar fi, pentru tine cred ca merita merita(sau cel putin ar trebui).

          In legatura cu ce a zis colegul dinaintea mea, fara suparare dar daca ti-o gasesc asa cand ma intorc ti-o masor cu cheia....de roti.....))

          Ai grija de ea ca e frumoasa.
          i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

          Comment


          • #20
            Salut Andrei, vad ca pana la urma ai renuntat la achizitia BMW-ului seria 8 si ai achizitionat un frumos SL-u! Felicitari pt. achizitie si spor la treaba . Poate ne mai vedem in aceasta vara ! O zi buna si toate cele bune!

            Comment


            • #21
              Domnii mei, sper ca saptamana asta sa merg la mare cu seleu'! Va tin la curent cu "operatiunea monstru'"!

              Comment


              • #22
                Originally posted by andrei_preoteasa View Post
                Domnii mei, sper ca saptamana asta sa merg la mare cu seleu'! Va tin la curent cu "operatiunea monstru'"!
                Te astept sa ma faci o tura atunci

                Comment


                • #23
                  Originally posted by andrei_preoteasa View Post
                  Domnii mei, sper ca saptamana asta sa merg la mare cu seleu'! Va tin la curent cu "operatiunea monstru'"!
                  Sa ne spui ce ai agatat!
                  Originally posted by doktor4carz
                  Atunci, ca sa potzi tzine la curent mai bine, fa-tzi net pe telefonul mobil, pentru cazul in care crapa pe autostrada... D-abia ashteptam transmisiuni laiv... personal cred ca voi face gaozopizda de curiozitate.
                  @offtopic - Nu am mai ras atata de juma de an

                  Comment


                  • #24
                    Personal zic ca nu ai facut o afacere proasta dand 5000€ pe un SL 320 R129 inscris in circulatie in Romania. Atentie carcotasilor...masina lui Andrei e inscrisa in Ro, deci nu cu numere de Nemtia, Italia, Bulgaristan sau alta varianta...

                    Eu zic ca merita sa investesti in aducerea ei in mintile ei, chiar daca ar fi sa renunti pt asta la celelalte Mercedesuri pe care le ai...

                    E simplu sa faci calcule paguboase pe banii altuia...iar remarci malitioase ca nu o sa ai bani sa-i bagi benzina si o sa ajungi sa pui pe ea GPL mi se par aiurea din cel putin 2 motive:

                    - pe acest forum am vazut multe 'ciudatenii' legate de subiectul GPL...imi aduc aminte ca am vazut la un moment dat o persoana care era interesata (si altii care il incurajau) sa monteze instalatie GPL pe un W203 C180 Kompressor...iar mie mi-a sunat din start aiurea avand in vedere motorizarea entry level in cauza si pretul respectivei masini...

                    - un SL (indiferent de R-ul lui), la fel ca orice roadster din clasa lui, e o masina de weekend, de hobby si nu una de folosit de zi cu zi, pentru asa ceva exista de obicei o alta masina. Exceptiile intaresc regula. Asadar benzina arsa in weekend-uri, nu ar trebui sa aduca pe nici un posesor de SL la sapa de lemn.

                    De acord ca masina in cauza e exclusivista, si nu se potriveste (din multe motive) oricui dar eu ii urez lui Preoteasa sa-si urmeze hobby-ul si sa faca din recenta achizitie o masina care sa-i dea doar satisfactii...
                    Last edited by Diesel; 07-16-2009, 00:38 AM. Reason: C180 Kompressor W203

                    Comment


                    • #25
                      Suntem offtopic ca un balcon,tu ai initiat....in primul rind nu fuse nimeni malitios,iar remarci de bani de benzina nu vad....in ce priveste gpl,nu toti ies sa bea un suc simbata cu masina ca apoi sa mearga cu metroul,altfel spusc cine macina km multi face si alte calcule in gestiunea familiala-mai pe scurt daca nu te confrunti cu o anume problema-atunci nu te pronunta....ceva mai ontopic-ca w129 sa consume omeneste va trebui sa ai unde sa mergi cu el adica in nici un caz infrastructura din tara(cu DN-uri din halci de bitum).Ca sa te luminez ar trebui sa iti fac un calcul pe hirtie legat de masina in cauza,asa ai intelege ca ma lasa rece w129,din probleme de spate si de necesitati de spatiu...iti sintetizez spunindu-ti ca nu are un punct de plecare-motorul necesita interventii,vopsitul e modest,linia masinii lasa de dorit,interiorul e cam jalnic si putem continua.Altfel spus daca ar fi pus o intrebare inainte de a o lua consider ca era mai justificat.Nu as vrea sa umple rindurile celor ce dau 5000,mai baga 3-5000 in ea si tot nu e in mintile ei...Dar in definitiv sunt pareri,de gustibus....

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by DMIHNEA View Post
                        l....ce mai-suntem invidiosi,ca noi nu avem....io unul nu mai dorm de boala,a se vedea ora postarii...
                        Cred ca eventual te lasa caldutz, nicidecum rece, faptul ca Andrei are SeLeu. Eu nu inteleg in final care-i faza? Omul a dat banii LUI pe o masina care e a LUI.
                        Ulterior toata lumea isi da cu parerea ce putea sa faca daca... sau ce se va intampla cu banii lui viitori pe care ii va inghitii aceasta masina. Eu sper din toata inima sa mearga masina struna si situatia financiara sa-i permita sa o aduca la starea initiala cat mai repede.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by DMIHNEA View Post
                          Altceva,daca damele din poze ce vind pepeni sunt vechii proprietari,se explica,daca nu ce samsari sau ursari au tinut masina?Ce mai vad-ceva aiurea pe la inst electrica de motor,barile par facute din fibra,farurile par noi(verifica daca fuse lovita in rhit)presurile sunt moarte,km nu ne-ai zis....asd-ul macar sa te induri tu s-o chinui ca sa intre si el in functie...cind incepi sa faci socoteli de bani de benzina,ne auzim la topicuri de gpl....ce mai-suntem invidiosi,ca noi nu avem....io unul nu mai dorm de boala,a se vedea ora postarii....bafta si sa ne vedem cind vin,la o micro intilnire....Oricum mesajul e ca omu are w129 si Fane nu mai are..........
                          Mihnea...din acel pasaj selectat, eu nu am putut sa inteleg altceva decat ceea ce am scris mai sus.

                          In rest, nimeni nu se astepta (nici macar Andrei) ca masina (un R129) sa fie perfecta la 5000€. In definitiv, nici la un W123 la 1000€, nu poti sa ai pretentia sa fie in stare perfecta... Cred ca ai inteles ideea...

                          Iar ca sa inchei, vorba ta ramane valabila...'' De gustibus non est disputandum''.

                          Comment


                          • #28
                            Andrei,vad cu placere ca ebay e plin de piese de w129,deci nu ramine decit sa o vedem la prezentare dupa upgrade.............xADIDC-tu chiar "ai pus botu la vrajeala mea"?Eu de 5000,in cea mai sumbra varianta vinam un w124 superb afara,cu TPI cu tot,decit afacerea lui Andrei...dar daca toti am gindi la fel,nu ar mai fi pestritza lumea..........

                            Comment


                            • #29
                              Omul si-a prezentat masina si evident noi ne-am spus parerile. Pe baza a ceea ce ai spus tu eu mi-am facut afirmatiile mele. Daca tu ai spus la vrajeala atunci, Da "am pus botul la vrajeala ta".
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • #30
                                Domnii mei!

                                Unu la mana: ma doare faptul ca acest topic a devenit camp de lupta intre parerile voastre.
                                Doi la mana: masina am luat-o impulsiv. A fost ceva de genul... "e a mea" inainte sa ma urc sa dau o tura cu ea. Consider ca am cheltuit 5000 de Euro asa cum a vrut sufletul meu. Si nu regret nici o secunda. Ma bucur de ea cu bune si rele. Si in curand cu mult mai multe bune decat rele.
                                Trei la mana: @Mihnea - iti reamintesc ca pozele facute, sunt facute cu telefonul, cu masina murdara, cu doua randuri de presuri mototolite dupa ce toata ziua respectiva am avut treaba cu ea (interiorul chiar este intr-un mare fel) si motorul este in toate mintile. Ai vazut niste cabluri izolate de mine cu banda izolatoare alba si te-ai grabit sa tragi concluzii... Faza cu linia masinii presupun ca se trage de la un bandou care e putin infundat, pe usa... Singurul punct valid este cu vopseaua care nu arata cine stie ce, dar se rezolva.
                                Patru la mana: masina de week-end sau nu, SL-ul chiar imi place din toate punctele de vedere. Si, avand in vedere ca imi consuma Alfa cam un plin (65 litri) la 300 de km de mers prin oras extrem de barbar (am corpul clapeta foarte "panarama") nu cred ca o sa ma aduca SL-ul la sapa de lemn. Si faze de genul GPL si alte replici ironice chiar ma lasa rece.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF