Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

560sec - 1988

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by grizzlee View Post
    Foarte frumos modelul , e si la mine pe lista
    Ce nu imi e clar, care sunt diferentele intre motoarele de 279 si 299 ps? codul motor difera, dar care e diferenta intre ele? Vad ca nu tine neaparat de anii de fabricatie.
    Stii sa aiba vreun punct slab motorizarea asta?
    Multumesc! Explic un pic mai jos ce am reusit sa aflu din orele petrecute pe net inainte si dupa ce am luat masina.

    Originally posted by Jiovany View Post
    Sa il stapanesti multi ani! Bestial modelul. Aseara ma documentam si care sunt preturile pietei pentru acest model si vad ca se tine destul de sus. De curiozitate, la ce pret se gaseste in State asa masina?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Multumesc! Modelele in stare f buna, adica istoricul de service si reparatii, nu necesita reparatii mecanice sau cosmetice merg in mare intre 10,000 USD si 20,000. Cele cu rulaj foarte jos sar peste 20,000. Mai jos sunt modele tranzactionate pe BAT (Bring a Trailer):
    Browse and bid online for the chance to own a Mercedes-Benz C126 at auction with Bring a Trailer, the home of the best vintage and classic cars online.

    Preturile au inceput sa creasca relativ recent, dar inca se mai gasesc ocazii. In US s-au importat f. multe modele Europene ca "Gray Market" la inceputul anilor 80, Mercedes oprind procesul in 85. Modelele facelift (sau Gen2) Euro sunt rare in State.
    Originally posted by grizzlee View Post
    Pai cred ca 80% din 560 sec/sel care sunt pe mobile sau alte site-uri au 279 ps si nu sunt modele americane. Din punctul meu de vedere, consumul la o astfel de masina e irelevant.
    Originally posted by dan500se View Post
    Deci sa clarificam: cele cu 299 CP au fost modele ECE sau RUF, un fel de putere marita (optiunea 822... valabila din `85 pana in 88, ulterior catalizatoarele "taiau" puterea)

    Iar despre relevanta celor 2 litri in plus la 600 cmc e doar punctul de vedere obiectiv... Adica, chiar are nevoie de 2l in plus...

    De fapt 560-ul avea puteri intre 242 si 299 CP, in functie de anii de fabricatie, catalizator sau nu... (sursa suplimentara WIKI+benzworld pentru fidelitatea informatiilor). 500-le meu a fost cu 265CP
    Originally posted by dan500se View Post
    Later edit (nu am mai putut edita postul anterior):

    S-ar parea ca varianta RUF sa ramana pana la finalul fabricatiei modelului... Iar modelul cu 242 CP era cel de US (in primul an) (am "rasfoit" un pic netul, dar nu tot ce scrie acolo e 100% exact, se poate "sapa" in continuare pentru informatii detaliate).
    Originally posted by dan500se View Post
    Nu prea inteleg la ce diferente te referi... Motoarele pentru US au fost "detunate" pentru a face fata criteriilor de poluare...

    Punctul slab al acestei motorizari, din punctul meu de vedere, este consumul mediu mai mare cu 2 litri fata de motorizarea de 5 l. Nu stiu unde au reusit sa "evapore" in 600 cmc 2 litri de carburant!


    In rest, daca sunt intretinute corespunzator, te mai tin doua generatii... daca nu mai multe!
    Diferenta de consum data in cartea masinii care acopera 420/500/560 nu e chiar de 2% intre 500 si 560 (fara catalizator). Urban e 1%, 90km/h e 1.7% si la 120 e 1.6%. E de precizat ca sunt diferente si in raportul diferentialului, nu e numai motorul cauza.

    Intradevar versiunea de US/Canada a fost cea mai slaba, avand si compresia scazuta pentru a accepta benzina de mai slaba calitate din America de Nord, in plus fata de sistemele de emisii mentionate de Dan.

    Referitor la modelul EU, diferentele majore intre 279 si 299 CP sunt:
    Raport Compresie marit la 10:1 (pistoane diferite).
    Profilul axelor cu came diferit (lobii).
    Galeriile de evacuare "Tri-y" (cum se vede in poza 8 din postul 2 de mai sus), fata de galerii drepte.
    Modul de control al aprinderii (EZL) diferit si unic pt. aceasta versiune.
    Varianta de 299CP nu a avut catalizator.

    Ca puncte slabe nu as putea sa spun ca sunt, atata timp cat recunosti ca cele mai noi modele au deja 27 de ani - intretinerea este cruciala. Lantul de distributie (plus patinele care sunt din plastic si intinzatorul hidraulic) sunt bine de schimbat preventiv mai ales daca nu sunt dovezi ca au fost schimbate. Radiatorul original a avut racordul unde se prinde furtunul superior neramforsat, la operatiuni de strangere a colierului putand sa cedeze, radiatoarele care exista pe piata (Behr OEM si Nissens aftermarket) avand ramforsari de fibra. Sistemul de vacuum e foarte complex si furtunasele avand varsta pe care o au, pot crea scurgeri care afecteaza in mod negativ mersul motorului, simptome care pot fi fals diagnosticate ca venind de la injectie. Sunt mofturoase la bujii, de fapt cer bujii fara rezistenta incorporata care din pacate nu se mai fabrica de catre Bosch, dar din fericire NGK inca le face.

    Daca cineva doreste sfaturi inaintea achizitionarii, contactati-ma si am sa impartasesc cunostintele dobandite.

    Comment


    • #17
      Mno, am primit mai multe informatii decat ma asteptam, ma declar mai mult decat multumit Multumesc pentru sfaturi.

      Ideea e ca ma uit dupa un 560 sec, pentru ca are spre 300 ps. Un SEC 500 are in jur de 240-250 ps(sunt mai rare modelele care au 265), ceea ce in contextul unei masini actuale nu mai e asa de mult. Dupa o uzura de aprox 30 de ani s-au mai pierdut din ei si cine stie cati mai raman. Daca tot e sa iau o masina de genul, as vrea sa ma impresioneze si sa ma bucure sa o conduc si peste 2-3 ani.

      Problema cea mai mare e ca un model care sa fie in stare cat de cat ok duce spre 20k eur. Aici deja incepe sa se vanda modelul124 500, facut de porsche, care e alta mancare de peste.

      Mersi de sfaturi si lamuriri inca odata

      Comment


      • #18
        Cu multa placere, Grizzlee.

        Daca urmaresti piata cu atentie, ai sa observi ca sunt exemplare mai ieftine de 20,000E:
        Aici găsiți oferte recente de autovehicule rulate pe AutoScout24, cea mai mare platformă europeană de vânzări auto online.


        Sfatul meu este sa contactezi vanzatorii si sa obtii informatii referitoare la starea masinii si care sunt problemele. Atata timp cat nu exista rugina, e un inceput bun. Unele reparatii sunt al naibii de scumpe, altele nu asa de mult cat te-ai astepta. Piese se gasesc inca, as spune la preturi decente. Am petrecut foarte mult timp pe net inca dinainte sa cumpar masina, am o lista de preturi in excel pt majoritatea pieselor care ar putea necesita reparatii (majoritatea surse din USA/Canada). Daca gasesti vreo masina interesanta pt tine, da-mi un PM si te ajut cu un sfat fara probleme.

        500E/E500 e o bestie rara care din pacate a ajuns la preturi care sunt inafara posibilitatilor pt. foarte multi dintre noi. Ca exemplu:
        Find many great new & used options and get the best deals for 1994 Mercedes-Benz 500-Series at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!


        Iti doresc succes!

        Comment


        • #19
          Salutare tuturor, am revenit cu o postare de primavara - se vede ca inca mai era zapada pe jos cand am facut pozele atasate.

          Weekend-ul trecut am scos masina de la hibernat (asta dupa ce am reusit sa o inmatriculez acum 3 saptamani - o aventura destul de mare din cauza VIN-ului care nu se conformeaza standardelor Nord Americane, dar intr-un sfarsit s-a rezolvat, masina fiind la varsta de 30 de ani, adica clasica).

          Cu toate ca a fost acoperita cu o husa in timpul stocarii, era foarte murdara. Am adus-o acasa, si i-am facut prima baie de cand am umparat-o (adica am spalat-o cu mana mea). Masinuta mi-a multumit cele 2 ore petrecute la spalat si uscat, prin a "varsa" lacrimi de benzina, scurgerea fiind sub pompele de benzina... Fapt care m-a dus la mecanic, as fi schimbat eu furtunasele de benzina dintre rezervor, filtru si cele 2 pompe (vreo 5 in total parca), dar am vrut si opinia lui referitoare la starea generala a masinii, asa ca il las pe el sa le schimbe. Masina e inca la el.

          Weekend-ul asta am primit prima transa de piese: 8 injectoare, bobina de inductie/fise/bujii/capac si rotor aprindere, discuri/placute/racorduri/lichid frane, plus alte componente care ma vor ajuta in procesul de restaurare al suspensiei, directie, etc. Pe lista ar mai fi monturile de cauciuc (tampoane motor, cutie, diferential, cardan), revizie la sistemul de racire si zic eu si un lant de distributie cu intinzatorul si patinele aferente. Asta bineinteles, daca nu se descopera alte probleme care trebuie adresate de urgenta. Cam atat la partea tehnica. Partea cosmetica ramane de vazut.

          Am sa postez progresul pas cu pas.

          Cu stima!
          Florin
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Nu mi-am dat seama, dar a trecut mai mult de un an si jumatate de la ultima postare. Sper sa nu mai treaca asa mult timp pana la urmatoarea dar numai Bunul Dumnezeu stie ce iti rezerva viitorul.

            S-au schimbat foarte multe piese, in plus de ce am enumerat mai sus au mai fost mai tot ce inseamna directie (incluzand o caseta de directie 2nd hand m-am riscat dar a meritat), suspensie si frane fata, tampoane motor, simeringuri de supape/tuburile de ungere de plastic din chiulase/garnituri de capace de chiulase, am inlocuit toate furtunele de la rezervorul de benzina pana in fata (mai am de inlocuit cele pana si de la distribuitorul de benzina), pompe/filtru benzina si monturile de cauciuc ale lor pe caroserie, baterie, lampi spate, umplut instalatia de aer conditionat dupa ce s-au schimbat niste garnituri, iar cosmetic s-au vopsit barele de protectie si masina a primit un detailing (cut/polish/ceramic coat).20190718_194737.jpg
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Am incercat si in mare parte am reusit sa conduc masina aproape in fiecare weekend din vara lui 2019. In multe din excursii am mers cu tata (el apare in poza cu avionul din post-ul de mai sus). Planurile pt. anul care vine sunt destul de ambitioase, am cumparat majoritatea componentelor pt sistemul de racire, curele de la motor, sferele acumulatoare de la suspensia ajustabila de pe spate, un kit de simeringuri pt. pompa de suspensie, tava de baterie, si niste alte lucruri care sper sa aduca un aspect nou.

              E Decembrie, va doresc tuturor Sarbatori Fericite!
              Florin

              Comment


              • #22
                Ce ma distreaza , la 'cazanele" astea nu se termina in veci (stiu si eu din propria experienta ) ) lista de facut/cumparat/schimbat, in fiecare an gasim cate ceva de facut .
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #23
                  Felicitări pentru că te ții de ea!
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by mer_se280 View Post
                    Ce ma distreaza , la 'cazanele" astea nu se termina in veci (stiu si eu din propria experienta ) ) lista de facut/cumparat/schimbat, in fiecare an gasim cate ceva de facut .
                    Nu cred ca lista mea va ajunge vreodata la ZERO, asa cum spui si tu mereu se gasesc treburi de facut. Si varsta componentelor care au echipat niste masini foarte complexe (la timpul lor).

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Levi View Post
                      Felicitări pentru că te ții de ea!
                      Multumesc!

                      O paranteza de care nu am mentionat. Cand am schimbat franele pe rotile din fata am luat discuri si placute noi OEM. Odata schimbate, masina franeaza excelent, chiar nu lasa absolut nimic de dorit d.p.d.v. performante, dar face la praf de m-a exasperat. Curat rotile, conduc masina la un drum de 20-30 km si jantele se inegresc. Ma enerveaza la culme, mai ales ca masina urmeaza sa primeasca "pantofi" noi in primavara, trebuia sa fac ceva in privinta asta. Asa ca m-am informat si am cumparat placute ceramice (pt. instalare in primavara), sper sa mentina o performanta ridicata de franare, cu nivel scazut de praf. Om vedea cum se mentin discurile, dar deocamdata inca arata noi.

                      O sa am ceva de lucru in primavara, dar sper sa pun aiici postari cu progresul, mai des.

                      Comment


                      • #26
                        Ziua buna, in primul rand sper ca postarea asta sa va gaseasca pe toti sanatosi, ce s-au mai schimbat vremurile intr-un timp foarte scurt.

                        Cu toata situatia de fata, aici in Toronto lumea sta in casa. Traficul urban e redus la aproape zero, pretul benzinei e la jumatate fata de unde era in Ianuarie. Service-urile auto sunt catalogate ca servicii esentiale, deci raman deschise, doar ca nu se mai duce nimeni decat daca au nevoie de reparatii urgente. Asa ca am hotarat sa duc masina la mecanic sa imi schimbe sistemul de evacuare. S-au efectuat urmatoarele:

                        -Schimbat catalizatorul (care oricum nu era original din fabrica fiind model Ruf, dar a fost instalat in Japonia pt. a trece inspectiile tehnice de acolo), cu tevile design original
                        -Schimbat toba intermediara ("kidney" resonator) cu un "X-pipe"
                        -Schimbat toba finala cu ale ei "trompe" cu o toba AMG
                        -S-au schimbat si ceva monturi de caucuic

                        Cam asta e rezultatul (promit sa pun un film mai lung cand incep sa conduc masina)



                        Sunt multumit cu rezultatul, imi era teama ca va fi mult mai zgomotos. Acum trebuie sa rezolv cumva cu un capac care sa acopere decuparea prin care iesea toba originala, as aprecia niste idei.

                        Sper sa revin cu mai multe noutati cat de curand.

                        Toate cele bune!
                        Florin
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Great job!
                          Sănătate!

                          P.S. Cum se comportă X-pipe? Adică, își face treaba, ești mulțumit? ... că sunetul este minunat!
                          Last edited by Levi; 04-02-2020, 10:37 AM.
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #28
                            Salutare...

                            Sună fain, îmi place . Toba AMG este unul refăcut/recondiționat? Întreb deoarece cel original nu arată așa.

                            Decuparea cred ca doar cu fibră de sticlă o poți astupa, ca să nu se mai vadă deloc (și eu o să fiu nevoit să le astup după ce montez finala AMG).


                            Stimă
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Levi View Post
                              Great job!
                              Sănătate!

                              P.S. Cum se comportă X-pipe? Adică, își face treaba, ești mulțumit? ... că sunetul este minunat!
                              Multumesc! Cred ca marea schimbare dpdv sunet vine de la X-pipe, toba finala in sine trebuie sa fie un pic mai putin restrictiva decat cea OEM, dar cred ca daca as fi tinut tobele intermediare (rinichii) impactul ar fi fost mult mai mic.Inca un plus e faptul ca s-au ras vreo 20-30 kg doar scapand de catalizator si "rinichi".

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by mer_se280 View Post
                                Salutare...

                                Sună fain, îmi place . Toba AMG este unul refăcut/recondiționat? Întreb deoarece cel original nu arată așa.

                                Decuparea cred ca doar cu fibră de sticlă o poți astupa, ca să nu se mai vadă deloc (și eu o să fiu nevoit să le astup după ce montez finala AMG).


                                Stimă
                                Salutare,

                                Toba (de fapt tot sistemul) a fost fabricat un atelier din Florida care se ocupa cu esapamente pt. modele clasice Mercedes. Ei spun ca designul interior de la toba e 100% AMG.

                                Asa m-am gandit si eu (fibra de sticla) pt decupare, dar as vrea ceva 100% reversibil. Am cautat, dar nu am gasit mare lucru referitor la ce se facea in anii 80-90 cand puneai toba AMG cu bara originala, ma gandesc ca nu toata lumea opta pt body kit cand schimba toba finala. Deocamdata am sa merg asa si o sa ma hotarasc eventual la ce sa fac.

                                Sanatate la toti!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF