Buna seara colegi de forum, am din nou placerea sa fac o prezentare (care de altfel va fi cam ultima pentru ceva timp, mai ales daca vreau sa raman casatorit). Am prezentat W116-ul din 77 aici: http://www.clubmercedes.ro/450sel-1977-t49406.html si asa cum am spus acolo, in August 2017 am reusit sa scap de 450SEL-ul din 79, lucru care mi-a eliberat un loc de parcare subteran. Asa ca am vrut o a 2-a durere de cap in continuare. Optiunea a fost clara, W126. Studiam piata de mai bine de un an, am observat ca modelele de top se tranzactioneaza pentru sume destul de frumusele si cred ca trend-ul va continua. Am lasat berlinele la o parte si am luat-o pe calea coupe-ului. Asa cum am precizat in topicul 116, urasc modelele Nord-Americane, in special dpdv estetic. Asa ca am inceput sa ma uit dupa modele importate din Europa, Asia, etc. In plus, am zis "go big or go home!" asa ca 560 a fost varianta preferata.
La inceputul lui Noiembrie am primit un email de la un amic din Vancouver cu un link al unui anunt de vanzare, amicul intrebandu-ma daca stim deja masina. Pt a se intelege rostul intrebarii, amicul cu pricina e un posesor de W116 450SEL 6.9 si un fan Mercedes dedicat. Cu el m-am sfatuit si am discutat despre majoritatea masinilor care au aparut pe piata in ultimile 15 luni, ba mai mult el a fost sa vada/testeze cel putin 5 masini pt mine. Masina din anunt era descrisa foarte slab, norocul a facut sa vad barele si farurile de tip european. Mi s-a parut ca anuntul e scris de o persoana mai in varsta, dar partea buna e ca nr de tel era dat in anunt (deobicei prin partile astea e destul de rar sa incluzi nr de tel in anunt). Am sunat dar nu mi-a raspuns, am trimis email cu acelasi rezultat... Anuntul fiind din provincia British Columbia (unde este si Vancouver-ul), mi-am rugat amicul sa intervina. Primul telefon pe care l-a dat a fost raspuns de catre vanzator si exact asa cum m-am asteptat el fiind in varsta si foarte speriat de fraude care implica cumparatori de la distanta (Western Union, etc), dar s-a lasat cinvins ca sunt serios interesat de masina si a acceptat sa vorbim. Masina fiind la 3-4 ore de Vancouver, amicul meu nu s-a putut deplasa, deci singura mea sansa a fost sa facem o inspectie la un atelier specializat. Zis si facut, am primit raportul de la mecanic care mi-a intarit convingerea ca masina merita. Am primit masina pe 22 Decembrie dupa ce a petrecut 10 zile pe tren traversand Canada (peste 5000KM). Ca o paranteza, proprietarul masinii fiind un domn nascut in Germania imigrat in Canada singur la varsta de 13 ani. Mi-a trimis un teanc de chitante pt tot ce a reparat la masina in ultimii 12 ani, e piperat...
Cred ca v-am plictisit destul cu povestile, urmeaza detaliile masinii:
E vorba de un 560SEC din 88, vin decoder-ul spune:
Baumuster 126045
Sales name 560 SEC
Order number 0 8 807 10129 (Destination: Qatar)
Delivery date 1988-02
PAINT1 904 Midnight Blue (Dunkelblau)
Interior color 972 No code designation available
Engine 117968 12 046348
Gearbox 722350 03 059415
Parameter Value
251 BECKER RADIO MEXICO CASSETTE, FULL STEREO, ELECTRONIC
442 MULTIFUNCTION STEERING WHEEL (AIRBAG)
490 ELIMINATION OF WINDSHIELD/WASHING-WATER HEATER
524 PAINTWORK - PRESERVATION
524 *1 _______ 19951002 PAINTWORK - PRESERVATION
524 *2 117____ 20070910 VEHICLE PROTECTIVE COVER (FULL BODY COVER)
524 *3 117____ 20110218 VEHICLE PROTECTIVE COVER (FULL BODY COVER)
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
581 *1 _______ 19951002 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
581 *2 117____ 20070201 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
581 *3 117____ 20110221 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
597 HEAT-INSULATING GLASS, WINDSHIELD, BAND FILTER
601 OIL FOR REAR AXLE WITH LIMITED-SLIP DIFFERENTIAL, IN CANISTERS AND CONTAINERS
623 VERSION FOR THE GULF STATES
677 Tropical battery
682 FIRE EXTINGUISHER
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
904 MIDNIGHT BLUE
972A VELOUR BLUE
Masina are o istorie foarte interesanta, ea mergand din Vaterland in Qatar, de acolo in Japonia, dupa care pe coasta de vest a Canadei, iar acum in Toronto. Cand mi s-a spus ca are doar 115,000 km nu prea am vrut sa cred, dar exista niste documentatie care sustine rulajul. Parerea mea este ca masina a fost importata in Japonia destul de noua, deoarece modelul e cel de 220KW fara catalizator, model care nu a fost disponibil in Japonia. A fost adusa in Canada in 2005, singurul propietar fiind cel de la care am luat-o.
Sa vedem si niste poze. Intai cele de la vanzator:
La inceputul lui Noiembrie am primit un email de la un amic din Vancouver cu un link al unui anunt de vanzare, amicul intrebandu-ma daca stim deja masina. Pt a se intelege rostul intrebarii, amicul cu pricina e un posesor de W116 450SEL 6.9 si un fan Mercedes dedicat. Cu el m-am sfatuit si am discutat despre majoritatea masinilor care au aparut pe piata in ultimile 15 luni, ba mai mult el a fost sa vada/testeze cel putin 5 masini pt mine. Masina din anunt era descrisa foarte slab, norocul a facut sa vad barele si farurile de tip european. Mi s-a parut ca anuntul e scris de o persoana mai in varsta, dar partea buna e ca nr de tel era dat in anunt (deobicei prin partile astea e destul de rar sa incluzi nr de tel in anunt). Am sunat dar nu mi-a raspuns, am trimis email cu acelasi rezultat... Anuntul fiind din provincia British Columbia (unde este si Vancouver-ul), mi-am rugat amicul sa intervina. Primul telefon pe care l-a dat a fost raspuns de catre vanzator si exact asa cum m-am asteptat el fiind in varsta si foarte speriat de fraude care implica cumparatori de la distanta (Western Union, etc), dar s-a lasat cinvins ca sunt serios interesat de masina si a acceptat sa vorbim. Masina fiind la 3-4 ore de Vancouver, amicul meu nu s-a putut deplasa, deci singura mea sansa a fost sa facem o inspectie la un atelier specializat. Zis si facut, am primit raportul de la mecanic care mi-a intarit convingerea ca masina merita. Am primit masina pe 22 Decembrie dupa ce a petrecut 10 zile pe tren traversand Canada (peste 5000KM). Ca o paranteza, proprietarul masinii fiind un domn nascut in Germania imigrat in Canada singur la varsta de 13 ani. Mi-a trimis un teanc de chitante pt tot ce a reparat la masina in ultimii 12 ani, e piperat...
Cred ca v-am plictisit destul cu povestile, urmeaza detaliile masinii:
E vorba de un 560SEC din 88, vin decoder-ul spune:
Baumuster 126045
Sales name 560 SEC
Order number 0 8 807 10129 (Destination: Qatar)
Delivery date 1988-02
PAINT1 904 Midnight Blue (Dunkelblau)
Interior color 972 No code designation available
Engine 117968 12 046348
Gearbox 722350 03 059415
Parameter Value
251 BECKER RADIO MEXICO CASSETTE, FULL STEREO, ELECTRONIC
442 MULTIFUNCTION STEERING WHEEL (AIRBAG)
490 ELIMINATION OF WINDSHIELD/WASHING-WATER HEATER
524 PAINTWORK - PRESERVATION
524 *1 _______ 19951002 PAINTWORK - PRESERVATION
524 *2 117____ 20070910 VEHICLE PROTECTIVE COVER (FULL BODY COVER)
524 *3 117____ 20110218 VEHICLE PROTECTIVE COVER (FULL BODY COVER)
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
581 *1 _______ 19951002 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
581 *2 117____ 20070201 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
581 *3 117____ 20110221 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
597 HEAT-INSULATING GLASS, WINDSHIELD, BAND FILTER
601 OIL FOR REAR AXLE WITH LIMITED-SLIP DIFFERENTIAL, IN CANISTERS AND CONTAINERS
623 VERSION FOR THE GULF STATES
677 Tropical battery
682 FIRE EXTINGUISHER
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
904 MIDNIGHT BLUE
972A VELOUR BLUE
Masina are o istorie foarte interesanta, ea mergand din Vaterland in Qatar, de acolo in Japonia, dupa care pe coasta de vest a Canadei, iar acum in Toronto. Cand mi s-a spus ca are doar 115,000 km nu prea am vrut sa cred, dar exista niste documentatie care sustine rulajul. Parerea mea este ca masina a fost importata in Japonia destul de noua, deoarece modelul e cel de 220KW fara catalizator, model care nu a fost disponibil in Japonia. A fost adusa in Canada in 2005, singurul propietar fiind cel de la care am luat-o.
Sa vedem si niste poze. Intai cele de la vanzator:
Comment