Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

560sec - 1988

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 560sec - 1988

    Buna seara colegi de forum, am din nou placerea sa fac o prezentare (care de altfel va fi cam ultima pentru ceva timp, mai ales daca vreau sa raman casatorit). Am prezentat W116-ul din 77 aici: http://www.clubmercedes.ro/450sel-1977-t49406.html si asa cum am spus acolo, in August 2017 am reusit sa scap de 450SEL-ul din 79, lucru care mi-a eliberat un loc de parcare subteran. Asa ca am vrut o a 2-a durere de cap in continuare. Optiunea a fost clara, W126. Studiam piata de mai bine de un an, am observat ca modelele de top se tranzactioneaza pentru sume destul de frumusele si cred ca trend-ul va continua. Am lasat berlinele la o parte si am luat-o pe calea coupe-ului. Asa cum am precizat in topicul 116, urasc modelele Nord-Americane, in special dpdv estetic. Asa ca am inceput sa ma uit dupa modele importate din Europa, Asia, etc. In plus, am zis "go big or go home!" asa ca 560 a fost varianta preferata.

    La inceputul lui Noiembrie am primit un email de la un amic din Vancouver cu un link al unui anunt de vanzare, amicul intrebandu-ma daca stim deja masina. Pt a se intelege rostul intrebarii, amicul cu pricina e un posesor de W116 450SEL 6.9 si un fan Mercedes dedicat. Cu el m-am sfatuit si am discutat despre majoritatea masinilor care au aparut pe piata in ultimile 15 luni, ba mai mult el a fost sa vada/testeze cel putin 5 masini pt mine. Masina din anunt era descrisa foarte slab, norocul a facut sa vad barele si farurile de tip european. Mi s-a parut ca anuntul e scris de o persoana mai in varsta, dar partea buna e ca nr de tel era dat in anunt (deobicei prin partile astea e destul de rar sa incluzi nr de tel in anunt). Am sunat dar nu mi-a raspuns, am trimis email cu acelasi rezultat... Anuntul fiind din provincia British Columbia (unde este si Vancouver-ul), mi-am rugat amicul sa intervina. Primul telefon pe care l-a dat a fost raspuns de catre vanzator si exact asa cum m-am asteptat el fiind in varsta si foarte speriat de fraude care implica cumparatori de la distanta (Western Union, etc), dar s-a lasat cinvins ca sunt serios interesat de masina si a acceptat sa vorbim. Masina fiind la 3-4 ore de Vancouver, amicul meu nu s-a putut deplasa, deci singura mea sansa a fost sa facem o inspectie la un atelier specializat. Zis si facut, am primit raportul de la mecanic care mi-a intarit convingerea ca masina merita. Am primit masina pe 22 Decembrie dupa ce a petrecut 10 zile pe tren traversand Canada (peste 5000KM). Ca o paranteza, proprietarul masinii fiind un domn nascut in Germania imigrat in Canada singur la varsta de 13 ani. Mi-a trimis un teanc de chitante pt tot ce a reparat la masina in ultimii 12 ani, e piperat...

    Cred ca v-am plictisit destul cu povestile, urmeaza detaliile masinii:

    E vorba de un 560SEC din 88, vin decoder-ul spune:

    Baumuster 126045
    Sales name 560 SEC
    Order number 0 8 807 10129 (Destination: Qatar)
    Delivery date 1988-02
    PAINT1 904 Midnight Blue (Dunkelblau)
    Interior color 972 No code designation available
    Engine 117968 12 046348
    Gearbox 722350 03 059415
    Parameter Value

    251 BECKER RADIO MEXICO CASSETTE, FULL STEREO, ELECTRONIC
    442 MULTIFUNCTION STEERING WHEEL (AIRBAG)
    490 ELIMINATION OF WINDSHIELD/WASHING-WATER HEATER
    524 PAINTWORK - PRESERVATION
    524 *1 _______ 19951002 PAINTWORK - PRESERVATION
    524 *2 117____ 20070910 VEHICLE PROTECTIVE COVER (FULL BODY COVER)
    524 *3 117____ 20110218 VEHICLE PROTECTIVE COVER (FULL BODY COVER)
    540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
    581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
    581 *1 _______ 19951002 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
    581 *2 117____ 20070201 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
    581 *3 117____ 20110221 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
    597 HEAT-INSULATING GLASS, WINDSHIELD, BAND FILTER
    601 OIL FOR REAR AXLE WITH LIMITED-SLIP DIFFERENTIAL, IN CANISTERS AND CONTAINERS
    623 VERSION FOR THE GULF STATES
    677 Tropical battery
    682 FIRE EXTINGUISHER
    873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
    904 MIDNIGHT BLUE
    972A VELOUR BLUE

    Masina are o istorie foarte interesanta, ea mergand din Vaterland in Qatar, de acolo in Japonia, dupa care pe coasta de vest a Canadei, iar acum in Toronto. Cand mi s-a spus ca are doar 115,000 km nu prea am vrut sa cred, dar exista niste documentatie care sustine rulajul. Parerea mea este ca masina a fost importata in Japonia destul de noua, deoarece modelul e cel de 220KW fara catalizator, model care nu a fost disponibil in Japonia. A fost adusa in Canada in 2005, singurul propietar fiind cel de la care am luat-o.

    Sa vedem si niste poze. Intai cele de la vanzator:










  • #2
    Partea a 2-a:




    Iar asa arata dupa ce a parcurs 5000km pe o platforma de tren (masina din spate de sub prelata e W116):








    Vremea aici e destul de rea, am avut ceva zapada si geruri in ultima saptamana, am condus-o doar de la nivelul solului in parcarea subterana. Din pacate nu o pot spala acolo unde e parcata, asa ca o sa astepte asa murdara primavara.

    Planul e sa adresez cateva lucruri minore, dar o voi conduce in vara lui 2018. Odata ce e in dtsre prfecta, pot sa ma concentrez mai bine asupra lui W116.

    Apropos, asta e ce a plecat si a facut loc pt W126:



    Salutari, Sanatate, Sarbatori Fericite si Toate Cele Bune pe 2018!

    Comment


    • #3
      Felicitări, să te stăpânească sănătos!

      Interesantă odisee a mașinii pe 3 continente... sper că acum și-a găsit liniștea.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        Ce sa pot spune decat jos plaria si tot respectul!
        Si eu ma mai joc cu focul insa modific cele actuale sper sa nu ajung sa impart cusca cu al meu catel��.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          SEC-ul rămâne lângă W123 coupe un via pentru mine. Sa le stăpânești sănătos și îți doresc o iarna scurta, ca să ajungi cât mai repede sa o conduci.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Imi curg balele , ca sa zic asa.....

            Sa le stapanesti sanatos si sa te bucuri de ele!

            Comment


            • #7
              Felicitari si din parte mea!

              Foarte interesanta combinatia de optiuni a atelajului. Am remarcat ca nu are interior din piele luand in considerare ca este modelul de top...adica 560 (pana in prezent nu am vazut nici un 560 fara piele), interesant ca nu are tetiere pentru scaunele spate si totusi este seria a II-a.

              Tot la capitolul interior...de remarcat ca masina a fost fabricata pentru ''Order number 0 8 807 10129 (Destination: Qatar)'' si are optiunea ''873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS''

              Sa nu ma intelegi gresit...nu incerc sa bag de vina ...sunt un impatimit la capitolul W126 (unii poate stiu )...


              In rest, masina arata ca atare, jos palaria. Sa ai noroc la ea!


              Stima
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Originally posted by Levi View Post
                Felicitări, să te stăpânească sănătos!

                Interesantă odisee a mașinii pe 3 continente... sper că acum și-a găsit liniștea.
                Multumesc, asa e sunt la dispozitia lor! Nu am planuri sa scap de ea, cred ca vom petrece ani buni impreuna.

                Originally posted by broscutza2001 View Post
                Ce sa pot spune decat jos plaria si tot respectul!
                Si eu ma mai joc cu focul insa modific cele actuale sper sa nu ajung sa impart cusca cu al meu catel��.
                Multumesc, eu nici cusca de caine nu am - deci ramane presul de la usa de la intrare (pe dinafara binenteles)!

                Originally posted by adidc View Post
                SEC-ul rămâne lângă W123 coupe un via pentru mine. Sa le stăpânești sănătos și îți doresc o iarna scurta, ca să ajungi cât mai repede sa o conduci.
                Multumesc si sper sa ai dreptate!

                Originally posted by b97dmt View Post
                Imi curg balele , ca sa zic asa.....

                Sa le stapanesti sanatos si sa te bucuri de ele!
                Multumesc mult!

                Originally posted by mer_se280 View Post
                Felicitari si din parte mea!

                Foarte interesanta combinatia de optiuni a atelajului. Am remarcat ca nu are interior din piele luand in considerare ca este modelul de top...adica 560 (pana in prezent nu am vazut nici un 560 fara piele), interesant ca nu are tetiere pentru scaunele spate si totusi este seria a II-a.

                Tot la capitolul interior...de remarcat ca masina a fost fabricata pentru ''Order number 0 8 807 10129 (Destination: Qatar)'' si are optiunea ''873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS''

                Sa nu ma intelegi gresit...nu incerc sa bag de vina ...sunt un impatimit la capitolul W126 (unii poate stiu )...


                In rest, masina arata ca atare, jos palaria. Sa ai noroc la ea!


                Stima
                Multumesc!

                Stiu ce spui, pare destul de ciudata paleta de optiuni. Ma gandesc ca singura explicatie e sa fi fost comandata de noua de cel care avea sa o duca in Japonia (scaune incalzite). Inca ceva: nu are decat un electroventilator, din cate am vazut exista si ceva versiuni cu 2, dar asta se poate sa fi fost schimbat candva de la modelul dublu la simplu. Cat despre tapiterie, velurul (catifea) si pielea au fost din cate stiu eu standard pe modelele SEC, nici una din ele fiind mai scumpa sau mai ieftina (alegerea cumparatorului). Singurul indiciu de care am dat e o lista de preturi din UK din `89 care confirma teoria:

                Comment


                • #9
                  Buna ziua, acum vreo luna de zile am scos masina la plimbare. De fapt motivul principal a fost sa primeasca o baie, care dupa cum se vede in postarea originala era mai mult decat necesara. La cat de murdara era, nici macar husa nu am pus-o pe ea dar problema e acum rezolvata.
                  Dovada:








                  Sper ca pana la sfarsitul lui Martie sa vina vremea buna, sa il aduc acasa si sa incep sa lucrez la el. In prima faza am comandat franele (discuri/placute/racorduri flexibile/lichid) si aprinderea (bujii/fise/capac si rotor/bobina inductie) si cateva alte maruntisuri cum ar fi furtunele de plastic de la carcasa filtrului de aer care sunt crapate, tuburile de ulei care ung axele cu came (preventiv). Odata ce incep sa o conduc frecvent am sa stiu mai multe despre starea suspensiei si directiei si am sa repar ce e de reparat pe parcurs. Deabia astept.

                  Comment


                  • #10
                    Foarte frumos modelul , e si la mine pe lista
                    Ce nu imi e clar, care sunt diferentele intre motoarele de 279 si 299 ps? codul motor difera, dar care e diferenta intre ele? Vad ca nu tine neaparat de anii de fabricatie.
                    Stii sa aiba vreun punct slab motorizarea asta?

                    Comment


                    • #11
                      Sa il stapanesti multi ani! Bestial modelul. Aseara ma documentam si care sunt preturile pietei pentru acest model si vad ca se tine destul de sus. De curiozitate, la ce pret se gaseste in State asa masina?


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by grizzlee View Post
                        Foarte frumos modelul , e si la mine pe lista
                        Ce nu imi e clar, care sunt diferentele intre motoarele de 279 si 299 ps? codul motor difera, dar care e diferenta intre ele? Vad ca nu tine neaparat de anii de fabricatie.
                        Stii sa aiba vreun punct slab motorizarea asta?
                        Nu prea inteleg la ce diferente te referi... Motoarele pentru US au fost "detunate" pentru a face fata criteriilor de poluare...

                        Punctul slab al acestei motorizari, din punctul meu de vedere, este consumul mediu mai mare cu 2 litri fata de motorizarea de 5 l. Nu stiu unde au reusit sa "evapore" in 600 cmc 2 litri de carburant!


                        In rest, daca sunt intretinute corespunzator, te mai tin doua generatii... daca nu mai multe!
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Pai cred ca 80% din 560 sec/sel care sunt pe mobile sau alte site-uri au 279 ps si nu sunt modele americane. Din punctul meu de vedere, consumul la o astfel de masina e irelevant.

                          Comment


                          • #14
                            Deci sa clarificam: cele cu 299 CP au fost modele ECE sau RUF, un fel de putere marita (optiunea 822... valabila din `85 pana in 88, ulterior catalizatoarele "taiau" puterea)

                            Iar despre relevanta celor 2 litri in plus la 600 cmc e doar punctul de vedere obiectiv... Adica, chiar are nevoie de 2l in plus...

                            De fapt 560-ul avea puteri intre 242 si 299 CP, in functie de anii de fabricatie, catalizator sau nu... (sursa suplimentara WIKI+benzworld pentru fidelitatea informatiilor). 500-le meu a fost cu 265CP
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #15
                              Later edit (nu am mai putut edita postul anterior):

                              S-ar parea ca varianta RUF sa ramana pana la finalul fabricatiei modelului... Iar modelul cu 242 CP era cel de US (in primul an) (am "rasfoit" un pic netul, dar nu tot ce scrie acolo e 100% exact, se poate "sapa" in continuare pentru informatii detaliate).
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF