Originally posted by grizzlee
View Post
Originally posted by Jiovany
View Post
Preturile au inceput sa creasca relativ recent, dar inca se mai gasesc ocazii. In US s-au importat f. multe modele Europene ca "Gray Market" la inceputul anilor 80, Mercedes oprind procesul in 85. Modelele facelift (sau Gen2) Euro sunt rare in State.
Originally posted by grizzlee
View Post
Originally posted by dan500se
View Post
Originally posted by dan500se
View Post
Originally posted by dan500se
View Post
Intradevar versiunea de US/Canada a fost cea mai slaba, avand si compresia scazuta pentru a accepta benzina de mai slaba calitate din America de Nord, in plus fata de sistemele de emisii mentionate de Dan.
Referitor la modelul EU, diferentele majore intre 279 si 299 CP sunt:
Raport Compresie marit la 10:1 (pistoane diferite).
Profilul axelor cu came diferit (lobii).
Galeriile de evacuare "Tri-y" (cum se vede in poza 8 din postul 2 de mai sus), fata de galerii drepte.
Modul de control al aprinderii (EZL) diferit si unic pt. aceasta versiune.
Varianta de 299CP nu a avut catalizator.
Ca puncte slabe nu as putea sa spun ca sunt, atata timp cat recunosti ca cele mai noi modele au deja 27 de ani - intretinerea este cruciala. Lantul de distributie (plus patinele care sunt din plastic si intinzatorul hidraulic) sunt bine de schimbat preventiv mai ales daca nu sunt dovezi ca au fost schimbate. Radiatorul original a avut racordul unde se prinde furtunul superior neramforsat, la operatiuni de strangere a colierului putand sa cedeze, radiatoarele care exista pe piata (Behr OEM si Nissens aftermarket) avand ramforsari de fibra. Sistemul de vacuum e foarte complex si furtunasele avand varsta pe care o au, pot crea scurgeri care afecteaza in mod negativ mersul motorului, simptome care pot fi fals diagnosticate ca venind de la injectie. Sunt mofturoase la bujii, de fapt cer bujii fara rezistenta incorporata care din pacate nu se mai fabrica de catre Bosch, dar din fericire NGK inca le face.
Daca cineva doreste sfaturi inaintea achizitionarii, contactati-ma si am sa impartasesc cunostintele dobandite.
Comment