Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C200 CDI T Avantgarde Obsidian Black

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am montat azi pe spate bara stabilizatoare + bucsele de la bara + bieletele antiruliu...alta treaba! Cred ca bieletele vechi erau cele originale ale masinii, nu erau duse insa nici mult nu mai aveau.
    Vreau sa-i mai dau o ceara pana se face frig si sa-i montez rotile de iarna, apoi mai vedem ce mai urmeaza .
    Attached Files

    Comment


    • #47
      IMG_1397.jpgSalutari,

      A trecut ceva de cand nu am mai scris pe aici desi sunt aproape zilnic pe forum.

      Am schimbat de curand bujiile (era una arsa si imi dadea eroare in bord legata de DPF), kitul de accesorii (Continental am pus, l-am schimbat mai mult pt linistea mea) si placute frana fata-spate ATE. Operatiune executata la Nea Marian, om de nota 10, ca de obicei.
      Am pus si stergatoare noi pe fata de la SWF, cele vechi au tinut vreo 2 ani.

      Chiar azi mi s-a dus si un bec de faza scurta, le-am schimbat pe ambele cu Philips H7 Xtreme. Cele vechi erau Ring Ultima Xenon de care am fost super multumit, m-au tinut mai mult decat Philips Xtreme dar acum nu prea mai gaseam si voiam neaparat sa le schimb azi, fara sa pierd ziua umbland pe la magazine.

      Urmeaza sapt viitoare toate filtrele, uleiul, lichidul de frana, lichidul de servo, antigelul, capete de bara (Lemforder) si bieletele de directie (tot Lemforder). Suspectez o bieleta de directie dar am zis sa schimb in pereche + capetele de bara. Operatiunea o sa fie facuta tot la Nea Marian.

      Apoi masina intra in regim de vara, adica multi km si voi incepe, cum altfel, cu o Grecia.

      Si cum orice bucurie nu vine singura, am gasit-o si lovita acum cateva zile, fara nr de tel lasat... Pun si poze before&after, curatarea, polishul si ce am mai facut pe acolo am facut eu singur,

      Se apropie vertiginos momentul cand o voi schimba, probabil o voi lasa in famiie. Doar ca mereu cand aproape m-am decis, ma incanta cat de bine merge raportat la vechimea ei. Dar nu o mai laud asa mult ca ultima data cand am facut-o mi s-a stricat macaraua la geamul soferului

      Drumuri lungi si bune sa aveti vara asta!IMG_7372.jpg
      Attached Files

      Comment


      • #48
        Salutare,

        Am schimbat cele de mai sus la nea Marian, totul a decurs ok. Masina se simte putin mai inchegata dupa schimbul de bielete de directie si capete de bara.

        I-am revizuit instalatia de AC si am plecat la drum...3053 km in total...Buc - Kulata - Atena + insule de pe langa Atena. Masina a mers bine, consum mediu pe BC de 7.1. Am revenit cu un scartait la frana de mana, cred ca a intrat ceva mizerie sau s-a blocat ceva, trebuie sa ajung sa verific. De asemenea, am impresia ca nivelul de ulei e putin scazut desi pana acum nu completam intre revizii, posibil doar sa mi se para, de la faptul ca pe acolo masina a stat parcata doar in pante(Atena...) si pur si simplu nu am avut cum sa masor corect. Voi monitoriza sa vad care e varianta corecta.

        Ca si alte probleme (fara legatura cu excursia de mai sus), manerul de portiera din interior dreapta fata a cedat, la fel si toba finala, trebuie sa ma ocup de ele.

        Per total sunt in continuare multumit de masina, merge ok si nu m-a obosit la drum, am facut Buc-Atena dintr-o bucata(15 ore). Va face cu siguranta multi km vara asta.

        Las aici si 2-3 poze.

        Sa aveti o vara minunata!
        Attached Files

        Comment


        • #49
          Salutare,

          La un an si putin de cand am reparat-o, s-a stricat iar macaraua stanga fata. Bine ca a cedat inainte sa plec spre Atena.

          Am schimbat si manerul de portiera care cedase, l-am schimbat singur si mi s-a parut usoara operatiunea. Piesa am luat-o noua, de la Mercedes.

          Am facut si o pana pe spate, cred ca e prima pe care am facut-o cu masina asta. Eram in Bucuresti si am mers cu anvelopa asa pe janta pana la prima vulcanizare (aprox 1 km) si anvelopa s-a facut praf asa ca am cumparat 2 anvelope noi pe spate.

          Am plecat spre Atena acum o saptamana si cand revin in tara trebuie sa-i fac revizia din nou, am facut 10k in 2 luni.

          In continuare mi se pare ca merge bine masina si abia astept sa revin si sa prind ceva timp liber ca sa-i dau o ceara.

          Drumuri bune pe unde sunteti!
          Attached Files

          Comment


          • #50
            Salutare,

            S-au mai intamplat cateva chestii de la ultima postare si anume:

            - bielete antiruliu fata Lemforder;

            - anvelope iarna noi Conti TS860;

            - carlig de remorcare (polonez, cu omologare);

            - covorase cauciuc originale (le-am montat azi, poze atasate)

            Masina este ok, a facut aproape 30k km din iunie si pana acum, motiv pentru care urmeaza a3a revizie de anul asta:

            - uleiuri, filtre etc;

            - cei 2 suporti de motor si cel de cutie;

            - toba esapament.

            Inca mi se pare ca merge foarte ok, nu se aud prea multe zgomote pe dinauntru. Vopseaua din pacate nu mai este la prima tinerete, oricat de mult am ingrijit-o tot are multe locuri unde a sarit vopseaua + zgarieturile de rigoare cauzate de lipsa unui garaj. Momentan am loc de parcare (afara) dar sunt flancat de 2 soferite pe care le suspectez ca nu au foarte mare grija de masinile lor...

            O intamplare tragi-comica de acum 2 zile de cand am montat carligul...meseriasii de acolo mi-au umblat la siguranta de la pompa de motorina si nu au mai pus-o la loc, motiv pt care nu a mai pornit masina...Pana sa imi dau seama de motivul pt care nu porneste, masina a ajuns pe platforma la Nea Marian unde s-a rezolvat rapid problema. Cheltuielile au fost suportate de firma de carlig dar din pacate de la cat am impins-o in ziua aia + urcat pe platforma etc am ramas cu niste urme(zgarieturi) pe ea. Sper maine sa reusesc sa-i dau o ceara.

            In alta ordine de idei, daca citeste cineva si are o idee sa imi dea...unde pot repara instalatia de incalzire de la scaun sofer? Cred ca este intrerupta plasa. As vrea undeva unde sa se lucreze cu atentie...

            Cam asta a fost pe azi, toate bune la fiecare!
            Attached Files

            Comment


            • #51
              IMG_1195.jpg
              Salut,

              Daca toba am schimbat-o in decembrie...abia pe 15.02 am reusit sa schimb suportii de motor si cutie. Am schimbat si flansele (cu rulmenti) de la amortizoare. Alta masina acum...

              In continuare multumit si o voi mai pastra, nu se mai pune problema acum de alta masina (din alte motive) asa ca sper sa ma mai serveasca mult si bine!

              Spor la toata lumea!
              Attached Files
              Last edited by haro; 02-25-2020, 14:39 PM.

              Comment


              • #52
                La capitolul rugina cum sta? Tabla e o problema la W203. In rest mecanic, sunt niste masini tare bune. Si eu am inceput sa am tot felul de probleme ce tin de batranete: Scartzaituri la plastice, bucsaraie, etc.
                Incalzirea o poti repara la un mester ce face tapiterii auto. Trebuie dat jos sezutul si poate si spatarul . Ai si cantarul pentru airbaguri, asa ca ei ar trebui sa stie cel mai bine ce si cum.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by grizzlee View Post
                  La capitolul rugina cum sta? Tabla e o problema la W203. In rest mecanic, sunt niste masini tare bune. Si eu am inceput sa am tot felul de probleme ce tin de batranete: Scartzaituri la plastice, bucsaraie, etc.
                  Incalzirea o poti repara la un mester ce face tapiterii auto. Trebuie dat jos sezutul si poate si spatarul . Ai si cantarul pentru airbaguri, asa ca ei ar trebui sa stie cel mai bine ce si cum.
                  Rugina nu prea are, poate doar cateva puncte (la propriu). Eu stiam ca la W203 facelift nu au mai fost probleme cu rugina si din fericire a mea se tine tare

                  Mie a mea mi se pare inca destul de inchegata per total. Inca imi place sa merg cu ea
                  Merci de pont cu mesterul de tapiterii.

                  Numai bine.

                  Comment


                  • #54
                    Salut,

                    Un arc pe spate s-a decis sa ma paraseasca (nu carat, nu gropi) asa ca le-am schimbat pe ambele.

                    De asemenea, EGR s-a decis sa joace dur asa ca a trebuit scos si curatat, masina trage ok acum.

                    Anvelopele de iarna sunt inca pe masina, probabil asa vor ramane anul asta.

                    In rest, totul pare in parametri, astept cu nerabdare momentul cand o sa pot iesi la un drum mai lung.

                    Numai bine!

                    Comment


                    • #55
                      gropi si carat nu, dar accelerat de pe loc, plus rugina...Ale mele erau atacate in zona rupturii.
                      Am avut 3 arcuri rupte, unul de doua ori.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Sharky View Post
                        gropi si carat nu, dar accelerat de pe loc, plus rugina...Ale mele erau atacate in zona rupturii.
                        Am avut 3 arcuri rupte, unul de doua ori.
                        Eu sunt la primul rupt la masina asta. Oricum nu erau cele originale ca nu cred ca punea Mercedes de fabrica de la KYB?

                        Ce mi se pare important de mentionat e ca de cand EGR a inceput sa faca figuri, aveam si un "jerking" la cutia de viteze, la treptele 1 si 2 (la rece). Acum parca e totul ok dar mai trebuie sa merg cu ea sa ca pot trage o concluzie.

                        In fine, are totusi o varsta masina asta dar momentan am impresia ca se tine bine, sa vedem ce mai pica.
                        Indiferent de ce mai pica, cred ca o sa o mai tin cativa ani buni.

                        Comment


                        • #57
                          Salut,

                          M-am pricopsit oarecum brusc cu un scartait de cauciuc foarte pronuntat si cum banuiam bara stabilizatoare fata, am comandat-o si inlocuit-o (piesa originala cumparat de la Mercedes, bucse lipite de bara).

                          La o inspectie, am observat ca un brat pe fata dreapta (spre spate) avea joc mare in pivot, l-am schimbat si pe acela cu unul nou, Lemforder. Bineinteles, "alta" masina acum.

                          Am montat pana la urma si rotile de vara.

                          Weekend frumos sa aveti!
                          Last edited by haro; 05-22-2020, 10:38 AM.

                          Comment


                          • #58
                            Bine era daca le schimbai in pereche , cu prima ocazie o sa cedeze si celalalt.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by b97dmt View Post
                              Bine era daca le schimbai in pereche , cu prima ocazie o sa cedeze si celalalt.
                              Asa faceam mereu la toate masinile dar din pacate nu prea sunt finante momentan, ne rezumam doar la ce arde

                              Comment


                              • #60
                                Asa este , vremuri gri . Sanatate sa fie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF