Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

C200 CDI T Avantgarde Obsidian Black

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by dog View Post
    Frumoasa,sa o stapinesti fara evenimente neplacuta!
    A fost peste 6000?

    Nuuuu a fost sub 5000 de fapt. Am rezervat, negociat din tara si am plecat la drum.

    Oricum, am observat ca preturile in tara sunt mai mici decat cele din Germania, pentru modelele astea si nu numai, poate ma insel dar asta e perceptia mea. Atunci cand am luat-o, era un pret foarte bun pentru ce gaseam pe acolo, poate chiar sub pretul pietei, in timp ce la noi gaseai si mai ieftine. Explicatiile pot fi multe, le stim cu totii.

    La pretul platit pe masina s-au mai adunat alte cheltuieli, destul de mari. Hamburg este un oras scump, cu greu gaseam sub 90-100 euro/noapte cazare (camera tripla). Combustibil pentru masina cu care am fost (4500km) plus combustibil la Mercedes la intors, taxe de drum etc.

    TUV-ul tocmai expirase si era vineri, am fost cu vanzatorul la TUV dar nu a putut sa il faca vineri. Masina statea de ceva timp si frana de mana se blocase, a incercat o "manevra" la TUV pentru ca il stia pe ala de acolo dar neamtul nu a vrut sa auda de asa ceva asa ca a trebuit sa repare la un service frana de mana si apoi sa revina. Sambata nu era deschis la acte in Hamburg, a trebuit sa mergem intr-un orasel la vreo 70km distanta, era singurul deschis sambata, pe o raza mare. Intarzieri pe care nu le prevazusem.

    De asemenea, foarte putini revanzatori romani de masini am vazut prin Hamburg, poate ca este si mai departe si costurile nu se justifica.

    A urmat apoi circul cu inmatricularea, credeam ca nu se mai termina. La 2 noaptea cand m-am trecut pe lista de asteptare de afara, eram numarul 300, asta ca ca poti intra in cladire unde te asteptau alte cozi. Nu stiu cum e in Buc dar la Ploiesti era jale.

    Era sa uit initial am vrut un E, W211 dar ma cam resemnasem ca nu prea ieseam la calcule. Surpriza a fost ca atunci cand am ajuns la parc in Hamburg, parcat langa C era un...E200 CDI din 2005. Varianta Classic dar cu ceva dotari (scaune incalzite, navigatie, senzori etc). Mi-l dadea la acelasi pret dar mi-a parut mai "intreg" C-ul asa ca am plecat cu el. Oricum, decizia a fost grea. Data viitoare...

    Comment


    • #17
      Originally posted by haro View Post
      Ceva recomandari si pentru covorase de cauciuc?
      Intreaba la Autoklass Chitila, vreo 100 lei pentru CLK, se potrivesc perfect.

      Comment


      • #18
        Am vrut sa fac si eu ca tine, sa ma duc in Germania ,bugetul meu era cam 7-8 mii, am un fost coleg care lucreaza pe ambulanta acolo si mi-a spus ca ma ajuta, insa am fost las si am luat ce se vede la avatar, aia argintie , din Ro. As fi vrut un w212, dar la bugetul meu imi luam un taxi.

        Unde e facuta poza cu palmierul?
        Stefan

        Comment


        • #19
          Originally posted by playfair View Post
          Intreaba la Autoklass Chitila, vreo 100 lei pentru CLK, se potrivesc perfect.
          Multumesc, ma voi interesa acolo


          Originally posted by dog View Post
          Am vrut sa fac si eu ca tine, sa ma duc in Germania ,bugetul meu era cam 7-8 mii, am un fost coleg care lucreaza pe ambulanta acolo si mi-a spus ca ma ajuta, insa am fost las si am luat ce se vede la avatar, aia argintie , din Ro. As fi vrut un w212, dar la bugetul meu imi luam un taxi.

          Unde e facuta poza cu palmierul?
          Poza cu palmierul e din Thassos, am fost vreo 2 ture vara asta si cred ca m-as mai fi dus daca mai gaseam doritori, inca nu m-am saturat de insula asta.

          In alta ordine de idei, am la activ 3 masini cumparate de afara si ma descurc cat de cat, stiu care e mersul cu actele, cu negocierea, cat poti intinde coarda cu nemtii (a se citi Pakistanezi, Afgani etc). Acum cativa ani am plecat sa imi iau un 320d break insa am fost dezamagit de starea actuala a masinii cand am vazut-o live si cum eram pe fuga si aveam nevoie disperata de o masina, m-am intors cu un A Class.
          Un alt model de BMW mi-a ramas drag dar fiind putin mai vechi se gaseste greu una intr-o stare care sa ma satisfaca cat de cat.
          Confort sporit, siguranta cat mai multa si bani cat mai putini ingropati, cam asta e conceptia mea despre masini. Cred ca mi-as permite si una noua dar nu voi face asta prea curand


          Spor la treaba la toata lumea!

          Comment


          • #20
            Scuze de off, mi s-a parut mie, am si eu una cu fosta masina facuta la sfarsitul lunii iunie - dar nu vreu sa iti mai poluez topicul .
            Presupun ca nu are rugina, este un lucru cunoscut ca acest model cam rugineste, si-a luat un coleg unul gold din 2003 si a aparut asa cam pe la fiecare colt .
            Last edited by dog; 09-07-2017, 14:47 PM.
            Stefan

            Comment


            • #21
              Problema cu rugina pe w203 a fost pana in 2004 cand au schimbat otelul. La modelul Facelift aceasta problema a fost rezolvata!


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #22
                Care e sursa informatiei? Chiar sunt curios.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  Forum-uri externe, multe filmulete postate de rusi pe YouTube!


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    Ajung la un calculator si trimit cateva link-uri cu review-uri la W203.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #25
                      Sursa oficiala, nu pareri...
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #26
                        Salut,

                        Am gasit un joc la un brat pe fata, nu vreau sa schimb doar pe o parte asa ca am luat 2 brate Lemforder si bieletele antiruliu, tot Lemforder. Saptamana viitoare le voi schimba si voi reface geometria.

                        Mi-a aparut si mie zgomotul acela de la clapeta de AC, cand pornesc masina se aude pt vreo 20 sec si nu mai ajunge aerul la picioare. Am vazut ca e destul de intalnita problema asta si ca piesa in sine costa putin dar operatiunea de schimbare presupune demontare bord si implicit ore multe de manopera. Cred ca asa voi ramane cu problema asta, momentan nu ma deranjeaza asa tare dar sa vedem cum evolueaza piticii

                        Maine o fuga la mare ca sa inchidem sezonul si momentan cam atat.

                        Weekend placut sa aveti!

                        Comment


                        • #27
                          Depinde cine face operatiunea.Ai putea strica o intrebare la Master Mario sau Popeye_pmm vazand ca esti din Bucuresti sa vezi care sunt costurile inlocuirii.
                          Drumuri bune!
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #28
                            Distractie placuta!
                            Nu cred ca e necesar schimbatul in pereche la brate, doar daca stii tu ca nu mai tin prea mult sau ar cam fi timpul.
                            Referitor la clapeta - ai sa vezi tu la iarna daca te deranjeaza.
                            Stefan

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by cutaresku View Post
                              Sursa oficiala, nu pareri...


                              Salut,
                              Revin cu link-ul de prezentare a modelului W203 in care avem urmatoarea descriere referitoare la protectia anticoroziva.
                              “This warranty promise is based on comprehensive corrosion protection. For the C-Class, the engineers in Sindelfingen have again enhanced the rust protection measures. Three main aims were pursued: economical use of materials, avoidance of waste and the rejection of environmentally critical materials. The result is a bodyshell that has 85% of its total surface protected against corrosion by zinc coating. By comparison, in the outgoing model, the share of zinc-coated panels was “only” 65%.”

                              Link prezentare: https://www.topspeed.com/cars/merced...17769.amp.html


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • #30
                                Salutare,

                                Am shimbat acum cateva zile termostatul, am ales Behr. Diferenta este enorma, nu pot intelege cum am ignorat vreo 2-3 luni acest aspect.
                                Acum, in max 4-5km de mers lejer, apa este la 90 grade si acolo ramane, chiar daca de ex ies pe DN si stau pe tempomat la 78km/h (cutie automata). Pana sa il schimb, daca de ex porneam cu motorul cald din Buc spre Ploiesti (pe DN1) si mergeam in limitele legale, ajungeam cu apa pe la 60 grade la Ploiesti. Acum, ajunge la 90 grade si acolo ramane.
                                Consumul de asemenea a scazut, vad acum din nou sub 6%.

                                In rest, foarte multumit de masina, face anul acum in martie de cand e la mine si s-a dovedit cea mai fiabila din cate masini am avut pana acum (Ford x 1, Audi x 2, VW x 1).

                                Urmeaza o revizie acum in martie si niste anvelope de vara noi.

                                Visez la un E cu motor mai mare, daca umbla astia la impozite cum se aude.

                                Drumuri bune!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF