Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Say hello to my E200CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by b97dmt View Post
    Te referi la 190 de lei dati pt o testare la antigel , verificare presiune si probabilitatea sa primesti un deviz cu multe zerouri

    Ei spuneau ca e gratis.. si ca se verifica si farurile... )
    Să știi să lupți când vrei să ai.
    Să nu regreți când pierzi sau dai

    Comment


    • 9D321DA3-84FD-4AA1-B571-DBC497A4541D.png La mine apare asa

      Comment


      • Mi se pare o risipa risipa monumentala sa platesti 200 lei pentru nimic. E ca în meme-ul ala cu bancomatul in care ți se cere sa bagi 10 lei să vezi daca ești prost !
        Stefan

        Comment


        • Originally posted by b97dmt View Post
          Astia mi-au "furat" fotografia
          Scuze de off-topic
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Das Beste oder Nichts !!!

          Comment


          • Completarea cu AdBlue este relevanta. Și cu aer de reprezentanță în roți

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • Salutari!!

              Scurt si la obiect : probleme nu sunt , am ramas inca la cauciucurile de iarna , cu oscilatia timpului nu vreau sa am surprize, cred ca dupa 1 aprilie o sa le pun pe ambele masini , pana atunci se mai elibereaza si pe la vulcanizari. In bord avem 180k km.

              Ma freaca pe creier un zgomot pe care il fac placutele de frana atunci cand plec de pe loc cu frana apasata la viteze foarte mici ( gen cand scot masina din curte ) , si sunt ATE.. ele au aproape 2 ani , insa nu au un rulaj mai mare de ~15.000 km .

              Posibil , in vara sa ii schimb discurile si tot odata si placutele pentru ca am planificat o vacanta de ~8.000 km , insa ATE nu mai iau Ce recomandari aveti pentru discuri? Nu vreau sa mai aud de reprezentanta , imi fac service-urile la Brady de acum incolo.

              Poate o sa apelez la reprezentanta pentru schimbul de ulei la cutie pentru ca e o chestie destul de delicata insa in rest nu mai vreau sa aud , manopera la reprezentanta pentru schimbul de ulei este de 500 lei ,iar la brady este 200 si de resetat tot din butoane o reseteaza toti .

              E putin complicata situatia, as renunta la W212 pentru ca nu prea mai il folosim, odata cu plecarea tatalui meu din tara masina sta in garaj cu lunile ceea ce ma face sa ma gandesc la o posibila vanzare, si trecerea peste ceva timp la modelul FL cu farurile full led...w213 nu imi place

              WhatsApp Image 2019-03-21 at 22.08.13.jpeg

              WhatsApp Image 2019-03-21 at 22.08.14(1).jpeg

              WhatsApp Image 2019-03-21 at 22.08.14.jpeg

              Attached Files
              Să știi să lupți când vrei să ai.
              Să nu regreți când pierzi sau dai

              Comment


              • Echiparea de fabrica vine cu TRW , la modelul meu cel putin.Si pe discuri si pe placute .
                Ca sa nu ai probleme( scartaituri) , mergi pe original OEM discuri si placute .
                Dar pretul o sa fie mare -dublu vs aftermarket TRW.
                Mai poti lua discuri originale in combinatie cu placute non oem. Sa inlocuiesti culisele ( parca asa se numesc) de la etrieri . Astea mai fac zgomote.


                Cu Ate “made in germany” am avut numai probleme pe un Golf , am inlocuit 3 perechi de discuri pe garantie ( se ovalizau). Intr-un final am luat originale din reprezentanta , merg si acum fara nici un fel de probleme.

                Despre service , putem vorbi pe whats’up .

                Comment


                • Salutari!!

                  Steluta a avut problemute saptamana asta..

                  Dupa ~2.000 km - Bucuresti - Oradea - Bucuresti - Eforie - Bucuresti a cedat alternatorul.. Posibil sa nu fi fost umblat in el pana la momentul respectiv..

                  S-a dat jos... Valeo stantat cu emblema MB.. in disperare inainte sa il dau jos am cautat dupa cod unul asemanator si se apropia de 6.000 lei)

                  S-a ramas cu masina in intersectie , a fost necesara o platforma..

                  Intr-un final , demontat, desfacut, toate bune in el, doar carbuni lipsa , cumparat carbuni.. cu tot cu platforma costurile au fost undeva la ~570 lei .

                  Si o poza din garaj..maine dimineata ii trag o spalare ca la carte dupa care o sa o mai vad peste 2 luni jumatate.. deoarece pleaca la Oradea

                  Cand ajunge inapoi avem in plan schimbul de ulei si toate filtrele.

                  Multumesc mult domnului Traian pentru tot ajutorul si sfaturile primite!! Un om de nota 1000

                  WhatsApp Image 2019-05-07 at 23.34.28.jpeg
                  Să știi să lupți când vrei să ai.
                  Să nu regreți când pierzi sau dai

                  Comment


                  • N-am mai scris de mult..

                    Am mai trecut peste un schimb de ulei.. cu succes.

                    Ne-am inoit acum cu un set de jante pe 17 originale Mercedes. Masina sefului' , nu m-a lasat sa iau mai mari.

                    Vreau acum sa caut un set de cauciucuri, ce dimensiuni recomandati ? Eu am un set nou de vara de la Passat.. Dar sunt 235/40/17 , merg alea?

                    Se potrivesc capacele de 75mm la ele?

                    Nu sunt noi , dar nu au nici o imperfectiune!!


                    Seara faina!





                    Să știi să lupți când vrei să ai.
                    Să nu regreți când pierzi sau dai

                    Comment


                    • 225 45 17 merg sigur . Pozele nu se vad.
                      Nu ai vandut-o pana la urma?

                      Comment


                      • 245 45 17 poate. 225 e pt c class si arata caraghios ca e prea mica roata.

                        Comment


                        • Nu mai vine vorba de vandut decat daca imi iese banul care il cer pe ea! E prea buna pentru vanzare la 10.000 euro cum vrea romanul, sa mearga sa ia TAXI crem! O sa o tin o perioada si cand ma hotarasc o dau pe ce o dau / o dau la buyback pe un w213 in leasing.


                          Am fost sa verific pe cele de pe passat si sunt 235/45/17 , merg? Am deja un set de cauciucuri cumparat pe dimensiunea asta , le-am avut o vara pe Passat. Iar la Passat vreau sa-mi iau 18' pentru vara, deci setul ramane degeaba.

                          Rotile cam asa arata , nu stiu ce au pozele de sus! Vopseaua lor este originala. Nu au fost revopsite si arata destul de bine!

                          a78e67a13a0cb635e8035b7337d4dc76.jpg

                          4b73ec033e2aa2fab54d6a0a290917a2.jpg
                          Să știi să lupți când vrei să ai.
                          Să nu regreți când pierzi sau dai

                          Comment


                          • Originally posted by Sharky View Post
                            245 45 17 poate. 225 e pt c class si arata caraghios ca e prea mica roata.
                            Am gresit , vroiam sa scriu 245.45.17 , my bad

                            Comment


                            • 10k pe taxi crem e cam mult
                              la 11k e una buna in jur de 200k verificabili si non taxi dotari asa nici cheala nici medie.
                              Piata e jos si merge mai jos din moment ce in vest in anumite orase nici u e5 nu mai ai voie.
                              Cum restrictiile tot cresc, tot mai multe masini la pret bun vor veni.

                              Cat timp te serveste nu are sens sa o dai daca o folosesti intens.

                              Comment


                              • Venit client interesat de ea cu banii in punga acum doua saptamani, sambata. Doar ca avea vreo 11.000eur. Nu am dat-o, macar de mai punea 500 si diferenta o scoteam eu pe jantele de mai sus.

                                Dupa cateva zile au inceput problemele, parca nu vrea sa mai plece .. Joia trecuta vorbind cu domnul Traian despre un sunet ciudat pe fata m-am trezit cu mesaj in bord " Cheama BA BOULE platforma , nu mai schimba viteziliii " asta s-a intamplat pe loc dupa ce m-am fatait cu masina mai bine de 4 ore prin tot Bucurestiul . Ca orice roman, luat contact, pus contact , disparut eroarea. A mai aparut inca odata, am ajuns cu masina la STAR ( Multumesc domnu' TRAIAN inca odata! ) si am gasit 3 erori mari si late.

                                Problema ISM - eroare stocata .
                                Problema Senzor DPF .
                                Problema semnalizare oglinda stanga.

                                A mai facut a doua zi dupa ce am sters eroarea inca o data.. Ideea e ca facea doar la umezeala.. dupa o perioada de mers. Am ajuns cu masina vineri acasa si am lasat-o sambata,duminica .

                                Luni si marti am mai miscat-o putin prin zona.. fara probleme.

                                Am mermelit-o intr-un final si cu revizia la CVA! Programata miercuri la 08:00 la Tiriac Expozitiei.. Am ajuns acolo mai devreme, sa o las sa se raceasca. Au facut baietii schimbul de ulei la cutie, in total 9L de ulei ( cu tot cu convertizor ) spalata bine baia, uleiul nu arata rau. Au gasit baietii urme de apa in mufa calculatorului ISM, curatat bine , spray contact si pus mufa la loc.

                                In total revizia a fost 1300 aproximativ cu mici atentii. Pretul de pe factura 1228 lei. Masina se comporta OK acum, nu mai smuceste in treptele 1-2-3 si am tot miscat-o prin oras fara ca problema cu ISM sa mai apara. Pocniturile au disparut si ele..

                                Cu ocazia asta am cerut si un istoric detaliat printat al masinii.. Intr-adevar am aflat ca masina probabil are 290k KM acum ceea ce nu mi se pare mult pentru un Mercedes.

                                Am mai aflat si ca ISM-ul pe original este 3.700 lei Si necesita codare cu STAR. Sper totusi sa fi fost mufa si sa nu fie defect el , pentru ca e o suma maricica.


                                79750524_294428751490534_3597390299900411904_n.jpg


                                Stay TUNED.
                                Să știi să lupți când vrei să ai.
                                Să nu regreți când pierzi sau dai

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF