Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

C200 Kompressor face-lift 2006

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ok, putem sa vorbim in privat detalii daca esti intersat de masina.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #32
      CAt te-a costat sezutul scaunului?
      Ma gandesc ca l-oi face si eu pe a meu, intr-o zi. Pe de alta parte, fix pe ala nu il vad, as ca nu conteaza, pana nu se rupe de tot.

      Bafta cu vanzarea, greu de vandut la pretul care sa merite, de aia in general o masina mai bine o tii pana nu mai merita sa o repari. E mai ieftin asa.
      Mie imi explica un destept ca a mea valoreaza maxim 2500E. Pai la banii aia abia ce gasesti un w210 decent si dotari cel mult medii.

      Cam asta e mentalitatea omului, apoi se mira ce cazan ieftin si-a luat si cat are de lucru sa il faca.

      Comment


      • #33
        Sezutul de piele a costat 940 de lei si a venit cu tot cu rezistenta de incalzire. L-am luat de la reprezentanta Autoklass.
        Ai mare dreptate cu vanzarea, dar consider ca fiecare masina are cumpartorul ei. Pana o vand imi fac treaba cu ea si sunt foarte multumit si incantat de cum merge [emoji1].




        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #34
          Fiecare masina are cumpãrãtorul ei,ai dreptate și eu am ținut w203 cam 1 an la vanzare credeam ca nu mai reușesc sa-l dau.Si când credeam mai puțin atunci a apãrut un cumparator.

          Comment


          • #35
            C200 Kompressor face-lift 2006

            Intre timp, in Februarie am montat patru anvelope noi de iarna Nokian WR D4 225/45 R17 clasa A de aderenta si clasa C de consum si DOT Octombrie 2017.



            Acestea inlocuind vechile anvelope Michelin Primacy Alpin MO Made in Germany care s-au comportat incredibil de bine si care aveau DOT 2010 si nu aveau inca crapaturi fine de batranete.

            Dupa montajul anvelopelor am mers la o reprezentanta a altui constructor auto ca sa ii reglez geometria si am descoperit de ce dupa ce scoteam masina de pe rampa si dadeam o tura prin curtea reprezentantei valorile erau diferite de fiecare data pe spate:

            Doua din cele patru suruburi care fixeaza puntea spate aveau filetul ruginit/mancat in proportie de 70 %. Este vorba despre suruburile dinspre rezervor, care nu au capac de protectie si sunt expuse direct sub masina.
            Celelalte doua suruburi care sunt acoperite cu capacele ovale metalice erau ca noi.
            Am pus patru suruburi noi originale Mercedes comandate si surpriza, masina s-a ridicat de partea din spate aproape 3 degete deasupra anvelopelor fata de dinstanta care era inainte, iar geometria nu si-a mai schimbat valorile dupa aceasta reparatie.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Last edited by Crazyady; 03-15-2018, 10:44 AM.

            Comment


            • #36
              Calitate Mercedes !


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #37
                Am facut si revizia filtru, de aer, filtru de polen, filtru de ulei toate Alco si ulei Divinol Syntholight 0W40 Made in Germany [emoji16] pe norma 229.5 aprobat Bevo. Sunetul motorului este la fel ca si la uleiul Castrol Edge Professional A3 0W40 produs in Germania pe care l-am folosit la ultimele doua schimburi.
                Pe langa acestea am folosit si un MotorFlush de la LiquiMoly.

                Comment


                • #38
                  Felicitari pentru cum iti interetii masina, totusi 0W40 nu e prea fluid?

                  Sa ajute Cel de sus sa tina de 3 ori numarul ala de km!
                  Să știi să lupți când vrei să ai.
                  Să nu regreți când pierzi sau dai

                  Comment


                  • #39
                    Multumesc! [emoji16]
                    Uleiul 0W40 este cel mai indicat pentru motorul M271 datorita fluiditatii atat la turatii ridicate (4000-6000 rpm) cat si iarna la temperaturi negative. Asa a avut masina de noua de la prima revizie in Germania.
                    Este cunoscut faptul ca la motoarele pe benzina M271 si M271 EVO cand sta mai mult de cateva ore masina parcata se scurge uleiul de la vanos-uri si intinzatorul lantului de distributie in baia de ulei si poate dura intre 1-2 secunde la temperaturi pozitive si 4-6 secunde iarna pana ajunge uleiul peste tot. Cu cat uleiul este mai gros, de exemplu 10W40 iarna la temperaturi negative dureaza si mai multe secunde pana urca, rezultand o uzura accentuata a lantului de distributie, a dintilor variatoarelor si a cresterii posibilitatii de a sarii cu un dinte lantul distributiei.
                    Din punct de vedere tehnic am vorbit personal cu agentii de vanzare de la doua societati importatoare de uleiuri, care au facut training-uri afara la producatori si mi-au confirmat ceea ce stiam ca daca masina a avut 0W40 sa nu trec la 5W sau 10W indiferent de numarul de kilometrii.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #40
                      poti cauta o diagrama? Despre ce suruburi e vorba? Nu inteleg unde vin montate si ce rol eu.
                      Sunt cele 4 care tin puntea, cele cu bucsele puntii?

                      Comment


                      • #41
                        C200 Kompressor face-lift 2006

                        Sunt cele 4 suruburi care fixeaza puntea spate de caroserie cu bucsele puntii. O sa caut si poza.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #42
                          da, inteleg care sunt. Oare alte simptome nu erau? Gen puntea sa atarne cand masina e suspendata?
                          Sau simteai ca e libera? Voi verifica asta si la mine. De spate inca nu m-am atins, dar tare ma tem ca e de lucru si acolo un pic.

                          De bucse am auzit sa crape, dar suruburi, cam ciudat.
                          Uite ca se poate

                          Comment


                          • #43
                            Nu avea nici un simptom, iar bucsele sunt cele origanele ale masinii (Boge) si sunt impecabile in ciuda varstei.
                            Singurul lucru care da de banuit este ca valorile geometriei pe spate sunt diferite de fiecare data daca o scoti de pe rampa si dai o tura.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #44
                              Asa e la masinile cu suspensie independenta spate dupa un anumit rulaj/timp. Si la Focusul anterior, tot erau sudate de rugina suruburile de ghidaj si stateau rotile pe spate oleaca cracanate /------------\ bine, parantezele is exagerate, dar se vedea un unghi si la ochiul liber. Baietii de la service erau obisnuiti, au zis ca toate ajung asa dupa o vreme. Le-au taiat cu flexul si scobit, inlocuit, facut geometria. In juma de an, se cracanasera iara, probabil s-au largit putin locasurile si scapau din filet. Am pus suruburi putin mai groase pe urma si pareau ca tin, asa am vandut-o.
                              Last edited by dkmg; 03-16-2018, 11:59 AM.

                              Comment


                              • #45
                                mi-ai dat de gandit.
                                Si eu am un pic rotile cracanate, dar nu cred ca ajung anul asta la puntea spate.

                                Eu zic ca trebuie cumva sa se simta cand tragi cu ranga. Sau ceva joc, altfel nu s-ar misca rotile.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF