Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

C200 Kompressor face-lift 2006

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Continuare



    Sursa aerului fals.


    Valva unisens era coapta si tragea aer fals, la atingere s-a dezintegrat


    Schimbat toate garniturile kompressorului cu garnituri originale Mercedes. Diferenta de bani era sub 50 de lei fata de aftermarket.

    Palele kompresorului sunt in stare perfecta fara nici o urma de frecare pe margini intre ele la 315.000 de km.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #17



      Curatat amortizorul de zgomot si inlocuit furtunul imbatranit cu unul original Mercedes.
      Asamblat totul la loc si masina a pornit la prima cheie fara Check Engine aprins.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #18
        Originally posted by Crazyady View Post
        Ma poti ajuta sa muti/transformi topicul acesta la sectiunea prezentare. Multumesc. [emoji41]


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        L-am mutat la prezentare. Pentru vanzare, daca mai e valabila intentia, deschizi topic la sectiunea dedicata, nu inainte de a (re)citi regulile bursei.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #19
          @ cutaresku
          Multumesc!


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #20
            Super mașinuța,dacã as fi vãzut topicul tãu înainte sa cumpãr pe a mea (tot break,06.2006,220cdi,edition sport plus cu Paket AMG),m-ar fi tentat mult mai mult benzinar cu gpl...bafta la vanzare.

            Comment


            • #21
              Multumesc [emoji2]


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #22
                Salut,

                Cand ai timp, poti sa pui te rog codurile pieselor pe care le-ai folosit in procedura ( furtune, valva unisens, garnituri kompressor, ce a mai fost necesar)? Poate imi fac si eu curajul sa ma apuc.
                M-am uitat si eu pe scheme, dar acolo apar mai multe furtunase / coturi / imbinari decat ar fi cazul sa schimb, ca daca le iau pe toate adun un sac.

                Ca scule de umblat sub masina in parcare pt schimb ulei etc. recomanzi 4 capre 3T sau 2 si cric cum vad ca ai tu? Cu dinamometrica aia mai ' old school ' te impaci bine? Am gasit-o la pret bun si ma gandeam sa iau una dinasta pentru operatiuni cu cuplu mai mare gen prezoane si una mai mica pentru surubele gen capac valve.
                Last edited by dkmg; 10-16-2017, 11:30 AM.

                Comment


                • #23
                  Capre is ok, dar musai sa iti faci ceva talpi care sa le bagi in locul de ridicat din praguri. Altfel le strici.
                  Is ok niste bucati de lemne care sa stea in santurile in care intra cricul masinii.
                  E mai ok asa decat ceva pplaca mare, care daca nu e fier, va ceda, plus ca mai aluneca si poate mai indoi un prag.
                  Ai nevoie de cric telescopic, ca sa iti usurezi treaba, sau de un crocodil care se ridica mult.

                  Ridici de tampon, sau chiar de langa el masina de bot, cat de mult, apoi pui pe lateral caprele si te poti tara sub ea.
                  Aici se simte cricul telescopic, altfel ridici/cobori in etape si e enervant.
                  De spate eu am ridicat-o dintr-o parte si apoi am bagat un alt cric sub suportul gros care tine diferentialul, bratele, etc.
                  Am ridicat de ala si apoi capre pe lateral.
                  Evident, blocheaza rotile din fata, sa nu fuga masina!

                  Deci daca nu vrei sa te chinui, ai nevoie de macar 2 cricuri.
                  Sau mai bine de o groapa.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by dkmg View Post
                    Salut,

                    Cand ai timp, poti sa pui te rog codurile pieselor pe care le-ai folosit in procedura ( furtune, valva unisens, garnituri kompressor, ce a mai fost necesar)? Poate imi fac si eu curajul sa ma apuc.
                    M-am uitat si eu pe scheme, dar acolo apar mai multe furtunase / coturi / imbinari decat ar fi cazul sa schimb, ca daca le iau pe toate adun un sac.

                    Ca scule de umblat sub masina in parcare pt schimb ulei etc. recomanzi 4 capre 3T sau 2 si cric cum vad ca ai tu? Cu dinamometrica aia mai ' old school ' te impaci bine? Am gasit-o la pret bun si ma gandeam sa iau una dinasta pentru operatiuni cu cuplu mai mare gen prezoane si una mai mica pentru surubele gen capac valve.
                    4 bucati A2711410880 garnituri admisie spre chiuloasa
                    1 bucata A2710181582 tub cu, cot
                    1 bucata A2710181482 tub cu, cot
                    1 bucata A2710180557 sut metalic
                    1 bucata A2711411180 garnitura patrata kompressor
                    1 bucata A2710180329 valva unisens
                    1 bucata A2711411280 garnitura metalica
                    1 bucata A2710181282 tub cauciuc
                    Mai e garnitura siliconica rosie la clapeta de acceleratie dar nu am acum codul la indemana.
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #25
                      @dkmg
                      Salut, vad ca partial ti-a raspuns broscutza2001 cu piesele necesare, am laptopul la reparat zilele acestea. Sper sa fie gata maine.
                      Iti mai trebuie un colier cu surub de calitate, sau refolosesti colierul original de tip C pentru care iti trebuie clestele special.



                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #26
                        Pentru schimb de ulei, furtunase etc este ok te descurci cu 2 capre si un cric crocodil. Cricul l-am pus pe mijloc sub motor unde este suportul acela din plastic pe cadrul motor pentru ridicare pe cric. Cricul meu are inaltimea maxima de 35 de cm ceea ce nu era suficient pentru a monta caprele, asa ca am apelat la un cauciuc de elevator gros de vreo 5 centimetrii pe care l-am plasat pe cric inainte sa ridic masina.
                        Pentru cale ai doua locuri unde le poti plasa.
                        Unul este bratele inferioare partea spre spate unde vine bucsa aceea mare si are forma rotunjita, iar a doua, cum a spus si colegul Sharky sa folosesti punctele de sprijin de la praguri, DAR, trebuie sa ridici si mai mult masina pentru a pune calele de sprijin. Eu am optat pentru prima varianta.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #27
                          Salut.
                          Felicitari pentru cum ai grija de masina.
                          Mai este valabila intentia de vanzare ?

                          Comment


                          • #28
                            Multumesc [emoji16]! Da vreau sa o vand in continuare numai ca lumea se sperie de kilometraj [emoji38].


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #29
                              Intr-adevar are cativa km Dar as fii eu interesat de ea.

                              Comment


                              • #30
                                O masina intretinuta ca la carte! Felicitari!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF