Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am terminat ieri de mochetat si carenajul dreapta fata.
    Curatat carenajul bine, degresat, pus substrat de mocheta si mocheta cu peri mai lungi si substrat de cauciuc. Mult prenandez, nituri cu saibe late si capse.

    Nu pot sa zic decat wow.
    Nu ma așteptam sa fie asa efect mare.
    Facusem stanga si ceva am remarcat o diferență dar nu mi am dat seama ca ce mai ramasese venea din dreapta fata.
    Stiti cum e cu zgomotele astea, invaluie masina, se transmit care pe unde. Unul sa iti scape si strica tot zenul.

    Tot ce a mai ramas de adus la linie e motorul care vine pe la pedalier. La viteza mare e ok, dar la porniri de pe loc e prea zgomotos. Ma rog. Discutabil.
    singurul neajuns sunt tobele. Au amuțit si la v6 era frumos sa le auzi.

    Gumele fata sunt iarna continental, cam zgomotoase, mai rele ca michelin alpin. Dar le am cam inchis gura cu mocheta.

    Cavitatea din aripa are material fono absorbant, tot ce trebuie avut grija e sa nu atinga fierul, ca aripa e aluminiu.
    Nu stiu cat de multe face materialul pus pe spate dar din moment ce faceliftul are pe spate sigur ajuta la ceva.
    Oricum stiu ca in procesul meu de antifonare multe sunt puse in plus dar acum nu mai stau sa le dau jos.

    Dar ajungem la aceeasi concluzie, poate mai bine una de-a gata, ca pana cercetezi ce trebuie facut pierzi f multa vreme si bani facand chestii care nu sii au rostu.
    In cazul meu tavanul, polita sub luneta spate, usile si podeaua de la roata de rezerva sunt clar facute degeaba. Dar asa e cand te iei dupa toti expertii care sunt de fapt niste montatori si atat.

    Astept sa vad cum pot prinde un s class pt o comparatie. un 212 FL e sub fara doar si poate, E60 la fel, desi la E60 ai de lcuru doar cu partea din fata, spatele si podeaua e ok. Si asta apropos de montatori, credeti ca n-am vazut pe net poze cu E60 cu portbagaj blindat de bitum? Plin nene, e degeaba, normal ca e, dar clar ca e mai simplu sa pui acolo decat in alte locuri. Banu oricum il iei.
    Attached Files
    Last edited by Sharky; 11-10-2023, 09:08 AM.

    Comment


    • Am facut in weekend niste teste cu alte masini. Clio nou hibrid, e60 2004, x2 m35i. Toate cu aceeasi viteza pe acelasi asfalt. Am mai masurat si cu telefonul, dar a fost doar orientativ.
      Clar ca 211 meu a iesit cel mai bine fiind antifonat extra, adica zgomotul in masina sub 100 la ora era mai degraba influentat de cine trece prin contrasens decat de zgomotele generate de mine.
      Practic auzeam prin geamuri rotile altora mai tare decat zgomotul facut de masina mea.

      In e60 era oarecum constant zgomotul de rulare.
      Totusi la ce mica diferenta e de la o anumite viteza in sus te cam oftici. Adica daca as avea un 530 clar nu l-as mai antifona pt ca nu merita.
      Si sa nu uitam, masina mea asa cum e acum e semnificativ mai silentioasa ca un 212 FL. Dar prea mult de lucru in special de cercetat decat de executat.

      Clio a fost surpriza, a fost neasteptat de silentios pt gama lui. Cred ca e la pas cu golful si clar peste orice ochios (210) poate chiar si 211 stock.
      Era echipat cu 205 45 17 de vara Bridgestone, masina fiind noua.
      Ok, vor spune unii ca domne de bati in tabla suna a acoperis de casa, ok, asa e, dar nu asta e scopul unei masini.
      Plus daca bati in usa de e60, w220 sau e65, ghici ce, tot a tabla chioara suna, dar in masinile alea e mai liniste. Chiar si 211 suna a tabla chioara sub niveul bandoului.
      Ok la 211 suna usa ok cand se inchide, dar daca e zgomot, la ce folos?

      De x2 ce sa zic, cam zgomotos, daca nu ai roti silentioase esti pierdut. Totusi e gama mai low cost si opsibil si echiparea sport sa fie mai putin antifonata.
      Nu am idee cum sunt ultimele generatii de seria 5, dar e60 clar e peste 211 la capitolul asta.
      Iar Clio-ul nou e destul de apropiat. Si atentie, clio, adica urmatorul pas dupa Sandero.
      Deci cam asa sta treaba cu masinile premium vechi.

      Comment


      • Rezolvat maneta stergator, desfacut, lipit iar firul sper sa tina mai mult de data asta.
        Rezolvat abs-ul 200 manopera, planetara s-a desprins destul de usor.
        Senzorul ABS nu trebuia sa il scot, probabil era bun, DAR l-am rupt cand l-am scos. Inelul in schimb era praf.
        Piese Ridex (marca de casa autodoc) 50 lei senzor 35 inelul.
        Senzorul e ceva mai mic ca dimensiuni, dar merge fara probleme. Daca e ceva nu e greu sa il inlocuiesc.
        Bucsele din brate inlocuite mai demult se prezinta f bine.

        In rest cheltuielile pe anul asta 1000lei. Asta pt ca am mai vandut ce ma incurca prin garaj si avea legatura cu mertzu.
        Fara schimb ulei sau filtre ca am circulat doar 3mii km pana acum iar eu nu fac drumuri scurte cu motorul rece.
        Anul trecut a facut 7mii km si a mancat 2mii lei, asta pt ca am vandut rotile de 18 si cele de 16!
        Calculez aici balanta, ce iese cand trag linie.
        Dovada ca un Mercedes vechi si cand sta un an degeaba (3mii km facuti pana acum), vrei nu vrei, tot manca bani!
        Si mai avem o luna cine stie ce surprize apar!

        Teoretic, daca ma uit cate am facut, toate sunt la zi, masina e impecabila tehnic, are tot schimbat pe ea, tine milionul.
        Povesti de forum tata!
        Orice se poate strica a doua zi pt ca...tot o coaja de 20 ani e. Inca mai are multe chestii ce pot crapa din senin.

        Acu musteste ulei pe la capac culbutori.
        Aici e vina mea ca n-am pus garnitura originala cand am facut distributia, printre putinele locuri unde probabil merita original.
        In restul cu originale singurul rezultat ar fi fost ca pierdeam vreo 2mii euro, fara vreun efect palpabil.
        Am auzit de notiunea Mercedes de la cap la coada, inteleg, multumesc, in cazul meu cu 18-20mii pe an nu are sens dpdv financiar.
        Doar in locurile unde nu te joci gen intinzator lant, flansa cardan sau daca diferenta de pret e prea mica.

        Sa speram ca multe figuri nu mai face, speranta moare ultima.
        Deocamdata in cautare de E60 ca masina de distractie/proiect, graba nu e. Atat ca mai conduci masinile altora, iti trebuie si tie.

        Si va rog nu mai puneti placa cu n-ai verificat masina, iti plangi in pumni, injuri degeaba marca.
        N-ai cum verifica aceste defecte decat prin prisma faptului: daca masina e trecuta de 200k si 10 ani, totul e posibil, orice poate cadea oricand.
        Ce enunt eu sunt probleme comune 211. In rest am vazut si eu destule 211 care n-au avut nici o problema si apoi afi ca au schimbat destule si cand le conduci le vezi ca-s vai de ele.
        Attached Files
        Last edited by Sharky; 11-25-2023, 09:14 AM.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF