Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes E200 Kompressor W210 Facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ai vazut? Deci 1600E e pretu+ ceva taxe. Oferta de 4mii probabil e facuta de un "cunoscator".
    Ai bagat ceva bani seriosi intre timp pana ai primit oferta aia? Probabil ca nu.

    Cerere si oferta, iar relatia se mai parfumeaza cu povesti, gen nene mai buna ca asta nu gasesti.

    Inteleg preturi mari pe chestii palpabile, gen 124 cu v8, in stare cu adevarat buna, istoric in reprezentanta.
    Nu la unu luat de nu stiu unde, cu o carte trasa la xerox si niste stampile in ea la misto, pentru (ne)cunoscatori amatori de manivela la geam.
    Dar vorba aia, fiecare face ce crede cu banii sai.

    Ce dadeam exemple erau raritati care nu sunt asa scumpe precum par si personal consider ca ala e farmecul unei masini, mai ales uneia exclusiviste.
    Pt restul, exista Logan.
    Si acum 211 sau 210, ce mi-e 2000 ce mi-e 2003? Ambele se incadreaza ca vechi.

    Atat doar ca ma tot uitam la ce masina de 1000E si-o luat omu si imi curgeau balele la cum arata in poze.
    Ajuns la fata locului, arata din afara mai bine ca in poze, are o eleganta anume ochiosu, garda joasa de la codu 486. Beton.
    Ma urc in ea, pai....cam ieftina senzatia. PE langa 211 se vede clar ca e mai vechi si mai ieftin interiorul.

    Hai ca am pus si niste poze cu masina:
    De as fi avut bani de spart, ca efectiv aia faci, as fi luat-o. Altfel mai bine de banii aia o fac pe a mea estetic stas.
    Attached Files
    Last edited by Sharky; 04-14-2021, 22:17 PM.

    Comment


    • #47
      Imi aduc aminte ca eram tanar in liceu, undeva prin 1995 - 1998 cand tatal unui prieten de-al meu, ma rugase sa-l ajut sa-si vanda masina, in Roman (Neamt). Nu pot sa spun numele prietenului, intrucat e om politic si persoana publica.
      Era un Mercedes W123, pe benzina, verde cu interior din piele verde si cutie automata. Masina avea garaj, si era intr-o stare excelenta. Acte, documente, tot.
      Pe atunci nema-internet, solutia era sa-i facem o poza mai faina si sa o trimitem la o revista auto cu anunturi (nu mai retin cum se chema revista, dar stiu ca era singura varianta de promovare, ca sa zic asa ...) sau, alternativa era sa mergi cu ea in targ. Omul nu era genul sa stea in weekend cu masina printre indivizi dubiosi.

      Ma uitasem impreuna cu prietenul meu si Cobrele erau undeva intre 30 de milioane vechi si 60 de milioane vechi.
      Masina s-a vandut pentru vreo 40 de milioane. Atat era piata atunci, cand masina era mai mult o cheltuiala decat un obiect de cult.

      Cat e o cobra azi, facuta, intretinuta, cu acte si neruginita ? 12,000 - 15,000 EUR e raspunsul corect (in RO gasesti poate mai ieftin, dar ....)

      Asa ca doar timpul ne va arata care`i va fi soarta lui w210.
      Eu am de gand sa o pastrez, sa o conserv cat mai bine. Nu vreau s-o vand, vreau sa ma bucur de ea.
      1963 Simson SR2E
      1990 Mercedes W124 250d
      2001 Mercedes W210 200K
      2005 Mercedes W211 220cdi
      2018 Suzuki Baleno

      Comment


      • #48
        Frumoasa povestea dar daca nu era om politic/persoana publica...tot cam la fel era povestea

        Comment


        • #49
          Absolut de acord !

          Dar mesajul meu era : ceea ce pare indezirabil azi (si lumea nu pune pret pe el), peste 10-20 de ani poate fi alta poveste.

          Eu de felul meu sunt un tip rabdator :-)
          1963 Simson SR2E
          1990 Mercedes W124 250d
          2001 Mercedes W210 200K
          2005 Mercedes W211 220cdi
          2018 Suzuki Baleno

          Comment


          • #50
            Aia asa e, ca se invarte roata, dar unii se vad cu ea invartita mult mai devreme.
            210 cred ca va creste mai mult in valoare ca peste 10 20 ani va fi clar imposibil sa gasesti unul neruginit.

            Doar cele tinute in puf . Si asta costa.

            Ce e necunoscut e daca va fi voie sa circuli cu ele sau daca va fi careva curios de asa ceva. Greu de prezis.

            Important e sa faci cu faci tu, le iei ca iti plac. Apoi vezi tu ce mai faci cu ele.

            Comment


            • #51
              Originally posted by Sharky View Post
              Ai vazut? Deci 1600E e pretu+ ceva taxe. Oferta de 4mii probabil e facuta de un "cunoscator".
              Ai bagat ceva bani seriosi intre timp pana ai primit oferta aia? Probabil ca nu.
              Am montat emulator pe ESL si mi-am luat cui de tractare. Adica 375 de lei. In rest nu am ce baga in ea pentru ca nu este necesar, nu ca as amana vreo interventie pe partea mecanica sau aspect. Nu sunt chiar toti necunoscatori sau visatori, eu am avut noroc, am asteptat 1 an sa gasesc un pont si a meritat. Un 200 kompressor automat intr-o stare f buna costa suficient si in afara. Vezi pe mobile.de, am aranjat dupa pret, prima are 300k+, deci preturile incep de la 2500 si urca. Nici nu sunt multe, 25 de rezultate. W210 are sanse sa devina clasica peste vreo 10 ani.

              Nu zic ca un w210 valoreaza 8k in ziua de astazi(poate un e55), dar unul bun (benzina+automat) nu e tocmai 1600+ ceva taxe.
              Attached Files

              Comment


              • #52
                E vb de cotatii la bursa unde se efectueaza mii de tranzactii intr o ora iar o actiune e la fel de buna ca alta iar preturile sunt publice?
                Sau vb de niste masini de 20 ani care se vand 1-2 pe luna fiecare diferita in sinea ei iar fiecare pret e secret, putini rasufla.

                eu ti am zis exemple reale. Pretul e pur si simplul cat e dispus un om sa dea pe masina si cat de tare il manca nostalgia cat sa dea mai mult pe un model mai vechi, mai urat si cu potential de rugina mai mare decat pe unul mai nou.

                In rest ma bucur ca ai confirmat ca oferta primita de 4mii era facuta de un "cunoscator" mai ales ca n ai bagat vreun ban in restaurare, consumabile sau altceva care sa ii adauge o valoare nediscutabila. Desi si aia 4mii poate se razgandea omul cand incepea sa ii numere asa ca nu e sigur de oferta primita. Locuiesti in strainatate? Ca in tara nu cred sa dea unu atat pe un 210 relativ banal.
                ​​​​​​

                Mai era un vanzator pe grupuri de fb cu un 211. Nu stiu cu cat l a luat, dar primul pret 7mii. Sigur nu il vindea in pierdere.
                acu ca l a trecut pe firma e 9mii + tva. Ok. Schimba asta cu ceva pretul initial? Nu.

                Intre timp altu isi vindea masina personala luata de noua si mai dotata cu 8mii sau 9mii.

                Si mai spuneti ca piata e jos din cauza samsarilor. )
                Oare nu cumva nu sunt atatia "cunoscatori" pe piata amatori de masini de 15+ ani?

                exclud din start orice comparatii cu masini scoase din capsula timpului care sunt cu adevarat ca in prima zi si care se incadreaza in alta liga.

                Un lucru e clar, daca vrei ceva urgent costa, dar un mercedes vechi nu se ia niciodata pe baza de repede.
                ​​​​​​
                ​​​​​​
                Last edited by Sharky; 05-11-2021, 14:34 PM.

                Comment


                • #53
                  Concluzia e ca pretul este dat de nostalgie, dar nici 1000 EUR nu putem considera un pret normal.
                  Vreti / nu vreti, W210 va fi acus o masina clasica, si deja o putem numi YOUNGTIMER, termen acceptat si de catre Retromobil Romania.

                  In ideea de a nu ne abate de la subiect, atasat cateva fotografii cu update-ul de la proiect.
                  Vad ca nu mi-a luat toate fotografiile, dar nici rabdare sa le bibilesc n-am acum ... sorry :-(

                  Se lucreaza la detalii, e mult de munca si de sudura la dansa. Dar am asa un sentiment de satfiscatie, cum nu va inchipuiti. E bine sa faci fapte bune :-)
                  Astept si anvelopele, cred ca-i bag si jantele la reconditionat.

                  Putin OFFTOPIC - mi-e gata motoreta si sunt asa de fericit !
                  Din pacate, n-am reflexele necesare (la 40 de ani mi-e greu sa deprind chestii noi: piciorul cu pedala de start, mana dreapta cu acceleratia, mana stanga cu bagatu` in viteza = toate simultan)
                  asa ca o "innec" la greu.
                  Daca n-as fi casatorit, chiar mi-as pune-o in sufragerie, sa ma uit zilnic la ea :-)
                  Attached Files
                  1963 Simson SR2E
                  1990 Mercedes W124 250d
                  2001 Mercedes W210 200K
                  2005 Mercedes W211 220cdi
                  2018 Suzuki Baleno

                  Comment


                  • #54
                    In primul rand, imi fac "mea culpa" pentru ca nu mi-am gasit timpul necesar sa mai postez pe aici.

                    Odata scuzele acceptate, va povestesc ce am mai facut.

                    In primul rand, am finalizat Mercedesul nasului, din punctul meu de vedere a iesit ok.
                    Atat tinichigeria, cat si partea mecanica, dar si partea de acte: itp, asigurare, vigneta.
                    A fost un proiect destul de complex, dar ma bucur efectiv ca o masina buna, cu multi ani de viata ramasi, va continua sa circule pe strazi si-l va bucura nespus de mult pe proprietar.

                    Imi pare rau ca nu am filmat momentul revederii. Omul m-a luat in brate, m-a pupat, a pupat stema; Nasa`mea mai mutulica de felul ei, efectiv nu stia ce sa zica.
                    Penultima fotografie era de la casa dansilor de langa Rasnov, cu masina avand un peisaj superb in spate.
                    Toata chestia asta mi-a dat o satisfactie de nedescris, omul circula zi de zi cu ea acum.

                    Cumva in febra reconditionarii acestei masini, am zis sa-mi completez colectia de E-uri cu un model care imi lipsea; E-ul 210 Non-facelift.
                    Intamplarea face ca socrului meu i-a picat motorul la al lui Clio Symbol (un om foarte neglijent cu masinile - nu cred ca anul asta si-a verificat vreodata nivelul la antigel si/sau ulei ....).
                    Am zis ca, la varsta lui, ma conduce maxim 10 ani in conditii ok (neverificandu-si fluidele, nespalandu-si cu lunile masina, etc). M-am gandit eu ca 210 NFL e ceea ce-i trebuie si chiar o convinsesem si pe colega mea de camera ca un E 210 e ceea ce trebuie la un parcurs preponderent urban. So far, so good !

                    Am vazut asadar 2 masini (nu stiu daca mai sunt on-line la acest moment)
                    1) un 290 TurboDiesel albastru din zona de vest a tarii. Eram la Sovata in Toamana cu familia si am fugit cateva ore sa o vad.
                    Era ceea ce trebuie, corespondea criteriilor mele de originalitate, mici defecte, dar tratabile. Pret ok, dealtfel.
                    Doar ca avea o problema de la seria de la motor. Problema care se putea rezolva, doar ca .... nu am am nervi si rabdare sa pun in miscare nu-stiu-cate-rotite, sa le gresez cu ulei ca sa iasa pan` la capat. Deci, oricat de mult mi-ar fi placut, era chestia asta peste care n-am putut sa trec.
                    Pretul era decent, cam 1500 EUR.

                    2) un 240 benzina la Buzau, albastru. AIci, am plecat special din iasi sa o vad. Si din pacate imi pare rau ca am rupt 2/3 din zi pentru o excursie
                    Masina era 80% ceea ce spunea omul ca este cu cateva mici lucruri, care insumate m-au determinat sa plec.
                    - desi kilometraj relativ mic ptr varsta ei, avea o pagina in CIV de proprietari; cam suspect si chiar nu mi-a placut.
                    - in cartea service ii lipseau vreo 40-50,000 km. Adica revizii pana la X, apoi de la Y din nou revizii
                    - defecte estetice: plafon cazut, multe ornamente de la portiere/spoilere erau rupte, crapate, julite, lipite. Oglinda pasager lipita cu banda adeziva
                    - defecte mecanice: extrem de mult ulei pe la capacul ambelor chiulase, ingrijorator de mult. Nu e cine stie ce, dar intra multa manopera in schimbul acestor garnituri
                    - desi motorul cald, pornea greoi, desi nu era frig afara. M-ar fi asteptat pe langa fluide si un schimb de bujii
                    Ma rog, ptr 2000 EUR mi s-a parut relativ ok. Doar ca micile defecte adunate m-au dus la concluzia sa refuz.

                    Inca mai caut un 210, doar ca am schimbat strategia si-l caut afara.
                    Concluzia mea - nu gasesti la 1-2-3,000 eur masina ok in Ro. Sau daca gasesti, nu o gasesti in mintile ei.
                    Socrului meu i-am luat tot un Clio Symbol, acum are de unde face rost de piese moka.
                    Attached Files
                    1963 Simson SR2E
                    1990 Mercedes W124 250d
                    2001 Mercedes W210 200K
                    2005 Mercedes W211 220cdi
                    2018 Suzuki Baleno

                    Comment


                    • #55
                      E240? Adica v6 benzina? E fix motorul de la cazanul meu.
                      Manopera nu e deloc multa nici la capacele culbutori nici la epuratoarele de deasupra. Ajunge sa dai laoparte bobinele si desfaci suruburile iar capacul e jos.
                      Dar deobicei curge pe sus pe la epurator si manjeste tot capacul, pe toata suprafata. Acolo nu ai garnituri, se foloseste silicon.
                      E boala lor sa faca mizerie pe acolo.
                      Cand se duce garnitura de la capac mizeria e doar pe chiulasa in jos, nu sare la ochi.

                      Asa am luat si eu cazanu moldovenesc, dar bine ai facut ca nu ai ales-o daca nici atat nu si-a dat silinta sigur masina aia e un cazan.
                      2mii euro e mult prea mult pt starea descrisa. Sa zica merci daca o da la 1000 pe foametea asta.
                      Anul asta prin februarie am vazut 2 care estetic erau 9/10 si tehnic doar cu mici probleme gen o incuietoare care facea figuri.
                      Una luata la o mie de la samsar si vanduta la 1500 (cat sa isi scoata taxele de inmatriculare), dar nu avea catalizator pt ca Romania si pt ca samsari.
                      Alta luata din Bucuresti la 2000E estetic int si ext fff buna.
                      Ambele E200 benzina non FL.

                      In mintile ei n-ai cum sa gasesti pt ca asta cere multa atentie si multi bani. Nu e nimeni prost sa o dea fix dupa ce a reparat-o.
                      IAr la varsta ei, chiar daca e brici, a doua zi tot mai crapa ceva.
                      Last edited by Sharky; 11-23-2021, 14:40 PM.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF