Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes E200 Kompressor W210 Facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes E200 Kompressor W210 Facelift

    Sunt destul de vechi pe acest forum, dar din pacate nu am detinut decat stelute de munca (autovehicule comerciale - in special Mercedes Vito).

    Dupa multe cautari, am gasit ceea ce am cautat. Mi-am dorit mult acest model W210 Facelift, inca de cand a aparut. Imi aduc si acum aminte revistele disponibile la acea vreme - AutoMondial, Autoshow, AutoMotor&Sport cum descriau acest model.
    Asadar samanta dorintei fusese sadita inca de prin 1999.
    Intamplarea face ca in anul 2004, nasul meu de cununie si-a achizitionat asa ceva din Germania - un Mercedes E200 cdi din anul 2001. Am ramas mut de uimire cand am vazut-o sau dupa ce m-am plimbat cu ea. Ca idee, dupa atatia ani, respectiva masina "presteaza" zi de zi, are peste 350,000 km fara nicio intervenite la motor si cutie.

    Masina mea a fost adusa pe trailer din Germania si a apartinut unui cleric catolic. Extrem de bine intretinuta, mereu in garaj. Avea la momentul achizitiei, Oct. 2015, 128000 km.

    O sa incep acum cu aspectele mai putin placute: am platit un pret maaaare pentru aceasta masina. Din acest motiv nu va voi divulga suma. Sunt perfect constient ca imi achizitionam un W211 bine dotat si muuult mai nou, dar am avut ambitia sa-mi satisfac un mic vis din tinerete.
    Taxele de inmatriculare pentru acest model, deasemenea, au dimensiuni balistice; motoarele sunt EURO3, emisiile mari. Recunosc, eram pregatit sa merg pana la E280 (am cautat exclusiv benzina), dar ratiunea din acest mic punct de vedere a castigat. Mi-am focusat asadar eforturile de timp pentru E200 Kompressor si/sau E240.

    Continui cu alte aspecte pentru care nu multi sunt pregatiti - consumul. Nu ma plang, departe de mine acest lucru, dar daca tot este forum, macar sa va impartasesc informatii. Am detinut exclusiv motoare pe benzina, recunosc si din ratiuni ce tin de comoditate, sound. Mare majoritate a prietenilor mei sunt excitati emotional cand interogheaza computerul de bord. Eu mereu am avut temeri
    In aceasta iarna, am apelat de 2 ori la computerul de bord. De fiecare data, m-am tinut bine. O data am vazut la AVERAGE 18 (frig afara si distante relativ scurte parcurse, trafic mare), alta data am vazut 20. Mi-am promis ca o sa mai vizionez computerul de bord mai pe la Primavara. Zis si facut - odata cu caldura si aparitia ghioceilor am ajuns la consumuri mai umane: urban 13/14 litri, extraurban: 8/9 depinde de greutatea pantofului.
    Un alt aspect care nu ma face sa ma simt confortabil sunt asigurarile.
    CASCO- am fost refuzat chiar si la asiguratorii mei de casa, acolo unde am valori de multe sute de mii de euro in evidenta (cladiri, echipamente, diverse riscuri); Am fost refuzat politicos. Am abordat apoi, cu multa rabdare pe marea majoritate a brokerilor/asiguratorilor; toti m-au refuzat, desi eram dispus sa accept si valori indecente. La RCA, porinind de la B0, valorile sunt intre 1200 - 1500 lei/an sau chiar mai mari.
    Rugina - acest model a avut multe probleme cu acest "virus devorator"; a mea masina este o privilegiata intrucat a avut garaj. Totusi varsta isi spune cuvantul; momentan, doar pe la portierele spate vad inceputuri de rugina, pe care intentionez sa le abordez cat de curand posibil.

    Sa incepem cu aspectele cele mai frumoase, care imi dau cea mai mare satisfactie.
    Masina este exact ceea ce mi-am dorit - extrem de comoda. Un drum rapid pana la Bucuresti nu ma mai oboseste. Ajung fresh la intalniri.
    Deasemena spatiul interior este unul foarte generos.
    Motorul - o capodopera pentru vremea respectiva: compresorul mecanic. In utilizarea de zi cu zi - extrem de silentios, dar si viguros. Cuplul este omniprezent in orice treapta, la orice miscare a pedalei (as putea face o comparatie cu un diesel). Degeaba inchizi muzica sa auzi compresorul in actiune. Nu vei auzi niciodata nimic. Deasemenea, iti livreaza puterea liniar, nu tip "boost".
    Tinuta de drum - orientare mult pentru confort. Face fata cu brio la bruscari/schimbari rapide de banda, dar se vede ca nu este "in apele ei" in acele momente.
    Dimensiuni - iti ia ceva timp sa te obisnuiesti cu dimensiunile la parcare. Locuiesc in centrul orasului, detin loc de parcare inchiriat, intr-un loc relativ retras, iar asta ma face sa fiu mai relaxat (nu sunt nevoit s-o las la bulevard sau in parcari inghesuite). Dimensiunile mari inseamna stabilitate.

    Asa cum spuneam in titlu, modelul este un 200 Kompressor, nivel de echipare Classic. Am exclus din start Avantgarde, datorita suspensiilor si a lemnului inchis la culoare. Imi doream un interior inchis la culoare, negru sau anthrazit - am copil mic si caine de companie; de cele mai multe ori plimbarile sunt in formula completa.

    Asadar am preferat sa achizitionez Classic, dar sa-i dau acel "touch" pe care mi l-am dorit.
    - am cautat jantele Elegance de 16" originale (multumesc clubmercedes.ro, le-am gasit aici, la un "forumist"), pe care am montat pneurile de vara (jantele Classic au ramas pentru iarna)
    - am schimbat grila radiatorului cu una Avantgarde.

    Cam aici se opresc modificarile, intentionez sa o tin cat mai stock si cat mai aproape de original. Exclud din start tuning motor, modificari de faruri, jante AMG/elemente AMG sau altele din acelasi tipar.

    Am inregistrat o singura problema tehnica. Datorita varstei, un furtun a "tradat" cauza. Era furtunul de la pompa de servo. Pana mi-am dat seama, pret de o zi doua prin oras, deja am stricat si pompa propriu-zisa.
    Sertizat furtun + pompa servo m-au dat in spate de vreo 2000 lei cu tva.

    Urmatorul proiect: intentionez sa restaurez un automobil care a apartinut bunicului meu. Un Moskwitch 408 din 1974 vernil metalizat cu ajutorul caruia am invatat prima data sa conduc.

    Pana atunci atasez o fotografie a masinii, la momentul achizitiei. Prafuita si de abia descarcata de pe trailer.

    Promit sa-i revin cu fotografii de indata ce vremea se va ameliora.
    Attached Files
    1963 Simson SR2E
    1990 Mercedes W124 250d
    2001 Mercedes W210 200K
    2005 Mercedes W211 220cdi
    2018 Suzuki Baleno

  • #2
    Felicitări pt achiziție , multi km fără incidente !!!
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Comment


    • #3
      S-a asternut praful peste acest post al meu !

      Masina este in continuare in posesia mea, chiar daca nu am mai mers cu ea in ultimii 2 ANI.

      Are in prezent doar 206,000 km.

      Rugina este cel mai mare dusman al acestui model (tabla de proasta calitate); o data la 2-3 ANI am refllexul a-i face mici retusuri. Chiar si anul acesta este programata o mica operatie de lifting si botox. Daca tot fratele ei mai vechi (W124) este pe masa de operatie,, puternic desfacut la "maruntaie", am inceput cu ceva lejer la 210: bandourile de caroserie (julite, zgariate, multe hit&run din partea altor participanti de la trafic). Deasmenea s-a facut o reimprospatare la toate fluidele.
      Tot in acest an, este programata o terosonare pe toata "burta".

      Dupa atatia ani de posesie, 80,000 km la volanul ei, ce pot zice ?

      - nu as putea sa o vand vreodata; ramane masina copilariei mele. Imi asum sa platesc taxe majorate (este Euro 3), ma astept sa-mi fie limitat accesul cu ea prin centru, ma astept sa o trag pe dreapta. Imi asum tot. Voi plati, o voi trage pe dreapta, etc.
      Am vorbit deja la Retromobil, astept sa mai treaca 10 ani :-)
      Cat n-am mers cu ea, cand vedeam una similara pe strada, sufeream ca un caine.

      - totul la interior este pefect pastrat (cine intra in ea zice ca`s cel putin 50,000 km pe ceas); lemnul nu este spart/rupt/fisurat/decolorat, tapiseria este brand-new. Acele sunt portocalii, ceasurile perfect albe. Imi creeaza o liniste de nedescris. Cand inchid usa la masina, ma aude catelul din casa (sunet de tanc)

      - consumul este ...... maaaareeee. Poate ca`s putin dezobisnuit de ea (in ultimii ani m-am plimbat doar cu 211 - 220 cdi), asa ca nu mai stiam ce inseamna 14-16 litri frecvent in oras. Am ramas cu impresia ca trebuie sa ma pregatesc mental, cand interoghez calculatorul de bord. De 3 saptamani, merg zilnc cu ea. Daca intr-o zi merg in toate locurile pe care mi le planific, nici nu stii cand iti dispar din portofel 200 lei. Cei de la benzinarie (alimentez doar dintr-un singur loc in Iasi), ma intreaba daca sigur n-am rezervorul spart :-)
      In afara, scap cu un 7-8 litri.
      Nici prin gand nu-mi trece sa pun GPL ! O las cum a iesit de la mama ei.

      - cei 163 de cai-putere sunt toti acasa si lucra de zor; fata de 220 cdi este "rocket'. Kompressorul face mare deranj la buzunar, dar si presteaza pentru tine. Te simti invincibil in depasiri, ca si cum mereu ai o rezerva de putere, care te asteapta no-matter-what.

      - comportament rutier: mult mai barca decat 211. Cea din urma fiind mult mai inchegata. La drumuri mai proaste si peste denivelari nu simti mare disconfort comparativ cu 211 care este mai rigida putin.

      Nu am facut nicio modificare la ea, soft, tuning exterior, nimic. Totul este original cum a iesit din fabrica.
      Voi continua sa ma bucur de ea, cat se mai poate cu legislatia actuala.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      1963 Simson SR2E
      1990 Mercedes W124 250d
      2001 Mercedes W210 200K
      2005 Mercedes W211 220cdi
      2018 Suzuki Baleno

      Comment


      • #4
        Un mic update si la acest model.
        Intrucat "rugina" este o chestie care imi provoaca un stress imens, am decis sa fac ceva schimbari.

        Acum fix 3 ANI, 210-le a intrat intr-o operatie de cam 2-3 saptamani in care s-a abordat cam toate elementele: praguri, portbagaj, portiere (cel mai mult de munca), aripi fata-spate. Polizat, grunduit, peticit, revopsit.

        Ma uit dimineata la portiere, aripi, etc si ma ia cu ameteala. Facand si anul asta la fel (curatat, polizat, peticit), nu cred ca rezolv mare lucru; din pacate cam asta e termenul de valabilitate: 2-3 ANI, depinde cat de severa este iarna si rugina va aparea negresit.

        M-a apucat sa caut un donator in dezemebrari, dar un donator care cumva sa fie exceptia (un 210 neruginit, o gluma buna dupa cum imi spun multi prieteni); cu putin noroc, chiar l-am gasit in Iasi. Nici mie nu-mi venea sa cred, desi am fost sa-l vad in repetate randuri - cu magnet la mine chiar :-)

        Astazi ma duc sa dau avans, vreau sa-mi dezechipeze in prima faza 4 portiere.

        Astia prin Iasi, de cand cu Covidutz, nu mai zic nimic de restrictii prin centru pentru masiinile poluante, sper si imi doresc sa ma mai lase macar 4-5 Ani sa ma bucur de ea. Adica sa puna taxe daca vor, dar sa ma lase sa circul.
        Astept 124-le sa iasa de la lucru, caci ii vine randul si lui 210.
        1963 Simson SR2E
        1990 Mercedes W124 250d
        2001 Mercedes W210 200K
        2005 Mercedes W211 220cdi
        2018 Suzuki Baleno

        Comment


        • #5
          Treaba cu poluarea sigur se amana 1-2 ani.
          nu e momentul acum.

          Legat de gpl si eu ma uit la a mea. Am gpl de 50k. Cheltuit 25mii lei total pe combustibili, iar economia e doar de 3500lei daca e sa scad costul de amortizare a instalatiei si Cheltuielile conexe.cAsadar in 4 ani pui deoparte nici de 100lei pe luna pe drumuri externe. In oras probabil pui 150lei lunar.
          ar fi avantajul de redundanta alimentarii, dar atat.

          Nu e de neglijat economia, dar nici cine stie ce pana la urma.

          Comment


          • #6
            Sa dea Dumnezeu, sa se intample ce zici - adica sa amane
            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment


            • #7
              Masina a intrat intr-un proces de reconditionare.

              Cam asa arata o masina, cand Mercedes facea masini tanc, dar le asambla in mina de sare.

              Sincer va zic, o masina de 220.000 km, cu care s-a mers decent - dar destul de alert, s-a avut grija, fara accidente, dar cu ... rugina.

              Ma bucur ca am schimbat nitel strategia, gasind cele 4 portiere neruginite. Grosul ruginii si al raului este totusi la cele 4 portiere.

              La intrebarea - "Se merita financiar ?" raspunsul este NU, 210 nu e de nicio culoare masina clasica, cu greu poate fi catalogata "young-timer". Totusi, a mea, acum pe final de an, face 20 de ani.
              In suta asta de mii de kilometri petrecuti impreuna, din start afirm ca a fost, de departe, cea mai fiabilia masina a mea.
              Imi aduc aminte si acum cum ma avertizau prietenii - "Kompressor + benzina" este o combinatie deranjanta la buzunar.
              Dar cand am cumparat-o, am facut o intelegere cu ea - "eu iti dau carburant cat vrei, dar te rog sa nu duci prin service-uri sau sa ma lasi prin drum" - dupa atatia ani, toate partile s-au tinut de cuvant :-)

              Attached Files
              1963 Simson SR2E
              1990 Mercedes W124 250d
              2001 Mercedes W210 200K
              2005 Mercedes W211 220cdi
              2018 Suzuki Baleno

              Comment


              • #8
                Vis-a-vis de intelegerea pe care eu si 210-le am facut-o, mai pot afirma: nici cand a luat foc, masina asta n-a vrut sa iasa la pensionare.

                In 2016-2017 ma intorceam de la Salonul Auto de la Frankfurt; nu am vrut sa merg cu Suzuki-ul nou-nout al sotiei (am zis ca ma ia vantul pe autostrada), iar avionul era destul de prohibitiv de azi pe maine. Si oricum zboruri atunci doar din Bucuresti.
                Aparuse noile sucuri cu bucati de aloe-vera inauntru, nu am sa uit niciodata asta. Sotia mea, la un Peco de pe autostrada, la dus spre Germania, a dorit sa incerce acest nou sortiment. A luat cateva guri, dupa care a aruncat sticla de suc pe bancheta din spate, dar nu a inchis capacul ca lumea.
                La plecare, am observat cum inchiderea centralizata nu mai functioneaza pe partea soferului, iar sticla de suc este goala.
                Mentionez ca la 210 - sub bancheta se afla - pompa vacuum, acumulator, sigurantele si cablaraie.
                Va inchipuiti cam unde merge povestea asta ....

                Cand sa intram in Romania, am sesizat ca inchiderea centralizata se inchide si se deschide din mers, idem luminile ambientale, dar la acel moment am pus-o pe seama spiritelor infratirii "romano-maghiare", ba chiar ne-am amuzat pe subiect, eu zburand efectiv cu viteze astronomice pe autostrada.
                A 2-a zi am fost la banca sa semnez niste documente si am constat ca vad fum de dedesubutul banchetei din spate. La o privire mai atenta, era chiar flacara.
                Decizia mea, intr-o stupiditate exagerata, am zis in gand asa - "cu flacara asta, pot ajunge macar pana in service cu ea" - stau si ma gandesc cat de idiot am fost ...

                Intre banca si service erau 10 km. Pe drum, cu flacara dupa mine, incepeau pe rand sa ma lase consumatorii: se stingeau becurile, nu mai mergea claxonul, mai aparea cate un bec un bord, casetofonul s-a inchis. Cand am ajuns in service, doar motorul si cutia mai functionau. Dupa ce am s-a stins flacara cu extinctorul, si am dat bancheta jos - totul baltea efectiv in sucul sotiei mele, cu tot cu aloe vera.
                Dupa ce s-a schimbat bateria, s-a mai lucrat la cabluri si sigurante, eu am putut in aceeasi zi sa ma duc acasa cu masina.
                Doar inchidere centralizata nu aveam.
                Pompa de vacuum arsese in proportie de 70% si a trebuit schimbata cu totul, impreuna cu furtunele aferente.

                Asa cum poate masina asta mi-a ramas loiala, mi-a salvat poate si viata intr-o inconstienta uluitoare, asa si eu m-am decis sa-i raman la fel de loial.
                1963 Simson SR2E
                1990 Mercedes W124 250d
                2001 Mercedes W210 200K
                2005 Mercedes W211 220cdi
                2018 Suzuki Baleno

                Comment


                • #9
                  I-am facut o vizita la Bacau, in aceasta saptamana.
                  Treaba arata bine, zic eu.

                  Doar ca trebuie sa am grija sa nu vada prea multa "iarna" cu toate cele adiacente - sare, umezeala, zloata, inghet-dezghet, etc.

                  Intuind cumva raspunsul, totusi am pus o intrebare celor care au lucrat atat la 124 si cat si la 210
                  - "tinand cont ca 211 are ceva componente din aluminiu si nu sunt riscuri, cu care masina ma sfatuiti sa mai umblu in iarna care bate la usa ?"

                  Raspunsul a venit ferm - "tabla de pe 124 nu se compara cu cea de pe 210"; oamenii au fost sinceri - daca voi continua sa circul zi-de-zi iarna cu 210, in 2-3 ANI ne vedem din nou la chirurgie.
                  Cu toata vaselina pusa in usi, teroson la praguri, aripi si pe burta.

                  Deci, oricat mi-ar place mie benzina+kompressor, din pacate intra acus la hibernat.
                  Cu ocazia asta fac si eu economie la carburant ;-)
                  Attached Files
                  1963 Simson SR2E
                  1990 Mercedes W124 250d
                  2001 Mercedes W210 200K
                  2005 Mercedes W211 220cdi
                  2018 Suzuki Baleno

                  Comment


                  • #10
                    Vaselina in usi e o carpeala ieftina si ce e nasol e ca in timp curge si nu mai protejeaza, iar daca ai "noroc" iti pateaza pragurile..eventual miroase cand masina se incinge la soare.
                    Ar trebui sa existe ceva solutii mai performante, sau daca nu macar ulei + ulei de in, polimerizeaza intr-o crusta gumoasa si aderenta.
                    Trebuie dat cand usa e jos si lasat sa se uste.
                    DAr asta e solutie demna pt dacia 1300, ar trebui sa existe alternative moderne.

                    Prin usi iti intra incet dar sigur si pe la chederul de la geam.

                    Comment


                    • #11
                      Cum mi-au expirat numerele provizorii la W124, daily-driver a redevenit (dupa o pauza de vreo 40-45 zile), 210-ele.

                      Dupa 2 luni de W124, acum pe 210 lucrurile par putin diferite:
                      - volanul imens de pe W124, pare cel de 210 este roata de trotineta.
                      - mi-au lipsit acceleratiile si sprinturile "kompressor" (consumul, in schimb nu ! :-))
                      - apreciez altfel silentiozitatea, mai ales dimineata

                      Cu ocazia iesirii de la operatia de lifting/botox, am mai remediat:
                      - discuti + placute de frana spate
                      - debitmetru aer (schimbasem preventiv si sondele lambda)
                      - mici completari de ulei + lichid de racire
                      - schimbat rotile de vara cu cele de iarna
                      Attached Files
                      1963 Simson SR2E
                      1990 Mercedes W124 250d
                      2001 Mercedes W210 200K
                      2005 Mercedes W211 220cdi
                      2018 Suzuki Baleno

                      Comment


                      • #12
                        Sa te bucuri de ele !
                        ”Esenta Mercedes” in aceste modele o gasesti .
                        https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc de aprecieri !

                          Dar sa stii ca in general, vizibil este doar varful aisbergului. La ce ma refer ?
                          Da, am oarece satisfactie sa merg cu una si sa mi se faca doar de celelalte. Dar .....

                          - ABS-ul la W124 inca nu am reusit sa-l fac. Sau mai bine zis, functioneaza, doar ca nu pot sterge eroarea si becul care imi sta aprins in bord.
                          ABS-ul functioneaza, mi s-a confirmat si din RAR cand i-am facut iTP-ul.
                          Durerea "vietii" - daca mai poti gasi pe cineva astazi cu diagnoza OBD 1 ? Din aia cu semnale, numarat semnalele si apoi interpretare. Pentru stergere eroare, iarasi alti pasi.
                          Am cautat pe EBAY dispozitiv OBD1, ma ofer sa cumpar asa ceva; un singur anunt, parca din SUA ....

                          - 45 zile fara curent, chiar si la un banal 210 facelift, calculatoarele o iau razna. Fel si fel de erori
                          I-am curatat preventiv clapeta de la kompressor, clapeta de acceleratie, verificat bujii, caci parca nu tragea cu toti caii din talon.
                          Ma rog a ramas vreo 2 zile prin service, sa zicem ca a ramas doar inchidererea centralzata de rezolvat, se deschide/inchide cand viteza scade sau creste peste 20km/h.

                          Deci din 3 E-uri, doar 211-ele a ramas baza.
                          Poate pentru unii sunt fleacuri, dar pentru mine chiar conteaza sa fie toate top condition, fara becuri, fara alte inconveniente.

                          Incerc sa vad partea buna din toate si ca .... sunt in norocos pana la urma sa am ... "esenta Mercedes"

                          PS - stiu ca poate dezamagesc, dar chiar nu mai am rabdare sa iau "proiecte"; cred ca e si stress-ul acum cu perioada asta, cred ca nu-mi mai sta capul sa dezleg puzzeluri (de tip ABS la W124); acum, piese sunt pe toate gardurile, doar ca ... data viitoare cumpar la gata.
                          Sa-si bata alti capul sa caute, sa umble prin service-uri, forum-uri, diversi mecanici, etc
                          1963 Simson SR2E
                          1990 Mercedes W124 250d
                          2001 Mercedes W210 200K
                          2005 Mercedes W211 220cdi
                          2018 Suzuki Baleno

                          Comment


                          • #14
                            Salut,

                            Sa te bucuri de ele!

                            2-3 ani fara rugina (dupa o vopsire) la un W210 care umbla destul de mult pe sosele...mi se pare extrem de optimist!

                            Comment


                            • #15
                              Hello,

                              Fix la asta ma gandeam si eu ... In 2017 am facut tot o operatiune de "botox" si "lifting" dar de mai mica amploare.
                              Anul acesta am zis sa schimb strategia, achizitionand niste portiere ok. Le-am descoperit intamplator, dar nici n-am stat mult sa ma gandesc daca imi trebuie sau nu.
                              80% din rugina, in cazul masinii mele, era la portiere, partea de jos.
                              Recunosc, erau zone in care era atat de cariat, incat bagai degetul (portierele originale ale masinii).

                              Supralicitand, am terosonat toata "burta" masinii in acest an.
                              Am primit o sugestie de la unul dintre meseriasii care au lucrat la dansa - a avut o ruda cu un C si avea aceeasi problema. Am renuntat la cauciurile de la cheder, din partea de jos a portierei.
                              Motivul - retin umezeala. Am zis ca n-am ce pierde, as face orice sa n-o mai vad ruginita.

                              Cert este ca, chiar si cu aceste strategii, in sezonul rece, daca o plimb mult, ii fac rau.

                              Nevoia mea de transport este cam de 2000 - 3000 km pe luna, cel mai putin cam 1800 km. Deci daca continui in acest ritm, mai ales iarna, cu ninsori, zloata, inghet-dezghet, 2-3 ANI este intr-adevar SUPER OPTIMIST. Asa ca fratiorii ei, o sa puna osul la treaba in curand.
                              SUV-ul sotiei are doar 12,000 pe ceas, asa ca mai am o alternativa :-)
                              1963 Simson SR2E
                              1990 Mercedes W124 250d
                              2001 Mercedes W210 200K
                              2005 Mercedes W211 220cdi
                              2018 Suzuki Baleno

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF