Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes E200 Kompressor W210 Facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ma plicitiseam putin aseara si am zis sa fac putina ordine in acte. Fiecarei masini i-am facut un dosarel cu acte, reparatii, facturi, decodare VIN, extras RAR pe cronologia ITP.
    Dadusem peste actele si OP-urile timbrului de mediu; mi-a cazut fata cand mi-am adus aminte ca am platit 5800 lei (1/4 din cat am platit pe ea) la ANAF.
    Deci probabil a fost si este dragoste mare :-)

    Dar nu am disperat, caci am gasit si extrasele cum ANAF mi-a platit inapoi in 2019 - 7500 lei (onorariu avocat, timbrul in sine, dobanzi legale de intarziere)

    Sunt pe plus, ce sa mai ... :-)))

    1963 Simson SR2E
    1990 Mercedes W124 250d
    2001 Mercedes W210 200K
    2005 Mercedes W211 220cdi
    2018 Suzuki Baleno

    Comment


    • #17
      Salut,

      Va suna foarte ciudat ce te voi ruga, dar hai sa incerc totusi. Am ceva ani de cand stau pe forumul asta si ti-am urmarit activitatea. Am si eu un W210 si mi s-a dus blocatorul de volan si masina e blocata in garaj. Intrarea in garaj e in panta si trebuie sa scot masina. Mare mi-a fost mirarea sa vad ca nu am cuiul de remorcare (cel cu filet) si nu am cum sa imping masina din garaj. Am vazut ca ai si un W211. Ele sunt compatibile, m-ai putea imprumuta? Sunt tot din Iasi. Ti-as fi trimis PM dar nu am drepturi ca nu am postari suficiente. Sper sa citesti.

      Comment


      • #18
        Trebuie sa adaug ca am cautat printre toti apropiatii si prin dezmembrari si nu am gasit.

        Carlig remorcare MERCEDES A (W169), B (W245), C (CL203), C (W203), CLK (C209), CLS (C219), E (W210), E (W211).

        Comment


        • #19
          Nu am facut rost de cui dar am reparat masina fara sa fiu nevoit sa o scot din garaj. F ieftin.

          preventiv mi am facut comanda sa am si eu.

          Comment


          • #20
            Salut,

            Acum am vazut mesajul.
            In primul rand, sunt destul de prins cu afacerile/angajatii, situatia curenta. Dar pot rupe 15 - 20 minute sa te ajut.

            Nici nu stiu macar, cum se scoate cuiul meu, n-am fost niciodata curios; atat stiu ca am o cheie normala in torpedou (ca de lacat), sper sa fie aia ...

            Daca doresti, te pot ajuta altfel - stiu pe multi cu platforma in oras, te pot ajuta cu un telefon sa te ajute s-o scoti in siguranta, fara sa deteriorezi ceva la ea.


            Bogdan.
            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment


            • #21
              Salut,

              Am rezolvat-o. Eu as fi vrut sa am pentru weekendul trecut in caz ca nu se reusea raparatia in garaj din motiv de spatiu (nu pot deschide portiera la maxim). La un astfel de cui ma refeream: https://www.pieseauto.ro/poze/carlig...-0-0-0-0-0.jpg . Am incercat de la o cunostinta ce are un W204 dar nu se potriveste. Gasisem la unul prin Dancu sambata dar nu stia sigur daca se potriveste si l-am intrebat daca il pot aduce inapoi in caz ca nu merge. Si mi-a zis ca nu vrea sa mi-l mai vanda daca vreau sa il dau inapoi. Oameni si oameni..

              Momentan astept sa ajunga comanda de la Suceava (data si asta de sambata), ca e totusi important sa-l am in masina pentru orice eventualitate.

              Daca vreodata ai probleme cu blocatorul de la volan sa-mi scrii ca iti recomand pe cineva in Iasi. Alti mecanici ziceau sa dau volanul si coloana de directie jos. Ca se lasa cu reprogramari de chei si blocator etc. etc. etc. Numai bazaconii! Tipul asta m-a rezolvat in 20 de secunde de pe ceas. Adevarat, dadusem eu jos carcasa de sub volan si tot eu am montat-o inapoi.

              Spor!

              Comment


              • #22
                Multumesc de sfat !

                Da, sa stii ca am CUI-ul de tractare din fata; nou-nout, nefolosit niciodata ! Daca nu-ti vine comanda, sa-mi zici, ti-l las la punct de lucru de-al meu, cu program de LUNI - DUMINICA.

                Eu i-am facut un transplant de portiere (dnei "Rugina" ii plac portierele de 210 de mama-mama ...); am multe piese ramase de la portierele vechi.
                Deasemenea am o grila de Avantgarde, luata acum vreo 5 ANI din Germania. E ciupita putin in parte de jos, dar in rest arata bine si e originala.
                Eu am preferat in timp sa merg pe originalitate, asa ca am tras-o pe dreapta.

                Mai am o roata din otel de 15" cu pneu de vara.

                Toate cele descrise anterior sunt in plus, si chiar vreau sa mai fac spatiu prin magazii.
                Daca esti interesat, nu te costa nimic. sunt gratis.


                Bafta !
                1963 Simson SR2E
                1990 Mercedes W124 250d
                2001 Mercedes W210 200K
                2005 Mercedes W211 220cdi
                2018 Suzuki Baleno

                Comment


                • #23
                  Mersi, dar nu vreau sa o modific. Usile la mine sunt OK, echiparea mea e tot Classic si grila e in perfecta stare. La fel, am si roata de rezerva, tot de tabla. Ciudat ca e pe 16”. Masina in brief era pe 15”.

                  Tot nu m au sunat cu cuiul, poti verifica cand ai timp daca se potriveste de la w211 la 210? Daca da, si daca ai doua, imi poti vinde tu unul?

                  Comment


                  • #24
                    A fost predat coletul la curieri deci se rezolva intr un final

                    Comment


                    • #25
                      Hello,

                      Daca sunt probleme, iti dau CUI-ul de la 211.
                      Am CUI, am vazut, si la 124.

                      La mine, e din fabrica echipata cu jante de aliaj de 15", dar rezerva este din otel/tabla, tot de 15".
                      211 are kit de pana.
                      124 imi place ca are a 5-a roata (rezerva) identica cu celelalte.
                      1963 Simson SR2E
                      1990 Mercedes W124 250d
                      2001 Mercedes W210 200K
                      2005 Mercedes W211 220cdi
                      2018 Suzuki Baleno

                      Comment


                      • #26
                        A ajuns si se potriveste, multumesc oricum!

                        Comment


                        • #27
                          Intrebarea care se pune, vizionand foto din atasament este - "ce-a patit masina ta?"
                          Raspunsul este - NIMIC, e bine mersi, chiar deunazi la schimbarea de sezon, a primit schimbul bine-meritat de pneuri+jante, precum si schimbul de fluide.
                          Masina e in cea mai buna forma a ei, am inceput sa circul mai mult cu ea.

                          Dar totusi ce cauta masina asta in postul meu ?
                          Masina apartine nasului meu de cununie, varul sotiei mele. Practic de aici a inceput "obsesia" mea cu W210; In atas, e poza de la nunta mea, in 2010, cand masina a jucat un rol fain.
                          Masina a cumparat-o in 2004, cand avea 3 ani si 280.000 km (a fost taxi); este un E 220 cdi echipare Classic. Deci din 2004, odata cu masina asta, a inceput afinitatea fata de acest model.
                          Din pacate, odata cu trecerea timpului si ceva probleme ale nasului meu, masina a stat enorm de mult pe dreapta. Astazi are doar 370,000 km, dar marea ei problema este la tabla.

                          Eram in Bucuresti impreuna cu sotia acum 3 saptamani si, cum stateam in hotel dupa o zi de plimbari, pun mana pe telefon.
                          - "Nasule, ce mai face masina ta ?" raspunsul a venit rapid - "nu am baterie/acumulator, nu am vigneta, nu are RCA si nici ITP".
                          I-am zis ca imi prelungesc sederea cu inca o zi si ca are 24h sa remedieze tot, pana nu ma razgandesc :-)
                          Si sa faca in asa fel sa ajung ok si pana la Bacau.

                          Ca orice masina care sta, ea arata aparent ok. Cand dai jos, film de groaza nu alta.
                          Dupa tablarie si de-rugineala ii schimb fluidele (nici nu vreau sa ma gandesc de cand nu au mai fost schimbate), apoi pe la trenul de rulare mai bate ceva.

                          Si uite asa fac eu o fapta buna, printre multe altele rele.

                          Daca aveti idee de vre`un 210 in ananghie, ma ofer sa ajut :-)
                          Odata cu masina asta, la mine in familie s-au terminat 210 :-)

                          Attached Files
                          1963 Simson SR2E
                          1990 Mercedes W124 250d
                          2001 Mercedes W210 200K
                          2005 Mercedes W211 220cdi
                          2018 Suzuki Baleno

                          Comment


                          • #28
                            Sa iti traiasca noua achizitie, dar nu vreau sa par carcotas, dar am deja 2 prieteni au luat un 210 complet fara rugina, aspectuase, fara faruri matuite si in stare buna, unul l-a dat la 1500E, altul l-a luat cu 1800E.
                            Si erau avantgarde, unu avea geamuri solex extra, piele alba, vopseaua ca in prima zi, nici pe bratele de suspensie nu era rugina decat asa, cateva puncticele.
                            La banii aia, e gratis...

                            Tu te faci colectionar

                            Comment


                            • #29
                              Mersi, dar sa stii ce nu e noua achizitie :-)
                              Dupa ce o refac integral (tabla + mecanic) , o dau omului inapoi. Stiu ca tine mult la masina asta, omul asta a fost aproape de mine, vreau eu sa fac o fapta buna.
                              Apoi ... mai e partea cu sotia ... care daca mai vede si "dubluri" in parcare, mi-a zis ca merge direct la notar si fiica`mea ramane la dansa :-)

                              La banii aia, 1500 respectiv 1800 chiar sunt aproape moka, mai trebuie sa-l intrebi daca mai vrea si lumanari.
                              Iar vorba ta - un E - W210 neruginit e o chestie rarisima. Daca rezonezi cu modelul si-l prinzi nu trebuie sa stai mult sa te gandesti.

                              Apropos, anul trecut pe vremea asta ma plimbam cu bicicleta prin Iasi. Am trecut pe langa niste dezemebrari, dar nu foarte cunoscute, cateva modele avea.
                              Si am vazut E-ul ala (neruginit) de la care am luat poritierele la a mea.
                              M-am dat jos de pe bicla, m-am uitat in 5 minute la toate, l-am rugat sa-mi permita sa dau chederele jos si cand n-am vazut nici un gram de rugina l-am rugat sa-mi faca un pret, in ideea in care acum ma duc la un bancomat. Imi luase anul trecut 8 milioane pe toate cele 4 portiere.

                              Dupa 1 an de zile, am zis sa repet figura cu masina nasului (ptr spoiler, aripa, praguri)
                              Dupa ce-i zic ce am nevoie, omul ma duce si-mi arata in spate ce a mai ramas din ea - doar caroseria, gol-goluta, fara nimic-nimic pe ea.
                              Omul daduse tot: interior (era fain - piele crem, f.putin uzata), presuri, motor, cutie, etc.
                              Cand am vazut caroseria fara nimic pe ea, am zis ca-s la camera ascunsa si cineva face misto.

                              La o chestiune mai vreau sa zabovesc; preturile la piese la W210 incep sa sara in aer; vin cu exemple - prag (doar partea metalica, nu si cea de plastic, doar o latura) original este 1100 lei f.tva.Spoiler fata de la 600 lei in sus (am luat acum ceva aftermarket la vreo 300 lei parca ...).
                              Eu cred ca prin Stuttgart oamenii se intalnesc la sedinte si zic asa - "bai, ia stai asa ! astia cu 210/208 acusi sunt istorici, ia` sa marim oleaca tarifele la ce mai avem prin magazie stocuri !"
                              1963 Simson SR2E
                              1990 Mercedes W124 250d
                              2001 Mercedes W210 200K
                              2005 Mercedes W211 220cdi
                              2018 Suzuki Baleno

                              Comment


                              • #30
                                Pretul e cerere si oferta.
                                preturile respective sunt cele la care s a incheiat tranzactia.
                                Evident ca de te apuci sa cauti gasesti defecte, masinile fiind din 97 respectiv 98, dar ideea e ca is al dracului de aratoase pt un 210 la varsta aia.

                                Si totusi nu se vand. Mai vezi cate unu pus la 5-6mii euro. Asa la misto, ca de vandut nu se vinde, dar sa incerci nu costa.
                                Doar cine e nebun sa dea pe o viitoare ruginitura pret de 211 bun si cu 5 ani mai nou, minim.

                                De dezmembrari n are rost sa spun, aici in cluj is vreo 2 care numai avioane au in cap gen bara fata 211 1500 lei
                                Si cand am cautat sigla de capota de tip emblema, nu stea, direct 150 lei cand noua e 120, de la reprezentanța.
                                senzor parcare 100lei buc cand un bosch nou e 120, in final la 200lei am luat bara spate cu tot cu senzori!!!!
                                s a dus alternatoru la passat greu a lasat omul la 300 cand unu nou e 450 reconditionat. Dar ce sa fac, imi trebuia urgent rezolvat.

                                De piese noi ce sa mai zic, imi iau placute ferodo cu 150lei si pe aici le vad ofertate de la 220 in sus.

                                Oamenii incearca, ca il prinde pe unu care are nevoie urgent si da banu, pana atunci stau.
                                In rest sa fim seriosi, sunt piese luate de pe masini de o mie 2 de euro max, cum sa dai un sfert de pret doar pe o bara? Unele masini ajung acolo si la mai putin.

                                Dar ca sa revenim la sfaturi concrete:
                                Mai sunt si altii care dezemmbreaza, nu doar ce faimosi.
                                Vezi grupuri de facebook, etc.
                                Iar asta cu: "masina aia valoreaza mult mai mult decat e pretu" e cea mai penibila duma. Daca valoreaza atat, de ce nu se vinde?

                                Piata e supra inundata de masini si nu le mai cumpara nici naiba, valori au amg-ul,modelele rare, in rest mai e cate unu care cere, poate pica fraieru, dar de unde atatia fraieri? Mai ales ca acum incep sa se simta efectele pandemiei si dpdv economic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF