Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes E200 Kompressor W210 Facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Colegul, dar la W203-uri nu te bagi sa faci acte de caritate?

    In alta ordine de idei, W210-le pe care il adusesem din Germania doar ca sa imi fac moftul de a avea odata un W210 (a fost si la vanzare pe aici) a ajuns la tata acum vreo 2 ani. Din pacate nu prea a avut parte de masina aia, a trecut prin 2 accidente (niciunul din vina lui) etc. Pana la urma l-a vandut la un pret derizoriu, unui mecanic pe care il cunostea. Ala l-a dat si el mai departe, mai scump, unui "pasionat" care s-a apucat sa o restaureze...a bagat o groaza de bani in ea pana acum

    Il luasem din Hamburg, am venit cu el pe roti pana in Ro. Automata, scaune electrice, memorii, clima, incalzire scaune, BOSE, volan electric, tetiere electrice, lemn, lumini peste tot, portbagaj cu functie extra de securitate...dar cel mai important e ca mergea de vis, nu se simtea nimic la drum. Cel mai frumos drum lung pe care l-am facut pana acum la volanul unei masini (si compania placuta a avut rolul ei).

    Mi-a parut usor rau ca nu am putut sa il tin eu (nu aveam loc de parcare unde stateam, nu mai vorbesc de loc acoperit etc), apoi mi-a parut bine ca a ajuns la tata insa acum nu stiu sincer daca sa ma bucur sau sa plang pt noul proprietar...stiind ca in cateva luni o sa il pasca iar rugina...
    Last edited by haro; 04-07-2021, 11:12 AM.

    Comment


    • #32
      Salut,

      Daca nu fac acte de caritate ptr un W203 ?
      Trebuie sa stai la rand, macar o tura. Termin W210 al nasului, apoi imi caut eu ceva (sa speram ca sotia mea nu este pe aici si nu vede acest post) si apoi urmezi tu :-)

      Parerea mea despre al tau W210 este - pacat de masina ta.
      La ce dotari avea, pacat rau.
      Dar ma rog, asa e viata, pana la urma daunele sunt ghinion si asta e ... ti-e mai usor sa te obisnuiesti si sa accepti.

      Cand mi-am luat W211 (nu avea o luna masina), eram in al noulea cer ca am prins o masina showroom-condition, impecabila, putini kilometri (dar si o galagie de bani dat pe ea, nu spun cat, ca sigur nu ma crede nimeni ...)
      Am imprumutat-o o zi fratelui (avea masina lui in service, si daca tot sunt Tiriac la mine pe scara si am mai mult masini ...) si atunci BANG ! A pus o frana puternica dansul, ala din spate era cu ochii in telefon ... dauna de 75 - 85 miloane (nu mai retin exact) si 2 luni fara masina.
      Imi venea sa-mi smulg parul din cap, dar nici nu vroiam sa ma cert cu fratele meu, in familie genul asta de intamplari sunt sensibile rau ...
      Cel mai simplu este sa te obisnuiesti cu ideea, sa incerci sa o digeri (daca poti ...)

      Referitor la rugina - eu am restaurat-o de 2 ori. Odata mai "light", anul trecut in profunzime.
      Eu cred ca secretul este sa gasesti elemente necorodate si sa faci transplant. De anul trecut pana acum, de exemplu, nu am punct de rugina pe masina, desi am circulat prin zapezi cu ea.
      Deci, decat polizat si chituit, mai degraba cauti ceva neruginit si ai ceva pe termen lung.
      Atat pot sa zic eu din experienta mea.
      Reconditionarea light m-a tinut sub 1 an pana la primele "inflorituri" si puncte de rugina.
      Reconditionarea "Hard", cea cu transplant de elemente noi necorodate - acusi fac un 1 an si ... so far - so good (am dezvoltat o obsesesie sa caut rugina la cateva saptamani ...)
      1963 Simson SR2E
      1990 Mercedes W124 250d
      2001 Mercedes W210 200K
      2005 Mercedes W211 220cdi
      2018 Suzuki Baleno

      Comment


      • #33
        Neruginitele le tratezi cu ceva? Sau le pui direct?

        Comment


        • #34
          Originally posted by george_b_20 View Post
          Salut,

          Daca nu fac acte de caritate ptr un W203 ?
          Trebuie sa stai la rand, macar o tura. Termin W210 al nasului, apoi imi caut eu ceva (sa speram ca sotia mea nu este pe aici si nu vede acest post) si apoi urmezi tu :-)

          Parerea mea despre al tau W210 este - pacat de masina ta.
          La ce dotari avea, pacat rau.
          Dar ma rog, asa e viata, pana la urma daunele sunt ghinion si asta e ... ti-e mai usor sa te obisnuiesti si sa accepti.

          Cand mi-am luat W211 (nu avea o luna masina), eram in al noulea cer ca am prins o masina showroom-condition, impecabila, putini kilometri (dar si o galagie de bani dat pe ea, nu spun cat, ca sigur nu ma crede nimeni ...)
          Am imprumutat-o o zi fratelui (avea masina lui in service, si daca tot sunt Tiriac la mine pe scara si am mai mult masini ...) si atunci BANG ! A pus o frana puternica dansul, ala din spate era cu ochii in telefon ... dauna de 75 - 85 miloane (nu mai retin exact) si 2 luni fara masina.
          Imi venea sa-mi smulg parul din cap, dar nici nu vroiam sa ma cert cu fratele meu, in familie genul asta de intamplari sunt sensibile rau ...
          Cel mai simplu este sa te obisnuiesti cu ideea, sa incerci sa o digeri (daca poti ...)

          Referitor la rugina - eu am restaurat-o de 2 ori. Odata mai "light", anul trecut in profunzime.
          Eu cred ca secretul este sa gasesti elemente necorodate si sa faci transplant. De anul trecut pana acum, de exemplu, nu am punct de rugina pe masina, desi am circulat prin zapezi cu ea.
          Deci, decat polizat si chituit, mai degraba cauti ceva neruginit si ai ceva pe termen lung.
          Atat pot sa zic eu din experienta mea.
          Reconditionarea light m-a tinut sub 1 an pana la primele "inflorituri" si puncte de rugina.
          Reconditionarea "Hard", cea cu transplant de elemente noi necorodate - acusi fac un 1 an si ... so far - so good (am dezvoltat o obsesesie sa caut rugina la cateva saptamani ...)
          Stau la rand dar pe lista de asteptare la tine e ca la vaccin cumva?

          Legat de povestea mea cu W210, mi-a placut enorm modelul (inca imi place) si am zis ca o sa am odata, cand o sa fie momentul potrivit. Momentul potrivit a insemnat o mini-aventura prin Germania. Mi se pusese pata rau sa plecam sa ne plimbam in Germania si de acolo sa ne intoarcem cu un W210 si toate astea cu un minim de rezervari. Mi-am luat concediu cateva zile dar nu gaseam pe net niciun W210 care sa ma atraga. Fara absolut nicio exagerare, in seara de dinaintea plecarii, pe la ora 18 (cand imi pierdusem toate sperantele) a aparut un anunt pe mobile in Hamburg, am sunat, rezervat si din momentul ala...a inceput nebunia!
          Nu aveam nimic cumparat/rezervat asa ca am luat repede biletele de avion catre Frankfurt, doar catre Frankfurt am mai gasit asa din scurt. Nu am mai facut nicio alta rezervare. Am ajuns in Frankfurt si ne-am descurcat la fata locului cu transportul pana in Hamburg/cazarea/mancarea etc. Exact asa ne-am dorit, fara niciun alt plan. Iar din Frankfurt pana in Hamburg...nu e chiar asa aproape. Au fost si ceva peripetii pt ca altfel nu mai avea farmec dar per total a fost SUPERB!
          Am ajuns cu asteptari mici la parcul auto in Hamburg, ma asteptam sa mai bata ceva pe la suspensii etc insa nu a fost cazul, masina se simtea foarte misto, chiar nu ma asteptam sa mearga asa bine. Experienta de condus superioara fata W203-ul pe care il am si fata de care am o parere buna.
          Mai stat o zi ca era sarbatoare si inchis la acte, achitat, platit si plecat spre RO cu popas la Parndorf pt ceva shopping... Am condus doar eu si desi am condus ca nebunul(dpdv al timpului), cand am ajuns la destinatie imi cam parea rau ca nu mai am de condus.
          Si acum ma gandesc la cate am facut in zilele alea cat am stat in Germania si la experienta per total, pt mine a fost frumos.

          Referitor la ce s-a intamplat apoi, doua accidente destul de nasoale. Unul pe DN1 Buc-Ploiesti, un seria 5 E60 a intors pe linia continua si a intrat in ei(tata, mama si un catelus in masina). Era si baut soferul...BMW-ul era sifonat grav dar W210 s-a tinut mult mai bine. A fost cu cantec pe la asigurare pt ca dauna era mare si nu voia nimeni sa se bage. Pana la urma, a mai dat tata bani de la el ca sa o poata face.
          Apoi la un drum spre Cj, mergea linistit el asa cand i-a zburat de la un camion de pe sensul opus o chestie de prindere de pe lateral (imi scapa termenul acum) si i-a spart geamurile pe partea lui, indoit/zgariat etc. Bine ca nu i-a venit din fata prin parbriz... In stare de soc fiind, a oprit si si-a luat si amenda ca nu a oprit cum trebuie...Bineinteles ca acel camion nu a avut nicio jena sa opreasca, poate nici nu si-a dat seama pe moment ca se dezmembreaza in mers. In fine, nu a avut parte de masina asta din pacate dar ma gandesc ca daca la incidentele astea ar fi fost in alta masina, cu siguranta ieseau mai sifonati.

          Revenind la rugina, total de acord cu transplantul. Cea mai buna varianta.

          Asa cred ca este si cu cererea vs oferta, ca pretul e cel care vinde etc dar mai cred cu tarie ca piata la noi e usor deformata, la fel si perceptia unora si din pacate si nivelul de cultura care influenteaza negativ unele aspecte. As putea sa povestesc pana maine despre cum "incearca" vecinii sa ma educe cu privire la masina mea ca este o tabla oarecare si ca cele 7-8 infundaturi din portiera sunt absolut firesti cand ai locul tau de parcare platit...in tot timpul asta fiind in ochii lor (citez) "ala cu mertanu" care e exagerat pt ca ingrijeste masina mai mult decat e "universal acceptat" in cartier...

          In fine, las si o poza de atunci din Hamburg, cred ca mi se citeste un usor ranjet de multumire pe fata (desi eram cam avariat de la oboseala)
          Attached Files
          Last edited by haro; 04-08-2021, 11:32 AM.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Sharky View Post
            Neruginitele le tratezi cu ceva? Sau le pui direct?
            Din ceea ce stiu, a fost asa: polizat (portierele erau verde metalizat, masina mea argintie), apoi indreptat cu chit (a intrat putin din ce-mi aduc aminte), apoi grund impotriva ruginii, vopsea (nu stiu cate straturi) si un lac (stiu ca am luat ceva bun, mai stralucitor putin, idem ca la w124)

            Repostez aici cateva foto din operatiunea in sine.
            Am pus si o fotografie cu portiera refacuta integral in 2017/2018, nu mai retin minte exact.
            Atunci, am zis ca e o idee buna, renuntand la chederul suplimentar, cel din partea de jos a portierei (de la baza); din pacate a mai incetinit doar putin rugina, dar tot a aparut pana la urma ...

            Deci, stresez pe avantajul unui transplant, dar doar de la ceva care n-a fost taxi, ceva care vine din Spania/Portugalia sau ... care a beneficiat de un garaj sau o depozitare la interior.
            Attached Files
            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment


            • #36
              Nu e doar la noi piata deformata, la noi sunt mult mai putini cumparatori si chiar si mai putini din aia care vor ceva de 20 ani.
              Cata vreme vin din Italia, Spania sau alte locuri fara iarna cate un 210 la bani de nimic: 1-2mii, ce rost are sa dai 5-6mii pe unul chipurile pt cunoscatori.
              Aia-s bani de 211 in stare f buna.

              Din pacate asa e cu ingrijirea, 90% din masinile din tara sunt cazane in devenire, toata lumea trage, nu repara nimic pana in ultimul moment. De aia e anul si pretul.
              Ce face colegul nostru e doar exceptia care intareste regula.
              Eu eram curios la tratarea pe interior, gen ceara, insonorizant, etc. Singurele solutii care le stiu sunt cele de tip romanesc gen vaselina/ulei + ulei de in si alte prostii care le dai pe Dacie, nu pe Mercedes, dar poate iti spun mesterii cu ce dau ei.
              Last edited by Sharky; 04-08-2021, 13:17 PM.

              Comment


              • #37
                Originally posted by haro View Post

                Stau la rand dar pe lista de asteptare la tine e ca la vaccin cumva?

                Legat de povestea mea cu W210, mi-a placut enorm modelul (inca imi place) si am zis ca o sa am odata, cand o sa fie momentul potrivit. Momentul potrivit a insemnat o mini-aventura prin Germania. Mi se pusese pata rau sa plecam sa ne plimbam in Germania si de acolo sa ne intoarcem cu un W210 si toate astea cu un minim de rezervari. Mi-am luat concediu cateva zile dar nu gaseam pe net niciun W210 care sa ma atraga. Fara absolut nicio exagerare, in seara de dinaintea plecarii, pe la ora 18 (cand imi pierdusem toate sperantele) a aparut un anunt pe mobile in Hamburg, am sunat, rezervat si din momentul ala...a inceput nebunia!
                Nu aveam nimic cumparat/rezervat asa ca am luat repede biletele de avion catre Frankfurt, doar catre Frankfurt am mai gasit asa din scurt. Nu am mai facut nicio alta rezervare. Am ajuns in Frankfurt si ne-am descurcat la fata locului cu transportul pana in Hamburg/cazarea/mancarea etc. Exact asa ne-am dorit, fara niciun alt plan. Iar din Frankfurt pana in Hamburg...nu e chiar asa aproape. Au fost si ceva peripetii pt ca altfel nu mai avea farmec dar per total a fost SUPERB!
                Am ajuns cu asteptari mici la parcul auto in Hamburg, ma asteptam sa mai bata ceva pe la suspensii etc insa nu a fost cazul, masina se simtea foarte misto, chiar nu ma asteptam sa mearga asa bine. Experienta de condus superioara fata W203-ul pe care il am si fata de care am o parere buna.
                Mai stat o zi ca era sarbatoare si inchis la acte, achitat, platit si plecat spre RO cu popas la Parndorf pt ceva shopping... Am condus doar eu si desi am condus ca nebunul(dpdv al timpului), cand am ajuns la destinatie imi cam parea rau ca nu mai am de condus.
                Si acum ma gandesc la cate am facut in zilele alea cat am stat in Germania si la experienta per total, pt mine a fost frumos.

                Referitor la ce s-a intamplat apoi, doua accidente destul de nasoale. Unul pe DN1 Buc-Ploiesti, un seria 5 E60 a intors pe linia continua si a intrat in ei(tata, mama si un catelus in masina). Era si baut soferul...BMW-ul era sifonat grav dar W210 s-a tinut mult mai bine. A fost cu cantec pe la asigurare pt ca dauna era mare si nu voia nimeni sa se bage. Pana la urma, a mai dat tata bani de la el ca sa o poata face.
                Apoi la un drum spre Cj, mergea linistit el asa cand i-a zburat de la un camion de pe sensul opus o chestie de prindere de pe lateral (imi scapa termenul acum) si i-a spart geamurile pe partea lui, indoit/zgariat etc. Bine ca nu i-a venit din fata prin parbriz... In stare de soc fiind, a oprit si si-a luat si amenda ca nu a oprit cum trebuie...Bineinteles ca acel camion nu a avut nicio jena sa opreasca, poate nici nu si-a dat seama pe moment ca se dezmembreaza in mers. In fine, nu a avut parte de masina asta din pacate dar ma gandesc ca daca la incidentele astea ar fi fost in alta masina, cu siguranta ieseau mai sifonati.

                Revenind la rugina, total de acord cu transplantul. Cea mai buna varianta.

                Asa cred ca este si cu cererea vs oferta, ca pretul e cel care vinde etc dar mai cred cu tarie ca piata la noi e usor deformata, la fel si perceptia unora si din pacate si nivelul de cultura care influenteaza negativ unele aspecte. As putea sa povestesc pana maine despre cum "incearca" vecinii sa ma educe cu privire la masina mea ca este o tabla oarecare si ca cele 7-8 infundaturi din portiera sunt absolut firesti cand ai locul tau de parcare platit...in tot timpul asta fiind in ochii lor (citez) "ala cu mertanu" care e exagerat pt ca ingrijeste masina mai mult decat e "universal acceptat" in cartier...

                In fine, las si o poza de atunci din Hamburg, cred ca mi se citeste un usor ranjet de multumire pe fata (desi eram cam avariat de la oboseala)
                Faina povestea !

                Daca iti doresti, o sa gasesti una faina care sa fie ok !
                Aici doar rabdare iti trebuie.
                1963 Simson SR2E
                1990 Mercedes W124 250d
                2001 Mercedes W210 200K
                2005 Mercedes W211 220cdi
                2018 Suzuki Baleno

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Sharky View Post
                  Nu e doar la noi piata deformata, la noi sunt mult mai putini cumparatori si chiar si mai putini din aia care vor ceva de 20 ani.
                  Cata vreme vin din Italia, Spania sau alte locuri fara iarna cate un 210 la bani de nimic: 1-2mii, ce rost are sa dai 5-6mii pe unul chipurile pt cunoscatori.
                  Aia-s bani de 211 in stare f buna.

                  Din pacate asa e cu ingrijirea, 90% din masinile din tara sunt cazane in devenire, toata lumea trage, nu repara nimic pana in ultimul moment. De aia e anul si pretul.
                  Ce face colegul nostru e doar exceptia care intareste regula.
                  Eu eram curios la tratarea pe interior, gen ceara, insonorizant, etc. Singurele solutii care le stiu sunt cele de tip romanesc gen vaselina/ulei + ulei de in si alte prostii care le dai pe Dacie, nu pe Mercedes, dar poate iti spun mesterii cu ce dau ei.
                  Eu cred ca la 1-2,000 EUR nu este o masina ok. N-are cum, sa fie.
                  Uita-te si pe site-uri, una ok este 4-6000 EUR.
                  Acum mai cred ca este si presiunea asta in Vest cu EURO 1/2/3/4/5, sa nu mai aibe voie sa circule si din acest motiv oamenii sa fie nevoiti sa le dea pe bani putini.

                  Sincer, mie de asta mi-e frica cel mai mult. Sa mi se interzica dreptul de a circula cu ea.
                  As fi dispus sa platesc extra-taxe, pe langa impozit si asigurare, pot merge pana la 3-5000 lei/an, dar barem sa ma lase sa circul.
                  Daca mi s-ar interzice (ca pana la urma nu stim ce va fi in 2-3 ani), asta e, incerc sa o diger si astept fatidicul an 2030 cand va reveni pe sosele ca si masina istorica.
                  Deja m-am uitat dupa niste huse faine. Mi-ar fi greu sa accept ca va sta un numar de ANI pe dreapta, dar pana la urma incerc s-o inghit ca un pelican.

                  Cu ingrijirea, ai mare dreptate !
                  Noua ca natie, ne place sa avem brand pe capota si-n certificat, dar cand e vorba de desfacut portofelul / cardul, mai putin ... reparam in ultima clipa si nici atunci macar ...
                  Aici e mult de povestit, si cred ca povestea se aplica tuturor marcilor de lux.
                  1963 Simson SR2E
                  1990 Mercedes W124 250d
                  2001 Mercedes W210 200K
                  2005 Mercedes W211 220cdi
                  2018 Suzuki Baleno

                  Comment


                  • #39
                    Apropos, acum observ, am in portiere ceva, pare vaselina, dar parca e mai groasa. In fiecare portiera asta ...
                    1963 Simson SR2E
                    1990 Mercedes W124 250d
                    2001 Mercedes W210 200K
                    2005 Mercedes W211 220cdi
                    2018 Suzuki Baleno

                    Comment


                    • #40
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/bu...437#post927507
                      Am vazut-o personal.
                      A dat-o la 1500E, luata cu o mie, a bagat ceva bani in frane, pompa apa, antigel, debitmetru, inmatriculare, RAR, etc. Eu i-am zis ca e fraier ca o da, ca o poate tine degeaba pana are vreme de ea, ca nu cere de mancare la motor de 2L benzina.
                      Faruri hella originale, nematurite, vopsea originala, masina deloc coapta, si suspensiile erau vechi, dar doar cu puncticele de rugina. Schimbatorul manual mega tzapan, fara joc, ambreajul prindea bine. Clima merge, interiorul arata bine, mici urme de uzura, volanul cu vopseaua de pe piele stearsa.

                      Neajunsuri: probleme macara sofer, pompa benzina bazaia, pragul infundat si o usa cu semn de infundat, textila de pe plafon desprinsa.
                      Nimicuri fata de cat costa o tinichigerie! Toate sunt rezolvabile definitiv si pe bani relativ putini si ai o masina, sa zicem buna, pt o masina asa veche.

                      ASta e pret real, nu povesti. Il stiu pe om, stiu cu cat a luat-o, stiu cu cat a dat-o!
                      LA fel si una din Cluj luata la 1800E, IF xx BNZ (poate o stie careva), deja o are de o luna, defecte n-au aparut.
                      Ca pe nu stiu ce site obscur, nu stiu ce dealer cere pe un 210 chel 10mii euro nu schimba cu nimic realitatea.
                      Inca-s prea multe pe piata si nu le vrea nimeni. Si cum zici, le imping afara din circulatie normele de poluare.

                      Idem cu imobiliarele...Una e pretul cerut, alta e pretul tranzactionat pe cele care nu au trecere.
                      Last edited by Sharky; 04-08-2021, 15:49 PM.

                      Comment


                      • #41
                        Imi dai voie sa te contrazic ?
                        Din punctul meu de vedere 1500 EUR pentru o astfel de masina este foarte putin.

                        Vin cu un exemplu


                        Tu poti vedea doar masina, eu am user+password si vad detaliile complete.
                        Este un E 220 diesel, prima generatie, cu doar 69,000 km.
                        Este foarte ingrijita, dupa cum vezi e plina de carti tehnice, facturi de intretinere, 2 chei, fara RUGINA si doar cateva zgarieturi.

                        Un dealer auto din Genk, Belgia vinde aceasta masina, altor societati din EUROPA. Masina se vinde la 4600 EUR (tva nedeductibil), plus 1000 EUR transport + taxe licitatie.
                        Deci cine cumpara aceasta masina o va pune la vanzare la 5600 EUR, plus TVA (ai luat fara tva, trebuie sa pui tva la vanzare), plus capacul dealerului.
                        Are oferta la 3000 EUR, dar mai asteapta probabil si inca nu o delisteaza, pana pretul oferit se va apropia de 4600 EUR plus taxe si transport.

                        Tu zici ca masina aia s-a vandut la 1500 EUR ... Asa o fi, dar acea tranzactie nu reflecta realitatea.
                        Fortezi o comparatie cu imobiliarele: la tine in Cluj, ca si in Iasi, iti spun eu ca piata duduie. Imobiliarele se vand ca painea calda, la propriu.
                        Din acest motiv piata chiriilor este decuplata totalmente de piata de achizitii.

                        Mai vin cu un exemplu, tot de la aceeasi casa de licitatii, de data asta un W124


                        E un model mai rar, facelift, E400 cu 286,000 km.
                        Dotari bune, uzura minima, mi se pare o super-masina.
                        Pretul ptr care se vinde este 9950 EUR, de data asta cu TVA deductibil.
                        Deci cu taxe si transport masina asta este aproape 11,000 EUR cu tva inclus.

                        Apropos, ma uitam la W212 si W213, tot pe acelasi site.
                        212 se poate gasi intre 10,000 - 13,000 EUR plus transport si taxe (in RO, fara prea mari eforturi, gasim lejer la 6-8000 EUR)
                        213 incepe de la 21,000 - 30,000 EUR plus transport si taxe (in RO, fara prea mari eforturi, gasim lejer incepand de la 15,000 EUR)

                        Eu cred ca atunci cand ne raportam la RO, ne raportam la o piata puternici viciata si dominata de micii/marii samsarei.
                        Intrebare un 213 nou este minim 50,000 EUR, dar unul mediu dotat e cam 60,000 EUR. Cum de in RO, dupa 3-4 ani, o cumperi la 15,000 EUR ?
                        Nu prea reusesc sa inteleg ... fac eforturi mari in acest sens ...
                        1963 Simson SR2E
                        1990 Mercedes W124 250d
                        2001 Mercedes W210 200K
                        2005 Mercedes W211 220cdi
                        2018 Suzuki Baleno

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by george_b_20 View Post
                          Imi dai voie sa te contrazic ?
                          Din punctul meu de vedere 1500 EUR pentru o astfel de masina este foarte putin.

                          Vin cu un exemplu


                          Tu poti vedea doar masina, eu am user+password si vad detaliile complete.
                          Este un E 220 diesel, prima generatie, cu doar 69,000 km.
                          Este foarte ingrijita, dupa cum vezi e plina de carti tehnice, facturi de intretinere, 2 chei, fara RUGINA si doar cateva zgarieturi.

                          Un dealer auto din Genk, Belgia vinde aceasta masina, altor societati din EUROPA. Masina se vinde la 4600 EUR (tva nedeductibil), plus 1000 EUR transport + taxe licitatie.
                          Deci cine cumpara aceasta masina o va pune la vanzare la 5600 EUR, plus TVA (ai luat fara tva, trebuie sa pui tva la vanzare), plus capacul dealerului.
                          Are oferta la 3000 EUR, dar mai asteapta probabil si inca nu o delisteaza, pana pretul oferit se va apropia de 4600 EUR plus taxe si transport.

                          Tu zici ca masina aia s-a vandut la 1500 EUR ... Asa o fi, dar acea tranzactie nu reflecta realitatea.
                          Fortezi o comparatie cu imobiliarele: la tine in Cluj, ca si in Iasi, iti spun eu ca piata duduie. Imobiliarele se vand ca painea calda, la propriu.
                          Din acest motiv piata chiriilor este decuplata totalmente de piata de achizitii.

                          Mai vin cu un exemplu, tot de la aceeasi casa de licitatii, de data asta un W124


                          E un model mai rar, facelift, E400 cu 286,000 km.
                          Dotari bune, uzura minima, mi se pare o super-masina.
                          Pretul ptr care se vinde este 9950 EUR, de data asta cu TVA deductibil.
                          Deci cu taxe si transport masina asta este aproape 11,000 EUR cu tva inclus.

                          Apropos, ma uitam la W212 si W213, tot pe acelasi site.
                          212 se poate gasi intre 10,000 - 13,000 EUR plus transport si taxe (in RO, fara prea mari eforturi, gasim lejer la 6-8000 EUR)
                          213 incepe de la 21,000 - 30,000 EUR plus transport si taxe (in RO, fara prea mari eforturi, gasim lejer incepand de la 15,000 EUR)

                          Eu cred ca atunci cand ne raportam la RO, ne raportam la o piata puternici viciata si dominata de micii/marii samsarei.
                          Intrebare un 213 nou este minim 50,000 EUR, dar unul mediu dotat e cam 60,000 EUR. Cum de in RO, dupa 3-4 ani, o cumperi la 15,000 EUR ?
                          Nu prea reusesc sa inteleg ... fac eforturi mari in acest sens ...
                          Sustin in totalitate ceea ce spui aici

                          Sau mai e o varianta...in care situatia de la noi este cea reala iar restul pietelor/societatilor traiesc in iluzii...
                          Glumesc, evident.
                          Last edited by haro; 04-13-2021, 09:46 AM.

                          Comment


                          • #43
                            Si eu sunt de parerea ca la 1500E sau 1800e mocca, dar asta e realitatea din teren la noi in tara!
                            Aia cu 1500E a fost adusa din Italia si luata la 1000E anul trecut! Pai e prost ala care a adus-o? A luat-o la 5mii ca sa o dea aici cu 1000E?
                            Cere si masina de 1500 atentie, dar mult mai putin decat acorzi tu masinilor tale pt ca se vedea pe ea ca e in stare buna.

                            DAca n-as fi vazut cu ochii mei masinile alea as mai fi zis ca deh, n-are cum, dar m-am urcat in ele, am ridicat mocheta, banchetele, m-am uitat sub ele, am dat o tura.
                            In poza care o dai tu pe site nici macar nu se vede cea mai importanta chestie la uzura, si anume sezutul de la scaun sofer si perna stanga a spatarului.
                            In Germania nu iti permiti sa iei una ieftina ca apoi n-ai bani sa o repari. Cam aia e problema!
                            Crezi ca eu nu stiu oameni care si-au adus masini din Belgia in Romania pt reparatie?
                            De aia acolo un E220 cu 60k are valoare. Si oricum dealer-ul ala nu trebuie sa traiasca din ceva? Plus pt targetul de cumparatori care il au acolo 1000-2000E e nimic!

                            Si care samsari de la noi? ca nu aia cumpara, aia in general intermediaza. Atat da romanul si daca vrei sa vinzi la noi nu iese treaba.
                            Putini au bani ca tine, din astia si mai putini apreciaza un model vechi incat sa il cumpere. Multi la 5mii isi cumpara E60 destul de bun.
                            Plus nu compara la pret 4L si dotari cu un 2L benzina care inafara de clima, pachet sport, piele alba si geamuri solex nu avea altceva! Sau un 210 cu istoric full reprezentanta si 60k reali cu unul cu istoric inexistent, dar care arata bine.
                            Mai conteaza si asta.
                            DAr la 1500E n-are decat sa calezi motorul ca pui altul si gata. Rugina sa nu fie.

                            La fel cum unii spuneau despre alt w211 4.2cdi FL 2008, cu toate dotarile(memorii, perne distronic, ventilatie/incalzire, webasto, pachet sport, ILS etc) mai putin panoramic si perdelute ca nu are cum sa fie 9mii.
                            Si uite ca deja au trecut 2 ani, probleme n-a avut, a venit cu stiva de facturi de intretinere la service MB.
                            Din Germania si nu a fost masina luata intre prieteni, a mers omul la neamtz acasa, dat banu, luat masina.
                            DAca masina valora minim 15mii sa zicem, de ce nu s-a vandut la 15mii atunci?
                            Cum de i-a dat-o cu 9mii? Si daca masina era tzeapa cum se face ca e impecabila estetic, interior exterior, si in 2 ani n-au aparut probleme?

                            Te pomenesti ca o fi fost taxi, 4L dotat maxim, perne, piele naturala, nu musama, o baga omu pe uber seara...

                            212 la 6-7mii is cu totul alta poveste pt ca pt acel model e nou, e cerere, iei un taxi la 4mii, il revopsesti daca e bej si il dai aici cu 8-9 ca doar scrie pe car vertical ca n-a facut taxi.
                            210 e alta mancare de peste, mai ales la noi unde daca VREI sa vinzi, lasi din pret.

                            Imobiliare Cluj? Vrei exemple de ap in centru, pe Ferdinand, care a stat un an la 150mii ca in final sa mearga un prieten hotarat sa ii puna in fata o oferta ferma de 95mii si sa accepte repede?
                            Altul si-a luat casa la periferie cu teren de 1400mp, 80mii, in timp ce era anunt pus de agentie cu 125mii. Dar altceva e cand discuti direct cu proprietarul satul de agenti care ii promit ca ii vand casa cu 125mii dar de cumparat nu cumpara nimeni de mai bine de un an.

                            Si eu am vandut 120mp cu 125mii acu 3 ani, la 15 minute de mers pe jos de centru, dar bloc vechi mici probleme cu acoperisul, doi mostenitori, cel mai bine era sa ne scapam daca preturile urcasera. Demult vroiam sa il vand agentiile se laudau ca domne minim 150mii, chair 200, ca zona e buna, ap e frumos. Nu zic aveau dreptate, dar cum de n-au adus pe nimeni?
                            Nu vroiau comisionul oare? Iar cumparatori numai panarame mi-au adus agentii, ba nu aveau bani, ba imi spuneau ca tavanul e inalt si costa mult sa puna tavan fals si alte aberatii de om care dupa mintea lui e bogat, doar ca ii lipsesc banii.

                            Sau oare de aia ca n-am vrut sa semnez exclusivitate cu Remax, grupul de lux , aia sigur mi-l vindeau la 200-250mii asa cum incercau sa ma abureasca ca ei au alt portofoliu de clienti. Ce vrajeli de 2 lei.

                            Acu pe bune, una e tromboanele care le dau agentiile cand e sa umfle pretul in speranta ca isi umfla si burtile si alta e realitatea in teren.
                            Nu toate se vand la pretul afisat! Doar alea care au cerere mare, ca nu vb aici de actiuni la bursa, unde o actiune e la fel de buna ca oricare alta...

                            ASta e un alt aspect al pietei din Romania, la aia ma refer. Ca in alte parti se vand, bravo lor, dar tot de acolo se aduc chestii ok la preturi mult mai mici.
                            DAca e de interes pot pune poze cu 210-le la 1500E, daca as fi avut bani de spart, daca n-as fi avut si alt cazan de serviciu l-as fi luat doar asa, chiar daca fata de 211le meu era clar inferior din orice punct de vedere, mai putin estetica exterioara.

                            Comment


                            • #44
                              Ulterior mi-a venit alta idee care n-am apucat sa scriu:
                              Cred ca un pret e la dealeri care din adaos si pret mare traiesc si alta e cand un om isi vinde masina personala, manat de diverse motive.
                              Pt unii e o bijuterie masina, au bagat prea multi bani in ea ca sa merite sa o vanda chiar si la pret de dealer, pt altii e doar un fier care trebuie vandut.
                              Iar altii o vand de nevoie de bani sau vor ei sa o vanda repede.

                              Bine sunt si aia care fabuleaza rau de tot cu pretul pe principiu ca la dealer e atat, atat vreau si eu, ca a mea sigur e mai grozava, ca doar e masina mea, ce conteaza ca are 400k, pt un merc asta e nimic! Ca e cheala? Mai bine, nu are ce se strica!

                              Comment


                              • #45
                                Ar fi frumos sa nu mai laudam atat de mult doar ce e full options. Hai sa luam exemplu w124 sau bmw e30. Orice e vechi si e in stare foarte buna intoarce capete. Si cele chele cresc in valoare.

                                eu am dat 1600 euro (masina) + taxe licitatie + transport = 2300 adusa masina in fata portii.

                                da, e classic. Dar am: senzori parcare, scaune incalzite, cutie automata, clima pe 2 zone, scaune electrice si multicontour. Model facelift din 2001, fara rugina si km real de 140.000. 2.0 kompressor. Da, masina a fost revopsita in totalitate, proprietarul anterior sigur s-a ocupat de rugina. Am si farurile originale nematuite - hella.

                                am modat un audio 10cd cu modul de bt. Efectiv nu-mi lipseste nimic fata de cealalta masina an fabricatie 2020. Sau nu, mint. Imi lipseste apple car play pentru google maps.

                                eu o tin in garaj si sper sa tin rugina cat mai departe pentru ani buni. Am avut oferta de 4000 de euro pe ea si n-am dat-o. La exterior mai are o zgarietura, doua, dar interiorul e absolut impecabil. Si merge de rupe, niciun fel de sunet suspect.

                                spor!
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF