Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Astazi, am pus presuri de cauciuc originale Mercedes, dedicate, cu inscriptie pe fiecare (dupa cum se vede in poze) si o tavita de cauciuc dedicata acestui model de masina ptr. portbagaj.
    Covorase originale mocheta am avut pe masina impecabile tot cu inscriptia pe ele.
    Pret covorase - 120 RON
    Pret tavita - 70 RON
    P.S - Merita investitia aceasta.
    Attached Files
    Coadă

    Comment


    • #62
      De astea am pus ai eu. Sunt dedicate, dar nu sunt OEM.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #63
        Va salut !
        Asta spune VIN-ul despre ea :

        Sales designation: C 200 CDI
        Order number: 0 1 557 24076
        Delivery date: 08 01 2002
        Market: AG,Europe
        Production order: N
        Paint code 1: 744U - BRILLIANT SILVER METALLIC
        Equipment: 401A - FABRIC - BLACK/ANTHRACITE
        Engine no.: 611962 30 500314
        Transmission: 716604 01 438459 [transmissionType = GM]
        Steering:
        Front axle 1:
        Rear axle 1:
        Rear axle 2:
        Battery 1:
        Fuel cell 1:
        Electric motor 1:

        SA code
        202B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
        220B - INFO PLATE, COOLANT - GERMAN
        230B - CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
        400A - FABRIC
        410A - Unknown
        543 - SUN VISOR WITH ADDITIONAL FUNCTION
        580 - AIR CONDITIONER/THERMATIC
        5XXL - EUROPE
        669 - SPARE WHEEL / FOLDING WHEEL
        673 - HIGH-CAPACITY BATTERY
        684 - INVALID/LIGHT ALLOY, 7-HOLE DESIGN, 15 INCH
        753 - AMG - 20" DOUBLE-SPOKE WHEELS WITH MIXED TIRES
        802 - AEJ 01/1/X
        955 - EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
        984 - COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
        M002 - ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
        M006 - POWER OUTPUT VARIANT
        M611 - R4-DIESEL ENGINE OM611
        744U - BRILLIANT SILVER METALLIC
        401A - FABRIC - BLACK/ANTHRACITE
        M611 - R4-DIESEL ENGINE OM611
        Coadă

        Comment


        • #64
          Va salut!
          Astazi, am schimbat intreaga pompa de inalta presiune (nu doar garniturile din ea) ptr. ca incepuse ca piarda motorina, mai ales dimineata la prima pornie cand inca nu era dilatata, pierderile din garnituri scoteau motorina ca un robiet, astfel incepand sa traga aer fals si sa ii cauzeze o pornire mai grea.
          Piesa a fost inlocuita cu una din dezmembrari, originala BOSH, acum sa vedem cat timp este ok si aceasta, daca apar probleme de acest gen am sa schimb toate garniturile.
          Tot azi am verificat calitatea si cantitatea lichidelor (frana, servo, ulei motor, ulei cutie) - totul ok.
          Singura problema pe care au gasit-o baietii, este un brat care are un pivot pe el pe puntea fata (ceva de genul) si mi-au zis ca are putin joc/bataie, din cabina momentan usor sesizabil; dar am sa il schimb in curand.
          Numai bine tuturor !
          Coadă

          Comment


          • #65
            Cum ai vazut ca pierdea motorina?
            Iti pornea greu la cald sau la rece?


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #66
              Saptamana trecuta cand au fost -15 grade si aveam zapada pe masina, am iesit la ea sa o curat. Am pornit motorul si am inceput curatatul, a durat cam 15 minute si cand ma aplec sa dau zapada jos de pe proiectore si numar bag de seama ca zapada de sub masina se topise si se facuse de culoare verde-galbui, cand ma uit mai bine o mare balta de motorina, ridic repede capota si vad pierderea de motorina prin zona pompei de inalta presiune. Apa nu era mai deloc ridicata, merg cu ea prin oras pana se ridica apa undeva la 50-60 de grade, opresc si ma uit iar la popma de inalte, nu mai curgea, se dilatase.
              Apoi opresc masina vreo 3-4h, o pornesc si iar curge, ideea este ca pierdea motorina doar cand era motorul rece, cum apa ajungea la 50 de grade nu mai curgea ptr. ca se dilatau garniturile pompei, iar incepand cu a doua zi a inceput sa faca si o pornire mai greoaie, am stat cu ea asa vreo 4-5 zile si azi am schimba-o.
              P.S. Motorina pierdea cand apa era sub 50 de grade si cand masina statea cam 3h nepornita, mai ales peste noapte...
              Last edited by Joker93; 02-03-2016, 21:36 PM.
              Coadă

              Comment


              • #67
                Am inteles.
                Multumesc pt detalii.
                O sa fiu si eu atent la a mea.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #68
                  La W203, schimbarea pompei de inalta presiune nu este o procedura complicata, nu are parte electronica, nu trebuie calibrata, ci simplu doar plug&play.
                  Coadă

                  Comment


                  • #69
                    Am inteles.
                    Multumesc pt informatii!
                    Seara buna!


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #70
                      Cum ai reușit sã montezi senzorii, dacã nu ai dat jos bandoul ãla subțire?

                      Comment


                      • #71
                        Bandoul se da jos obligatoriu si e foarte simplu, doar un surub sub aripa in rest e prins in cleme.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #72
                          Va salut!
                          Stiti cumva daca se poate inlocui, gen plug&play, pe un W203 instrument cluster-ul, fara sa fie probleme de mufa, becuri sau indicatori viteza/turatie ?
                          Din primul bord sa trec la al doilea, ca in poza ...
                          Attached Files
                          Coadă

                          Comment


                          • #73
                            Ar fi frumos sa mearga...
                            Asteptam raspunsurile celor care au incercat.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by cri.2002 View Post
                              bandoul se da jos obligatoriu si e foarte simplu, doar un surub sub aripa in rest e prins in cleme.


                              Sent from my iphone using tapatalk
                              Unde se afla acel surub, mai exact?

                              Comment


                              • #75
                                Cum se termina bandoul spre roata spate, sub semi-aripa gasesti surubul care fixeaza bandoul. Maine iti pun o poza daca vrei.


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF