Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes-Benz E220 W124 1995

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes-Benz E220 W124 1995

    Salutare tuturor!
    M-am gandit ca daca tot fac parte din aceasta comunitate (la care nu am contribuit cu nimic, din pacate), ar fi frumos sa-mi prezint si eu atelajul!

    Masina este un Mercedes Benz E220 W124 manual, din 1995, cumparat in 2009 de catre fratele meu si care in 2013 a ajuns pe mana mea!


    VIN WDB1240221C262064
    Baumuster 124022
    Sales name E220
    Order number 0 5 217 21565
    PAINT1 269
    Interior color 001
    Engine 111960 10 038045
    Front axle 2 BE1150S1992786732121
    Gearbox 717413 06 801806
    HEATING 0-21723010
    Lights units HELLA
    Retarder 1 950510
    Class 1


    001A No code designation available
    240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
    269 MODEL ID 600 SE/SEL/SEC ON GLOVE BOX
    291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
    300 STORAGE BOX IN FRONT TRAY
    412 ELECTRIC SLIDING ROOF
    430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
    515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS
    531 AUTOMATIC ANTENNA
    570 FOLDING ARMREST, FRONT
    583 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY
    591 WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG
    620 AIR POLLUTION CONTROL
    731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
    885 HIGHTEN THEFT PROTECTION
    915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
    980 REG. DOC. AND ABE NO. ON TYPE LABEL FOR EXPORT



    Ca probleme majore, a fost schimbata cutia de viteze in 2012 cu una de pe un Mercedes 190E din '89, mult mai teapana fata de cea cu care a venit al meu 124. (dar, care, la randul ei, necesita acum schimbata din nou pentru ca scoate un suierat destul de enervant, specific varstei). In rest totul functioneaza in parametrii normali de cand a iesit din fabrica! Motorul este in perfecta stare de functionare, nu s-a umblat la el niciodata, si a ajuns acum la 282.351km!
    In 2013 m-am trezit cu o bucata de beton de la un balcon, direct pe masina mea...Mai precis pe stalpul spate dreapta! In afara de estetica, nu mi-a afectat nimic!

    rsz_img_20150210_165315.jpg


    Probleme minore: Rugina in diverse locuri (aripi, cateva puncte pe usa, langa geam, portbagaj destul de mancat in partea dreapta jos), insa un "dedesubt" absolut intact, fara pic de rugina!
    Nu mai functioneaza geamul de la usa din dreapta.
    Nu mai am lumini pe bord! (in afara de cele de la ceasuri si de la scrumiera)
    De asemenea, trebuie schimbat cat mai urgent esapamentul (toba intermediara + finala, care vor veni luna viitoare) + filtrul de combustibil si cel de aer, pe care le voi lua saptamana viitoare!
    Scaunul de la sofer este mancat in partea stanga, problema cunoscuta probabil de toti posesorii de W124! Ma gandesc tot mai des la o retapitare completa a interiorului, dar momentan nu se afla pe lista mea de prioritati!

    Masina o sa intre in restaurare estetica generala in aceasta vara! Vopsit complet + rezolvat "busitura" de la stalpul din spate!
    Pana atunci sper sa rezolv problemele celelalte!

    Mentionez ca absolut toate reviziile s-au facut la timp si toate consumabilele care dadeau semne ca sunt "pe duca", au fost schimbate din timp!
    Este absolut o placere sa o conduci, eu m-am indragostit de masina asta, si nu pentru ca este a mea, ci pentru ca odata ce-ti intra in sange, e foarte probabil sa-ti ramana "boala" asta toata viata! Am zis ca n-o voi vinde niciodata, la mine o sa ramana toata viata, iar in cazul in care o voi schimba, va ramane masina de weekend sau pentru curse lungi!


    Am incercat s-o pastrez cat mai originala, singura modificare pe care i-o voi face zilele astea, vor fi un set de jante pe 17", RH ZW3 cu gume de vara, pe care d-abia astept sa le montez! Momentan are setul original de jante, pe 15".

    Si pentru ca am vorbit prea mult, o sa las si niste poze cu dansa:
    rsz_2014-09-25_135854.jpg rsz_img_20150210_165330.jpg rsz_2014-09-25_135931.jpg rsz_dasvfbvfgb.jpg rsz_img_20150111_121756.jpg rsz_img_20150123_210927.jpg rsz_img_20150210_165421.jpg rsz_img_20150210_165435.jpg rsz_p_20140629_080355_nt.jpg

    O sa revin cu mai multe poze, inclusiv cu interiorul!

  • #2
    Astazi au sosit jantele! Din pacate bucuria n-a durat mult, pentru ca am aflat ca am nevoie de distantiere! Pe fata imi ating telescoapele din cauza ET-ului foarte mare (ET55)! Pe spate se potrivesc perfect! Asadar, am inceput sa caut distantiere si prezoane!

    rsz_img_20150217_160804.jpg rsz_as1_.jpg rsz_img_20150217_222239-2.jpg


    Am schimbat si becurile cu unele Phillips ExtremeVision + placutele de frana pe spate!

    rsz_2014-06-12_233005.jpg rsz_2014-06-12_233011.jpg rsz_2014-02-12_172350.jpg

    +cateva poze mai vechi

    Untitled.jpg rsz_2014-08-01_123038.jpg rsz_2014-08-20_194626.jpg rsz_2014-09-12_160139.jpg

    Woofer-ul respectiv este momentan legat pe direct, cu difuzoarele trecute prin filtre de joase! Se aude acceptabil, insa avand in vedere ca a trebuit sa anulez difuzoarele din spate, incep sa simt nevoia si acolo de medii si inalte, nu doar de joase! Am vrut putin bass, pentru ca boxele originale sufereau grav la capitolul asta, cu toate ca se auzeau ok! Pe viitor intentionez sa iau o statie micuta si sa le leg asa cum ar trebui!

    De asemenea, pe bara din spate o sa observati o lovitura, in stanga... Ei bine, va spun ca spoiler-ul era absolut nou-nout! N-am putut sa ma bucur prea mult de el, ca un "sofer" si-a batut joc de munca celor care l-au vopsit! Cu toate astea, acum arata ok!

    Comment


    • #3
      Salutare!



      Jante: pe langa ET 55, ce latime au...J? (tin sa cred ca mai mare de 8)!



      Audio: ai grija daca ai legat pe direct woofer-ul, ca e posibil ca "lautarii" isi dau duhul pana la sosirea amplificatorului...(asta in caz de il soliciti mai mult).



      Frumos agregat, sa ai parte de ea!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Cum e cu inmatriculatul in BG? Nu ai pb? Cat a costat toata treaba? Ma bate si pe mine sa imi iau un motor de 2.5 si sa-l pun pe BG ..

        Comment


        • #5
          Merge treaba cu Bg fara probleme. Cel putin in zona asta de Vest nu cred ca se poate spune ca te opreste politia in mod special pentru numere.
          Personal cat am rulat cu numere de Bg nu am fost oprit decat daca am facut vreo tampenie, sau daca au fost razii organizate in care opreau pe toata lumea si controlau portbagajul...
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Originally posted by mer_se280 View Post
            Salutare!



            Jante: pe langa ET 55, ce latime au...J? (tin sa cred ca mai mare de 8)!



            Audio: ai grija daca ai legat pe direct woofer-ul, ca e posibil ca "lautarii" isi dau duhul pana la sosirea amplificatorului...(asta in caz de il soliciti mai mult).



            Frumos agregat, sa ai parte de ea!
            Chiar si ET51 cu 7,5J ating in telescop pe fata si eu imi caut distantiere...
            Attached Files
            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

            Comment


            • #7
              Va salut pe toti!

              @mer_se280
              Multumesc!
              Jantele sunt 8j, toate 4!
              Referitor la boxe, le am legate de aproape un an de zile si nu s-a intamplat nimic! Am un HU JVC KD-BT11 destul de ok, vad ca-si face treaba! Oricum daca-l dau tare, dupa ce trec de volum 23, bassul nu mai creste, ci doar mediile si inaltele! (probabil simte si el ca nu poate sa dea in ele cum trebuie)

              @racataian
              Cu Bulgaria e perfect, atata timp cat inmatricularea s-a facut legal, are asigurare si itp valabil! E inmatriculata din 2009 in Bulgaria si n-am avut nici cea mai mica problema! La vremea aia a costat undeva la 300 si ceva de euro, din cate imi amintesc...
              Am fost oprit si verificat de mai multe ori (controale de rutina) si totul a fost ok! Asa cum spune si colegul @adidc, daca tu nu faci vreo belea, n-au de ce sa se lege de tine...
              Masina este inmatriculata pe numele unui prieten, cetatean bulgar!

              @GoguL
              E problema mare cu spatiul ala din fata, dintre roata si suspensie! Am verificat ieri, cu rotile originale, si tot mi se pare spatiul mic! Ochiometric cred ca mai sunt in jur de 1,3-1,5cm intre roata si telescop!

              Comment


              • #8
                Astazi am reusit sa-i montez setul de roti! Dupa chinuri interminabile de cautari, am gasit distantierele si prezoanele perfecte, asadar am luat doua seturi...Unul de 20mm pentru fata (ET35 dupa montare), si unul de 13mm pentru spate! (ET42)

                La prima vedere masina parca sta mai asezata pe curbe, este mai rigida, mai sportiva! Servo-directia a devenit mai greoaie la drum, insa este normal! Pe loc nu se simt diferente... Si da, parca trage mai greu! Oricum nu conduc prea sportiv, insa diferente se simt! (pentru cei ce nu stiu si ii intereseaza aspectul asta)


                rsz_img_20150226_120513.jpg rsz_img_20150226_120524-2.jpg rsz_img_20150226_130152.jpg rsz_img_20150226_175549.jpg rsz_img_20150226_175303.jpg rsz_img_20150226_174812.jpg


                Urmeaza luna viitoare sa-i comand toba intermediara, finala, filtrele de combustibil si de aer + un amortizor de vibratii!

                Comment


                • #9
                  Trebuia sa le facem o poza la amandoua e-uri oricum ii sade bine.
                  http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

                  Comment


                  • #10
                    Daaa, chiar! Nu mi-a trecut prin cap! Macar le-am făcut eu poze la fiecare in parte!
                    Poate daca ajung si eu la întrunirea de la Galați, o sa avem parte de un "shooting" mai intens!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by raul_apr View Post
                      Astazi au sosit jantele! Din pacate bucuria n-a durat mult, pentru ca am aflat ca am nevoie de distantiere! Pe fata imi ating telescoapele din cauza ET-ului foarte mare (ET55)! Pe spate se potrivesc perfect! Asadar, am inceput sa caut distantiere si prezoane!

                      [ATTACH]118487[/ATTACH] [ATTACH]118488[/ATTACH] [ATTACH]118489[/ATTACH]


                      Am schimbat si becurile cu unele Phillips ExtremeVision + placutele de frana pe spate!

                      [ATTACH]118494[/ATTACH] [ATTACH]118495[/ATTACH] [ATTACH]118496[/ATTACH]

                      +cateva poze mai vechi

                      [ATTACH]118493[/ATTACH] [ATTACH]118490[/ATTACH] [ATTACH]118491[/ATTACH] [ATTACH]118492[/ATTACH]

                      Woofer-ul respectiv este momentan legat pe direct, cu difuzoarele trecute prin filtre de joase! Se aude acceptabil, insa avand in vedere ca a trebuit sa anulez difuzoarele din spate, incep sa simt nevoia si acolo de medii si inalte, nu doar de joase! Am vrut putin bass, pentru ca boxele originale sufereau grav la capitolul asta, cu toate ca se auzeau ok! Pe viitor intentionez sa iau o statie micuta si sa le leg asa cum ar trebui!

                      De asemenea, pe bara din spate o sa observati o lovitura, in stanga... Ei bine, va spun ca spoiler-ul era absolut nou-nout! N-am putut sa ma bucur prea mult de el, ca un "sofer" si-a batut joc de munca celor care l-au vopsit! Cu toate astea, acum arata ok!
                      Salut,felicitari pentru pisicul portocaliu !

                      Comment


                      • #12
                        Salutare!! E nelipsit de la orice "eveniment" din casa!

                        Comment


                        • #13
                          De ce sta asa ridicat? I-ai pus inaltatoare la arcuri sau le-ai intins?
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #14
                            Nu am umblat deloc la suspensie. Este stock!

                            Comment


                            • #15
                              Intre timp am achizitionat urmatoarele pentru al meu 124:

                              - Capota porbagaj + macarale geamuri fata (multumesc colegului viktorcoupe)
                              - Bujii BERU UXT1
                              - Filtru combustibil MANN-FILTER WK 831
                              - Filtru aer MANN-FILTER C 29 144
                              - Simering arbore cotit ELRING 914.924
                              - Arbore tahometru FEBI BILSTEIN 19266
                              - Amortizor vibratii curea transmisie cu caneluri VAICO V30-2024
                              - Led-uri pentru pozitie,interior, placute si becuri consola
                              - Velcro pentru pozitionarea tabletei pe consola centrala
                              (am folosit pana acum un suport auto si m-am plictisit de pozitia lui)
                              Am pus si codurile la piese, poate intereseaza pe cineva!

                              Inca imi dau batai de cap luminile din consola centrala (nu reusesc sa scot ceasurile afara...Nu stiu ce sa folosesc ca sa le scot! Chestiile alea originale pentru demontarea ceasurilor mi se par prea scumpe... Daca aveti vreo idee despre ce as putea folosi, da-ti-mi de stire, va rog!
                              Ma gandesc ca e vorba de siguranta din spatele ceasurilor!

                              Apropo de siguranta, stiti de unde as putea comanda una?


                              rsz_img_20150314_061036.jpg rsz_img_20150314_061227.jpg rsz_img_20150314_061238.jpg rsz_img_20150314_061451.jpg rsz_1img_20150314_061407.jpg rsz_img_20150314_050226.jpg rsz_img_20150314_061558.jpg rsz_img_20150314_061608.jpg rsz_img_20150314_061651.jpg

                              Si, pentru ca tot vorbeam de numerele pe Bulgaria, m-am pricopsit de curand cu o problema absolut idioata! Pe numarul din spate exista un sigiliu pus de KAT (rar bulgaria), care-i prins de capota portbagajului...Si fara acest nenorocit de sigiliu, practic masina devine neinmatriculata!
                              Avand in vedere ca vreau sa o revopsesc total si sa-i schimb portbagajul, trebuie sa-l dau cu grija jos si sa-l port cu mine mereu, in caz ca ma intreaba cineva de el!
                              Oricum, problema nu cred ca se pune si pe teritoriul tarii noastre, insa daca vrei sa te duci in Bulgaria fara el, s-ar putea sa te trezesti la vama cu diverse probleme destul de nasoale! Asa ca, aveti grija!

                              rsz_img_20150314_034404.jpg

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF